2.9/5 - (31 امتیاز)

احتمالا نام اینستاگرام ایکس (اینستا ایکس) به گوش تان خورده است و می خواهید بدانید اینستاگرام ایکس چیست و چه مزیتی نسبت به نسخه اصلی اینستاگرام دارد. آیا می توان از طریق آن کسب درآمد از اینستاگرام را بیشتر کرد؟ در این مطلب قصد داریم این برنامه را به شما معرفی کنیم و درباره قابلیت های آن صحبت کنیم.

اینستا ایکس چیست؟

در دنیای دیجیتال به محض محبوبیت برخی برنامه‌ ها، نسخه‌ های غیر رسمی از آن‌ ها تولید شده و مورد استفاد قرار می‌ گیرند. درکنار برنامه اصلی اینستاگرام، برنامه‌ غیر رسمی آن هم ساخته شده که با نام اینستا ایکس شناخته می ‌شود. اما شاید برایتان این سوال پیش آید که چرا نسخه غیر رسمی یک برنامه محبوب مورد نیاز است؟

اینستاگرام به عنوان یک برنامه محبوب سعی می‌ کند تا حالت شخصی بودن برنامه خود را حفظ کرده و محدودیت‌ هایی را برای کاربران آن داشته باشد و اجازه هرنوع دسترسی را به آن ها ندهد.

اینستا ایکس چیست

بنابراین برنامه‌ های غیر رسمی تولید می‌ شوند تا محدودیت‌ های برنامه‌ های رسمی را برطرف کنند و قابلیت‌ های بیشتری برای افراد ایجاد کنند. اینستا ایکس نیز دقیقا همین موضوعیت را پیدا کرده است.

اینستاگرام ایکس، نسخه مود شده اینستاگرام است که قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه رسمی دارد. برای استفاده از اینستا ایکس، شما باید آن را به صورت جداگانه از برنامه های دانلود اپلیکیشن دانلود کرده و به جای نسخه اصلی، روی موبایل تان نصب کنید. شما حتی می توانید هر دو نسخه را روی موبایل تان داشته باشید.

با خرید فالوور واقعی اینستاگرام، بازدید پیج خود را افزایش دهید و فروش تان در اینستاگرام را چند برابر کنید.

خرید 200 فالوور ایرانی
خرید 500 فالوور ایرانی
خرید 1000 فالوور ایرانی

اینستا ایکس چه کاربردی دارد؟

برخی از قابلیت ها و کاربردهای اینستاایکس که آن را بسیار محبوب کرده عبارتست از: کاهش مصرف اینترنت، دانلود مستقیم، حالت روح و…

کاربرد های اینستا ایکس

بهتر است کمی در مورد کاربردهایی که اینستا ایکس دارد بیشتر صحبت کنیم:

  • قابلیت آنفالویاب: اینستاگرام ایکس دارای قابلیت آنفالو یاب است. یعنی شما می توانید ببینید چه کسانی و در چه تاریخی شما را آنفالو کرده اند.
  • قابلیت حالت روح: این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه دیگران متوجه شوند، استوری ها را ببینید و پیام ها را بخوانید. یا به عبارتی، مثل یک روح نامرئی شوید.
  • قابلیت جلوگیری از پخش خودکار ویدیو: در این نسخه، شما می توانید پخش خودکار ویدیو هایی که در فید شما و یا اکسپلور ظاهر می شوند را متوقف کنید و اینگونه اینترنت کمتری هم مصرف می کنید.
  • قابلیت دانلود عکس، ویدیو و متن پست ها: با این قابلیت، شما دیگر نیاز به استفاده از اپلیکیشن های دانلودر نخواهید داشت.
  • قابلیت کپی کردن کپشن ها و کامنت کاربران: اگر از متنی در کپشن ها و یا کامنت ها خوش تان آمد، به راحتی آن را کپی کنید.
کپی کردن کپشن پست ها
  • قابلیت بازنشر پست ها به همراه متن آن ها: به راحتی پست های مورد علاقه تان را بازنشر کنید تا مخاطبان تان هم آن را ببینند.
  • قابلیت بزرگنمایی عکس پروفایل: عکس پروفایل افراد را بزرگ و با کیفیت مشاهده کنید.
  • قابلیت تنظیم رمز ورود: اگر دوست ندارید که کسی جز خودتان وارد برنامه اینستاگرام گوشی شما شود، برای باز کردن برنامه، رمز عبور تعیین کنید.
  • قابلیت تنظیم قالب های رنگی برای پیام های دایرکت: دایرکت تان را با هر تم رنگی که دوست دارید، تزئین کنید.
  • قابلیت متوقف کردن نمایش خودکار استوری بعدی: اگر دوست ندارید استوری ها یکی پس از دیگری، بی وقفه برای شما نمایش داده شوند، به راحتی آن را متوقف کنید تا در مصرف اینترنت هم صرفه جویی شود.
  • و…

در بین قابلیت‌های اینستاگرام، ترفندهای مربوط به استوری توجه زیادی را به خود جلب کرده. اگر شما هم به این تکنیک‌ها و ترفندها علاقه‌مند هستید؛ می‌توانید مقاله‌ی ۲ راهکار دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام یا آموزش روش های مخفی کردن استوری را هم مطالعه کنید.

نمایش خودکار استوری

حالت روح در اینستا ایکس چیست ؟

به صورت کلی منظور از حالت روح، فعالیت به گونه ای است که دیگران متوجه حضور شما نشوند. درست مانند یک روح. به خصوص برای کسانی که شناخته شده هستند یا نمی خواهند حضورشان در اینستاگرام مشخص باشد.

به تنظیمات اینستاگرام تان بروید، روی گزینه privacy کلیک کنید، در صفحه ای که برایتان باز شده بر روی گزینه Activity Status کلیک کنید و در نهایت بر روی گزینه Activity Status Show کلیک کرده و آن را غیرفعال کنید.

البته مدتی است که این قابلیت به نسخه اصلی اینستاگرام هم اضافه شده و شما می توانید با انجام این مراحل در نسخه اصلی، حالت روح اینستاگرام را برای خود فعال کنید.

حالت روح در ایسنتاگرام

در این مقاله درباره اینستاگرام ایکس و قابلیت های مختلف آن صحبت کردیم. شما می توانید این نسخه از اینستاگرام را در سایت های مختلف و یا کافه بازار یافته و نصب کنید. اما به یاد داشته باشید هرگونه مشکلی که برای اکانت و یا گوشی شما پیش بیاید، به دلیل رسمی نبودن این نسخه، پشیبانی برای شما وجود نخواهد داشت.

در صورتی که سوالی درباره اینستاگرام ایکس و کاربرد آن دارید که در این مطلب ذکر نشده، آن را در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید.

سایت فالوکمپ، بهترین ارائه دهنده سرویس های شبکه های اجتماعی است که علاوه بر خدمات اینستاگرام، خدمات دیگری نظیر خرید فالوور کلاب هاوس و انواع دیگر سرویس ها را ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت، این بسته ها را مشاهده کنید.

خرید 100 فالوور کلاب هاوس
خرید 200 فالوور کلاب هاوس
خرید 100 فالوور کلاب هاوس

سوالات متداول

  • اینستاگرام ایکس چیست؟
    اینستاگرام ایکس نسخه مود شده و غیر رسمی اینستاگرام است که قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد و باید آن را جدا از برنامه اصلی دانلود و نصب کرد.

  • آیا استفاده از اینستاگرام ایکس بهتر است یا استفاده از نسخه اصلی اینستاگرام؟
    اینستا ایکس، قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد اما اگر مشکلی برای اکانت شما پیش آمد، پشتیبانی اینستاگرام به شما کمکی نخواهد کرد.

  • حالت روح در اینستاگرام ایکس چیست؟
    حالت روح به این معناست که کاربران دیگر از حضور و آنلاین بودن شما در اینستاگرام مطلع نشوند. این حالت را می توان در بخش تنظیمات اینستا فعال کرد.