5/5 - (1 امتیاز)

از نظر بسیاری از کاربران یکی از نقاط ضعف اینستاگرام این است که نمی توان محتواهای اینستاگرام را مستقیما ذخیره کرد. قبلا در مورد بهترین اپ دانلود از اینستاگرام گفته بودیم اما در این مطلب قصد داریم به معرفی سایت های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام بپردازیم.

یافتن لینک محتوای اینستاگرام

در نظر بگیرید، در اینستاگرام در حال گشت و گذار هستید (نسخه موبایل یا وب فرقی ندارد). در حین اسکرول کردن صفحه فید به عکس یا فیلمی برخورد می کنید که برای تان جذاب است و می خواهید آن را بر روی گوشی یا سیستم خود ذخیره کنید.

شاید بخواهید اصل محتوا را  که ممکن است یک ویدیوی طنز یا یک عکس خاطره انگیز باشد از طریق شبکه های اجتماعی دیگر یا روش های اشتراکی انتقالی، با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با توجه به سیاست های اینستاگرام، شما امکان دانلود مستقیم عکس و ویدیویی که از طریق یک پست منتشر شده است را ندارید. تنها سر نخی که از محتوای اینستاگرامی دارید، لینک آن محتوا است. از طریق این لینک می توانید محتوای دلخواه خود را به طور غیرمستقیم دانلود کنید.

یافتن لینک محتوای اینستاگرام

برای دسترسی به لینک یک محتوا به صورت زیر عمل کنید:

در قسمت بالا و سمت راست یک پست اینستاگرامی، بر روی علامت سه نقطه ضربه بزنید. بعد از باز شدن منو در پایین صفحه، گزینه Link را لمس کنید. لینک مربوط به محتوای پست به طور خودکار کپی می شود و در حافظه موقت سیستم قرار می گیرد.

اگر می خواهید به لینک عکس یک پروفایل دسترسی داشته باشید، کافی است به پروفایل شخص مورد نظر رفته و از طریق گزینه سه نقطه در بالا سمت راست برنامه، گزینه Copy Profile URL را انتخاب کنید.

برای دسترسی به لینک محتوای استوری ها، باید حتما آن حساب کاربری، بیزینس یا کرییتور باشد. به عبارت دیگر اینستاگرام برای استوری های حساب های کاربری خصوصی، لینک تولید نمی کند و نمی توانید آن ها را دانلود کنید.

در ادامه از این لینک کپی شده، برای دانلود محتوا استفاده خواهیم کرد.

همچنین بخوانید: دانلود لایو اینستاگرام ( ۶ ابزار ضبط لایو اینستاگرام)

سایت های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

تعداد سایت های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام زیاد است. کارکرد و محیط اکثر این سایت ها شبیه به هم است. تبلیغات بعضی از این سایت ها احتمالا برای کاربر کلافه کننده و آزار دهنده است، اما جای خوشحالی است که برخی از آن ها تبلیغات کمی دارند.

همچنین ممکن است بعضی از سایت هایی که برای دانلود استفاده می کنید، بعد از مدتی فیلتر شوند، بنابراین بهتر است یا همیشه چند سایت مختلف در آستین خود داشته باشید، یا از فیلترشکن استفاده کنید.

تقریبا تمام این سایت ها رایگان هستند و محتوای لینک شده را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهند. یک تفاوت مهم بین این سایت ها وسعت پشتیبانی از محتواهای مختلف اینستاگرامی است. فقط کافی است لینک آن محتوا (ویدیو، عکس، پروفایل و … ) را داشته باشید.

یک نکته مهم وجود دارد که همین ابتدای کار باید بدانید؛ دانلود محتوا از پیج هایی که خصوصی (private) هستند چندان ساده نیست.

فعالیت در انستاگرام فراتر از وقت‌گذاری و تفریح است. حالا رشد اقتصادی کسب و کارها با تعداد فالوور های اینستاگرام پیوند خورده است. بنابراین یکی از روش‌های افزایش اعتبار، خرید فالوور اینستاگرام است.

سایت دانلود عکس از اینستاگرام

دو حالت ممکن است برای محتوایی که می خواهید دانلود کنید به وجود بیاید:

  1. محتوای دانلودی مربوط به یک صفحه پابلیک باشد (کاربری از نوع کسب و کار یا کرییتور)
  2. محتوای مد نظر شما مربوط به یک صفحه خصوصی (پرایوت) باشد.

video downloader for instagram

برای دانلود عکس و ویدیو در اینستاگرام دو حالت پیش رو دارید یا پیج اینستاگرامی مد نظر شما پابلیک هست یا اختصاصی که در زیر می توانید با توجه به نوع پیج مورد نظرتان از میان نرم افزار یا سایت های معرفی شده یکی را انتخاب نمایید.

دانلود عکس و ویدیو از حساب کاربری پابلیک

در این مورد، دانلود محتوا بسیار ساده است. بدون لاگین کردن به حساب کاربری اینستاگرام خود، می توانید از طریق مرورگر خود به سادگی عکس، ویدیو یا استوری مورد نظرتان را دانلود کنید. چندتا از بهترین سایت های دانلود عبارتند از:

اولین سایت محبوب در زمینه دانلود محتوای اینستاگرامی که به شما معرفی می کنیم سایت آی گرام است. به کمک این سایت می توانید عکس، ویدیو، ریلز و آی جی تی وی را از اینستاگرام دانلود کنید. حتی اگر پست مورد نظر شما، چند اسلایدی باشد نیز می توانید از سرویس این سایت به سادگی استفاده کنید. کافی است لینک محتوای مد نظرتان را در کادر بالای صفحه سایت وارد و بر روی دانلود کلیک کنید.

تنها ایراد این سایت تبلیغات زیاد و غیرمرتبط آن است.

سایت دانلود فیلم و عکس اینستا

شاید بتوان این سایت را محبوب ترین و قدرتمندترین سایت دانلود محتوا از اینستاگرام دانست. ساده، کاربردی و سریع.

این سایت به علت تعداد بسیار کم تبلیغات، سرعت لود بالا و محیط ساده، یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

به کمک این سایت می توانید تمام ویدیوها، عکس ها، ریلزها، استوری ها و آی جی تی وی ها را دانلود کنید.

برای هر کدام از انواع محتواها برگه جداگانه ای طراحی شده که با انتخاب آن، می توانید لینک مورد نظرتان را که از اینستاگرام کپی کرده اید، جایگذاری و دانلود را شروع کنید.

سایت دانلود ویدیو اینستاگرام

استفاده از این سایت رایگان است و بدون محدودیت می توانید تمام محتواهای اینستاگرامی را حتی از حساب های کاربری خصوصی دانلود کنید. همچنین نیازی به لاگین کردن به اکانت اینستاگرامی خود ندارید.

به عنوان آخرین پیشنهاد که از بین سایت های مختلف، برای شما همراهان عزیز گلچین نموده ایم، سایت snapinsta.app به شما پیشنهاد می شود. تنها عیب آن، مانند بسیاری از سایت های دیگر دانلود محتوا، داشتن تبلیغات زیاد است.

کارکرد آن شبیه سایت های دیگر است و فقط کافی است آدرس URL محتوای مورد نظرتان را (از عکس پروفایل گرفته تا استوری یا هایلایت) در نوار جستجوی سایت وارد کنید و پس از کلیک کردن بر روی دکمه Get it ، محتوای مورد نظر را مشاهده کنید.

دانلود عکس و ویدیو از حساب کاربری خصوصی

اگر در سایت هایی که برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرامی معرفی کردیم، آدرس یک عکس یا فیلم از یک اکانت خصوصی را قرار دهید با خطا مواجه می شوید. در واقع این سایت ها نمی توانند به محتوای حساب های کاربری خصوصی دست پیدا کنند.

برای دانلود فیلم و عکس از یک حساب کاربری خصوصی، لازم است به اکانت اینستاگرامی خود لاگین کرده باشید. سپس با استفاده از لینک URL محتوای مورد نظر، می توانید آن را از طریق یکی از سایت هایی که در ادامه به شما معرفی خواهد شد دانلود کنید.

دانلود عکس و فیلم از اینستا

چه از طریق گوشی چه از طریق سیستم، باید ابتدا داخل مرورگر خود، به اکانت اینستاگرام لاگین کنید. سپس از طریق همان مرورگر وارد یکی از سایت های زیر شوید:

در این سایت خدمات مختلفی برای دانلود از شبکه های اجتماعی مختلف وجود دارد. از منوی instatools در بالای سایت، می توانید به گزینه های دانلودی اینستاگرام دسترسی داشته باشید. برای دانلود از اکانت های پابلیک نیز می توانید از این سایت استفاده کنید.

اما برای دانلود از اکانت های خصوصی، باید بنا به نوع محتوا، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

در کادر اول، آدرس محتوا را جایگذاری و بر روی دکمه GENERATE کلیک کنید.

در کادر دوم یک آدرس جدید ساخته می شود. با استفاده از دکمه کپی آن آدرس را بردارید و در یک تب جدید در مرورگری که با آن به اینستاگرام لاگین کرده اید، آدرس را کپی و اینتر کنید.

آدرسی که شما وارد آن شده اید، یک کد طولانی و عجیب و غریب را به شما نشان می دهد که در واقع سورس URL مد نظر شماست. با نگه داشتن دکمه های کنترل و A تمام این کد را انتخاب و با نگه داشتن دکمه های کنترل و C آن ها را کپی کنید.

به سایت دانلود عکس و فیلم برگردید (تصویر شکل بالا) و کدی که کپی کرده بودید را در کادر آخر جایگذاری و بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

اکنون ویدیو یا عکس مورد نظرتان، در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید آن را در یک تب جداگانه مشاهده یا دانلود و بر روی سیستم یا گوشی تلفن همراه خود ذخیره کنید.

سایت دانلود فیلم و عکس اینستاگرام

یکی دیگر از گزینه های خوب، سریع و با رابط کاربری آسان، سایت سیو اینستا است. در این سایت از تبلیغات خبری نیست و به همان روش قبلی می توانید به راحتی ویدیو یا عکس های حساب های کاربری پرایوت را دانلود کنید.

به انتخاب خود من، وقتی سایت سیو اینستا را از نظر سرعت، زیبایی، رابط کاربری دلپذیر و نداشتن تبلیغات اعصاب خردکن، با سایت های دیگر مقایسه می کنیم، به نظر می رسد این بهترین گزینه است.

سپاسگزار شما عزیزان خواهم بود اگر تجربیات خود در استفاده از سایت های دانلود محتوای اینستاگرام را با ما و همراهان سایت به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

برای دانلود عکس یا فیلم از اینستاگرام استفاده از اپلیکیشن بهتر است یا سایت؟

هرکدام مزیت های خود را دارند. مزیت سایت این است که فضایی از گوشی شما اشغال نمی کند. همچنین با استفاده از سایت، امکان آلودگی به بدافزار نیز وجود ندارد.

آیا برای دانلود عکس یا فیلم های اینستاگرام از طریق سایت، نیاز به لاگین کردن به حساب کاربری است؟

اگر از پیج های عمومی بخواهید محتوا دانلود کنید، نیازی به لاگین کردن نیست. اما اگر بخواهید از اکانت های پرایوت عکس یا فیلم دانلود کنید، لازم است در مرورگر خود، به اینستاگرام لاگین کرده باشید.

آیا استوری را نیز می تواند دانلود کرد؟

فقط استوری های حساب های کاربری پابلیک قابلیت دانلود دارند.