امتیاز شما به این مطلب

حمله هکر، یکی از چالش های جدی است که ادمین پیج ها را به دردسر می اندازد. گاهی اوقات افراد سودجویی، از سر حسادت یا دلایلی دیگر دست به هک کردن اکانت های اینستاگرامی می زنند. شاید می توان هک پیج را از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای هرکسی رخ بدهد، نام برد. بازیابی پیج یکی از کارهای مهمی است که یادگیری آن مهم است.

اگر هک اکانت اینستاگرام باعث شد که شما در یک شرایط سخت قرار بگیرید، باید سریعا به منظور بازگردانی آن اقدام کنید. اگرچه بازیابی اکانت هک شده، کار سختی است اما غیر ممکن نیست. به همین دلیل ما، در فالوکمپ قصد داریم تا شما را با راه های بازگردانی پیج آشناکنیم؛ پس همراه ما باشید.

بازگردانی پیج هک شده:

زمانی که با پیج هک شده رو به رو می شوید ممکن است در هریک از سه حالت زیر باشید، که برای بازگردانی هرکدام باید روش های مختلفی را طی نمود.

  1. همان لحظه متوجه هک شدن می شویم:

اگر در لحظه ای که هک اتفاق می افتد در اینستاگرام حضور داشته باشید، به راحتی می توانید وارد سایت اینستاگرام شده و بازیابی رمز فراموش شده را انتخاب کنید.

  • دیرتر متوجه هک شدن می شوید، اما به اکانت دسترسی دارید:

گاهی اوقات پیج هک شده اما هکر رمز را تغییر نداده تا شما متوجه حضور آن نشوید. اما روش هایی وجود دارد تا از حضور نفر بعدی در پیج آگاه شوید:

  • اگر ایمیل سالم داشته باشید، بعد از ورود فرد دیگر از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود.
  • دقت به فعالیت های خودکار پیج: پست گذاری هایی که شما از آن ها آگاه نیستید، نشر استوری هایی که از آن بی اطلاع هستید، لایک ها و فالوینگ های ناآشنا و …

برای آشنایی با روش های هک شدن مقاله هک اینستاگرام، قاتل پیج شما را مطالعه کنید.

  • خیلی دیر متوجه شده اید و هکر ایمیل شما را با ایمیل خود عوض کرده است:

بیشتر افراد زمانی از هک پیج آگاه می شوند، که کار از کار گذشته است و تمامی اطلاعات پیج تغییر کرده است.

بازیابی پیج هک شده

آموزش بازگردانی پیج هک شده:

اگر پیج شما قبل از هک شدن با یک ایمیل، شماره و یا فیس بوک ثبت شده باشد به راحتی می تواند بازیابی شود. اما قاعدتا هکرهای باهوش بعد از ورود، اطلاعات را تغییر می دهند و دسترسی شما را به پیج به حداقل می رسانند، در این حالت فقط یک راه باقی می مانند، ایمیل ارسالی اینستاگرام قبل از وقوع جرم!

بازیابی، پیج هک شده به کمک ایمیل

اگر پیج قبل از هک شدن توسط ایمیل یا فیس بوک ثبت شده باشد، توسط ایمیل قابل بازگردانی است. اما قاعدتا هکر بعد از هک، ایمیل را به ایمیل خود تغییر می دهد. در این حالت شما فقط یک روش برای بازگردانی پیج دارید، ایمیل ارسالی توسط اینستاگرام قبل از هک شدن است.

  1. در این حالت ابتدا باید وارد ایمیل شده و پیغام جدید اینستاگرام با عنوان (Email Changed on Instagram) را باز کنید.
  2. در این ایمیل برای شما توضیح داده شده که ایمیل با یک ایمیل دیگر تعویض شده است. اما قسمت مهم در این ایمیل بخش آخر متن است. با کلیک برروی revert this change وارد یک مرحله جدید می شوید.
  3. در صفحه جدید، از شما خواسته می شود تا اطلاعات قبل از تغییر را بررسی کرده و از صحت آن ها اطمینان حاصل کنید. بعد از اطمینان خاطر دو سوال از شما پرسیده می شود:
  4. تغییر ایمیل کار من نبوده، کادر آبی رنگ یا No, Secure My Account
  5. تغییر ایمیل توسط خود من انجام شده است. Yes, It’s Correct

طبیعتا شما باید گزینه اول را انتخاب و وارد مرحله بعدی بشوید.

  • در مرحله بعدی اینستاگرام از شما رمز جدید برای پیج هک شده تان درخواست می کند.
  • بعد از وارد نمودن رمز جدید و تایید مجدد آن باید گزینه Submit را انتخاب کنید تا پسورد انتخاب و اعمال شود. بعد از عبور از این مراحل وارد Edit profile پیج می شوید و همه چیز را به روال قبل از هک بازگردانی می کنید.

بازیابی پیج توسط فیس بوک:

یکی از مزیت های اصلی اتصال پیج به صفحه فیس بوک، افزایش امنیت پیج است. اگر به روش ایمیل نتوانستید پیج را بازیابی کنید نوبت به فیس بوک می رسد.

  1. از طریق گوشی وارد اینستاگرام شده و از بخش Log In گزینه Log In With Facebook را انتخاب کنید.
  2. بعد از انتخاب این گزینه وارد صفحه اطلاعاتی فیس بوکی مرتبط با پیج می شوید.
  3. بعد از وارد نمودن اطلاعات و انتخاب گزینه Log In و مجدد بعد از زدن ادامه مستقیما وارد پیج خواهید شد.

بازیابی از طریق پشتیبانی اینستاگرام:

از این روش زمانی استفاده می شود که ایمیلی برای پیج ثبت نکرده باشید و یا به صفحه فیس بوکی متصل نباشید. پشتیبانی اینستاگرام دارای مراحل و شرایط خاصی است که برای طلب کمک باید از سایت اینستاگرام استفاده کنید.

  1. باز نمودن اینستاگرام در بخش Log In و انتخاب گزینه get help signing in
  2. بعد از انتخاب این گزینه در صفحه جدید گزینه use username or email را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد از شما ایمیل مربوطه و یا اسم صفحه را وارد کنید.
  4. بعد از وارد کردن اسم پیج، پیکان آبی را لمس و به صفحه جدید وارد می شویم.
  5. در نهایت گزینه  need more help را انتخاب و به صفحه پشتیبانی وارد شوید.
بازیابی پیج هک شده

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا راه کارهای بازیابی پیج اینستاگرام را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. خیلی از کاربران زمانی که پیج خود را هک شده می بینند، ناامید شده و تصور می کنند که برای همیشه پیج را از دست داده اند. اگر این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید، در صورت هک پیج بدون هیچ نگرانی می توانید آن را بازگردانی کنید.