5/5 - (1 امتیاز)

کامنت گرفتن در اینستاگرام یکی از مهم‌ترین فاکتورهای افزایش تعامل در اکانت شماست. همچنین کسانی که دارای کسب و کار در اینستاگرام هستند، به خوبی می دانند که افزایش تعداد کامنت در کسب درآمد آنها تاثیر بسزایی دارد. ما در این مطلب به شما می گوییم کامنت اینستا چیست و چگونه در اینستاگرام کامنت بگیریم.

برو به محتوا آشکار

کامنت اینستاگرام چیست؟

یکی از قابلیت های اینستاگرام، نظر دادن در مورد محتوای منتشر شده توسط دیگران است. واژه Comment به معنی اظهار نظر کردن است. از طریق کامنت گذاشتن می توان نظر خود را در مورد محتوایی که دیگران منتشر کرده اند را بیان کنیم. نظرات و کامنت های پست شده توسط صاحب پست و افرادی که آن پیج را دنبال می کنند قابل مشاهده است.

کامنت اینستاگرام چیست؟

تاثیر کامنت در اینستاگرام چیست؟

تاثیر کامنت گرفتن در اینستاگرام این است که سبب بالا رفتن بازدید پیج شما می شود. اگر می خواهید همانند دیگر واینرهای اینستاگرام شما هم از بازدید بالایی برخوردار باشید، یکی از راه‌های ممکن همین استفاده از بخش کامنت‌ها است.

اهمیت کامنت گرفتن در اینستاگرام یکی از مواردی است که هر کسب و کاری باید از آن آگاه باشد. این بخش به شما، امکان تعامل با دیگر کاربران اینستاگرام را می‌دهد و به آنها اطلاعات بیشتری درباره محصولات یا خدماتی که ارائه می‌کنید، می‌دهد.

 در واقع کامنت‌ها، روش خوبی برای برقراری رابطه مستحکم‌ تر با دنبال‌کنندگان‌ تان هستند و باعث می‌شوند تصور مشتریان از شما، یک ارائه دهنده خدمات خشک و دور از دسترس نباشد.

کامنت گرفتن در اینستاگرام

۱۶ راهکار برای اینکه چگونه در اینستاگرام کامنت بگیریم؟

به گفته اینستاگرام، هرچه افراد بیشتر با لایک و نظرات با حساب شما ارتباط برقرار کنند، حساب شما بیشتر به آنها نشان داده می شود. هرچه میزان تعامل بیشتری در حساب اینستاگرام خود دریافت کنید، نتیجه بهتری می گیرید.

شما می توانید از خدمات خرید کامنت سفارشی اینستاگرام ما استفاده نمایید تا از مزایای آن برای رشد اینگیجمنت پیج خود بهره مند شوید.

با این اوصاف، اگر شما فردی هستید که با عدم دریافت نظرات کافی در مورد پست های خود مشکل دارید، مطمئناً این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

در راهنمای زیر، ما ۱۶ روش کارآمد را بیان کرده ایم که مطمئناً به شما برای گرفتن کامنت در اینستاگرام کمک می کند.

۱.  سعی کنید به همه نظرات پاسخ دهید

اولین و مهمترین استراتژی برای گرفتن کامنت در اینستاگرام، پاسخ به نظراتی است که قبلاً دریافت کرده اید. اگر به دنبال راه هایی هستید که تضمین می کند نظرات بیشتری در اینستاگرام برای شما به ارمغان بیاورد، این گزینه مناسب شما است.

وقتی به نظراتی که در پست های خود دریافت می کنید پاسخ می دهید، در نهایت مخاطب احساس صمیمیت و نزدیکی می کند. به این ترتیب، مخاطبان شما احساس می کنند که شما علاقمند به شنیدن نظرات آنها هستید و منجر به افزایش وفاداری نسبت به نام تجاری می شود.

چگونه در اینستاگرام کامنت بگیریم

هنگامی که به نظرات پاسخ می دهید، کاربران از اهمیتی که به نظر و دیدگاهشان دادید لذت خواهند برد. کاربران زیادی به مشاهده پاسخی که به هر کامنتی می دهید می پردازند و این تعامل ممکن است دیدگاه، نظر و سوال کاربران دیگری نیز باشد.

۲. پست خود را در استوری ها به اشتراک بگذارید

همه کاربران رسانه های اجتماعی دوست ندارند زمان زیادی را صرف پیمایش در فیدهای(صفحه نخست) خود کنند. این در حالیست که مشاهده استوری ها در بالای صفحه نیاز به صرف زمان زیادی ندارد همچنین اولین چیزی است که توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

به همین دلیل است که، برای دریافت نظرات بیشتر، پیشنهاد می کنیم هر زمان که چیزی در فید خود ارسال می کنید، آن پست را در استوری های خود به مردم اطلاع دهید.

۳. از دنبال کننده های خود بخواهید تا درباره پست شما نظر دهند

ساده ترین راه برای به دست آوردن چیزی، درخواست آن است. به همین ترتیب، اگر می خواهید نظرات بیشتری در اینستاگرام دریافت کنید، می توانید از دنبال کنندگان خود بخواهید تا نظرات خود را زیر پست شما ارسال کنند.

راهکار افزایش کامنت

برای انجام این کار، باید محتوایی را ایجاد کنید که کاربران را مجبور به اشتراک گذاری کند. علاوه بر این، از فالوورهای خود سوالی بپرسید یا از آنها بخواهید که دوستان یا همکاران خود را در نظرات شان تگ کنند(منشن کنند).

به این ترتیب، می توانید به راحتی با دیگر افراد در اینستاگرام خود ارتباط برقرار کنید. یکی از نمونه های بارز این نوع، سوالاتی مانند “موافق یا مخالف؟” است.

۴. پست های خنده دار یا سرگرم کننده منتشر کنید

نوع محتوایی که درست می کنید تاثیر زیادی در معروف شدن شما دارد.

با این اوصاف، ایده های خوب را شکار کنید و محتوایی ایجاد کنید که بتواند احساسات افراد را برانگیزد به طوری که آنها را مجبور به تعامل با شما و اشتراک گذاری آن کند.

۵. کاربران را به تگ دوستان شان دعوت کنید

بسیاری از مردم دوست دارند دوستان خود را در محتوای خنده دار یا فوق العاده برچسب گذاری کنند. این راهی است که آنها می توانند با دوستان و خانواده خود در اینستاگرام ارتباط برقرار کنند و احساسات و افکار خود را به اشتراک بگذارند.

راهکار افزایش کامنت

چنین راهی برای شما این فرصت را ایجاد می کند که در مقابل مخاطبان جدیدی قرار بگیرید که واقعاً از محتوای شما لذت می برند.

یا مثلا در کپشن پستی که ارسال می کنید بنویسید ” کدام دوستتان این کار را انجام می دهد؟ ” دوستان خود را تگ کنید ” و …

۶. مسابقه برگزار کنید

کاربران اینستاگرام عاشق مسابقه یا هدیه هستند. مسابقات اینستاگرام نه تنها می تواند منجر به بهبود کسب و کار شما شود، بلکه برای افزایش نرخ مشارکت و افزایش نظرات (تعامل) در پست های شما معجزه می کند.

این واقعیت را در نظر بگیرید که مسابقات ۶۴ برابر بیشتر از پست های دیگر تعامل ایجاد می کنند. برگزاری مسابقه برای تگ کردن دوستان می تواند میزان بازدید از پیج شما و تعداد فالوورهای شما را افزایش دهد.

با این کار افراد بیشتری دوستان خود را تگ می کنند و فعالیت زیادی در نظرات اینستاگرام شما ایجاد می شود.

مسابقه و گرفتن کامنت در اینستاگرام

۷. از دستورات ” پر کردن جای خالی ” استفاده کنید

سوالات یک راه قدرتمند برای پیش برد تعامل هستند، جملات ناتمام و اعلان های “جای خالی را پر کنید” می توانند فالوورهای اینستاگرام را در مورد پست های شما ترغیب به تعامل کند.

برای مثال در کپشن پستتان شروع یا تکمیل یک جمله را به عهده کاربران بگذارید تا به راحتی بتوانند پاسخ و نظر خود را در قسمت به اشتراک بگذارند.

۸. از کاربران سوال بپرسید

در پست هایی که ارسال می کنید از کاربران سوال مرتبط با پست ارسال شده را بپرسید تا جوابتان را در کامنت بدهند.

با پرسیدن سوالات، به صراحت به دنبال کنندگان خود می گویید که علاقمند به گفتگو با آنها هستید. بنابراین، برای هر پستی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، سوالات مرتبط با آن پست را بپرسید.

همچنین می توانید نظرسنجی ایموجی را انجام دهید و به دنبال کنندگان دو گزینه را برای اظهار نظر بدهید. (به عنوان مثال، “کدام ایموجی حال و هوای امروز شما را توصیف می کند: 😁 یا 😢؟”)

نظرسنجی و افزایش کامنت

هنگام استفاده از این تاکتیک، همیشه در مورد آنچه می خواهید آنها انجام دهند بسیار واضح باشید. این واقعیت را بیان کنید که می خواهید دنبال کنندگان با پاسخ نظر دهند. تحقیقات نشان می دهد که پست هایی که با کلمه “نظر دهید” در زیرنویس هستند، بیشتر از پست هایی که فاقد آن هستند نظرات کاربران را جلب می کنند.

۹. ایجاد صمیمیت در فالوورها با استفاده از یک الگوی رفتاری خاص

داشتن یک رابطه عالی با مخاطبان خوب است. اما داشتن جوک ها، اصطلاحات یا الگوهای رفتاری خاص در مورد نام تجاری شما برای فالوورها حتی بهتر است. نظرات اینستاگرام همیشه راه خود را پیدا می کنند و مخاطبان را ترغیب می کند تا با کامنت با لحن، اصطلاحات یا الگوری رفتاری شما با شما در تعامل باشند.

شما حتی می توانید یک الگوی رفتاری خنده دار را که یکی از مشتریان شما ساخته است دوباره ارسال کنید. این مورد ارتباط بین شما و فالوورهایتان را عمیق تر می کند! نتیجه آن تمایل به ارتباط بیشتر و کامنت بیشتر خواهد بود.

الگوی رفتاری و جذب کامنت اینستا

۱۰. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

هشتگ ها همانند معدن طلا هستند. هشتگ ها بخش کلیدی استراتژی بازاریابی اینستاگرام هستند.

پست هایی که حداقل دارای یک هشتگ هستند، ۱۲ درصد مشارکت بیشتری دارند. تعامل بیشتر به شما در شناسایی کاربرانتان کمک می کند و می توانید متوجه شوید از چه راهکارهایی می توان کامنت بیشتری جذب کرد. اکنون آیا دوست دارید این عدد را دو برابر کنید؟ پس روی هشتگ های بیشتر و متناسب تر سرمایه گذاری کنید.

۱۱. از چهره خود و تصاویر واقعی در پست ها استفاده کنید

آیا می دانید عکس ها و ویدئوهایی که افراد را نشان می دهند بیشتر احتمال دارد نظر مخاطبان را دریافت کنند؟ تحقیقات نشان داده است که پست های اینستاگرام با تصاویری که شامل صورت انسان است ۳۲٪ بیشتر احتمال دارد نظرات را به خود جلب کند.

جذب کامنت اینستاگرامی

اگر حیوان خانگی ناز، عکس های بچه گانه جذاب یا هر محتوای خوب دیگری از این دست دارید، از ارسال آن نترسید! با افزودن هشتگ های مربوطه در اینستاگرام می توانید علاقمندان به پست های خود را در لحظات به یادمانی تان شریک کنید و با ایجاد حس صمیمیت آن ها را ترغیب به بیان نظرات و دیدگاه هایشان کنید.

۱۲. زمان ارسال محتوا را دقیق بسنجید

اگر در زمانی که اکثر فالوورهای شما آفلاین هستند، پست می گذارید، برای گرفتن نظرات بیشتر در این زمینه مشکل خواهید بود. بنابراین، بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام کی است؟

برای فهمیدن اینکه مخاطبان چه زمانی بیشترین فعالیت را دارند باید از تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود استفاده کنید. در این صورت می بینید چه زمانی مخاطبین شما بیشتر فعال هستند.

برای دیدن این اطلاعات آماری به نمایه کسب و کار خود بروید، Insights و سپس Your Audience را انتخاب کنید. خواهید دید که کدام زمان از روز و هفته مخاطبین شما بیشتر فعال هستند.

افزایش کامنت و زمان انتشار پست

۱۳. اعلان ها یا Push Notifications را فعال کنید

اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید فالوور، لایک و نظرات بیشتری را در اینستاگرام بدست آورید، باید اعلان های خود را در اینستاگرام فعال کنید.

 روشن کردن اعلان ها می تواند به شما در سریع واکنش نشان دادن کمک کند. این که سریع نسبت به فعالیت های مخاطبان خود واکنش نشان دهید یا سریع پاسخ کامنت ها و دایرکت ها را بدهید به آن ها نشان می دهید که برای آن ها ارزش قائل هستید.

همچنین اگر قصد خرید یا استفاده از محصولات و خدمات شما را داشته باشند نسبت به پیج شما دلسرد نمی شوند. این راهکار به آن ها خواهد آموخت که برای شما نظرات از اهمیت زیادی برخوردار است، پس آن ها نیز نسبت به پست ها و فعالیت های شما سریع پاسخ می دهند که این امر منجر به افزایش صمیمیت و در نهایت کامنت بیشتر خواهد شد.

تقویم محتوایی

۱۴. پست خود را تبلیغ کنید

علاوه بر استفاده از تاکتیک هایی که قبلاً ذکر شد تا نظرات بیشتری در اینستاگرام دریافت کنید، همچنین می توانید پست خود را برای مشارکت بیشتر تبلیغ کنید.

تبلیغ یک پست، به دیده شدن بیشتر آن کمک می کند، همچنین شانس شما را برای گرفتن تعامل بیشتر افزایش می دهد.

با این حال، توصیه می شود از تاکتیک هایی استفاده کنید که می تواند به شما در دریافت نظرات یا افزایش مشارکت پست به صورت ارگانیک کمک کند. علاوه بر این، می توانید روی نوشتن کپشن خوب نیز کار کنید. کپشن های جالب، توجه فالوورها را به خود جلب می کند.

۱۵. از انواع روش های تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید

تولید محتوای یکنواخت و با یک سبک میزان تعامل پیج شما را پایین می آورد. انواع روش های تولید محتوا را امتحان کنید و با توجه به بازخوردی که می گیرید نوع محتواهایی که بیشترین بازخورد را می گیرند انتخاب کنید.

به عنوان مثال ممکن است لایو یا ریلز بازخورد بیشتری داشته باشد تا پست های معمولی و یا igtv .

شما می توانید برای ترغیب مخاطبان به گذاشتن کامنت و تعامل بیشتر با شما اقدام به خرید بازدیدکننده لایو اینستاگرام کنید چرا که معمولا افراد تمایل به مشارکت و تعامل در لایوهایی دارند که پرطرفدارند و بازدید زیادی دارند تا لایوهای کم بازید…

روش های تولید محتوا برای کامنت گرفتن در اینستا

۱۶. با چهره های شناخته شده همکاری کنید

و سرانجام، یکی از موثرترین روش ها برای دریافت نظرات بیشتر در اینستاگرام، همکاری با یک فرد تاثیرگذار است. افراد تأثیرگذار افرادی هستند که در اینستاگرام به طور مرتب پست هایی برای آموزش و راهنمایی افراد ارسال می کنند.

آنها در مورد نحوه مدیریت یک رویداد خاص در زندگی خود پست می گذارند و سپس به پیروان خود پیشنهاد می دهند که چگونه در موقعیت های مشابه زندگی رفتار کنند.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام به طور کلی دارای طرفداران بزرگ و اختصاصی هستند که به احتمال زیاد آنچه را که اینفلوئنسر به آنها می گوید دنبال کرده و آزمایش می کنند. بنابراین، با همکاری با اینفلوئنسر مناسب، می توانید تعامل گسترده ای با نام تجاری خود داشته باشید. شما می توانید بیشتر همکاری ها را از طریق پست های حمایت شده انجام دهید.

ارسال کامنت خودکار در اینستاگرام

داشتن لایک و کامنت زیاد سبب جذابیت یک پست و پیج خواهد بود. در حیقیت پست هایی که لایک و کامنت یادی دارند نشان می دهند که مقبولیت بیشتری در میان اکثریت افراد داشته اند.

عوامل یاد شده سبب می شود تا کاربران به دنبال افزایش لایک و کامنت پست های خود باشند تا اعتبار و وجه پیج خود را افزایش دهند.

اما اگر در شروع کار هستید چگونه کامنت های بیشتری دریافت کنیم؟ چگونه اعتماد مخاطبان را جلب کنیم تا تمایل به گذاشتن کامنت بیشتر و تعامل با پیج ما داشته باشند؟ بهترین راهکار در کنار آماده کردن پست های جذاب خرید کامنت اتوماتیک و فالوور فیک است.

با خرید کامنت اتوماتیک شما به روند رشد پیجتان سرعت می بخشید.

ارسال کامنت خودکار در اینستاگرام

معمولا کسانی که از کامنت گذاری خودکار استفاده می کنند دو دسته هستند:

  1. افرادی که با کامنت گذاشتن زیر پست های پر مخاطب، به دنبال دیده شدن پیج یا محصول شان هستند.
  2. افرادی که می خواهند در مسابقات کامنتی اینستاگرام شرکت کنند.

کامنت خودکار به شما این امکان را می دهد که متن هایی که شما تعیین می کنید بر روی آخرین پست شما اعمال گردد.

بهترین سایت خرید کامنت خودکار اینستاگرام

معتبرترین سایت برای خرید کامنت سفارشی و خرید فالوور واقعی، سایت هایی هستند که نمونه کارهایی را در صفحه خود به اشتراک می گذارند و به عبارتی اصل شفاف سازی را اجرا می کنند. سایت فالو کمپ این موارد را بهره مند می باشد. یکی دیگر از فاکتورهای دیگری که در اعتبار این گونه سایت ها معتبر است نماد اعتماد الکترونیک و سابقه کاری آن هاست.

بهترین سایت خرید کامنت خودکار اینستاگرام

شما می توانید برای کامنت گرفتن در اینستاگرام به سایت فالو کمپ مراجعه نمایید و کامنت های مورد نظر خود را با عنوان و متن مورد نظر، در ساعت مشخص روی پست های خود اعمال کنید.

جمله پایانی

برای افزایش کامنت در اینستاگرام تعامل کلیدی است.لایک، کامنت و نرخ تماشای ویدیوها در اینستاگرام مهم هستند چرا که این عوامل باعث نمایش داده شدن پست‌های شما در فید می‌شوند. علاوه بر این، اگر نرخ تعامل با پست‌های شما زیاد باشد با احتمال زیاد به صفحه اکسپلور نیز راه پیدا خواهید کرد و مجدد شانس تعامل در صفحه شما بالا خواهد رفت.

پس برای موفقیت و افزایش کامنت در اینستاگرام استراتژی‌هایی که مطرح کردیم را امتحان کنید.

شما هم اگر راه دیگری سراغ دارید که باعث افزایش کامنت می شود آن را با ما و سایر همراهان فالوجت به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  1. کامنت خودکار اینستاگرام چیست؟
    کامنت خودکار به شما این امکان را می دهد که متنی که شما تعیین میکنید را بر روی آخرین پست های پیج های دلخواه شما به صورت کامنت قرار دهد.
  2. از کجا می توان کامنت اتوماتیک خریداری کرد؟
    از سایت های معتبر موجود از جمله سایت فالو کمپ، فالوجت و… زیرا ساختار این گونه سایت ها به گونه ای است که تمام فرایندهای افزایش لایک، بازدید، فالوور و … کاملا منطبق با الگوریتم های اینستاگرام صورت می گیرد و پیج شما ربات شناخته نمی شود.