5/5 - (1 امتیاز)

افزایش بازدیدکننده روم کلاب هاوس یکی از دغدغه های افرادی است که به تازگی به این شبکه اجتماعی پیوسته اند؛ چرا که این شبکه اجتماعی به تازگی معرفی شده و بسیاری با اصول و قواعد آن آشنایی ندارند. اما در مطلب از فالوجت ما بهترین متدها و راهکارهای روز دنیا را برای افزایش بازدیدکننده روم کلاب هاوس گلچین کرده و در این مطلب برای شما بیان خواهیم کرد.

شاید برای برخی از افراد عجیب باشد که چرا دغدغه بسیاری از مردم افزایش بازدید و فالوور برای شبکه های اجتماعی محبوب در جامعه است به گونه ای که حتی اقدام به خرید بازدید لایو اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی می کنند. نکته ای که پیرامون این موضوع باید ذکر شود این است که جذب مخاطب و تبدیل او به یک کاربر دائمی در شبکه اجتماعی شما سبب می شود که مخاطبان پیج شما افزایش پیدا کنند و این یعنی افزایش اعتبار برای پیج شما.

هر چه اعتبار یک پیج بیشتر شود کم کم فالوورهای او به مشتری تبدیل می شوند و در نتیجه کسب و کار شما رونق پیدا خواهد کرد.

راه های افزایش بازدید کننده روم کلاب هاوس

راه های افزایش بازدیدکننده روم کلاب هاوس

اگر شما هم به تازگی به اپلیکیشن کلاب هاوس پیوسته اید و قصد دارید در این شبکه اجتماعی تازه تاسیس خوش بدرخشید قطعا باید با تکنیک ها و راهکارهایی که زمینه موفقیت شما در این شبکه های اجتماعی را فراهم می آورند آشنا باشید؛ در ادامه این مطلب تلاش کردم تا تمام راهکارها و تکنیک های افزایش بازدیدکننده روم کلاب هاوس را برای شما بیان کنم پس با من همراه باشید.

  • فعالیت مداوم در کلاب هاوس داشته باشید
    برای افزایش بازدیدکننده روم کلاب هاوس، باید در کلاب هاوس فعال باشید.
    با فعالیت مداوم و تعامل با افراد بیشتر، خود را در کلاب هاوس مطرح کنید و برای روم تان بازدید کننده جذب کنید.
  • در هر شبکه اجتماعی دیگری که در آن عضو هستید، اطلاع رسانی کنید
    برای افزایش بازدیدکننده روم کلاب هاوس، زمان برگزاری روم هایتان را در شبکه های اجتماعی دیگری که در آن ها عضو هستید، اطلاع رسانی کنید.
    از آن جا که شبکه اجتماعی کلاب هاوس یک پلتفرم جدید است، به احتمال زیاد فالوور های شما در این شبکه اجتماعی کمتر از فالوور هایتان در دیگر شبکه های اجتماعی است.
    در نتیجه با اطلاع رسانی در بقیه پلتفرم ها می توانید برای روم خود بازدید کننده جذب کنید.
  • در زمان مناسب روم های خود را برگزار کنید
    سعی کنید روم های خود را در زمان هایی برگزار کنید که اکثر افراد و مخاطبان شما آنلاین باشند.
    برای یافتن زمان مناسب برگزاری روم هایتان، در ساعت های مختلفی از شبانه روز به صورت آزمایشی، روم برگزار کنید.
    این گونه متوجه خواهید شد که در چه زمانی بهترین بازخورد و بیشتری بازدید کننده را می گیرید.
  • تقویم برگزاری روم های خود را منتشر نمایید
    با انتشار تقویم زمانبندی برای روم های خود، فعالیت خود را منظم کرده اید.
    وقتی که شما جدول زمانبندی منتشر می­ کنید، افرادی که به موضوع روم و صحبت های شما علاقمند باشند، بهتر می­ توانند برای حضور در روم شما برنامه ریزی کنند و در ساعت برگزاری روم، در کلاب هاوس آنلاین شوند.
  • با روم های مرتبط در تعامل باشید
    در ابتدای این مقاله، اشاره کردیم که بهتر است در کلاب هایی عضو شوید که مرتبط با حوزه فعالیت تان است ؛ این موضوع در مورد روم ها هم صدق می­ کند.
    سعی کنید در روم هایی که با موضوع فعالیت شما ارتباط دارند، شرکت کرده و در صورت امکان صحبت کنید تا به این وسیله، خود را بیشتر در میان مخاطبان آن حوزه مطرح کنید.
    قطعا می دانید از فاکتورهای مهم در تمام شبکه های اجتماعی تعامل داشتن با مخاطبان است به گونه ای که مثلا در اینستاگرام بسیاری اقدام به خرید لایک اینستاگرام و یا خرید کامنت می کنند تا اینگونه نشان دهند که بسیاری با آنها در تعامل هستند و نسبت به فعالیت های آن ها در اینستا بازخورد نشان می دهند که این سیگنال مثبتی در این شبکه اجتماعی و البته سایر شبکه های اجتماعی دیگر نیز هست.
  • موضوعات ترند برای روم های خود انتخاب نمایید
    موضوع روم چیز بسیار مهمی است که اهمیت آن، بر کسی پوشیده نیست.
    با انتخاب موضوعات ترند یا موضوعاتی که مورد پسند اغلب مخاطبان است، خود را در میان مخاطبان محبوب کنید.

    یافتن موضوعات ترند، زیاد سخت نیست، با یک سرچ ساده در گوگل یا چرخ زدن در توییتر یا اینستاگرام، به راحتی می توانید از موضوعات روز مطلع شوید.

    اما همیشه این مطلب را به یاد داشته باشید که صرفا دانستن یک موضوع ترند و برگزاری روم با آن عنوان کافی نیست.
    شما باید در روم خود حرف هایی را بزنید که کسی قبلا نگفته باشد. زیرا افراد، آنقدر در شبکه های اجتماعی مختلف دربارهآن موضوع خوانده و شنیده اند که حرف های تکراری شما جذب شان نخواهد کرد.

    مسئله بعدی این است که هر چه زود تر درباره موضوعی که درحال همه گیر شدن است صحبت کنید، بیشتر دیده می­ شوید. زمانی که یک موضوع آنقدر مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مخاطبان از آن خسته شدند، صحبت درباره اش فایده ای ندارد.
  • اگر می توانید از افراد پرمخاطب دعوت کنید که در روم شما شرکت کنند.
    همانطور که می دانید، در کلاب هاوس، زمانی که یک شخص در رومی شرکت می کند، فالوور های او هم از این مسئله مطلع می شوند.

    اگر شما امکان دعوت از یک شخص مشهور یا پرفالوور به روم هایتان را دارید، این کار را انجام دهید. انجام این کار باعث می شود که فالوور های آن شخص به روم شما وارد شوند و حتی شما را دنبال کنند و به یک مخاطب وفادار برای شما تبدیل شوند.

    در این جا، اهمیت موضوع روم و حرف هایی که شما در روم تان می زنید بیشتر خودنمایی می کند. چرا که با حضور یک شخص مشهور در روم تان، شما شانس دیده شدن دارید.

    وقتی در معرض دید مخاطبان قرار گرفتید، بقیه اش به این بستگی دارد که چقدر روم جذابی داشته باشید تا بتوانید آن افراد را به مخاطب های دائمی تبدیل کنید.
تعامل با روم های کلاب هاوس
  • مسابقه برگزار کنید!
    شما می توانید در روم های خود مسابقه های مختلف برگزار نمایید.
    به عنوان مثال سوالاتی چالشی را مطرح کنید و از حضار روم بخواهید در پاسخ به آن سوالات باهم رقابت کنند.

    سعی کنید سوالاتی مطرح کنید که در عین چالش برانگیز بودن، آنقدر سخت نباشند که مخاطبان از پاسخ دادن به آن ها منصرف شوند. همچنین می توانید سوالاتی طرح کنید که بامزه باشند تا مخاطبان در کنار رقابت، تفریح کنند.

    به علاوه، جایزه ای برای برنده مسابقه انتخاب کنید. تعیین جایزه باعث می شود افراد انگیزه بیشتری برای شرکت در مسابقه داشته باشند. نیازی نیست جایزه خیلی بزرگی باشد، مثلا اگر نقاش هستید، می توانید وعده کشیدن یک نقاشی کوچک را به برنده بدهید.
  • تبلیغ کنید
    تبلیغات یک فاکتور بسیار مهم برای موفقیت در کسب و کار های امروزی است.
    شما همیشه و در هرکاری که می خواهید در آن موفق شوید، این را به یاد داشته باشید که باید مقداری از بودجه تان را به تبلیغات اختصاص دهید.

    امروزه اکثر رسانه ها تبلیغات مختلف انجام می دهند و شما اگر برای تبلیغ کردن هزینه نکنید، عملا هیچ شانسی برای دیده شدن ندارید.

    هزینه ای که برای تبلیغات در نظر می گیرید، لازم نیست خیلی زیاد باشد. به اندازه بودجه ای که دارید، تبلیغ بگیرید. اما قبل از آن خوب تحقیق کنید تا از جایی تبلیغ بگیرید که موثر باشد و هزینه تان از دست نرود.

همچنین بخوانید: ایده های اینفلوئنسر شدن و کسب درآمد از کلاب هاوس

  • از مخاطبان بازخورد بگیرید
    هر رومی که برگزار می کنید، سعی کنید در پایان آن، از مخاطبان بازخورد بگیرید.
    از آن ها بخواهید نقاط قوت و ضعف شما را بگویند تا بتوانید روم های بعدی تان را بهتر برگزار کنید. گرفتن بازخورد، بینش خوبی از انتظار و علایق مخاطبان به شما می دهد.
  • پروفایل خود را به گونه ای طراحی کنید که جذب کننده باشند
    به همان اندازه که طراحی یک وبسایت درمحبوبیت آن اهمیت دارد، طراحی درست پروفایل شبکه های اجتماعی برای جذب مخاطب بسیار مهم است.

اما منظور ما از طراحی پروفایل چیست؟

پروفایل کلاب هاوس خود را باز کنید و نگاهی به مواردی که در پروفایل کلاب هاوس نمایش داده می شوند، بیندازید. عکس پروفایل، بایو، تعداد فالوور ها و فالویینگ ها، لینک اکانت های توییتر و اینستاگرام، کسی که شما را به کلاب هاوس دعوت کرده و کلاب هایی که شما در آن ها عضو هستید.

همه مواردی که گفتیم، پروفایل شما را تشکیل می دهند. پس حواستان به همه آن ها باشد.

  • عکس پروفایل خوب انتخاب کنید که هم چهره تان را به خوبی نشان دهد و هم با کیفیت باشد. به علاوه این که کادر بندی و رنگ بندی زیبا تاثیر زیادی در جلب مخاطب دارد
  • بایو خود را به گونه ای بنویسید که صادقانه و در عین حال گویا باشد. درباره خودتان و فعالیت تان، با نگارشی ساده توضیح دهید.
    احتیاجی نیست که متون ادبی یا کپی شده دیگران را در پروفایل خود قرار دهید. تنها با زبان خودتان، آن چه واقعا هستید یا دغدغه تان است را توضیح دهید.
  • تعداد فالوور های شما، فاکتور دیگری است که به جذابیت پروفایل تان کمک می کند. سعی کنید با روش های مختلف تعداد فالوور های خود را افزایش دهید.
  • اکانت های توییتر و اینستاگرام تان را به پروفایل کلاب هاوس تان لینک دهید. این مسئله باعث می شود مخاطبان توییتر و اینستاگرام هم اکانت کلاب هاوس شما را پیدا کنند.
  • و در نهایت، کلاب هایی که در آن ها عضویت دارید، مرتبط با حوزه فعالیت تان باشد. با عضویت در کلاب های پر مخاطب و مرتبط با فعالیت تان، اعضا و فالوور های آن کلاب ها را به روم های خود جذب می کنید.

با خرید فالوور کلاب هاوس اعتبار خود را در این شبکه اجتماعی بالا ببرید.

  • راهکاری سریع و پر سرعت برای افزایش فالوور
    در ابتدای مقاله، توضیح دادیم که تعداد فالوور های شما، چقدر در افزایش بازدیدکننده روم کلاب هاوس تاثیر گذار است. یکی از راه های مهم افزایش فالوور کلاب هاوس، خرید فالوور است.

خرید فالوور کلاب هاوس یکی از گزینه های بسیار اثر بخش است که در کمترین زمان ممکن و با سرعت زیاد، شما را جلو می برد.

در این مطلب راه و روش های افزایش بازدیدکننده روم کلاب هاوس را به شما آموزش دادیم و امیدواریم که بتوانید با استفاده از این روش ها بازدید روم خود را بالا ببرید.

در صورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در مورد کلاب هاوس آن را درقسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا شما را در آن مورد بیشتر راهنمایی کنیم.

سوالات متداول

  • چرا افزایش بازدید کننده کلاب هاوس؟
    جذب مخاطب و تبدیل او به یک کاربر دائمی در کلاب هاوس سبب می شود که مخاطبان پیج شما افزایش پیدا کنند و این یعنی افزایش اعتبار برای پیج شما.
  • راه های افزایش بازدیدکننده روم کلاب هاوس چیست؟
    مسابقه برگزار کنید – تبلیغات – تعامل با مخاطبان و …