2.9/5 - (9 امتیاز)

استفاده از موزیک در استوری اینستاگرام، یکی از راه هایی است که شما می توانید با استفاده از آن محتوایتان را برای مخاطبان جذاب تر کنید تا به افزایش بازدید استوری برسید. در این مقاله به بررسی این قابلیت می پردازیم و راهکار هایی را برای رفع مشکل عدم نمایش موزیک در استوری ارائه می دهیم.

قابلیت موزیک استوری اینستاگرام

با استفاده از موزیک در استوری اینستاگرام، وقتی دوستان شما استوری شما را تماشا می‌کنند، هنگام مشاهده عکس یا فیلم، می‌توانند آهنگ را نیز بشنوند. آن ها همچنین برچسبی را مشاهده می‌کنند که عنوان آهنگ و نام خواننده را نشان می‌دهد. هر روز آهنگ‌ های جدیدی به کتابخانه موسیقی اینستاگرام اضافه می‌شوند.

برای افزودن موسیقی به استوری‌ های خود نیاز به برنامه دیگری جدا از اینستاگرام ندارید. اینستاگرام فرصتی باورنکردنی برای انجام این کار با برچسب موزیک اینستاگرام ارائه می‌دهد. برچسب‌ موزیک اینستاگرام را می‌توانید به استوری‌ های خود اضافه کنید تا تعاملی‌ تر شوند.

برچسب موزیک استوری اینستاگرام

اینستاگرام برچسب موزیک را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد تا بتوانید به استوری‌های خود موسیقی اضافه کنید. همچنین آرشیو اینستاگرام تعداد زیادی موزیک دارد که می توانید از میان آن ها موزیکی را برای انتشار در استوری انتخاب کنید.

دانلود اینستاگرام با قابلیت موزیک در استوری

برچسب موسیقی در حال حاضر به‌عنوان بخشی از نسخه ۵۱ اینستاگرام در کشورهای منتخب موجود است. قابلیت انتخاب آهنگ قبل از ضبط ویدئو فقط در iOS موجود است و در اندروید به‌زودی ارائه می‌شود. موسیقی می‌تواند نقش مهمی در نحوه به اشتراک گذاشتن لحظات خود و تعامل با دوستان داشته باشد.

قابلیت های مختلف استوری اینستاگرام برای جذب مخاطب و تعامل آن ها تاثیر زیادی دارد اما اگر بازدید زیادی ندارید و می خواهید افزایش بازدید یا فروش را در اینستاگرام تجربه کنید تنها را خرید بازدید استوری در کنار تولید محتوای جذاب است تا به روند رشد پیج خود سرعت ببخشید.

خرید 500 بازدید استوری
خرید 1000 بازدید استوری
خرید 2000 بازدید استوری

استفاده از استیکر موزیک در اینستاگرام

روش‌ های مختلفی برای استفاده از استیکر موزیک اینستاگرام و سفارشی کردن نحوه نمایش استیکر در استوری شما وجود دارد. پس از انتخاب آهنگ، می‌توانید روی استیکر ضربه بزنید تا همه گزینه‌ های موجود را مشاهده کنید. می‌توانید بین موارد زیر، یک حالت نمایش را انتخاب کنید:

  • متن ترانه
  • جلد آلبوم مربع شکل
  • یک تصویر کوچک از جلد آلبوم
استفاده از استیکر موزیک اینستا

اگر هدف شما صرفا به اشتراک گذاری موزیک است، می توانید جلد آلبوم بزرگ را انتخاب کنید. اما اگر موزیک به عنوان پس زمینه یک تصویر است، باید از برچسب کوچک تری استفاده کنید.

اشتراک موزیک در استوری اینستاگرام

برای اشتراک‌گذاری موزیک در استوری اینستاگرام، طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • در برنامه اینستاگرام یک استوری جدید ایجاد کرده و عکس یا فیلم خود را اضافه کنید.
  • نماد برچسب را در بالا سمت راست صفحه خود انتخاب کنید.
  • برچسب Music را انتخاب کنید.
  • آهنگی را که می‌خواهید طبق نام، هنرمند، ژانر و حتی خلق‌وخوی خود انتخاب کنید.
  • قسمتی از آهنگ انتخابی را که می‌خواهید برش دهید. به یاد داشته باشید، می‌توانید فقط ۱۵ ثانیه صدا را در برچسب قرار دهید.
  • در مورد نحوه نمایش استیکر موسیقی تصمیم بگیرید.
  • روی «Done» ضربه بزنید.
اشتراک گذاری موزیک در استوری

ازآنجاکه آهنگ‌ ها تا ۱۵ ثانیه طول می‌ کشند، مهم است که بهترین قسمت را که با محتوای استوری شما (یا اشعار موردعلاقه شما) مطابقت دارد انتخاب کنید.

عدم نمایش آیکون موزیک در استوری

نبودن گزینه موزیک در استوری اینستاگرام در اندروید، سه دلیل می‌تواند داشته باشد:

  • اینترنت ضعیف
    اگر سرعت اینترنت قوی نباشد و یا مکرراً قطع شود، ممکن است برچسب موزیک برای شما نمایش داده نشود. پس به منبع دیگری متصل شوید و یا مکانتان را به جایی که اتصال قوی‌تری دارد، تغییر دهید.
  • آپدیت نبودن اینستاگرام
    اگر برنامه اینستاگرام در موبایل شما آپدیت نشده باشد، امکان اشتراک‌ گذاری موزیک برای شما وجود نخواهد داشت. در نتیجه برای رفع مشکل عدم نمایش موزیک در استوری، باید اینستاگرام تان را آپدیت کنید.
  • در دسترس نبودن آیکون موزیک در موقعیت مکانی شما
    که در ادامه راهکار رفع این مشکل را توضیح خواهیم داد.
عدم نمایش موزیک استوری

موسیقی اینستاگرام در منطقه شما در دسترس نیست

اگر عدم دسترسی شما به برچسب موزیک در اینستاگرام به این دلیل است که در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار دارید، ابتدا برنامه Instagram را حذف کرده و پس از حذف برنامه، VPN را در موبایل خود روشن کنید. هنگامی که VPN شما راه‌ اندازی شد، به Google Play یا App Store بروید و Instagram را دوباره نصب کنید. پس از اتمام نصب، بدون خاموش کردن vpn وارد حساب Instagram خود شوید.

برای این که اینستاگرام موقعیت مکانی شما را در جای دیگری تشخیص دهد، چندین روز به طور مکرر فقط با vpn به این اپلیکیشن وارد شوید و هربار به یک سرور خاص (مثلا کانادا) وصل شوید و سرور خود را تغییر ندهید. پس از مدتی، امکان استفاده از برچسب موزیک در استوری برای شما نمایش داده می شود.

خرید فالوور اینستاگرام، راهی سریع و آسان برای افزایش بازدید استوری های پیج تان و افزایش فروش در اینستاگرام است.

در دسترس نبودن موزیک استوری

در این مقاله به بررسی قابلیت برچسب موزیک در استوری اینستاگرام و نحوه استفاده از آن پرداختیم. اگر این مقاله برای شما مفید بود می توانید آن را برای دوستان تان هم ارسال کنید.

همچنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما باشیم.

سوالات متداول

  • چرا نمی‌توانم یک آهنگ به استوری اینستاگرام خود اضافه کنم؟
    شما در کشوری زندگی می‌کنید که این ویژگی در دسترس نیست یا برنامه شما قدیمی است؛ بنابراین برای رفع مشکل عدم نمایش موزیک در استوری اینستاگرامتان را آپدیت کنید و یا از vpn استفاده کنید.
  • چرا برچسب موسیقی اینستاگرام از بین رفته است؟
    دلیل گم‌ شدن برچسب موسیقی می تواند این باشد که حساب شما یک حساب تجاری است. برای بازگرداندن برچسب موسیقی، باید به یک حساب شخصی بروید.
  • چرا موسیقی اینستاگرام همه آهنگ‌ها را نشان نمی‌دهد؟
    برنامه اینستاگرام خود را به‌ روز کنید و سپس دوباره وارد سیستم شوید تا ببینید آیا کار می‌کند یا خیر. همچنین می‌توانید برای دسترسی به موسیقی اینستاگرام از VPN استفاده کنید.