5/5 - (2 امتیاز)

اینستاگرام در ابتدای فعالیت خود، تنها قابلیت انتشار محتوا از طریق پست را برای کاربران طراحی کرده بود و در هر آپدیت ابزارهای جدیدی به برنامه اضافه کرد. با این وجود، انتشار محتوا در بخش پست، هنوز هم یکی از تاثیرگذارترین ومهم ترین قسمت های اینستا می باشد.در این مطلب، نحوه گذاشتن پست اینستاگرام و نکات مهم هر بخش آن را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

نحوه انتشار پست اینستاگرام چگونه است؟

یکی از سوالاتی که ذهن کاربران مبتدی در اینستاگرام را به خود مشغول کرده است، انتشار پست با رعایت تمامی نکات و ترفند های آن است.شاید گذاشتن پست اینستاگرام، از نظر شما کار ساده ای باشد؛ اما انتشار پست اینستاگرام، نیاز به دانستن بعضی نکات و ترفندها دارد که شما برای پیشرفت در این پلتفرم باید آن ها را یاد داشته باشید.

آموزش گذاشتن پست اینستاگرام

مراحل گذاشتن پست اینستاگرام

  1. شما باید در ابتدا، اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید.
  1. در صفحه باز شده باید به سراغ نوار پایین صفحه بروید و سپس بر روی علامت بعلاوه که در کادر مربعی است، کلیک کنید. این علامت دقیقا در وسط نوار قرار دارد.
  1. حال صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید از گالری خود عکس موردنظر خود برای انتشار محتوا انتخاب کنید.


نکته:اینستاگرام قابلیت انتشار پست آلبومی را در آپدیت های اخیر برای تمامی اکانت ها فعال کرده است. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند چندین عکس یا ویدئوی یک دقیقه ای را در قالب یک پست منتشر کنند.
گزینه ای که می توان با کمک آن از این قابلیت استفاده کرد، در بالای عکس های گالری در سمت راست با اسم select multiple قرار دارد.

مراحل اضافه کردن پست اینستاگرام
  1. پس از این که عکس یا فیلم مورد نظر خود را پیدا کردید، حال وقت آن است که یک فیلتر جذاب بر روی عکس یا فیلم خود اعمال کنید. شما می توانید به غیر از استفاده از فیلتر های آماده، بر روی گزینه edit کلیک کنید و وارد بخش پیشرفته طراحی عکس شوید.
    در بخش edit، گزینه های زیادی وجود دارند که با آن ها می توانید روشنایی عکس، کنتراست و … را تغییر دهید. پس از اعمال تغییرات مورد نظر، بر روی گزینه Next آبی بالا صفحه ضربه بزنید تا به مرحله بعدی بروید.

با خرید لایک می توانید دیده نشدن محتوا در اینستاگرام و فعالیت پایین مخاطبان خود را جبران کنید.

  1. حال که به این مرحله رسیدید، باید به سراغ نوشتن کپشن ، تگ کردن افراد و … بروید.
    برای نوشتن کپشن، بر روی نوشته caption ضربه بزنید تا صفحه کلید برای شما نمایش داده شود. 
    نکته مهم : در نوشتن کپشن از ایموجی ها استفاده کنید تا بتوانید یک پست جذاب را در پیج خود به اشتراک بگذارید.
    برای جذب مخاطبان جدید از ابزار هشتگ برای هر محتوا در اینستاگرام استفاده کنید.درج هشتگ در کپشن با کمک آیکون # در صفحه کلید تلفن همراه امکان پذیر است.در هنگام استفاده از هشتگ، به مرتبط بودن آنها به موضوع محتوا توجع داشته باشید.
    یادآوری: برای این که یک نفر را تگ کنید روی گزینه Tag a people ضربه بزنید.
    نکته:یکی ازبهترین روش ها برای ورود کاربران جدید به پیج، استفاده از گزینه لوکیشن در هنگام انتشارمحتوا است.اگر می خواهید لوکیشن را به محتوا اضافه کنید، بر روی Add location ضربه بزنید.بسیاری از کاربران با سرچ لوکیشن های مورد علاقه خود، وارد صفحات کاربران دیگر می شوند و به همین طریق، نرخ تعامل در یک پیج بالا می رود.

برای دانستن زیر و بم قوانین و نکات مربوط به هشتگ ها، خواندن مقاله انواع هشتگ ها در اینستاگرام خالی از لطف نیست.

  1. اگر اینستاگرام خود را به پیج فیسبوک خود متصل کرده باشید، می توانید محتواهای اینستاگرام خود را در فیسبوک نیز منتشر کنید.
    در آخر کار پس از انجام همه این کار ها، بر روی گزینه Share آبی رنگ در بالای صفحه کلیک کنید.
نحوه انتشار پست اینستاگرام

سخن پایانی

پست گذاشتن در نظر همه کار بسیار ساده ای است، اما پست گذاشتن دارای نکات و ترفند هایی است که باعث می شود شما پست کامل تر و جامع تری را در اینستاگرام قرار دهید.منتظر نظرات و پیشنهادات شما همراهان گرامی هستیم.

سوالات متداول

چگونه کاربران دیگر را در پست های خود تگ کنیم؟

بر روی گزینه Tag a people ضربه بزنید.

از چه طریقی می توان به کپشن، هشتگ اضافه کرد؟

برای استفاده از هشتگ ها باید از علامت # که در صفحه گوشی شما است، استفاده کنید.