4/5 - (4 امتیاز)

اگر شما هم جزو مشاغلی باشید که در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند قطعا یک بار هم که شده به فکر خرید فالوور فیک افتاده اید اما شک اینکه آیا خرید فالوور فیک می تواند سبب رشد اکانت و کسب و کار شما شود یا نه مانع از انجام هر عملی در این زمینه شده است. اکنون این مطلب را مطالعه نمایید تا با خیالی آسوده تصمیمی مطمئن بگیرید.

اینستاگرام با دارا بودن میلیون ها کاربر فعال شبکه ای محبوب برای افزایش فروش و مخاطب است. اما جذب فالوور به صورت ارگانیک فرایندی زمان بر است بنابر این برخی به فکر خرید فالوور فیک به عنوان راهی میانبر می روند اما آیا این کار منجر به بسته شدن اکانت شما نمی شود؟!

همیشه راه های میانبر برای اینفلوئنسر ها و صاحبان مشاغل راهکاری شگفت انگیز اما همراه با ترس و

دلهره بوده است.

افزایش فالوور اینستاگرام در کسری از ثانیه قطعا منجر به شادوبن شدن پیج شما می شود مگر استفاده از راهکارهایی طلایی که در ادامه این مطلب به ذکر هر یک خواهیم پرداخت.

اما عواملی که منجر می شود شما بیش از پیش به لزوم داشتن فالوور زیاد پی ببرید موارد ذیل هستند:

  • افزایش اعتبار و وجه شما در شبکه های اجتماعی
  • افزایش فروش
  • فالوور، فالوور می آورد!
  • برندسازی و کسب شهرت

با این وجود خرید فالوور معایب و جنبه های منفی خاص خود را نیز دارد و آن این است که فالوورهای خریداری شده تعاملی با اکانت شما ندارد و اکثرا توسط ربات ها ایجاد می شوند که خود منجر به بسته شدن اکانت شما می شود.

راهکار طلایی : خرید فالوور فیک منطبق با الگوریتم های اینستاگرام

نکته: قطعا خرید فالوور فیک آنقدر تاثیر در افزایش فروش و اعتبار شما دارد که برای آن هزینه کنید. بنابر این با خرید لایک و کامنت می توانید اینگیجمنت و سایر فاکتورهای مهم اینستاگرام را برای ورود به اکسپلور بهبود ببخشید؛ همچنین با خرید کامنت اینستاگرام و لایک، روند افزایش فالوور شما طبیعی تر جلوه خواهد کرد بخصوص اگر قبل از تبلیغات اینستاگرامی خود اقدام به خرید فالوور و لایک و کامنت کنید تاثیر بسیاری بیشتری از تبلیغات خود خواهید گرفت.

مزایای فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

در ابتدا به بررسی مزایای خرید فالوور فیک می پردازیم سپس به سراغ بررسی معایب و راهکارهای رفع این معایب خواهیم پرداخت.Advantages and Disadvantages of buying followers

  1. افزایش اعتبار و اعتماد
    قطعا وقتی میزان فالوورهای پیج شما بالا باشد افرادی که به پیج شما مراجعه می کنند بیشتر به اکانت شما و کسب و کارتان اعتماد می کنند. نتیجه این موضوع افزایش فالوو و فروش پیج اینستاگرامی شما خواهد شد.
  2. بیشتر دیده شدن در میان رقبا
    همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم افراد زیادی در بستر اینستاگرام اقدام به رقابت و فروش محصولات می کنند بنابر این برای افزایش دیده شدن در میان سایر رقبا باید بیشترین میزان فالوور و تعامل را داشته باشید.
    قطعا افزایش فالوور واقعی بسیار تاثیر گذار و خوب است؛ اما زمان زیادی را می طلبد. ضمن اینکه تا فالوورهای واقعی به اکانت شما به دلیل کم بودن فالوور اعتماد کنند تمام فرصت ها را از دست خواهید داد!
    بنابر این برای اینکه در این رقابت کمی جلو بیفتید حتما اقدام به خرید فالوور فیک در کنار تعاملات اینستاگرامی باشید و البته در کنار آن از تولید محتوای مستمر و تعامل با مخاطبانتان غافل نشوید.
    برای بهبود روند این کار استفاده از تقویم تولید محتوای اینستاگرام می تواند راهگشا باشد.

معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

درست است که خرید فالوور مزایای زیادی را با خود به ارمغان می آورد اما گاهی می تواند معایب بزرگی هم برای اکانت شما داشته باشد که در اینجا ما به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  1. کم بودن نرخ تعامل
    تمام پیج های اینفلوئنسری و بلاگری به دنبال راهکارهایی برای افزایش فالوور خود هستند تا بتوانند تبلیغات بیشتری دریافت کنند و به فروش بیشتر برسند.
    اما به این حقیقت توجه نمی کنند که افزایش فالوور فیک منجر به افزایش سیو پست های شما و در نتیجه ورود به اکسپلور نخواهد شد. همچنین تاثیری در افزایش نرخ تعامل شما نخواهد داشت.
  2. کاهش اعتماد مخاطبان
    افزایش فالوور شما در صورتی که متناسب با افزایش تعاملات پیج نباشد قطعا نتیجه ای عکس بر روی اعتبار و اعتماد مخاطبانتان خواهد داشت.
    یک مخاطب باهوش امروزی به راحتی تفاوت پیج هایی که رشد طبیعی داشته اند و پیج هایی که رشد آن ها ناشی از خرید فالوور بوده است را متوجه می شود.
    در نتیجه تمام زحمات شما برای افزایش اعتماد و اعتبار از بین خواهد رفت!

بهترین سایت خرید فالوور فیک

بهترین سایت برای خرید فالوور فیک یا خرید هر نوع سرویسی برای خدمات اینستاگرام، سایتی است که در یک کلام خدمات خود را منطبق با الگوریتم های اینستاگرام ارائه دهد.

اما اگر بخواهیم به صورت جزئی به بررسی فاکتورها و عوامل تاثیر گذار انتخاب بهترین سایت خرید فالوور فیک بپردازیم به شرح زیر هستند:

  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • پشتیبانی فعال و ۲۴ ساعته
  • افزایش تدریجی فالوور
  • اکانت ها ویژگی های اکانت های واقعی را داشته باشند
  • بدون نیاز به پسورد برای تضمین امنیت پیج شما

و فاکتورهای دیگری که البته این موارد جزو مهمترین آن ها بودند. پیشنهاد ما این است که برای اینکه از خدمات و سرویس تهیه شده مطمئن شوید ابتدا هر سرویسی را با کمترین میزان خریداری کنید و در صورتی که از ان سرویس و پشتیبانی راضی بودید می توانید حجم خرید خود را افزایش دهید.

خرید فالوور فیک فالوکمپ

اکنون اگر به دنبال خرید فالوور فیک با کیفیت هستید به شما پیشنهاد می کنم با خرید ۱۰۰ فالوور اینستاگرام از فالوکمپ شروع افزایش فالوور خود را داشته باشید و بسته های ما را امتحان کنید. سپس با پی بردن به بی خطر بودن اکانت های اضافه شده اقدام به خرید میزان حقیقی فالوور خود نمایید.

اگر به دنبال خرید فالوور باکیفیت، عالی و یا حتی برای شروع فعالیت پیج خود فالوور ارزان قیمت می‌خواهید همین حالا وارد سایت اینستا پلاس شوید و بااستفاده از راه‌های ارتباطی با مسئولین سایت در تماس باشید.

سریع ترین راه دسترسی به خدمات اینستاگرامی فالوکمپ، فالوورگیر این وب سایت معتبر است که برای راحتی شما کاربران عزیز به صورت تحت وب عرضه شده است.

فالوکمپ با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و بیشترین سابقه کاری در این زمینه یکی از معتبرترین سایت ها در زمینه خدمات شبکه های اجتماعی است.Advantages and Disadvantages of buying followers

مزیت خرید فالوور فیک از فالوکمپ

  1. فالوورهای خریداری شده توسط فالوکمپ توسط ربات اضافه نمی شوند
  2. به تدریج به اکانت شما اضافه می شوند
  3. اکانت ها کاملا مشابه اکانت های واقعی هستند. (عکس پروفایل – نام کاربری مفهوم – یک پست در اینستاگرام)
  4. ریزش بسیار کم و ناچیز همراه با هدیه جبران ریزش

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد در ارتباط با خرید فالوور فیک، مزایا و معایب آن به طور کامل پرداخته شود. به طور کلی استفاده از خدمات اینستاگرامی در صورتی که منطبق با الگوریتم های اینستاگرام باشد نه تنها منجر به شادوبن یا بسته شدن اکانت شما نمی شود بلکه منجر به افزایش فروش و اعتبار اکانت شما نیز می شود.

در انتها تجربه شما در زمینه خرید فالوور فیک چگونه بوده است؟ آیا شما تا کنون اقدام به خرید فالوور کردید؟ نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر همراهان فالوکمپ به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • آیا می توان با وجود خرید فالوور فیک از جریمه های اینستاگرام در امان ماند؟

بله. اگر فالوورهای خریداری شده شما منطبق با الگوریتم های اینستاگرام باشند و توسط ربات اضافه نشده باشند.

  • فالوور فیک چیست؟

فالوورهایی که بر خلاف فالوورهای واقعی توسط افراد ایجاد نمی شوند را فالوور فیک می گویند.