5/5 - (1 امتیاز)

نحوه افزایش فالوور در کلاب هاوس چگونه است؟ این شبکه اجتماعی طی یکی دو سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری به استفاده از آن روی آورده‌اند. در ادامه مطلب حاضر می‌خواهیم ببینیم از چه ایده‌ها و راهکارهایی می‌توان برای جذب و افزایش فالوور در کلاب هاوس استفاده کرد. همراه ما بمانید.

نحوه افزایش فالوور در کلاب هاوس چگونه است؟

راهکار اصلی برای جذب فالوور کلاب هاوس صحبت کردن و برقراری تعامل با کاربران این شبکه اجتماعی است شما می توانید با استفاده از قابلیت Raise Hand کلاب هاوس، دستتان را بالا ببرید و صحبت کنید.

توجه داشته باشید ارتباط در اپلیکیشن کلاب هاوس صرفا از طریق گفتگوی صوتی انجام می‌گیرد و امکان به‌ اشتراک‌گذاری تصویر و ویدئو وجود ندارد. در نتیجه برای آنکه نامتان مطرح شود و افراد بیشتری شما را بشناسند، باید از هر فرصتی برای صحبت کردن استفاده کنید.

هنگام صحبت در روم های کلاب هاوس، اگر صحبت های شما برای مخاطبان جدید و جالب باشد و یا نکته و راهکار جدیدی به آن ها بیاموزد، افراد مشتاق می شوند که از پروفایل شما بازدید کنند و شما را فالوو کنند تا صحبت های شما را در روم های دیگر نیز بشنوند.

افزایش فالوور در کلاب هاوس

خرید فالوور کلاب هاوس نیز یکی دیگر از راه هایی است که بازدید کنندگان پروفایل شما را به فالوور تبدیل می کند.

چگونه فالوور کلاب هاوس جذب کنیم؟

تعامل‌ داشتن با مخاطبان کلاب هاوس، راجع‌ به موضوعاتی که به آن علاقمند هستید و در آنها تخصص دارید نخستین اصلی است که برای جذب و افزایش فالوور در کلاب هاوس باید مدنظر قرار دهید.

البته ایده‌ های دیگری هم هستند که در این مسیر شما را یاری خواهند کرد و کمک می‌کنند تا هر چه سریع تر افزایش فالوور داشته باشید. در این بخش از مطلب جزئیات بیشتری درباره این ایده‌ها در اختیارتان خواهیم گذاشت.

۱. درج کامل اطلاعات شخصی در قسمت بیو (Bio)

یکی از نکات مهمی که برای جذب و افزایش فالوور در کلاب هاوس باید مدنظر قرار دهید و رعایت کنید، درج کامل و جامع اطلاعات شخصی در قسمت بیو کلاب هاوس است.

اگر می‌خواهید فالوورهای بیشتری داشته باشید، باید اطلاعات تان در این قسمت جذاب و گیرا باشد. دو خط ابتداییِ اطلاعات شخصی بسیار حائز اهمیت‌اند؛ چراکه بازدیدکنندگان شما هنگام کلیک بر روی پروفایلتان ابتدا این دو خط را می‌بینند.

بنابراین برای نوشتن و نگارش آن باید وقت کافی بگذارید و آن را طوری بنویسید که بازدیدکننده را تشویق به خواندن ادامه مطالب بیو شما کند.

ایده‌هایی برای افزایش فالوور کلاب هاوس

در قسمت بیو در کلاب هاوس بهتر است راجع‌ به داستان زندگی و کارتان اطلاعاتی را درج کنید. مثلا اینکه چه سوابقی دارید، در چه زمینه‌هایی تخصص دارید، چه دوره‌هایی دیده‌اید، چه اهداف و چه دستاوردهایی دارید و هر اطلاعات دیگری که به نظرتان برای بازدیدکنندگان جالب خواهد بود.

توصیه می‌کنیم در قسمت بیو کلاب هاوس، اطلاعات مربوط به پروفایل‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی دیگر را هم اضافه کنید و از این فرصت برای جذب و افزایش فالوور در بقیه پلتفرم ها بهره ببرید.

افزودن لینک وب‌سایت در این قسمت را نیز از یاد نبرید. شاید کسی با اطلاعاتی که راجع‌ به خود و حیطه تخصصی‌ تان نوشته‌اید ارتباط برقرار کند و بخواهد بیشتر راجع‌ به شما بداند و یا حتی بخواهد از خدماتتان استفاده کند. اگر به لینک وب‌سایت شما دسترسی داشته باشد، انجام این کار برایش ساده‌تر خواهد بود.

افزودن کامل اطلاعات شخصی

۲. به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی و مفید نه صرفا تبلیغاتی

اگر شما در زمینه فروش محصولی خاص فعالیت می کنید، بهتر است به مخاطبان نشان دهید که محصول شما چه مزیتی نسبت به دیگر برند ها دارد اما بهتر است این کار را با تبلیغات مستقیم انجام ندهید.

پس چطور این کار را انجام دهیم؟ به عنوان مثال فرض کنید شما در حوزه فروش لباس فعالیت می کنید. در این صورت اگر به ارائه مطالب آموزشی درباره لباس ها، نوع پارچه، استایل کردن و… بپردازید و یا به سوالات افراد پاسخ دهید، می توانید اطلاعات و دانش خود را به رخ مخاطبان بکشید.

بدین صورت اعتماد افراد به شما بیشتر شده و کم کم تبدیل به مشتری شما می شوند.

در ضمن اگر برای تبلیغ و فروش محصولات‌تان از کلاب هاوس و امکانات آن استفاده می‌کنید، از تلاش برای فروش مستقیم محصولات پرهیز کنید.

اگر تمام مدت برای محصولات‌تان تبلیغ کنید، حوصله اعضا سر می‌رود و روم را ترک خواهند کرد. چون هیچ ارزش افزوده‌ای برایشان ندارد.

نحوه افزایش فالوور در کلاب هاوس

۳. هنگام پرسیدن سوال یا شرکت در گفتگو توضیحاتی کوتاه راجع‌ به اطلاعات شخصی خود دهید

وقتی در کلاب هاوس به یک کلاب می‌پیوندید و وارد یکی از روم‌های آن می‌شوید، هنگامی که فرصت سوال پرسیدن یا شرکت در گفتگو به شما داده می‌شود، پیش از آنکه مطلب تان را عنوان کنید، مختصر اطلاعاتی درباره خودتان در اختیار اعضا بگذارید.

مثلا اینکه چه پیش‌ زمینه و سوابقی دارید، حیطه کاری و تخصصی‌تان چیست و دیگران، اگر قصد ارتباط با شما را داشته باشند، کجا می‌توانند پیدایتان کنند.

این هم ایده خوب و کارآمد دیگری است برای جذب و افزایش فالوور در کلاب هاوس. البته باید توضیحات را مختصر و کوتاه نگه دارید و سریع به موضوع مورد بحث میان اعضا برگردید.

فالوور کلاب هاوس

۴. داشتن حضور فعال در گروه‌های مرتبط با حیطه کاری، تخصصی و علاقه‌مندی‌ها

هرچه بیشتر در روم‌های مرتبط با علاقه‌مندی‌ها و تخصصتان شرکت کنید، بهتر است و امکان افزایش و جذب فالوور کلاب هاوس را برایتان بیشتر خواهد کرد.

به‌ علاوه از حضوریافتن در روم‌ های کوچکتر که اعضای کمتری دارند نیز غافل نشوید. در این روم‌ها مجال بیشتری برای صحبت‌کردن و شرکت در گفت‌وگوها خواهید یافت و امکان برقراری ارتباط نزدیک‌تر با اعضای آن برایتان فراهم خواهد بود.

نحوه افزایش فالوور کلاب هاوس

۵. راه‌اندازی روم

یکی از بهترین ایده‌ها برای افزایش و جذب فالوور کلاب هاوس راه‌ اندازی روم در این اپلیکیشن است. هر بار که خود میزبان یکی از روم‌های کلاب هاوس می‌شوید، باید تلاش کنید تا دیگران را متقاعد به ورود به آن کنید و بتوانید عده‌ای را گرد هم جمع کنید. با استفاده از سه راهکاری که در ادامه مطرح می‌کنیم می‌توانید این کار را انجام دهید:

  • مشخص‌کردن زمان دقیق شروع روم
    زمان دقیقی را که در آن قرار است میزبانی روم در کلاب هاوس را به عهده بگیرید از قبل مشخص و آن را از طریق خود کلاب هاوس و سایر شبکه‌های اجتماعی، به کسانی که بهشان دسترسی دارید اعلام کنید.
  • نوشتن اطلاعات متقاعدکننده در قسمت توضیحات روم
    توضیحاتی که درج می‌کنید باید شامل اطلاعاتی از این‌ دست باشد که قرار است راجع‌ به چه صحبت کنید و چرا صحبت‌ کردن راجع‌ به موضوعی که در نظر گرفته‌ اید حائز اهمیت است.
  • دعوت از افراد مطرح و شناخته‌شده در حیطه کاری یا تخصصی
    اگر مخاطبان بدانند که چنین کسانی در گفت و گو شرکت خواهند کرد، احتمال آنکه به آن اضافه شوند بسیار بیشتر خواهد بود.
نحوه افزایش فالوور در کلاب هاوس

۶. می توانید از اپ های پادکست برای تبلیغ خود استفاده کنید

شما می‌توانید روم های خود در کلاب‌ هاوس را ضبط کرده و در اپ های پادکست مانند Castbox منتشر کنید. با این کار افراد بیشتری با شما آشنا می شوند و در نتیجه تمایل پیدا می کنند که در کلاب هاوس، با شما گفتگوی زنده داشته و شما را دنبال کنند.

۷. با سایر تولیدکنندگان و کارشناسان محتوا در زمینه کاری خودتان ارتباط برقرار کنید

بهتر است با افرادی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند یا زمینه کاری شان با شما مرتبط است، ارتباط برقرار کنید و گاهی فعالیت های مشترک انجام دهید. به عنوان مثال یک روم مشترک برگزار کنید و اطلاعات خود را به چالش بکشید.

این کار نوعی تبادل مخاطب است. مثلا اگر ۵ نفر باشید و هر کدام از شما ۱۰۰ مخاطب داشته باشد، با برگزاری یک روم مشترک، هر کدام تان ۵۰۰ مخاطب خواهید داشت.

سخن پایانی

توصیه‌ها و ایده‌هایی که در این مطلب راجع‌ به آن ها صحبت شد به شما کمک می‌کند تا راه ساده‌تری برای جذب و افزایش فالوور در کلاب هاوس داشته باشید و بهتر به نتیجه‌ای که مدنظر دارید برسید.

اگر می‌خواهید به این هدف دست یابید، باید در ابتدای امر فعالیت در سایر شبکه‌های اجتماعی تان را محدودتر کنید و اولویت اصلی تان، فعالیت در کلاب هاوس باشد.

پس از آنکه کمی نامتان مطرح شد و در حیطه کاری و تخصصی‌تان، به‌اندازه‌کافی مخاطب پیدا کردید، می‌توانید به روند معمول بازگردید و فعالیت در دیگر شبکه‌های اجتماعی را هم از سر بگیرید.

افزایش فالوور در کلاب هاوس

نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از اپلیکیشن کلاب هاوس را داشته‌اید؟ شما چه ایده یا توصیه دیگری دارید که بتوان برای افزایش فالوور کلاب هاوس از آن بهره گرفت؟ نظرها و تجربه‌های خود را با ما و خوانندگان مطلب در میان بگذارید.  

سؤال‌های پرتکرار

  • آیا صاحبین کسب‌وکارها می‌توانند برای افزایش فروش و گسترش کارشان از کلاب هاوس استفاده کنند؟
    کلاب هاوس محیطی است بسیار خوب و کارآمد برای معرفی کسب‌وکار، محصولات و خدمات. البته به شرط آنکه با اطلاعات کافی راجع‌ به چگونگی افزایش فالوور در آن آشنا باشید و بتوانید مخاطبانی برای خود گرد آورید.

  • مهم‌ترین اصل برای افزایش فالوور کلاب هاوس چیست؟
    مهم‌ترین کاری که برای جذب و افزایش فالوور کلاب هاوس باید انجام دهید، برقراری ارتباط مؤثر با کاربران این اپلیکیشن و مطرح‌کردن نامتان میان آنها است. برای انجام این کار، در ابتدای امر، باید در روم‌های کلاب هاوس حضور فعال داشته باشید و از هر فرصتی برای صحبت‌کردن، سؤال‌کردن و پاسخ به سؤال‌های دیگران استفاده کنید.

  • از چه ایده‌ها و راهکارهایی می‌توان برای جذب فالوور در کلاب هاوس بهره برد؟
    با استفاده از راهکارهایی چون درج کامل اطلاعات شخصی در قسمت بیو (bio)، ارائه توضیحات مفید راجع‌به علاقه‌مندی‌ها و حیطه‌هایی که در آنها تخصص دارید، داشتن حضور فعال در گروه‌های مرتبط با حیطه کاری، تخصصی و علاقه‌مندی‌ها و راه‌اندازی و میزبانی روم در این اپلیکیشن، می‌توانید برای جذب و افزایش فالوور در کلاب هاوس اقدام کنید.