4/5 - (1 امتیاز)

اگر معمار هستید یا تصمیم دارید یک پیج اینستاگرام فعال در زمینه معماری راه اندازی کنید شاید برایتان جذاب باشد که بدانید کدام معماران مطرح دنیا در اینستاگرام صفحات پر مخاطب تری دارند و دلیل این موضوع چیست. این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا اینستاگرام معماران مطرح دنیا را به شما معرفی کنید.

اینستاگرام زاها حدید

زاها حدید (zahahadiddesign@) یکی از شناخته شده ترین معماران دنیا بوده است و کمتر کسی پیدا می شود که او را نشناسد پیج اینستاگرام او با 200 هزار فالوور یکی از پیج های پر مخاطب در زمینه معماری است.

عکس پروفایل این معمار لوگوی شخصی یا برند او است که شامل سه حرف اول اسم اوست که با حروف بزرگ نوشته شده است.

بیو این معمار معروف فقط شامل اسم و آدرس وب سایت اوست. با اینکه این معمار برجسته در سال 2016 درگذشته است، هنوز هم پیج او مخاطبان زیادی دارد.

هشتگ های استفاده شده در پست های زاها حدید

#marseille #france #architecture #zahahadid #zahahadidarchitects

پست های او دارای چندین هشتگ ثابت است هشتگ شامل لوکیشنی که پروژه در آن قرار دارد ، کلمه معمار و هشتگ نام خود زاها حدید

اینستاگرام برای معماران می تواند منبع خوبی برای پروژه گرفتن یا افزایش میزان درخواست مشاوره باشد. به شرطی که در کنار تولیدمحتوا خیلی خوب، میزان فالوور خود را بالاتر ببرید. برای بالا بردن میزان فالوور پیشنهاد ما استفاده از بسته های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت فوری و ایرانی است. پروفایل این فالوورها واقعی است.

خرید 200 فالوور ایرانی
خرید 500 فالوور ایرانی
خرید 1000 فالوور ایرانی

رامون استیو

رامون استیو (ramon_esteve@) نیز یکی از معماران مطرح دنیاست که کارهای فاخری انجام داده است. پست های پیج او اغلب شامل کارهای معماری اوست اما در اینستاگرام خود را به عنوان نویسنده معرفی کرده است. چرا که نوشته های او نیز به اندازه آثار معماریش زبانزد است. اغلب کارهای رامون استیو حکایتگر یک داستان است.

رامون استیو

هشتگ های استفاده شده در اکثر پست های رامون استیو

#architecture #design #interiordesign #fall #pool #wabisabi #archilovers #ramonesteve #ramonesteveestudio

هشتگ های ثابت پست های او شامل کلمه معمار، طراحی و نام کامل خودش است .

آیا می دانستید بسیاری از معماران مطرح دنیا برای معروف و برند شدن در اینستاگرام برای شروع کار خود اقدام به خرید فالوور واقعی اینستاگرام کردند

پنج معمار ایرانی که با اینستاگرام درآمدشان ۳ برابر شد

اینستاگرام  بزرگترین بازار دنیای امروز است که در هر صنفی و  هر حرفه ای که هستید می تواند بازار فروش، دیده شدن و اعتبار را یکجا به شما بدهد. در این ادامه به سراغ معمارانی می رویم که علاوه بر حرفه ای بودن در دنیای واقعی در دنیای مجازی هم به صورت حرفه ای فعال هستند و این موضوع به شناخته شدن بیشتر آنها کمک کرده است.

1. رضا دانشمیر، یک معمار مطرح در اینستاگرام

رضا دانشمیر (@reza_daneshmir) با 76 هزار فالوور درحوزه معماری، در اینستاگرام فعالیت می کند. نرخ اینگیجمنت پیج او 8.36% درصد است که نشان می دهد میزان تعامل مخاطبان با این پیج خوب و قابل توجه است. میانگین تعداد لایک پست های او 4,712 عدد و میانگین تعداد کامنت ها 39 عدد می باشد.

رضا دانشمیری
 بیوی پیج رضا دانشمیر

بیوی رضا دانشمیر، تنها شامل کلمه Architect و لینک وب سایت اوست. همچنین او راه های ارتباطی خود (ایمیل و شماره تلفن) را در صفحه اش قرار داده است.

 پست های اینستاگرام رضا دانشمیر

پست های منتشر شده در پیج رضا دانشمیر، تصاویر تخصصی مربوط به معماری، طرح های خودش و به ندرت گفتگو ها و عکس های حاشیه ای است.

نکته قابل توجه در پست های دانشمیر، متنوع بودن آن است. یک دسته از پست ها شامل پروژه های در حال اجرا و اجرا شده است که می تواند دید خوبی به فالوورها دهد. دسته دیگر پست ها شامل مواردی شبه آموزشی است که می تواند طیف مختلفی از دنبال کنندگان پیج را به خود جذب کند.

هم چنین پست هایی با زمینه های شخصی تر نیز در صفحه شخصی دانشمیر دیده می شود. این دسته از پست ها می تواند نمای واقعی از زندگی یک معمار موفق را نشان دهد و صمیمیت بیشتری در بین کاربران و فالوورهای پیج ایجاد کند.

2. علیرضا تغابنی یک معمار معروف در اینستاگرام

علیرضا تغابنی (@alirezataghaboni) با 159 هزار فالوور یکی از محبوب ترین معماران ایرانی اینستاگرام است. او در بیوی خود آدرس پیج کاری و وب سایت اش را درج کرده است. همچنین ایمیل خود را به عنوان راه ارتباطی قرار داده است.

علیرضا تغابنی

پست های اینستاگرام او شامل طرح های مختلف معماری و پروژه های معماری است که برخی متعلق به خود او و برخی دیگر پروژه های دیگر معماران است.

معماران، دانشجویان معماری و علاقمندان به این رشته، می توانند با مراجعه به صفحه او و دنبال کردن اش، ایده ها و نکات جدیدی را در زمینه معماری یاد بگیرند.

بررسی کامنت ها نشان دهنده این است که دکتر تغابنی دنبال کنندگان ثابتی دارد که همواره کارهای او را دنبال می کنند.

آیا می دانستید بسیاری از معماران مطرح دنیا با خرید کامنت سفارشی اقدام به معرفی و تبلیغ خدمات و کارهای خود کرده اند.

خرید 10 کامنت سفارشی ایرانی
خرید 20 کامنت سفارشی ایرانی
خرید 30 کامنت سفارشی ایرانی

3. بررسی صفحه اینستاگرام یاسر موسی پور 

یاسر موسی پور (@yaser_mousapour) با 17k فالوور و 428 پست یکی دیگر از  یکی دیگر از معماران معروف است که در اینستاگرام نیز فعالیت دارد. او علاوه بر معمار، نویسنده است و در بیو پیج خود نیز از این دو کلمه برای معرفی خود استفاده کرده است همچنین در بیو او لینک پیج کاری و لینک کانال تلگرامش وجود دارد.

یاسر موسی پور
پست های یاسر موسی پور

پست های او شامل کارهای اجرایی ، کارهای مورد علاقه وی که در سراسر دنیا اجرا شده اند کتاب های مورد علاقه عکس های شخصی و همچنین عکس هایی که توسط خودش از محیط پیرامونش گرفته شده است.

او نیز مانند علیرضا تغابنی یک معمار تک بعدی نیست و در برخی حرفه های مرتبط با معماری فعالیت می کند. چیزی که در پست های او بسیار به چشم می خورد معرفی کتاب و مقالاتی ست که خود او نوشته است.

4. بررسی پیج اینستاگرام دکتر آرتور

یکی دیگر از معماران معروف که در اینستاگرام فعالیت چشمگیری دارد دکتر آرتور (dr.artut.architect@) با بیش از 24 هزار دنبال کننده و 898 پست است. 

دکتر آرتور

این معمار بیو خودش را با یک شعار شروع کرده (کمکتون می کنم به موفقیت های بزرگ در طراحی و ساخت معماری برسید) هم چنین اشاره ای در مورد تعداد کتاب هایی که تاکنون به چاپ رسانده کرده  و پیج دوم که مربوط به استودیو معماری خودش است نیز معرفی کرده است. او در بیو خود از کلمه طراح معماری استفاده کرده است.

پست های دکتر آرتور

یکی از دلایل شناخته شدن دکتر آرتور به سبب اسکیس ها و دست آزاد قوی او است که به وفور در بین پست ها، عکس ها و فیلم های او می توان دید. نکته قابل توجه در تمامی پست های او، همراه داشتن یک دفتر در تمامی پروژه هاست.

او تمام مراحل ذهنی خود را در ابتدا بر روی کاغذ پیاده می کند و این موضوع را از کلیه عکسهایش در تمامی موقعیت ها و حتی تصویر پروفایل او می توان دید که تصویری از صورت و دستان رنگی خودش بعد از اتمام یک نقاشی است در حالی که هنوز قلمو در دست دارد.

5. بررسی پیج نشید نبیان

دکتر نشید نبیان (@shift.studio.architects) یکی دیگر از معماران معروف اینستاگرام است او بیش از 20 هزار دنبال کننده دارد. در پیج کاری او که با همکاری رامین خانی هست تمام پروژه های معماری و معماری های مطرح دنیا پست شده است.

نشید نبیان

تمامی جملات او محاوره و گاها داستان گونه است نکته جالب در مورد پیج او نظم او در گذاشتن پست هاست که مخاطب را شرطی میکند که روزانه داستانی از او را در شروع روز بخواند.

اما پیج کاری نشید نبیان که مربوط به معماری است، @shift.studio.architects است که طرح های مختلف، پروژه های اجرایی و اطلاعات مربوط به معماری را در این پیج قرار می دهد.

بررسی پیج بلاگرهای معروف معماری

پیج ویوید ویژوال (vividvisualstudio@) نیز یکی دیگر از پیج های موفق و پرمخاطب است. این پیج با 282 هزار دنبال کننده و 625 پست یکی از پر مخاطب ترین پیج های اینستاگرام در زمینه معماری است اصلی ترین مخاطبان این پیج تشکیل شده از دانشجویان و افرادی که به تازگی تصمیم به وارد شدن به حرفه معماری و طراحی را دارند.

پیج بلاگرهای معروف معماری

بیو پیج ویدئو ویژوال

هدف اصلی این پیج فروش دوره های آموزشی نرم افزار های معماری است بیو پیج هم تشکیل شده از شعار این تیم (اينجا يه مدرسه برای كسايه كه عاشق معماری و نرم افزار های گرافيكين)

عکس پروفایل این پیج هم یک تصویر واضح از لوگوی آنهاست.

پست های پیج ویوید ویژوال

تمامی پست ها از یک قالب و یک فونت پیروی می کنند ویدیوها به صورت IGTV  و کیفیت فیلم ها و عکس ها بسیار بالاست.

این پیج ویترین اصلی فروش محصولات این شرکت است و حرفه ای بودن در کار با کامپیوتر و ادیت تصاویر و فیلم ها قبل از هرگونه تبلیغاتی در ویدیوهای و عکس های این پیج مشهود است. رنگ اصلی پیج و پست ها سیاه است و این حرفه ای بودن را ناخواسته به مخاطب القا می کند.

همچنین بخوانید: ۷ تکنیک طلایی برندسازی در اینستاگرام

هشتگ های معماری

در دنیای امروز که اینترنت مهم ترین ابزار برای جستجوهای سوال ها و راهکارها است هشتگ ها نیز با دسته بندی مطالب، جستجو و یافتن مطلبی خاص را در اینترنت بسیار ساده تر کرده اند و با کلیک کردن روی آن می توان به بسیاری از مطالب و عکس های مربوط دسترسی پیدا کرد.

هشتگ های معماری

بررسی هشتگ های معروف معماری

اما آیا می‌دانید برای اینکه بهترین معماری های روز دنیا را ببینید چه هشتگ هایی را باید فالو کنید؟ در این مقاله چهار مورد از بهترین هشتگ های مربوط به معماری در اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم که با فالو کردن آن ها می‌توانید کارهای معماران معروف را دنبال کنید.

همچنین اگر پیج مربوط به معماری دارید، می توانید با استفاده از این هشتگ ها به دیدن شدن بیشتر پیج و پست های خود کمک کنید.

۱. architecture#  با بیش از 156 میلیون پست بیشترین پست را بین هشتگ های معماری دارد.

۲. architecturelovers#  دارای بیش از 17 میلیون پست مربوط به معماری است.

۳. بیش از 20 میلیون پست مربوط به معماری را نیز می توانید در  architecturephotography#  ببینید.

۴.archdaily#  نیز بیش از 6  میلیون پست معماری دارد.

از دیگر هشتگ های معماری پر استفاده می توان موارد زیر را نام برد:

#طراحی #دکوراسیون #design #معماری_داخلی #طراحی_داخلی #interiordesign #architect #دکوراسیون_داخلی #art #ساختمان #هنر #معمار #دیزاین #مدرن #لوکس #بازسازی #designer #modern #architecturephotography #decoration #نما #photography

هشتگ دکوراسیون داخلی

هشتگ دکوراسیون داخلی

#معماری #architecture #طراحی #دکوراسیون_داخلی #interiordesign #طراحی_داخلی #دکوراسیون #design #architect #بازسازی #لاکچری #دیزاین #معماری_مدرن #لوکس #art #designer #آرشیتکت #ساختمان #طراحی_نما #دکوراسیون_منزل #decoration #کابینت #luxury #دکور #modern #طراحی_داخلی#interiordesign #معماری_داخلی #کاغذدیواری #مبلمان #decor #چوب #مدرن #دکوراتیو

هشتگ دکوراتیو

#دکوراتیو #دکوراسیون #دکوراسیون_داخلی #دکور #طراحی_داخلی #طراحی #دیزاین #design #دکوراسیون_منزل #دیزاین_منزل #دکوری #مدرن #interiordesign #چوب #معماری #لاکچری #دکوراسیون_مدرن #هنر #کاغذدیواری #art #لوکس #decor #تابلو #اتاق_کودک #دیزاین_داخلی #کناف #منزل #architecture

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم به بررسی کامل چند پیج مطرح معماری بپردازیم و اینستاگرام معماران مطرح دنیا را به شما معرفی کنیم.

همچنین هشتگ های پر استفاده این حوزه را در اختیار شما قرار دادیم. فراموش نکنید برای موفقیت و مطرح شدن هر پیجی در اینستاگرام نیازمند تلاش و استمرار در فعالیت است. اما اگر قصد دارید در اینستاگرام موفق شوید باید تمام زیر و بم آن را بدانید از ترفندهای افزایش بازدید تا ترفندهای هشتگ گذاری در اینستاگرام و….

در پایان اگر شما هم معمار هستید به ما بگویید از چه راهکارهایی برای معرفی و مطرح کردن پیج خود استفاده می کنید؟ از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

معروف ترین هشتگ های معماری کدامند؟

architecture#   – architecturelovers# –  architecturephotography#  -archdaily#  و …

مشهورترین چهره های مطرح معماری ایران در اینستاگرام چه افرادی هستند؟

دکتر آرتور – نشید نبیان – یاسر موسی پور  و …

راهکارهای موفقیت پیج های معماری چیست؟

استفاده از هشتگ های ترند و مرتبط- پست گذاری مرتب و تعامل با مخاطبان و …