3/5 - (2 امتیاز)

امروزه شاهد رونق انواع بیزینس ها در Instagram هستیم. تأثیر تعداد فالوور اینستاگرام در کسب و کار موضوع قابل چشم پوشی نیست؛ به صورتی که بسیاری به دنبال خرید فالوور فیک اینستاگرام می روند تا در این شبکه اجتماعی محبوب برندسازی کنند و برای برند خود اعتبار بیشتری کسب کنند. در این مقاله میزان و نحوه این تاثیر گذاری را بررسی می کنیم. پس اگر به فکر رونق کسب و کار تان هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام که در حال حاضر ابزاری برای رونق کسب و کار ها و افزایش درآمد بسیاری از افراد شده است، یک فاکتور ضروری برای تمام بیزینس هاست.

اگر شما هنوز کسب و کار خود را به این شبکه اجتماعی وارد نکرده اید، بهتر است هرچه زود تر اقدام کنید چرا که در حال حاضر دارید درصد زیادی از مشتریان خود را از دست می دهید.

اما برای این که اینستاگرام بتواند تاثیر خوبی بر درآمد شما داشته باشد، یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید تعداد فالوور هایتان است.

الگوریتم اینستاگرام به صورتی طراحی شده که تعداد فالوور، لایک، تعداد دفعاتی که محتوای پیج توسط کاربر مشاهده می‌شود (ویو/View) و کامنت نقش زیادی در دیده شدن بیزینس‌ های گوناگون داشته باشند. به همین دلیل است که عده زیادی اقدام به خرید فالوور، خرید بازدیدکننده لایو اینستاگرام یا خرید لایک و… می کنند.

تاثیر فالوور بر کسب و کار

هر چقدر محتوایی که به اشتراک می­ گذارید در مدت زمان کمتری تعداد زیادی لایک و کامنت دریافت کند، احتمال ورود پست شما به اکسپلور اینستاگرام بیشتر خواهد شد. به این ترتیب پست‌های شما برای تعداد بیشتری از کاربران نمایش داده می ­شوند. در نتیجه تعداد فالوور بیشتری جذب پیج شما خواهند شد.

اگر قصد خرید فالوور را دارید، فالوورگیر اینستاگرام فالوکمپ با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خدمات را از دست ندهید؛چرا که بدون محدودیت زمان و مکان می توانید نیازهای اینستاگرام خود را رفع کنید.

هرچه تعداد مخاطبان شما بیشتر باشد، پیج شما برای کسی که برای اولین بار با آن روبه‌رو می‌شود جذاب‌تر بوده و او می‌تواند با آرامش خاطر بیشتری به آن اطمینان کند.

همین نکته در مورد سایر شبکه های اجتماعی نیز صادق است یعنی خرید فالوور کلاب هاوس و افزایش تعداد فالوورها تاثیر زیادی در جذب بیشتر فالوور و فروش دارد.

کسب درآمد از طریق فروش فالوور و لایک اینستاگرام

فالوور بخریم یا نه؟

حالا که متوجه تاثیر تعداد فالوور اینستاگرام در کسب و کار شده‌اید؛ این سوال پیش می ­آید که آیا باید فالوور بخریم یا نه؟

در نگاه اول تعداد مخاطبان (فالوور ها) برای بازدیدکنندگان پیج مهم است. به نوعی تعداد فالوور می‌تواند سبب جذب مخاطب‌های بیشتری شود. زیرا در صورت داشتن تعداد فالوورهای زیاد، افراد می‌توانند به بیزینس‌ شما اعتماد کنند.

بنابراین، خرید فالوور می تواند این اعتبار را به شما هدیه بدهد. به خصوص زمانی که بیزینس شما نوپا و تازه کار است، باید مدت زیادی صبر کنید تا فالوور های شما به میزان دلخواه برسند. اما با خرید فالوور می توانید در مدت زمان بسیار کمی به این هدف برسید.

اگر قصد خرید فالوور دارید، بهتر است از سایت­ های معتبر خرید کنید. سایت هایی همانند فالوجت، فالوکمپ، فالوورویو و… که نماد اعتماد الکترونیک و چندین سال سابقه فعالیت در زمینه شبکه های اجتماعی را داشته باشند.

برخی سایت ها، فالوور هایی که به شما می دهند بی کیفیت هستند و ریزش زیادی دارند. به همین دلیل است که شما باید ابتدا از اعتبار و کیفیت سایت مطمئن شوید.

خرید فالوور خارجی برای کسب و کارهایی که قصد گسترش برند خود در خارج از مرزها را دارند، امری حیاتی محسوب می شود.

فالوور بخریم یا نه

تاثیر نسبت لایک به فالوور در کسب و کار

زمانی که شما برای پیج خود فالوور خریداری می کنید، این فالوور ها در پیج شما فعال نیستند و وظیفه آن ها فقط بالا بردن عدد فالوور شماست.

اکنون اگر شما به عنوان مثال 100 تا فالوور طبیعی داشته باشید و 2000 تا هم خریداری کرده باشید، آن 2000 نفر خریداری شده در پیج تان فعال نیستند و از بین 100 نفر دیگر هم تعدادی از آن ها در پیج تان فعالیت نمی کنند.

در نتیجه تعداد لایک پست های شما به طور میانگین حدود 90 تا یا کمتر خواهد بود. این مسئله باعث می شود جذابیت بصری و اعتبار پیج شما در نظر مخاطبان و اینستاگرام کم شود و به این نتیجه برسند که پیج شما ارزش تعامل کردن را نداشته است.

به همین دلیل شما هر زمان که فالوور خریداری می کنید، باید حدود یک سوم تعداد فالوور هایتان، لایک بخرید تا همه چیز طبیعی به نظر بیاید. علاوه بر لایک، بهتر است به خرید کامنت سفارشی، بازدید کننده ویدیو و بازدید استوری هم اهمیت دهید.

درآمد فالوور اینستاگرام

مواردی که ذکر کردیم، عواملی هستند که نرخ اینگیجمنت صفحه شما را تعیین می کنند و هرچه عدد اینگیجمنت شما بالا تر باشد به اینستاگرام سیگنال مثبت داده می شود تا پیج شما را در اکسپلور نشان دهد.

درآمد فالوور اینستاگرام

اگر شما بلاگر یا اینفلوئنسر باشید و به هر طریقی مشغول به انجام تبلیغات در اینستاگرام باشید، تعداد فالوور ها تاثیر مستقیمی بر درآمد شما دارد چرا که مبلغ پست ها و استوری های تبلیغاتی، با توجه به تعداد فالوور هایتان تعیین می شود.

البته تعرفه مشخصی برای درآمد از تبلیغات وجود ندارد، اما به طور کلی هرچه تعداد فالوور ها و نرخ اینگیجمنت شما بالا تر باشد، دست تان برای قیمت دادن باز تر است.

می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه پردرآمد ترین اینفلوئنسر های اینستاگرام را بخوانید.

درآمد اینفلوئنسر ها

چگونه با فالوور های اینستاگرام می توان پول درآورد؟ (آیا اینستاگرام پول می ده؟)

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا اینستاگرام مانند یوتیوب به ازای تعداد بازدید محتوا پول می دهد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر.

اینستاگرام به کاربرانی که محتوای پرطرفدار تولید می‌کنند حقوقی پرداخت نمی‌کند؛ اما، بستری را فراهم می‌آورد تا شما بتوانید از آن درآمدزایی کنید. در ادامه چند روش کسب درآمد از این پلتفرم دیجیتال را توضیح خواهیم داد.

  • تبلیغات: اگر شما پیجی با تعداد زیادی فالوور دارید، به آسانی می ­توانید تبلیغ بگیرید. بسته به تعداد فالوورها، نرخ تبلیغات متفاوت است و معمولا از 50 هزار تومن شروع می­ شود و به چندین میلیون تومان نیز می‌رسد.
  • فروش محصولات: شما اگر محصولات یا خدماتی ارائه‌ می‌دهید، می‌توانید در اینستاگرام آن را تبلیغ کنید و به مرور درآمد خوبی دست یابید.
  • آموزش: اگر شما در زمینه خاصی تخصص دارید، می­ توانید آن را به دیگران آموزش دهید و از راه فروش پکیج های آموزشی یا برگزاری کلاس های آموزشی درآمدزایی کنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی و آموزش تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام به چه کسانی پول می­دهد؟

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تاثیر تعداد فالوور اینستاگرام در کسب و کار را بررسی کرده و به سوالات شما در این رابطه پاسخ دهیم. امیدواریم که این مطالب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. می توانید سوالات و نظرات خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

  1. چگونه اینگیجمنت پیج خود را محاسبه کنیم؟
    مجموع تعداد لایک و کامنت تقسیم بر تعداد فالوور ضربدر 100 راه محاسبه اینگیجمنت است. بسته به تعداد فالوور می‌توان دریافت که اینگیجمنت خوبی دارید یا خیر.
  2. آیا خریدن فالوور در دیده شدن پیج اثر دارد؟
    بله، خرید فالوور موجب دیده شدن پیج شما و رونق کسب و کارتان می ­شود.
  3. آیا می‌توان از اینستاگرام درآمد میلیونی کسب کرد؟
    بله، فعالیت در این پلتفرم می‌تواند شما را به درآمدهای بالا برساند؛ اما، باید صبر داشته باشید. ابتدا محتوای خوب بسازید. سپس با تبلیغات مناسب به دیده شدن پیج کمک کنید. مطمئن باشید با تداوم و حفظ کیفیت، کم‌کم به درآمد خوبی دست خواهید یافت.