3.2/5 - (5 امتیاز)

افزایش بازدید ریلز اینستاگرام به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری در این اپلیکیشن شبکه اجتماعی پیدا کنید. در ادامه خواهیم گفت که چگونه می توانید این کار را انجام دهید. همراه ما بمانید.

Reel Instagram چیست؟

ریلز اینستاگرام از قابلیت های جدیدی است که به تازگی به این اپلیکیشن محبوب افزوده شده است و با استفاده از آن، کاربران می توانند محتواهای ویدئویی کوتاه و جذابی را درست کنند و با دنبال‌کنندگانشان به اشتراک بگذارند. ریلز امکانات مختلفی دارد که با استفاده از آنها می توان کیفیت و جذابیت محتواهای ویدئویی را دو چندان کرد.

اگر مایل هستید بیشتر راجع به ریلز و امکانات و قابلیت های آن بدانید، می توانید به مطلب ریلز اینستاگرام چیست؟ سر بزنید که در آن توضیحات جامع و مفصل در این باره داده شده است.

خرید بازدید ریلز اینستاگرام

قطعا برای شروع کار یک پیج و قبل از تبلیغات اینستاگرامی خرید بازدید ریلز اینستاگرام بهترین راهکار برای افزایش اعتبار و جذب فالوور است.

فالوکمپ بازدید ریلز شما را با فالوورهای واقعی افزایش می دهد و همچنین کلیه خدمات فالوکمپ کاملا بر اساس الگوریتم های اینستاگرام است بنابر این هیچ جای نگرانی برای جریمه شدن توسط الگوریتم های اینستاگرام وجود ندارد.

روش های افزایش بازدید reels instagram

برای آنکه ریلزهایی که درست می کنید بیشتر دیده شوند، باید محتوای جذاب تولید کنید، طی روندی منظم پست بگذارید و ریلزهایی را که درست کرده اید، در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا بیشتر دیده شوند.

روش های افزایش بازدید reels instagram

در کنار این موراد روشهای کاربردی دیگری نیز برای افزایش بازدید ریلز ایسنتاگرام وجود دارند که در ادامه شما را با این روش ها آشنا خواهیم کرد.

۱. خرید لایک reels

یکی از بهترین روشهای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام خرید لایک reels است. استفاده از این راهکار به ویژه به کسانی توصیه می شود که تازه به اینستاگرام پیوسته اند و هنوز تعداد مخاطب ها و فالوورهایشان در این اپلیکیشن زیاد نیست.

خرید لایک reels

مزیت دیگر خرید لایک ریلز آن است که وجه بهتری برای شما و پروفایلتان به ارمغان می آورد و امکان آنکه کاربران به دیدن محتواهایی که درست می کنید ترغیب شوند، بیشتر خواهد شد. پس سعی کنید ریلزهای خلاقانه و زیبا درست کنید تا هزینه ای که می کنید برایتان نتیجه بخش باشد و احتمال تبدیل شدن بازدیدکنندگان به فالوور برایتان بیشتر شود.

با خرید فالوور واقعی فعال ایرانی نیز می توانید مخاطبان بیشتری در اینستاگرام پیدا کنید و بازدید ریلزها را بالا ببرید.

۲. استفاده از موسیقی ها و صداهای ترند شده و محبوب بر روی ریلز

اگر با قابلیت های ریلز اینستاگرام آشنا باشید، حتما می دانید که یکی از این قابلیت ها امکان افزودن صدا یا موسیقی پس زمینه به ویدئو است.

کار دیگری که برای افزیش بازدید ریلز اینستاگرام می توانید انجام دهید استفاده از صداها و موسیقی های ترند شده و محبوب است.

اگر موسیقی بخصوصی میان کاربران اینستاگرام محبوب شود و شنونده های زیادی پیدا کند، الگوریتم اینستاگرام به طور خودکار ویدئویی هایی را که در آنها از این موسیقی ها استفاده شده است، به کاربران پیشنهاد می کند و برایشان در فید (Feed) قرار می دهد که ببینند. استفاده از این موسیقی های محبوب شانس دیده شدن ریلزهای شما را نیز بیشتر خواهد کرد.

با خرید لایک اینستاگرام نیز می توانید شانس دیده شدن ریلزهایی را که درست می کنید بالا ببرید.

روش های افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

برای آنکه موسیقی های محبوب و ترند شده را پیدا کنید، ریلزهای کاربران دیگر را بررسی کنید و ببینید آنهایی که بیشترین بازدید را داشته اند، از کدام موسیقی یا صدا برای پس زمینه ویدئو استفاده کرده اند.

۳. استفاده از هشتگ های مرتبط

از آنجا که ریلز اینستاگرام به تازگی به این اپلیکیشن افزوده شده است و هنوز بینش کافی راجع به آن وجود ندارد، استفاده از هشتگ ها یک روش عالی و کاربردی برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام و شناساندن محتوای تولیدشده به الگوریتم اینستاگرام خواهد بود.

هشتگ هایی که به ریلزها اضافه می شوند تا حدود زیادی نقش سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت ها را ایفا می کنند. الگوریتم اینستاگرام هشتگ هایی را که استفاده کرده اید تحلیل می کند و بر اساس نتایج این بررسی ویدئوی شما را به کاربران مرتبط پیشنهاد می کند.

خرید فالوور کلاب هاوس و ترغیب مخاطبان در این شبکه اجتماعی به مشاهده محتواهایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، ایده خوب دیگری است برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام.

استفاده از هشتگ های مرتبط

از نوشتن هشتگ یا استفاده از هشتگ های کلی پرهیز کنید. فقط هشتگ هایی را به کار بگیرید که در اینستاگرام موجود هستند و کاملا به محتوای ریلزهایی که درست می کنید مرتبط هستند.

۴. استفاده هوشمندانه از کپشن ها

اینستاگرام به تازگی امکان جستجو برای کلمه های کلیدی را در چند کشور در اختیار کاربران گذاشته است. پس می توان پیش بینی کرد که اینستاگرام نخستین قدم ها را به سوی تبدیل شدن به یک موتور جستجوی قدرتمند برمی دارد.

سعی کنید کپشن های خوبی برای ریلزهایی که درست می کنید در نظر بگیرید و تا حد امکان، در آنها از کلمات مرتبط با حیطه کاری، تخصصی یا زمینه‌های علاقه مندی استفاده کنید؛ کلمات و عباراتی که مخاطبان این حیطه ها و زمینه ها بیشتر برایشان جستجو می کنند. این هم راهکار خوب و کاربردی دیگری است برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام.

با خرید فالوور یوتیوب می توانید مخاطبان بیشتری در این اپلیکیشن شبکه اجتماعی پیدا کنید و به آنها دیدن ریلزهایتان در اینستاگرام را پیشنهاد کنید.

سعی کنید از قبل برای نوشتن کپشن ها برنامه ریزی کنید و طوری کلمات و عبارات کلیدی را به کپشن ها اضافه کنید که کاملا طبیعی به نظر برسد و یکپارچگی متن را تحت تأثیر قرار ندهد.

استفاده هوشمندانه از کپشن ها

۵. جلب توجه بازدیدکننده در چند ثانیه ابتدایی ریلز

ریلزی که شما درست می کنید در میان تعداد زیادی محتوای دیگر به کاربران نمایش داده می شود و اگر در همان چند ثانیه ابتدایی نتوانید توجه مخاطب را جلب کنید، به اسکرول کردن (scroll) ادامه خواهد داد و از محتوای شما عبور می کند.

برای درست کردن و تدوین چند ثانیه ابتدایی ریلز زمان کافی بگذارید و با استفاده از قابلیت های مختلف آن، مثل افکت گذاری یا اضافه کردن پیام متنی سعی بر جلب توجه بازدیدکننده داشته باشید. این هم نکته مهم دیگری است که برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام باید مدنظر قرار دهید و رعایت کنید.

خرید بازدید لایو ایده خوب دیگری است که با کمک آن می توانید بازدیدکنندگان و مخاطبان بیشتری را در اینستاگرام جذب کنید و شانس دیده شدن ریلزها را بالا ببرید.

reel instagram چیست

حتی برخی از کاربرانی که ریلز درست می کنند، با حرکت دادن دست یا استفاده از ایده های خلاقانه دیگر از بازدیدکننده می خواهند که اسکرول کردن را متوقف کند و محتوایی را که درست کرده اند ببیند.

۶. به کار بردن محتوای پرسش و پاسخ و فراخوان برای اقدام

یکی دیگر از ایده های خوب و کاربردی برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام آن است که در انتهای ویدئویی که درست می کنید، از کاربران بخواهید که اگر سؤالی راجع به آنچه درباره اش صحبت کرده اید دارند، در قسمت کامنت ها از شما بپرسند.

این کار فراخوان برای اقدام (CTA/ call to action) نام دارد و امکان آن را که بازدیدکننده باز هم از محتوای شما دیدن کند و جذب مطالبتان شود بیشتر خواهد کرد.

در ویدئوهای بعدی که درست می کنید سؤال های پرتکرار کاربران را پاسخ دهید و ارزش افزوده مطالب را برایشان دوچندان کنید.

توصیه هایی برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

چند توصیه کوتاه برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام بهتر است هنگام درست کردن محتواهای ویدئویی نکات و توصیه هایی را که در ادامه مطرح می‌کنیم هم مد نظر قرار دهید و رعایت کنید:

  • ویدئوها سرگرم کننده و جالب باشند (برای مثال بینندگان آن را به وجد بیاورد، توجه شان را جلب کند، برایشان خنده دار باشد، یا آنکه به شکل جالبی غافلگیرشان کند).
  • الهام بخش باشند (برای مثال آغازگر ترندی باشند که دیگران به سادگی بتوانند به آن بپیوندند).
  • در آنها به‌شکلی خلاقانه از امکانات و قابلیت‌های مختلف ریلز اینستاگرام، اعم از متن، فیلترهای مختلف و افکت گذاری ها استفاده شده باشد.
  • هنگام ضبط ویدئو موبایل به شکل عمودی در دست نگه داشته شود.
  • در آنها به شکلی خلاقانه از فایل های صوتی موجود در آرشیو اینستاگرام، یا فایل های صوتی ای که خود کاربر ضبط می‌کند استفاده شده باشد؛

یکی دیگر از روش های افزایش بازدید ریلز آن است که کارتان را بر اساس آزمون و خطا پیش ببرید و از کسی تقلید نکنید. چیزهای جدید امتحان کنید، سعی کنید خودتان باشید و ببینید از چه نوع محتوایی بهترین نتیجه و بازخورد را خواهید گرفت.

عوامل دریافت بازخورد منفی ریلز اینستاگرام
چه عواملی سبب کاهش بازدید ریلز اینستاگرام و دریافت بازخورد منفی می‌شوند؟

مواردی که در ادامه مطرح می‌شوند باعث کاهش بازدید ریلز و دریافت بازخورد منفی خواهند شد:

  • ضبط ویدئوهایی که کیفیت و وضوح کافی ندارند
  • ضبط ویدئوهای حاشیه بندی شده
  • ویدئوهایی که در آنها بخش اعظم تصویر با متن پر شده باشد
  • ضبط ویدئوها بدون پایبندی به دستورالعمل های اینستاگرام.

در پایان

ریلز امکانات و قابلیت های متعددی در اختیار کاربران می گذارد و به همین خاطر در یکی دو سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر بتوانید درست و خلاقانه از آن استفاده کنید و محتوای خوب درست کنید، شانس دیده شدن خود را افزایش خواهید داد و دنبال کنندگان بیشتری پیدا خواهید کرد.

این مسئله به ویژه می تواند برای کسانی ثمربخش باشد که صاحب کسب و کار هستند و می خواهند برندشان در میان کاربران اینستاگرام بیشتر مطرح شود و مشتریان بالقوه به استفاده از خدمات یا خرید محصولاتشان روی بیاورند. با رعایت نکات و توصیه‌هایی که در مطلب راجع به آن ها صحبت شد، شما هم می‌توانید به این هدف دست یابید.

افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

نظر شما چیست؟ تجربه استفاده از ریلز اینستاگرام را داشته اید؟ شما از چه راهکارهایی برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ برای بالابردن شانس دیده شدن و فروش محصولات کسب و کار چطور؟ توصیه ای در این باره دارید؟

اگر مایل باشید می‌توانید با ما و خوانندگان این مطلب از نظرها و تجربه های خود بگویید.

سوالات متداول

  • مهم ترین نکاتی که برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام باید مدنظر قرار داد و رعایت کرد چه مواردی هستند؟
    تولید محتوای جذاب ویدئویی، پست گذاشتن طی روند منظم و به اشتراک گذاری ریلزها در استوری های اینستاگرام، مهم ترین نکاتی هستند که برای جذب کاربران و افزایش بازدید ریلز اینستاگرام باید رعایت کنید.
  • از چه روش هایی برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام می توان استفاده کرد؟
    خرید لایک reels، استفاده از موسیقی های محبوب و ترند شده در ریلزها، استفاده هوشمندانه از هشتگ و کپشن های مرتبط با محتوای ویدئویی، و استفاده خلاقانه از قابلیت ها و امکانات مختلف ریلز اینستاگرام، از جمله روش های عالی و کاربردی برای جذب مخاطب و افزایش بازدید ریلز اینستاگرام هستند.
  • چه عواملی بازدید ریلز اینستاگرام را کم می کنند و سبب دریافت بازخورد منفی می شوند؟
    ضبط ویدئو با کیفیت پایین، پر کردن بخش اعظم ویدئو با متن و پایبند نبودن به دستورالعمل های اینستاگرام در ارتباط با تولید ریلز، از جمله عواملی هستند که بازدید ریلز را تحت الشعاع قرار می دهند و سبب دریافت بازخورد منفی می شوند.