5/5 - (1 امتیاز)

در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین روم های کلاب هاوس را به شما معرفی کنیم. روم هایی که طی مدت فعالیت در این اپلیکیشن مخاطبان نسبتا زیادی پیدا کرده اند و با حضور در آنها نکات و اطلاعات مفیدی دستگیرتان خواهد شد. همراه ما باشید.

معرفی ۱۳ مورد از بهترین روم های ایرانی و خارجی کلاب هاوس

مدت زمان چندان زیادی از معرفی اپلیکیشن کلاب هاوس نمی گذرد. با وجود آن، طی همین مدت کوتاه مخاطبان زیادی از سراسر جهان به استفاده از آن روی آورده اند و در حال حاضر، بسیاری از افراد مطرح و شناخته شده در عرصه های مختلف مثل کسب و کار، هنر، پزشکی، کارآفرینی، فناوری و …، در آن فعالیت دارند و سعی می کنند تا در این اپلیکیشن مبتنی بر ارتباط صوتی نیز مخاطبانی پیدا کنند.

بهترین روم های کلاب هاوس

از آنجا که در حال حاضر پیوستن به روم های کلاب هاوس صرفا با استفاده از لینک دعوت نامه امکان پذیر است، بهتر است برای عضویت در کلاب هایی وقت بگذارید و انرژی صرف کنید که واقعا ارزشش را دارند و با حضور در آنها می توانید راجع به حیطه های کاری و آنچه به آن علاقه دارید با نکات و توصیه هایی کاربردی و مفید آشنا شوید.

در این مطلب سعی کرده ایم کارتان را ساده تر کنیم و تعدادی از این روم ها را، که عضویت در آنها ارزش وقت گذاشتن را دارد، به شما معرفی کنیم. ابتدا بهترین روم های کلاب هاوس در ایران را به شما معرفی می کنیم و سپس به سراغ روم های خارجی خواهیم رفت.

اطلاعات چندانی راجع به این اپلیکیشن شبکه اجتماعی ندارید؟ از مطلب کلاب هاوس چیست؟ دیدن کنید.

بهترین روم های ایرانی کلاب هاوس

در این بخش به تفکیک چند حوزه کاری و تخصصی مختلف بهترین روم های کلاب هاوس در ایران را معرفی خواهیم کرد.

فناوری و تکنولوژی

  • تکلی (techly )

تکلی یکی از روم های بسیار خوب و فعال در حوزه فناوری و تکنولوژی و از بهترین روم های کلاب هاوس در ایران است. اگر در این حیطه فعالیت دارید یا به آن علاقه مند هستید، می توانید با پیوستن به این کلاب نکاتی خوب و کاربردی به اطلاعاتی که دارید اضافه کنید و فرصت هم صحبتی با کسانی را پیدا کنید که مثل خودتان به فناوری علاقه مند هستند.

بهترین روم های ایرانی کلاب هاوس

یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در این کلاب، استارتاپ یا کارآفرینی در حوزه فناوری است. اینکه علاقه مندان به فناوری چگونه می توانند از ایده هایی که دارند برای آغاز کسب و کاری جدید استفاده کنند.

خرید فالوور کلاب هاوس راهکار خوب و کاربردی دیگری است برای کسانی که می خواهند مخاطبان بیشتری در این اپلیکیشن پیدا کنند و صدایشان به گوش افراد بیشتری برسد.

با مطالعه ۱۱ روش تضمینی افزایش بازدیدکننده روم کلاب هاوس نیز اطلاعات مفیدی درباره شیوه جذب مخاطب در این اپلیکیشن خواهید یافت.

  • تک تاک

تک تاک (tech talk) با ۱۴۰۰ فالوور و حدود ۲۸۰ عضو فعال یکی دیگر از بهترین روم های کلاب هاوس در حوزه فناوری و تکنولوژی در ایران است. شرکت در گفتگوها و مباحثی که در جلسه های آن در می گیرد فرصت بسیار خوبی است برای علاقه مندان به این حوزه تا دایره اطلاعاتشان را گسترده تر کنند و با نکاتی خوب و کاربردی آشنا شوند.

بهترین روم های ایرانی و خارجی کلاب هاوس

برخلاف روم قبلی که معرفی شد در تک تاک کمتر راجع به کارآفرینی و مسائل دیگر صحبت می شود و بیشتر مکانی است برای بحث و تبادل نظر تخصصی راجع به فناوری و تکنولوژی. اگه از علاقه مندان به این حوزه هستید، حتما عضویت در آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

فریلنسینگ و تولید محتوا

  • محتوای فارسی

عضویت در این کلاب برای کسانی مفید و کاربردی خواهد بود که در حوزه تولید محتوا در وب فعالیت دارند و می خواهند گامی در راه پیشرفت در این مسیر بردارند.

در این کلاب شانس آشنایی با کسانی را خواهید داشت که مدت ها است در این عرصه فعالیت دارند و امکان آن را خواهید داشت که از تجربه های این افراد برای بهبود کیفیت کارتان استفاده کنید.

بهترین روم های ایرانی و خارجی کلاب هاوس

همان طور که در بخش توضیحات این روم هم می توانید بخوانید، جلسات آن هر پنجشنبه ساعت ۱۱ شب برگزار می شوند و اعضا در این زمان امکان حضور در جلسه ها را خواهند داشت.

یکی از خوبی های کلاب محتوای فارسی آن است که امکان دسترسی به آرشیو متنی بحث ها  و تبادل نظرها نیز برای اعضا و فالوورها وجود دارد. می توان با بازکردن لینک گوگل درایوی که در قسمت توضیحات کلاب درج شده است به این آرشیو متنی دسترسی پیدا کرد که حاوی اطلاعاتی ارزشمند و مفید در حوزه تولید محتوا است.

با خرید کامنت اینستاگرام و جذب مخاطب در آن، امکان هدایت فالوورها به کلاب هاوس و افزایش اعضای روم های خود را خواهید داشت.

خرید فالوور اینستاگرام نیز راهکار دیگری است که برای این منظور می توانید به کار بگیرید.

  • فریلنسرهای ایرانی/ Persian freelancers

کلاب Persian freelancers با بیش از ۱۹۰۰ دنبال کننده و ۱۸۰۰ عضو فعال، یکی دیگر از بهترین روم های کلاب هاوس در حوزه فریلنسینگ و تولید محتوا است.

بهترین روم های ایرانی کلاب هاوس

فریلنسرها با عضویت در این کلاب فرصت بسیار خوبی نصیبشان خواهد شد تا با استفاده از آن بتوانند در کارشان پیشرفت کنند و با راهکارهایی برای بهبود فعالیتهایشان در این حوزه آشنا شوند.

این مسئله به ویژه برای کسانی سودمند خواهد بود که تازه به فعالیت فریلنسری روی آورده اند و این امکان را خواهند داشت تا از تجربه های کسانی که مدت ها است به این کار مشغول هستند بهره ببرند.

شعر، ادبیات و داستان نویسی

  • سعدی خوانی

اگر به سعدی و سعدی خوانی علاقه مند هستید، عضویت در این کلاب مجال بسیار خوبی خواهد بود برای آشنایی بیشتر با این شاعر فرهیخته.

بهترین روم های کلاب هاوس در ایران

سعدی خوانی یکی از بهترین روم های کلاب هاوس در حوزه ادبیات است. جلسه های آن با حضور دکتر نوید بازرگان، استاد زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه مریلند برگزار می شود و در آنها، هم راجع به اشعار سعدی بحث و تبادل نظر می شود و هم راجع به زندگی، اوضاع اجتماعی و سیاسی در دوره ای که او می زیست، و به طور کلی جهانی که سعدی به آن تعلق داشت.

در جلسه هایی که در این کلاب برگزار می شوند، علاوه بر دکتر نوید بازرگان بعضا از استادان ادبیات و سعدی شناسان دیگر نیز دعوت می شود و فرصت استفاده از دانش و تجربه این بزرگان را نیز خواهید داشت.

  • از شعر و ادبیات، و ادبیات داستانی

این دو مورد هم از بهترین روم های کلاب هاوس در ایران هستند و برخلاف مورد قبل که به طور تخصصی راجع به سعدی و سعدی خوانی بود، در این ها می توانید فرصت آن را داشته باشید که به طور کلی تر با ادبیات ایران و جهان آشنا شوید.

ادبیات داستانی از روم های محبوب کلاب هاوس

در کلاب «از شعر و ادبیات» بیشتر راجع به شاعران بزرگ تاریخ ادبیات ایران، شاعران معاصر و آثار این بزرگان بحث و تبادل نظر می شود.

و در کلاب «ادبیات داستانی» همان طور که از نام آن برمی آید، تمرکز اصلی بر روایت ها، قصه ها و داستانها است و راجع به نویسندگان مطرح و آثار برجسته در این ژانر ادبی صحبت می شود.

بهترین روم های خارجی کلاب هاوس

به زبان انگلیسی تسلط دارید و مایل هستید بیشتر راجع به بهترین روم هایی بدانید که خارج از ایران در کلاب هاوس برگزار می شوند و محبوبیتی چشم گیر میان کاربران این اپلیکیشن پیدا کرده اند؟ در این بخش از مطلب در این باره بیشتر خواهید خواند و شما را با بهترین روم های کلاب هاوس که در خارج از ایران برگزار می شوند آشنا خواهیم کرد.

با خرید بازدید یوتیوب و جذب مخاطب در آن می توانید ویدئوهای بیشتری درست کنید و به فالوورهای خود در کلاب هاوس به محتواهای متنوع تری دسترسی دهید (با صحبت در جلسه های کلاب هاوس درباره ویدئوهایی که درست می کنید).

  • Human Behaviour

کلاب Human Behaviour با بیش از ۵۴۱ هزار فالوور و نزدیک به ۳۰ هزار عضو فعال، بیشترین مخاطب و دنبال کننده را در میان روم های کلاب هاوس دارد.

بهترین روم های خارجی کلاب هاوس

علت آنکه تا این حد میان کاربران کلاب هاوس محبوبیت پیدا کرده است، موضوعات جالبی است که در آن راجع بهشان صحبت می شود. در این کلاب سعی بر آن است که اعضا شناخت عمیق تر و بهتری راجع به رفتار انسان پیدا کنند و بدانند که انسان چگونه به جهان اطرافش واکنش نشان می دهد.

گفتگوها و تبادل نظرهایی که در این کلاب در می گیرد با شناساندن بهتر چند و چون رفتار انسانی به شما خواهد آموخت که چگونه می توان برای سالم بودن، کسب ثروت و به طور کلی خوشحال زیستن تصمیم های بهتری گرفت و کیفیت زندگی را بهبود بخشید.

  • Startup club

Startup club از بهترین روم های کلاب هاوس در حوزه کارآفرینی (استارت آپ) و کسب و کار است.

Startup club از بهتررین روم های کلاب هاوس

در گفتگویی هایی که در این کلاب در می گیرد از افراد مطرح، موفق و با تجربه در حوزه کارآفرینی دعوت می شود تا تجربه ها و دانش خود را در اختیار دیگران بگذارند. این مسئله فرصت بسیار خوبی را در اختیار کسانی می گذارد که احساس می کنند ایده های خوبی برای کارآفرینی دارند و با کسب اطلاعات بیشتر در این باره، قادر به پیشرفت و گسترش کسب و کار در این حوزه خواهند بود.

پیوستن به این گونه کلاب ها دو مزیت اساسی دارد:

  • اول آنکه اطلاعاتی ارزشمند درباره کارآفرینی و کسب و کار پیدا خواهید کرد که می توانید هم در آغاز مسیر کاری و هم در ادامه کار از آنها برای کسب نتایج بهتر استفاده کنید؛
  • مزیت دیگر به فرصت هایی ارتباط دارد که در چنین کلاب هایی ممکن است نصیب شما شود. بعضا اعضای کلاب فرصت آن را پیدا می کنند که از ایده های خود راجع به کارآفرینی و آغاز کسب و کاری جدید صحبت کنند؛ اگر سرمایه گذاری در آن لحظه در جلسه باشد و فرضا به صحبت های یکی از این ایده پردازها گوش دهد، ممکن است نظرش جلب شود بخواهد بر روی آن سرمایه گذاری کند.
  • Tech Talks

کلاب Tech Talks بیشترین مخاطب و دنبال کننده را در میان کلاب ها و روم های فعال در حوزه فناوری و تکنولوژی دارد.

معرفی بهترین روم های خارجی کلاب هاوس

در این کلاب علاقه مندان به حوزه تکنولوژی با سوابق کاری و زمینه های شغلی مختلف گرد هم جمع می شوند و راجع به دنیای فناوری، اخبار روز مرتبط با آن، فناوری در کسب و کار و آینده آن، خوبی ها و بدی های تکنولوژی، و نکات فنی مرتبط با آن صحبت می کنند.

مؤسسان این کلاب در بیشتر جلسه هایی که برگزار می شود از تعدادی از افراد با تجربه و شناخته شده در حوزه تکنولوژی و فناوری دعوت می کنند تا در این جلسات حضور داشته باشند. به این صورت بحث ها و تبادل نظرها با ارزش افزوده بیشتری برای اعضا همراه می شود و چیزهای بیشتری درباره فناوری و اهمیت آن در دنیای امروز یاد می گیرند.

  • English Language Club

به دنبال فرصتی عالی برای تقویت زبان انگلیسی هستید؟ با پیوستن به کلاب English Language امکان آن را خواهید داشت که با مردمانی از نقاط مختلف جهان انگلیسی صحبت کنید و از این فرصت عالی برای تقویت زبان خود بهره بگیرید.

English Language Club آموزش زبان در کلاب هاوس

روم های این کلاب آموزشی در ۲۴ ساعت شبانه روز، هفت روز هفته فعال هستند و هر زمان که وقت آزاد داشته باشید، می توانید به آنها بپیوندید.

  • The Art Club

کلاب The Art از بهترین روم های کلاب هاوس در حوزه هنر و مکانی است عالی برای علاقه مندان به آن. در این کلاب درباره زیرشاخه های مختلف هنر مثل موسیقی، طراحی و گرافیک، نقاشی، ادبیات، هنرهای نمایشی و نظایر اینها تبادل نظر می شود و طول جلسه های آن نهایتا یک ساعت است.

کلاب درباره هنر در کلاب هاوس

در میان روم های مرتبط با هنر کلاب The Art بیشترین مخاطب و دنبال کننده را دارد.

  • Movie Club

آخرین روم خارجی که به شما معرفی می کنیم Movie Club نام دارد و برخلاف مواردی که تاکنون راجع به آنها خواندید، بیشتر جنبه سرگرمی دارد تا جنبه آموزشی.

Movie Club شباهت زیادی با باشگاه های کتاب خوانی دارد، با این تفاوت که در آن به جای کتاب راجع به فیلم بحث می شود. اعضا و دنبال کننده های این کلاب هر بار یک فیلم کلاسیک یا فیلم جدید را انتخاب می کنند، با یکدیگر قرار می گذارند که همگی فیلم را تماشا کنند، سپس در موعدی که از پیش تعیین کرده اند گرد هم جمع می شوند و راجع به فیلم صحبت می کنند و با یکدیگر از بازخوردهایشان راجع به فیلم می گویند.

Movie Club، از بهترین روم های کلاب هاوس

Movie Club از بهترین روم های کلاب هاوس برای علاقه مندان به دنیای سینما است و اگر دوست دارید با دیدگاه های مختلف راجع به فیلم های خوب و مطرح سینمایی آشنا شوید و فیلم ها را از زوایای مختلف بررسی کنید، حتما عضویت در آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

در پایان

پیوستن به بهترین روم های کلاب هاوس فرصتی است عالی برای آشنایی بهتر و بیشتر با آنچه سبب موفقیت و جلب توجه مخاطب در این اپلیکیشن می شود. علاوه بر این مسئله با شرکت در جلسه های این کلاب ها اطلاعاتی ارزشمند و مفید راجع به علاقه مندی ها و حیطه کاری و تخصصی خود خواهید یافت. اگر هم خود ایده ها و تجربه هایی مفید و کاربردی در این حوزه ها داشته باشید، می توانید با اعضای هر کلاب در میان بگذارید و به این شکل از چنین فرصت هایی برای معرفی بیشتر و بهتر خود در این اپلیکیشن استفاده کنید.

نظر شما چیست؟ از میان کلاب هایی که معرفی شد با کدام یک آشنایی دارید؟ آیا عضو آن هستید؟ چه بازخوردی راجع به آن دارید و شرکت در جلسه های کلاب تا چه حد برای شما مفید بوده است؟ کلاب یا روم دیگری سراغ دارید که بازخورد خوبی راجع به آن داشته باشید و بتوانید به شمار موارد گفته شده اضافه کنید؟

اگر مایل باشید می توانید در قسمت «ارسال دیدگاه» با ما و خوانندگان مطلب از تجربه ها و بازخوردهای خود بگویید.

سؤالات متداول

  • آشنایی با بهترین روم های کلاب هاوس چه مزیتی خواهد داشت؟
    اول آنکه می توان با چگونگی راه اندازی کلاب به طرزی که مخاطب را جذب کند آشنا شد؛ و نیز اطلاعاتی مفید و کاربردی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت، چراکه این گونه کلاب ها در درجه اول به خاطر محتوای خوب و با کیفیتی که در اختیار کاربران می گذارند محبوبیت پیدا کرده اند.
  • آیا پیوستن به بهترین روم های کلاب هاوس فرصتی برای جذب فالوور و مخاطب در اختیار کاربر می گذارد؟
    بهتر است هدف از پیوستن به روم های محبوب در کلاب هاوس آشنایی با دیگران و جذب مخاطب نباشد. چون کمتر در این گونه روم ها مجال صحبت کردن خواهید یافت. برای این منظور بهتر است بیشتر بر روی روم های کوچک تر با تعداد اعضای کمتر متمرکز باشید.
  • آیا موضوعات بحث و تبادل نظر در روم های کلاب هاوس محدود به چند مورد خاص می شود؟
    خیر، در میان این روم های محبوب راجع به هر موضوعی بحث می شود: از کارآفرینی، کسب و کار و تکنولوژی گرفته تا ادبیات، سینما، هنر و موارد متعدد دیگر.