خرید لایک

لایک مناسب برای پست اسلایدی، ریلز، ویدیو، پست تکی و...​

بازدید کننده گرامی لطفا در زمان ثبت سفارش خرید لایک اینستاگرام برای پیج ایرانی خود و برای جلوگیری از اخلال در عملکرد سرور افزایش لایک فالوکمپ، از Public بودن پروفایل اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید. این نوع لایک برای انواع پست شامل تصویر کاربرد دارد. سفارش خرید لایک شما بلافاصله پس از ثبت در فالوکمپ به صورت فوری (آنی و سریع) پردازش و انجام خواهد شد.

۵۰

۵۰ لایک ایرانی میکس
تومان ۳۰۰۰ زمان تکمیل ‌‌‌‌‌: کمتر از ۱ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون ریزش
  • لایک واقعی

۱۰۰

۱۰۰ لایک ایرانی میکس
تومان ۴٬۰۰۰ زمان تکمیل ‌‌‌‌‌: کمتر از ۱ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون ریزش
  • لایک واقعی

۲۰۰

۲۰۰ لایک ایرانی میکس
تومان ۷٬۰۰۰ زمان تکمیل ‌‌‌‌‌: کمتر از ۱ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون ریزش
  • لایک واقعی

۵۰۰

۵۰۰ لایک ایرانی میکس
تومان ۱۴٬۰۰۰ زمان تکمیل ‌‌‌‌‌: کمتر از ۲ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون ریزش
  • لایک وافعی

۱۰۰۰

1K لایک ایرانی میکس
تومان ۲۲٬۰۰۰ زمان تکمیل ‌‌‌‌‌: کمتر از ۱۲ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون ریزش
  • لایک وافعی

۲۰۰۰

2K لایک ایرانی میکس
تومان ۳۹٬۰۰۰ زمان تکمیل ‌‌‌‌‌: کمتر از ۲۴ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون ریزش
  • لایک وافعی

۴۰۰۰

4K لایک ایرانی میکس
تومان ۷۵٬۰۰۰ زمان تکمیل ‌‌‌‌‌: کمتر از ۴۸ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون ریزش
  • لایک وافعی

۱۰۰۰۰

10K لایک ایرانی میکس
تومان ۱۹۰٬۰۰۰ زمان تکمیل ‌‌‌‌‌: کمتر از ۷۲ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون ریزش
  • لایک وافعی
ورود خودکار به اکسپلور برای پست های آینده

با لایک خودکار، پست هاتون اتوماتیک، لایک دریافت می کند.

به‌صورت کلی اینستاگرام از چهار المان مختلف برای دستیابی به آمار پیج استفاده می‌کند. لایک، کامنت، سیو و شیر یا همان اشتراک‌گذاری، چهار عنصری هستند که به اینستاگرام نشان می‌دهد پست مفیدی دارید یا نه؟ خب اگر یک پست قرار دهید و کسی آن را لایک نکند، اینستاگرام تصور می‌کند که محتوای پست شما مناسب نیست. به همین خاطر آن را به اکسپلور نمی‌برد و به دیگران هم نشان نمی‌دهد. این موضوع باعث قرارگیری پیج شما در شیب نزولی می‌شود. لایک همچنین باعث اعتمادسازی بیشتر مشتریان و کاربران شما نیز می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، دیگران هم به آمار پیج شما دقت می‌کنند. وقتی که پیج شما لایک بالایی داشته باشد، دیگران بیشتر به پیج شما اعتماد می‌کنند. این موضوع برای پیج‌های فروشگاهی که محصول یا خدماتی را عرضه می‌کنند، اهمیت بسیاری دارد.

تأثیر خرید لایک اینستاگرام برای پیج

همان‌طور که اشاره کردیم، خرید لایک به اشکال مختلف می‌تواند روی پیج شما تأثیرگذار باشد. در وهله اول اینکه باعث می‌شود اینستاگرام محتوای شما را یک محتوای عالی بداند. به این ترتیب آن را وارد اکسپلور می‌کند و به دیگر فالوورهای شما نشان می‌دهد. به یاد داشته باشید که وقتی یک محتوا را پست می‌کنید، ابتدا به 10 درصد فالوورهای شما نشان داده می‌شود. پس از آن اگر لایک بالایی داشته باشد، آن را به دیگران نیز نشان می‌دهد. در وهله دوم خرید لایک باعث حس اعتمادسازی بیشتری می‌شود. کاربرانی که قصد خرید و پرداخت مبلغی را به شما دارند، با دیدن تعداد بالای لایک، احساس آرامش و امنیت بیشتری می‌کنند. این موضوع نشان‌دهنده تئوری تأیید جمعی است.

روش‌های خرید لایک اینستاگرام

شما می‌توانید از انواع روش‌های مختلف همانند خرید لایک گیر اینستاگرام یا دانلود برنامه خرید لایک اینستاگرام استفاده کنید؛ اما اکثر این روش‌ها موجب آسیب شدید به پیج شما می‌شوند. تا سال 2020، اینستاگرام هیچ حساسیتی از خود در مقابل برنامه‌های شخص ثالث نشان نمی‌داد. در حال حاضر اینستاگرام به‌شدت روی استفاده از این برنامه‌ها حساس است. به‌طوری‌که اگر از چنین برنامه‌هایی استفاده کنید، موجب بن شدن دائمی پیج شما می‌شود. به همین خاطر بهتر است برای خرید لایک اینستا از سایت‌های معتبری که لایک‌های واقعی ارائه می‌دهند استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که به‌هیچ‌وجه پسورد اکانت خود را برای افزایش لایک به هیچ‌کس ارائه ندهید. سایت‌های معتبر برای افزایش لایک هیچ نیازی به پسورد اکانت شما نخواهند داشت.

یکی از محصولات پرطرفدار در بین کاربران ایرانی اینستاگرام، لایک پست می باشد. این نوع از محصول به دلیل اینکه بدون ریزش بوده و بلافاصله به صورت فوری و آنی انجام می شود از محبوبیت بالا برخوردار است.

منظور از پست، خرید لایک اینستاگرام برای عکس هایی است که در پیج مورد نظر آپلود شده. از پکیج های آماده می توانید برای افزایش لایک پست های عکس ثابت استفاده کنید. از آنجا که فالوور های پیج قادر به مشاهده پروفایل کاربران لایک کننده هستند، فالوکمپ به عنوان یکی از ارزان ترین سایت های ارایه دهنده خدمات اینستاگرام به کاربران ایرانی، از پروفایل هایی استفاده می کند که کاملا دید اینستاگرام فعال و  واقعی هستند. هرچند که ایرانی نیستند.

یکی از محاسن خرید لایک از سرور فالوکمپ، استفاده این سرور از پروفایل هایی است که  از چشم این شبکه اجتماعی واقعی و فعال است که باعث شده تا این محصول علاوه بر اینکه جزو ارزان ترین محصولات سایت فالو کمپ است و از لحاظ قیمت، توجیه اقتصادی برای ادمین پیج های اینستا داشته باشد، به پر فروش ترین محصول این سایت نیز تبدیل شود.

ما با در اختیار داشتن سرور اختصاصی افزایش لایک اینستاگرام، توانسته ایم از دیدگاه کاربرانی ایرانی که قصد استفاده از این خدمات را دارد، خود را در بین ارزان ترین سایت های فروش لایک قرار بدهیم. به دلیل وجود چنین سروری، کاملا متفاوت از سایت هایی که از طریق api به سرورهای مشابه متصل بوده و محصولات اینستاگرامی را به فروش می رسانند، عمل کرده و در زمینه قیمت گذاری لایک کاملا مستقل عمل می کنیم.

پشتیبانی حرفه ای این سایت یکی دیگر از نکات مثبت در خرید لایک اینستا از فالوکمپ (Followcamp) است. اپراتور پشتیبان پس از خرید موفق شما و در صورتی که سفارش با اختلال موجه شود، پاسخگوی شما می باشد.

مزایای خرید لایک از فالوکمپ در یک نگاه

با خرید لایک اینستاگرام از فالوکمپ، در وهله اول می‌توانید امنیت مالی داشته باشید. فالوکمپ تنها سایتی است که با نشان اعتماد الکترونیک فعالیت می‌کند. این سایت توانسته تا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجوز فعالیت اینترنتی را به دست آورد. به همین خاطر از بابت کلاهبرداری‌های رایج از جمله فیشینگ آسوده‌خاطر خواهید بود. خرید لایک اینستاگرام تضمینی خدمتی است که این سایت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر امنیت پیجتان برای شما اهمیت دارد، حتماً باید به دنبال خرید لایک اینستاگرام بدون پسورد باشید. سایت‌ها و انواع برنامه خرید لایک اینستاگرام که درخواست پسورد پیج شما را می‌کنند، قصد سو دارند و باعث تخریب پیج شما می‌شوند. 
فالوکمپ انواع پکیج‌های مختلف لایک را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. پس می‌توانید باتوجه‌به نیاز و بودجه خود، بهترین پکیج لایک را خریداری کنید. خرید لایک واقعی در اینستاگرام برای بسیاری از ما اهمیت دارد. زمانی که اکانت‌های فیک پست ما را لایک کنند، باعث آسیب شدید به پیج ما می‌شوند. خوشبختانه فالوکمپ از اکانت‌های واقعی و نه رباتیک برای افزایش لایک شما استفاده می‌کنند. بعد اتمام خرید، به‌سرعت روند افزایش لایک پست‌های شما آغاز می‌شود. در نهایت هم می‌توانید از پشتیبانی در لحظه کمک بگیرید تا مشکلات احتمالی را برای شما برطرف کند. قیمت خرید لایک اینستاگرام در فالوکمپ بسیار مناسب است و می‌توانید با هزینه کم، تعداد لایک بالایی داشته باشید. لازم به ذکر است که این لایک‌ها واقعی هستند و تضمین ریزش دارند. 
در نهایت باید گفت که خرید لایک اینستاگرام همانند یک سکوی پرش برای شما عمل می‌کند. شما می‌توانید با کمک این ابزار ساده و ارزان، وارد اکسپلور شوید و یک گام از سایر رقبای خود جلوتر قرار بگیرد. 
 
  • انجام سفارش به صورت آنی و فوری
  • خرید لایک اینستاگرام بدون ریزش
  • لایک ارزان و مناسب برای کابران ایرانی 
  • پشتیبانی سریع و حرفه ای
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم افزایش لایک 
  • استفاده از پروفایل های به ظاهر واقعی و فعال از دید اینستاگرام 
خرید لایک اینستاگرام

لایک ارزان برای کاربران ایرانی

اصولا ادمین های محترم پیج های اینستاگرامی، به دنبال سرویس ها و محصولاتی هستند که علاوه بر ارزان و به صرفه بودن، با خرید آن، سلامت پروفایل اینستاگرام شان حفظ شود. یکی از پارامترهای قابل توجه در خرید لایک اینستاگرام، استفاده سرویس دهنده، از پروفایل هایی است که هر چند واقعی و فعال نیستند اما بتوانند تاثیر زیادی بر روی پیج تان داشته باشد.

منظور از این پروفایل ها این است که اگر چه نه ایرانی هستند و نه واقعی اما زمانی که به حساب شما واریز می شوند، از دید اینستاگرام به عنوان فالوور واقعی تلقی شده و همان عملکرد مثبت و تاثیرگذاری دارد که شما مدنظر دارید.

جدول لایک و خصوصیات

لایک مناسب برای

ایرانی, Iranian, Iran, ایران

نوع لایک از دید اینستاگرام

واقعی, Real Likes

سرور افزایش لایک

فالوکمپ, Followcamp, فالو کمپ

شروع افزایش لایک

آنی, فوری

نوع پست

ویدیو, فیلم, تصویر, عکس, IGTV

شبکه اجتماعی

اینستاگرام, Instagram, اینستا, IG

پکیج های لایک

100, 300, 500, 1000

بازه قیمت

ارزانترین پکیج : 2500 تومان

درصد ریزش

بدون ریزش, دائمی

لایک برای

انواع پست اینستاگرام, مسابقه, قرعه کشی, مسابقات اینستاگرامی

مختص کاربر ایرانی

چنانچه مخاطبین پیج اینستاگرام شما کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی هستند، بهتر است لایک هایی که برای افزایش لایک پست های خود خرید می کنید، از طرف پروفایل های همانند پروفایل های ایرانی برای پست شما ارسال شوند. یکی از مزایای ثبت سفارش در سرور افزایش لایک فالوکمپ، خرید لایک برای کاربران ایرانی به معنای واقعی است.

این سرور برای بالا بردن تعداد لایک پست های شما از پروفایل های همانند ایرانی استفاده می کند. شما می توانید از لایک  فالوکمپ برای افزایش تعداد لایکهای فیلم و ویدیو (پست معمولی)، ویدیو های کانال IGTV و ارسال برای پست های سایر کاربران ایرانی اینستاگرام استفاده کنید.

شما می توانید با خرید پکیج های آماده موجود، تعداد لایک ایرانی ویدیو و فیلم های یک دقیقه ای که به صورت پست در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده اید را فوری و سریع افزایش دهید. لایک های خریداری شده تماما از سمت کاربران واقعی و فعال به فیلم یا ویدیو شما اضافه خواهد شد. برای پیجهای خارجی، از صفحه خرید لایک اینستاگرام خارجی استفاده کنید.

خرید لایک برای کامنت اینستاگرام

مدتی است که به اینستاگرام یک قابلیت جدید اضافه کرده‌اند. به‌این‌ترتیب می‌توانید کامنت و نظرات دیگران را نیز لایک کنید و همچنین دیگران کامنت شما را لایک کنند. زمانی که کامنت کسی لایک می‌شود، یک نوتیفیکیشن یا همان اعلامیه روی صفحه گوشی فردی که صاحب کامنت است ارسال می‌شود. در این اعلامیه به فرد گفته می‌شود که یک نفر با این مشخصات، کامنت شما را لایک کرد. به‌این‌ترتیب جلب توجه می‌کند و باعث افزایش اکانت ریچ شما می‌شود. خرید لایک برای کامنت را می‌توانید روی پست‌های خود یا پست‌های دیگران انجام دهید. به‌این‌ترتیب تأثیر بسیار عالی روی آمارهای پیج خودتان بگذارید.

خرید لایک برای پست اینستاگرام

لایک برای پست ساده‌ترین نوع خرید لایک محسوب می‌شود. همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفتیم، با کمک لایک، به اینستاگرام نشان می‌دهید که در حال تولید محتوای مناسبی هستید. به‌این‌ترتیب اینستاگرام نیز پست شما را جزو پست‌های عالی به‌حساب می‌آورد و آن را وارد اکسپلور دیگران می‌کند. شما از طریق اکسپلور می‌توانید ورودی بسیار بالایی داشته باشید و فالوور ارگانیک بگیرید. دریافت فالوور ارگانیک اهمیت بسیاری دارد. زیرا برای تبلیغات و جذب فالوور پولی، باید هزینه بسیاری بپردازید. با همین ترفند ساده و خرید لایک برای پست اینستاگرام می‌توانید به صفحه اکسپلور وارد شوید و محتوای خود را به هزاران هزار نفر نشان دهید. پس می‌توان گفت که خرید لایک اینستاگرام ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه برای رشد و جذب فالوور نیز محسوب می‌شود.

لایک IGTV

چنانچه قصد خرید لایک اینستاگرام برای فیلم های IGTV خود را دارید، می توانید از پکیج های بالا برای این منظور استفاده کنید. پس از خرید، به صورت اتوماتیک و فوری با سرعت بالا تعداد لایک ویدیو IGTV کانال اینستاگرام شما به شکل واقعی افزایش خواهد یافت. در صورتی که فالوور های شما ایرانی نیستند، لایک خارجی خریداری نمایید.
IGTV بعنوان یک کانال در صفحه اینستاگرام شما قرار دارد که می توانید همانند ارسال پست های ویدیویی که در پیج خود منتشر می کنید، فیلم هایی با مدت زمانی بیش از 1 دقیقه را در آن آپلود کنید.

نوع لایک IGTV هیچ تفاوتی با لایک پست های عادی اینستا ندارد و می توان از پکیج های محصول فعلی برای افزایش آن استفاده نمود.

لایک ارزان و واقعی

همانگونه که در توضیحات محصول اشاره شد، یکی از محاسن خرید از این سایت، ارسال لایک ارزان و سریع برای افزایش پسند پست های شما است. استفاده از یک سرور اختصاصی افزایش دهنده باعث شده تا فالوکمپ به صورت مستقل بتواند قیمت لایک را به گونه ای ارزان تعیین نماید که کاملا رقابتی شود.

از دیگر دلایل محبوبیت این محصول سرعت انجام سفارشات است. پس از خرید لایک ارزان سریع و فوری سفارش در کمتر از چند دقیقه انجام خواهد شد که این امر موجبات رضایت مشتریان عزیز را فراهم آورده. انجام فوری سفارشات همیشه دغدغه بزرگی در ذهن ادمین پیج های اینستاگرامی می باشد که فالوکمپ برای این دغدغه راه حلی را تعریف نموده است.

آنی و فوری

همانطور که در تب لایک ارزان و سریع توضیح دادیم، افزایش لایک آنی و فوری از اهمیت بالایی نزد مدیران صفحات فعال در اینستا برخوردار است. اکثر خریداران این انتظار را دارند که بلافاصله پس از خرید موفق لایک از سرور فالوکمپ در قالب لایک آنی و فوری، به سرعت تعداد پسندهای پست های ایشان افزایش یابد.

انجام آنی سفارشات ثبت شده در سایت، علاوه بر اینکه دغدغه ادمین پیجهای اینستاگرامی است، دغدغه تیم فالوکمپ نیز بوده و همیشه سعی بر انجام سفارش خریدار به صورت فوری داریم و تا کنون توانسته ایم میزان رضایت مناسبی را در این زمینه کسب کنیم.

از اینرو ما به معنای واقعی به شعار لایک آنی و فوری جامه عمل پوشانده ایم و در این راه هر تلاشی را در زمینه افزایش سطح رضایت خریداران و مشتریان محترم انجام خواهیم داد.

افزایش فوری لایک، خصوصا در بیست دقیقه ابتدایی پس از ارسال پست، نکته حائز اهمیتی است. فالوکمپ با بهره گیری از سرور سریع برای این منظور، بلافاصله پس از ثبت سفارش در سایت، به صورت اتوماتیک شروع به ارسال لایکهای خریداری شده می کند. یکی از کاربردهای افزایش فوری، در زمینه مسابقات برنده بر اساس تعداد لایک می باشد.

نکات خرید لایک اینستاگرام معتبر

برای اینکه بیشتری تأثیر خرید لایک در اینستاگرام را تجربه کنید، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. در وهله اول باید از یک سایت معتبر خرید کنید. خرید لایک اینستاگرام معتبر اهمیت بسیاری دارد. در حال حاضر انواع نرم ‌افزار خرید لایک اینستاگرام روی اینترنت وجود دارند. این نرم‌افزارها در اکثر مواقع، از اکانت‌های رباتیک و فیک برای افزایش لایک لحظه‌ای استفاده می‌کنند. با این کار عملاً تیشه به ریشه پیج خودتان می‌زنید. اکانت‌هایی که نام آن‌ها در بخش لایک شما ثبت می‌شوند، باید اکانت‌های واقعی باشند. این موضوع اهمیت بسیاری دارد. پس باید از سایتی خرید خود را انجام دهید که فالوورهای واقعی ارائه می‌دهد. اگر در زمینه بین‌المللی فعالیت می‌کنید، می‌توانید لایک‌های خارجی تهیه کنید تا تأثیر بهتری داشته باشند. در غیر این صورت بهتر است لایک‌های ایرانی تهیه کنید.
لایک باید در مرور زمان افزایش پیدا کند. هر نوع تغییرات ناگهانی در اینستاگرام منجر به بن شدن پیج شما می‌شود. پس برای جلوگیری از این موضوع باید از سایتی خرید خود را انجام دهید که افزایش لایک را به‌صورت تدریجی انجام دهد. همچنین بهتر است به دنبال خرید پنل فالوور و لایک اینستاگرام باشید که به‌صورت خودکار نیز این کار را برای شما انجام دهد. به‌این‌ترتیب آمار پیج شما برای مدت بیشتری بالا خواهد بود.

خرید پکیج لایک اینستاگرام از فالوکمپ

خرید پکیج لایک اینستاگرام از فالوکمپ به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی بر اساس نیاز و بودجه خود، مقدار خاصی لایک برای پیج خود تهیه کنید. خرید پکیج تا حدودی از خرید پنل لایک اینستاگرام بهتر است. برای خرید این پکیج‌ها ابتدا باید به سایت فالوکمپ وارد شوید. از نوار بالا روی گزینه خرید لایک بزنید. انواع مختلف لایک ایرانی، لایک خارجی و البته خرید لایک خودکار اینستاگرام در این بخش به شما نمایش داده می‌شوند. بر اساس نیاز خود یکی از این خدمات را انتخاب می‌کنید. اگر به دنبال راهنمایی هستید، قطعاً لایک خودکار برای شما راحت‌تر خواهد بود.
پس از آن وارد صفحه پکیج‌های مختلف لایک می‌شوید. خرید لایک اینستاگرام بدون رمز جزو خدماتی است که فالوکمپ ارائه می‌دهد. بعد از مقایسه تعداد لایک و قیمت‌های آن‌ها، یکی را انتخاب می‌کنید تا وارد صفحه تکمیل اطلاعات شوید. شماره تماس و آیدی پیج خود را وارد کرده و روش پرداخت را انتخاب می‌کنید. بعد پرداخت مبلغ پکیج، می‌توانید خرید لایک برای کامنت اینستاگرام یا خرید لایک برای پست اینستاگرام را انتخاب نمایید. در نهایت باید منتظر بمانید تا تعداد لایک‌ها تکمیل شوند. توجه داشته باشید کسانی که لایک را به‌صورت آنی افزایش می‌دهند، به پیج شما آسیب وارد می‌کنند و باعث شدو بن شدن پیج شما می‌شوند. پس حدوداً هر ساعت، 100 لایک به پست‌های شما اضافه می‌شود.

آیا در زمان خرید لایک اقدام خاصی را باید انجام دهیم؟

بله شما در زمان ثبت سفارش می بایست پیج اینستاگرام خود را در حالت عمومی قرار دهید.

افزایش لایک در چه مدتی انجام خواهد شد؟

سفارش شما پس از پرداخت موفق، به صورت فوری وارد مرحله انجام خواهد شد و در کمتر از چند دقیقه، به پایان می رسد.

آیا ملیت این لایکها ایرانی است؟

بله کلیه لایک هایی که پس از خرید این محصول برای افزایش میزان پسندهای پست های شما ارسال می شود از سمت کاربران ایرانی اینستاگرام است.

من لایک واقعی می خواهم، چکار کنم؟

بیشتر این لایکها واقعی است و نیاز به کار خاصی نیست. همیشه در سفارشات خرید لایک اینستاگرام، مقداری پروفایل فیک نیز وجود دارد که اجتناب ناپذیر است.

اگر سفارشم انجام نشد؟

چنانچه تمایل داشته باشید، کل مبلغ پرداختی به شما بازگردانده می شود. در غیر اینصورت مجددا در صف پردازش می رود.

آیا از این محصول می توان برای افزایش لایک IGTV نیز استفاده کرد؟

بله شما می توانید برای افزایش لایک ویدیو های آی جی تی وی نیز از همین محصول استفاده کنید.

 

سوالات متداول خرید لایک اینستاگرام 

بر اساس سوالاتی که مشتریان محترم از واحد پشتیبانی سایت فالوکمپ، قبل و بعد از خرید خرید لایک ایرانی اینستاگرام داشته اند، منتخبی از سوالات پر تکرار را پاسخ داده و در اختیار شما قرار داده ایم. چنانچه پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، می توانید از طریق شماره زیر با بخش پشتیبانی در تماس باشید.

بله، پس از خرید لایک اینستاگرام از فالوکمپ، پست‌های شما از سوی کاربران ایرانی اینستاگرام لایک می‌شوند.

کلیه لایک های خریداری شده از فالوکمپ کاملا واقعی هستند. البته باید ذکر کنیم تعداد اندکی از لایکها ممکن است متعلق به پروفایلهای فیک باشد که این امر اجتناب ناپذیر است.

لایک‌های فالوکمپ واقعی هستند. پس از انجام خرید، سفارش شما کمتر از چند دقیقه پردازش میشود. فالوکمپ تضمین فروش دارد.

تنها کاری که لازم است شما انجام دهید این است که پروفایل خود را در حالت عمومی قرار دهید تا پستهای شما لایک شود.

لایک‌های خریداری شده از فالوکمپ پست‌ها و ویدئوها و IGTV را شامل می‌شود.