5/5 - (1 امتیاز)

بسیاری از ما، شروع به راه اندازی کسب و کاری در اینستاگرام کرده ایم و برای رونق و افزایش فروش مان تلاش کرده ایم. اما آن طور که باید نتیجه بخش نبوده است. پس به این فکر افتاده ایم روش افزایش فالوور واقعی چگونه است؟ در این مطلب به ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام می پردازیم.

چگونه فالوور هایمان را افزایش دهیم؟

برای این که تعداد فالوور های شما، به طور طبیعی افزایش پیدا کنند، راهکار های زیادی دارید. در ادامه، ما به تعدادی از این راهکار ها می پردازیم و آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید فالوور واقعی
ترفند افزایش فالوور اینستاگرام

اما قبل از هر چیز باید ببینیم که اصلا لزوم افزایش فالوور چیست؟

چرا افراد و اکانت های مختلف هر روز به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی هستند؟

اگر از آن دسته از اقلیت افراد، که به دنبال جلب توجه هستند بگذریم، اکثر افراد به دنبال افزایش درآمد و افزایش فروش شان هستند. آن ها می خواهند با افزایش فالوور، مشتریان بالقوه بیشتری داشته باشند.

در نتیجه اولین قدم این است که بدانید به چه منظور به دنبال افزایش فالوور هستید، تا بتوانید برنامه ریزی بهتری داشته باشید و راه مناسب خود را انتخاب کنید.

گرفتن فالوور واقعی
افزایش فالوور اینستا

برای افزایش فالوور اینستاگرام، به راهکار هایی که به شما خواهیم گفت، توجه کنید و سعی کنید که آن ها را به کار بگیرید. من به شما قول می دهم که اگر به اندازه کافی تلاش کرده و خوب عمل کنید، فالوور های شما به سرعت افزایش خواهند یافت.

در ادامه راه هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام را آورده ایم:

۱- غیر منتظره باشید

یکی از راهکار هایی که برای جذب فالوور بسیار موثر است، این است که فالوور هایتان را غافلگیر کنید. غیر منتظره و غافلگیر کننده بودن، برای فالوور هایتان هیجان انگیز است و این هیجان، فالوور های قدیمی را در صفحه شما نگه می دارد و فالوور های جدید به شما اضافه می کند.

به عنوان مثال، شما می توانید بدون اطلاع قبلی، به یک یا چند نفر از کسانی که یک پست خاص را لایک کرده اند، یا استوری شما را دیده اند، جایزه بدهید.

یا اگر بلاگر یا اینفلوئنسر هستید، لایو برگزار کنید و فالوور هایتان را به لایو دعوت کنید تا در لایو شما صحبت کنند. می توانید با خرید بازدید لایو، بقیه مخاطبان را تشویق کنید که بیشتر در لایو شما حضور پیدا کنند.

همچنین می توانید به صورت اتفاقی، با مخاطبان تان تماس تصویری برقرار کنید یا با پین کردن کامنت های جذاب و بامزه، مخاطبان را تشویق کنید که بیشتر برایتان کامنت بگذارند.

روش افزایش فالوور واقعی
فالوور اینستاگرام

۲- هزینه تبلیغات خود را به چند بخش تقسیم کنید

همه کسب و کار ها، همیشه مقداری از هزینه را به تبلیغات اختصاص می دهند. برای این که از این هزینه ای که برای تبلیغات کنار گذاشته اید، بهینه تر استفاده کنید، بهتر است این هزینه را به بخش های کوچک تری تقسیم بندی کنید.

به عنوان مثال، به جای این که کل هزینه خود را به یک مگا اینفلوئنسر بدهید که برای شما تبلیغ انجام دهد، این هزینه را تقسیم بندی کرده و به چند میکرو اینفلوئنسر که فکر می کنید مخاطب هدف شما را دارند، سفارش تبلیغ بدهید.

این کار کمک می کند طیف وسیع تری از مخاطبان را از برند خود آگاه کنید و در کنارش، هزینه کمتر و سود بیشتری بکنید.

تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام

۳- به مخاطبان نشان دهید که برایتان اهمیت دارند

مخاطبان شما، مجموعه ای از رفتار تان را زیر نظر می گیرند. در مسائل مختلف و اتفاقات گوناگون، عملکرد شما را بررسی می کنند و در نهایت تصمیم می گیرند در صفحه شما بمانند یا شما را آنفالو کنند.

زمانی که عملکرد شما، همیشه به گونه ای باشد که مخاطب احساس کند مهم و مورد احترام است، علاوه بر این که به خاطر محتوای شما در صفحه تان می ماند، بلکه یک تعلق خاطر هم به شما پیدا می کند.

دقیقا مثل زمانی که شما کتابی را می خوانید چون به اطلاعاتش احتیاج دارید یا کتابی را می خوانید چون به آن علاقه دارید.

برای نشان دادن این اهمیت و احترام به مخاطب، سعی کنید هنگام پاسخگویی به دایرکت ها و پیام های مخاطبان، حق را به مخاطب بدهید و صمیمانه و صادقانه پاسخگویشان باشید.

مخاطبان اینستاگرام
مخاطبان اینستاگرام

۴- یک رویه پایدار در رفتار خود با مخاطبان داشته باشید

بهتر است که برند شما، تعدادی ویژگی ثابت و داستانی پرمعنا در پس آن داشته باشد. زمانی که شما، با توجه به هدفی که برای کسب و کارتان دارید و حوزه ای که در آن فعالیت می کنید، ویژگی هایی را برای برند خود انتخاب می کنید، از قالب یک شرکت خارج می شوید و به یک شخصیت تبدیل می شوید.

بهتر است ویژگی ها و المان هایی که برای برند تان انتخاب می کنید، در وهله اول هماهنگ با حوزه فعالیت تان باشد.

به عنوان مثال، اگر شما در حوزه چرم فعالیت می کنید، ویژگی شوخ طبعی، مسئله زیادی مهمی برای شما نخواهد بود. در حالی که ویژگی هایی مثل اصیل بودن، کلاسیک بودن یا آداب دان بودن، ویژگی های مناسبی برای برند شما به نظر می آیند.

مسئله دیگر، داستانی است که پشت برند شما قرار دارد. داستانی که بهتر است صمیمانه باشد و عواطف مخاطب را قلقلک بدهد. به عنوان مثال، ممکن است فروشگاه چرم ویزلند را بشناسید. موسس این فروشگاه، داستان پشت برند اش را این گونه شروع می کند:

از بچگی، هر زمان که از من می پرسیدند می خواهی چه کاره شوی، می گفتم کفاش! من عاشق کفاشی بودم و سعی کردم کفاشی را با خلاقیت ادغام کنم. من فکر می کنم که به شغل کفاشی بی مهری شده است، اگر به کودکان مان اجازه کشف و جستجو می دادیم، ممکن بود که خیلی ها کفاشی را انتخاب کنند.

موسس فروشگاه چرم ویزلند
اینستاگرام برندینگ
اینستاگرام برندینگ

۵- افکت AR بسازید

حتما شما هم افکت های مختلف را در استوری های کاربران دیده اید. در قسمت سرچ استوری ها، می توانید انواع افکت ها را بیابید و با استفاده از آن ها تغییرات مورد نظرتان را روی تصاویر اعمال کنید.

این افکت ها را، کاربران مختلف می سازند و در صفحه اینستاگرام شان قرار می دهند تا مخاطبان، در صورت تمایل از آن ها استفاده کنند.

ساخت افکت، می تواند یک راه خوب برای افزایش مخاطبان باشد. اگر سعی کنید افکتی بسازید که جذاب و سرگرم کننده باشد، می توانید از طریق آن مخاطب های جدید به پیج تان تزریق کنید.

شما می توانید از مخاطبان بخواهید با افکتی که شما ساخته اید عکس و ویدیو بگیرند و برای شما ارسال کنند و شما بهترین ها را در استوری خود منتشر کنید.

افکت اینستاگرام
افکت اینستاگرام

۶- با پست‌های دیگران تعامل برقرار کنید

راه دیگر برای افزایش فالوور های اینستاگرام، لایک کردن و نظر دادن روی پست های دیگران است. کاربران اینستاگرام تمایل دارند افرادی را که بیشترین تعامل را با آن ها دارند دنبال کنند؛ بنابراین هرچه بیشتر با محتوای سایر کاربران درگیر شوید، تعداد بیشتری دنبال‌کننده خواهید داشت.

به‌علاوه، هنگامی که برای پیج های مرتبط با حوزه کاری تان کامنت می گذارید، فالوور های آن پیج، کامنت شما را می بینند و احتمال این که شما را دنبال کنند زیاد است.

۷- میزبان مسابقات باشید

راز بعدی، میزبانی مسابقات است. اگر هدیه شما چشمگیر است و ارزش بالایی دارد، احتمالاً افراد بسیار بیشتر از حد معمول می‌خواهند شما را دنبال کرده و در مسابقه شرکت کنند. به‌علاوه، رقابت‌های با ارزش بیشتر از پست‌های دیگر به اشتراک گذاشته می‌شوند و بنابراین به شما امکان می‌دهد بازاریابی «دهان‌ به‌ دهان» را تجربه کنید.

۸- از هشتگ‌های مرتبط با رویداد استفاده کنید

هشتگ‌های مرتبط با رویداد شامل رویدادهایی است که در حوزه کسب و کار شما رخ می‌دهد مانند کنوانسیون‌ های سالانه، سمینارها و کارگاه‌ های آموزشی. آن ها همچنین می‌توانند رویدادهای شناخته شده‌ای در منطقه، کشور یا جهان باشند که در زمان معینی ذهن مردم را درگیر می کنند.
حتی ممکن است این رویداد، در حوزه کسب و کار شما نباشد، اما یک رویداد پرطرفدار باشد که می توانید در آن شریک شوید.


به‌ عنوان‌ مثال، از تیم کاری خود در حال تماشای جام جهانی عکس بگیرید و پست کنید. فراموش نکنید که هشتگ #worldcup یا #جام_جهانی را درج کنید!

۹- خرید فالوور

یکی از راه هایی که به کمک آن می توانید افزایش فالوور اینستاگرام را تجربه کنید، این است که این فالوور ها را خریداری کنید. اما چگونه فالوور بخریم؟ یا خرید فالوور چه کمکی به ما می کند؟

ویژگی فالوور های واقعی چیست؟

فالوور های واقعی، یعنی اکانت هایی که هم از نظر اینستاگرام و هم از نظر کاربران دیگر، واقعی به نظر می آیند و ویژگی های یک کاربر واقعی را دارند.

این اکانت ها نام های متعارف، عکس پروفایل طبیعی، فالوور و فالویینگ، پست، استوری و… دارند و در پیج خودشان فعالیت می کنند.

البته این اکانت ها درست است که اکانت های واقعی هستند و در پیج خود فعالیت دارند، اما در پیج شما فعالیتی نمی کنند. خرید فالوور واقعی، یعنی شما فقط فالوور می خرید. نه لایک و کامنت و…

در نتیجه بهتر است همیشه در کنار فالوور، با خرید لایک، کامنت، ویو و ایمپرشن کاری کنید که اکانت شما فیک و نامعتبر به نظر نرسد.

افزایش فالوور اینستاگرام
فالوور پیج اینستاگرام

آیا خرید فالوور اینستاگرام ارزان می تواند خوب باشد؟

بسیاری به دنبال این هستند که بهترین یا ارزان ترین سایت خرید فالوور را بیابند و بتوانند فالوور ارزان و با کیفیت مناسب خریداری کنند.

اولین مسئله ای که باید بدانید، این است که اعتبار سایتی که از آن فالوور خریداری می کنید، بسیار مهم تر از ارزان بودن قیمت فالوور ها است. در نتیجه قبل از هر چیز، سایت های معتبر خرید فالوور را بیابید و خدمات آن ها را با هم مقایسه کنید و سایتی را انتخاب کنید که خدمات بهتری ارائه می دهد.

اما در نهایت اگر دو سایت مختلف را یافتید که خدمات یکسان با قیمت های متفاوت انجام می دهند. قائدتا از سایتی که ارزان تر است خرید می کنید.

خرید فالوور اینستاگرام ارزان
فالوور های فالوکمپ

در این مقاله، به این ترفند افزایش فالوور اینستاگرام پرداخته ایم. راهکار هایی که به شما ارائه دادیم، راهکار هایی جدید هستند که کمتر کسی به آن ها پرداخته است.

اما همیشه به یاد داشته باشید که اولین و مهم ترین چیز، کیفیت و جذابیت محتوای شما است. تا زمانی که محتوای خوب و مخاطب پسندی تولید نکنید، هیچ راهکاری به دردتان نخواهد خورد.

اگر سوالی در باره ترفند افزایش فالوور اینستاگرام، برای شما باقی مانده است می توانید در قسمت نظرات، آن را مطرح کنید.

سایت فروش فالوور
سایت فروش فالوور

سوالات متداول

  • از سایت فالوکمپ چگونه فالوور بخریم؟
    وارد سایت فالوکمپ شوید و در صفحه اصلی، از نوار ابزار بالای صفحه گزینه فالوور و سپس خرید فالوور واقعی را انتخاب کنید.

  • خرید فالوور به درد چه کسب و کار هایی می خورد؟
    خرید فالوور برای همه پیج ها و کسب و کار ها مفید است. اما این که چه تعداد بخرید، بستگی به تعداد فالوور های فعلی تان دارد. بهتر است به یکباره فالوور خیلی زیاد نخرید و این کار را به آرامی انجام دهید.

  • آیا می توان فالوور رایگان گرفت؟
    اگر به دنبال فالوور رایگان هستید، باید به سراغ ربات ها بروید. اما من استفاده از ربات را به شما توصیه نمی کنم. چون ممکن است هوش مصنوعی اینستاگرام ربات را تشخیص داده و اکانت شما را غیرفعال کند.