3.7/5 - (3 امتیاز)

یکی از مهم ترین هدف های هر پیجی در اینستاگرام، افزایش تعداد فالوور است. یکی از تاثیر گذارترین فاکتورها بر سرعت بخشیدن به این روند، استفاده از ابزارهای مختلف می باشد.این ابزارها با ارائه خدمات گوناگونی مثل آنالیز اصولی پیج، مسیر پیشرفت در این پلتفرم را برای شما هموار خواهد کرد.در این مقاله قصد داریم بهترین ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام به همراه قابلیت های بیشتر آنها را برای شما شرح دهیم تا حرفه ای تر در این برنامه به فعالیت بپردازید.

نقش ابزارهای افزایش فالوور در پیشرفت پیج

اینستاگرام با هربار آپدیت، قابلیت های جدیدتری اضافه می کند که رقابت بین برندها برای جذب مخاطب را سخت تر و پر چالش تر می کند.

اینستاگرام تا چند وقت پیش، یک فرصت مناسب برای تک تک کاربران بود تا بتوانند با کمک این فضا به درآمد خوبی برسند؛ اما رفته رفته این اپلیکیشن با آپدیت های مختلفی که ارائه داد، توانست به یک قطب مهم تجارت آنلاین تبدیل شود و فعالیت در آن، یک مهارت به حساب بیاید. حال سوالی که ذهن مخاطب را به خود مشغول می کند این است که با چه ابزارهایی می توان فعالیت در این پلتفرم را مدیریت کرد و پیشرفت بیشتری داشت.

در ادامه، چندین اپ مهم برای پیشرفت حرفه ای تر در این برنامه را بیان خواهیم کرد.

 ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام

ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام

برنامه اینستاگرام را می توان به یک ماشین تشبیه کرد که عملکرد نادرست یک قسمت می تواند روی فعالیت سایر بخش ها تاثیر گذاشته و به طور کلی مانند یک مانع، پیشرفت را کندتر کند.برخی برنامه های کاربردی برای هر بخش عبارتند از:

معروف ترین اپلیکیشن های افزایش فالوور اینستاگرام

برنامه های زیادی در زمینه خرید فالوور و سایر خدمات اینستاگرامی طراحی و عرضه شده اند. در ادامه، چندین مورد بسیار محبوب با دانلود بالا را برای شما معرفی خواهیم کرد.

یکی از نرم افزارهای ارائه شده برای افزایش فالوور، لایک و سایر خدمات در این پلتفرم، برنامه ویو بگیر اینستاگرام است.
این برنامه نیز مانند رقبای خود، برای در ازای ارائه خدمات از شما سکه کسر می کند. از مزایای این برنامه می توان به عدم پرداخت درون برنامه ای آن اشاره کرد.
شا می توانید سکه های خود در ازای انجام فعالیت هایی در خود برنامه افزایش دهید.برای جمع کردن سکه های بیشتر، باید افرادی را که در این برنامه هستند، دنبال کنید و برای هر فالو، یک سکه به حساب شما اضافه خواهد شد.

برنامه ویو بگیر اینستا برای افزایش  فالوور در اینستاگرام

این نرم افزار یکی از محبوب ترین برنامه های ارائه شده برای افزایش فالوور است. متاسفانه تنها نسخه دسکتاپی این اپ در دسترس کاربران قرار گرفته است.
تمامی برنامه های این گروه، علاوه بر ارائه خدمات اینستاگرامی رایگان، نیاز به صرف زمان زیاد برای کسب سکه و انجام فعالیت های درون برنامه ای دارند.در صورتی که نینجاگرام، با دریافت لیستی از هشتگ ها، به طور خودکار پست های مرتبط با آنها را پیدا و لایک می کند و پیج ها را دنبال می کند.
این نوع فعالیت برای پیج های آموزشی بسیار مفید و تاثیرگذار است.
نکته:اپ نینجاگرام، یک برنامه خارجی است و برای استفاده از تمامی امکانات آن باید اشتراک خریداری نمایید.

برنامه نینجاگرام برای  افزایش  فالوور در اینستا

از نمونه های پرطرفدار در زمینه اپ های افزایش فالوور می توان به برنامه اینستا فالوور اشاره کرد.
از مزایای این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش فالوور فیک
  • افزایش لایک و ویو پست
  • افزایش بازدید استوری ها

از نکات مثبت دیگر، عدم نیاز به اطلاعات شخصی هر پیج برای اعمال خدمات دانست.

برنامه اینستا فالوور برای  افزایش فالوور در اینستاگرام

اکثر اپلیکیشن های افزایش فالوور، خارجی هستند و فالوورهایی که توسط این برنامه ها ارائه می شود نیز خارجی می باشند.
برنامه فیم بوم، از محبوب ترین برنامه های خارجی است که امتیاز بالایی در بین تمامی رقبا کسب کرده است.این برنامه، هشتگ های ترند را برای هر دوره زمانی شناسایی کرده و به شما معرفی می کند تا در پست ها استفاده کرده و مخاطبان جدیدی از طریق این ابزار به پیج اضافه کنید.

برنامه fame boom  برای  افزایش فالوور اینستا
  • فالوورگیر اینستاگرام فالوکمپ

یکی از جدیدترین سرویس های افزوده شده به سایت معتبر فالوکمپ، فالوورگیر اینستاگرام است. این فالوورگیر با استفاده از پلتفرم اختصاصی یک قدم از رقبای مهم خود در این عرصه جلوتر عمل می کند. این فالوورگیر با ارائه تمامی خدمات سایت معتبر فالوکمپ و اعمال سفارشات متقاضیان با دقت و ظرافت بالا و به صورت تدریجی، به یکی از ابزارهای مهم برای هر کسب و کاری در این بستر تبدیل شده است. تحت وب بودن این برنامع از سوی دیگر سبب شده تا کاربران زیادی این فالوورگیر را انتخاب نمایند.

ابزارهای آنالیز برای افزایش فالوور در اینستاگرام

با یک سرچ ساده می توان با لیست بلندی از اپلیکیشن های آنالیز اینستاگرام دسترسی داشت؛ اما تعدادی محدودی از این برنامه ها می توانند خواسته های شما را برآورده کنند که بهترین آنها به شرح زیر هستند.

  • Insight

در دسترس ترین و کارآمدترین ابزار برای آنالیز پیج، Insights اینستاگرام است. (برای آموزش این ابزار بی نظیر مطالعه مطلب آموزش اینسایت اینستاگرام را به شما توصیه می کنیم) Insight اطلاعات بسیار کاربردی در رابطه با فعالیت شما در اینستاگرام را در دسترس شما قرار می دهد تا بتوانید کیفیت فعالیت خود در اینستاگرام را افزایش دهید.اطلاعاتی از قبیل سن، موقعیت جغرافیایی و ساعت اوج فعالیت فالوورها را می توان از طریق اینسایت به دست آورد.

تنها نقطه ضعف این ابزار را می توان عدم ارائه اطلاعات دقیق از رقبا و هشتگ های کاربردی دانست.به همین منظور، بهتر است برای دستیابی به این اطلاعات از برنامه های دیگر استفاده کرد.

بهترین ابزارهای افزایش فالوور اینستا

یکی از کاربردی ترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند، برندواچ می باشد. این ابزار آنالیز پرقدرت در پیدا کردن موضوعات ترند جدید در اینترنت به شما کمک زیادی می کند.یکی از نقاط قوت این برنامه، امکان تنظیم بخش آنالیز است که نیاز شما به برنامه های متفرقه دیگر را به صفر می رساند.

این سرویس برای مدت محدودی به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ابزار brand watch افزایش فالوور در اینستا
  • SproutSocial

سوشال اسپروت یک ابزار بسیار قدرتمند است که ایده های کاربردی جذابی به شما پیشنهاد می دهد و در عین حال، آنالیز اطلاعات مربوط به پیج و نرخ تعامل را نیز در اختیار شما قرار می دهد.یکی از مزیت های این برنامه، امکان زمان بندی انتشار پست ها است.

Sprout Social هم مانند Brand Watch برای یک دوره کوتاه به طور رایگان، خدمات خود را به کاربران ارائه می دهد.

ابزار sprout افزایش فالوور اینستا

از امکانات این اپ می توان به آنالیز مخاطب، شناسایی محتواهای مورد علاقه آنها و تحلیل نرخ تعامل اشاره کرد. با کمک این ابزار می‌توان سلیقه‌ی مخاطب را تشخیص و محتواهایی مرتبط با موضوعات مورد علاقه آنها منتشر کرد تا نرخ تعامل بالاتری داشته باشید.

این ابزار نیز برای کاربران تا مدت محدودی رایگان در دسترس می باشد و پس از اتمام مهلت، نیاز به خرید اکانت دارید.

برنامه social bakers افزایش فالوور

ابزارهای ویرایش اینستاگرام برای عکس ها، فیلم ها، استوری ها

جذاب و خاص بودن محتوا کلید موفقیت شما در این اقیانوس محتواست.

استفاده از فیلترهای متنوع، افکت های جذاب و هزاران فونت متفاوت به شما کمک می کند تا بتوانید محتوایی تولید کنید که در میان این همه محتوا بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

ابزارهای ویرایش اینستاگرام، برای جذب فالوور و مخاطب استفاده می شوند؛ اما در کنار این ابزارها می توانید ویترین جذاب تری برای جلب مخاطب با خرید فالوور اینستاگرام درست کنید.

  • CapCut
    capcut یک اپ فوق العاده برای ویرایش ویدیوی اینستاگرام برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS ارائه شده است. این برنامه تمامی خدمات خود را رایگان عرضه کرده است.
ابزار ادیت ویدئو برای افزایش فالوور اینستا
  • شابلون
    اگر شما هم از کاربرانی هستید که ویرایش فیلم را با نرم افزار CANVA انجام می دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این اپلیکیشن جذاب است. داشتن قابل های داخلی متنوع،امکان کشیدن و رها کردن آسان برای تقلید از نقل قول ها و … از امکانات جذاب این برنامه است.
    این برنامه کاملا رایگان می باشد.
  • ویکسر
    یکی از نرم افزارهای انحصاری اپل، Vixer است که می تواند برای ایجاد حلقه های اینستاگرام با شمایلی شیک تر به شما کمک کند. از قابلیت های این برنامه می توان به فیلترهای متنوع، امکان نمایش‌ اسلایدی، صداگذاری و نوشتن متن های سفارشی اشاره کرد.در این برنامه امکان ارسال متقابل و به اشتراک گذاری ساخته های خود در اپ تیک تاک فراهم شده است.
    تنها نکته ای که در این برنامه باید به آن توجه ویژه ای داشت این است که ارسال برعکس یعنی از تیک تاک به این برنامه را به هیچ عنوان انجام ندهید.
    استفاده از تمامی قابلیت های این برنامه نیاز به پرداخت درونی دارد.
ابزار ادیت فیلم برای افزایش فالوور اینستاگرام
  • موجو
    یکی از جذاب ترین محتواهای تصویری، عکسهای متحرک است که در بین کسب و کارها نیز بسیار رایج می باشد.

این برنامه را می توان یک استودیوی مینی اینستاگرام به نام Mojo در نظر گرفت که با کمک آن می توان به راحتی داستان های متحرک ایجاد کرد. اپ موجو دارای دو نسخه متفاوت است که نسخه پریمیوم این برنامه به شما اجازه می دهد تا خلاقیت های خود برای ساخت داستان های جذاب نشان دهید و هرکاه با آپدیت های جدیدی که عرضه می کند، قالب ها متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این برنامه نیاز به پرداخت های درون برنامه ای دارد تا دسترسی شما به تمامی ابزارها را آزاد کند.

ابزار موجو برای افزایش فالوور اینستاگرام
  • Photoshop Express برای طراحی عکس

برنامه‌ فتوشاپ قدیمی ترین اپ برای ویرایش تصاویر است. بیشترین استفاده این برنامه بر روی سیستم عامل ویندوز می باشد؛ اما نسخه‌های اندروید و آیفون آن نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

فتوشاپ یک برنامه بسیار قدرتمند و در عین حال رایگان است.

برنامه فتوشاپ ابزاری برای افزایش فالوور اینستا
  • Canva برای طراحی عکس

برنامه کانوا را می توان یکی از بهترین جایگزین‌های نسخه اندرویدی فتوشاپ دانست که با استفاده از آن می توان محدودیت سخت افزار را به راحتی برطرف کرد.این برنامه همانند فتوشاپ از نسخه اندروید و آیفون نیز برخوردار است. از مزایای دیگر این اپ، وجود طیف گسترده ای از قالب ها می باشد.

کانوا هم مانند فتوشاپ رایگان است؛ اما ساخت گیف و پس زمینه ترانسپرنت از امکانات نسخه پولی می باشد.

برنامه کنوا برای افزایش فالوور
  • AfterEffect برای ویدیو

یکی از پرجزییات ترین برنامه‌ها در زمینه ساخت ویدیو، برنامه افتر افکت است.امکان اعمال تغییرات پیکسل به پیکسل در طول ویدیو این برنامه را به یکی از قدرتمندترین اپ ها در این زمینه تبدیل کرده است. افترافکت فقط دارای یک نسخه دسکتاپی می باشد و شرکت ادوبی، سازنده این غول ادیت، برنامه‌ی مشابهی برای طراحی ویدیو در سیستم عامل های اندروید یا آیفون منتشر نکرده است.

افترافکت برای افزایش فالوور اینستا
  • Vimeo Create برای ویدیو

ویمئو یک برنامه ادیت ویدئو می باشد که به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS در اختیار کاربران قرار گرفته است.برای دسترسی به امکانات بیشتر این برنامه می توان از نسخه پولی آن بهره مند شد.

برنامه ویمئو ابزار افزایش فالوور اینستا

ابزارهای افزایش فالوور با برگزاری مسابقه

یکی از ترفند های قدیمی جذب مخاطب، برگزاری مسابقه و قرعه کشی های متنوع است.به همین دلیل برنامه های متعددی برای رفع این نیاز طراحی و عرضه شده اند.برخی از این برنامه ها عبارتند از:

  • Iconosquare

یکی از ابزارهای جانبی افزایش فالور اینستاگرام که طیف گسترده ای از برنامه های شبکه های اجتماعی را نیز دربر می گیرد، برنامه Iconosquare می باشد.از قابلیت های جذاب این برنامه می توان به انتخاب رندوم کامنت از بین تمامی کامنت های یک محتوا در هر اپلیکیشنی اشاره کرد.

این برنامه برای 14روز به طور رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. البته می توان بعد از 14 روز با یک ایمیل جدید دوباره از این اپ استفاده کرد.

برنامه آیکونو ابزاری برای افزایش فالوور اینستا
  • CommentPicker

یکی از برنامه هایی که به طور تخصصی در زمینه اینستاگرام فعالیت می کند، برنامه comment picker می باشد. داشتن فیلترهای محدودکننده به شما کمک می کند تا قرعه کشی را عادلانه تر برگزار نمایید. برخی از این فیلترها عبارتند از:

  • جلوگیری از ورود کامنت های پاسخ دهی به قرعه کشی
  • دادن تنها یک حق رای به هر اکانت
  • قرعه‌کشی بین کامنت هایی که یک عبارت خاص را تکرار کرده باشند
  • امکان حذف برخی اکانت ها از فرآیند قرعه کشی
  • و…

با کمک این اپ می توان به سادگی یک قرعه کشی عادلانه و مورد پسند کاربران برگزار کرد.

برنامه کامنت پیکر ابزاری برای افزایش فالوور در اینستا
  • Tools4Insta

دانلود پست، استوری، محاسبه نرخ تعامل و البته انتخاب کامنت رندوم از قابلیت های جذاب این برنامه می باشد. نقطه ضعف این برنامه را می توان کند بودن سایت سرور آن دانست.اما داشتن یک ابزار آنلاین مانند Tools4insta برای وقت هایی که به برنامه‌های همیشگی دسترسی ندارید می‌تواند کار راه انداز باشد.

برنامه tools4insta ابزاری برای افزایش فالوور در اینستاگرام

برنامه های افزایش فالوور با ساخت استوری آماده

یکی از ارکان مهم تعامل در اینستاگرام، استوری ها هستند. با کمک این ابزار می توان مخاطبان را به چالش کشید و ترغیبکرد تا بیشتر در پیج به فعالیت مشغول شوند. جذاب بودن محتوای استوری نیز یکی از موارد بسیار مهم است که با برخی از برنامه ها می توان آن را انجام داد. این برنامه ها عبارتند از:

  • اپ StoryArt

این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی و منتشر شده است که امکان استفاده از قالب های گوناگون و جذاب برای ایجاد یک محتوای خوب را فراهم می کند.البته افکت‌های متنوع استوری آرت، می‌تواند نیاز شما به هر برنامه دیگری را به حداقل برساند.

برنامه استوری آرت ابزاری برایافزایش فالوور
  • اپلیکیشن Unfold

25 قالب رایگان برای استوری و 60 قالب فوق العاده تنها در نسخه پریمیوم، کار شما در تولید محتوا برای استوری را به شدت راحت کرده است. تنوع بالای فونت در این اپ، آن را از رقبا متمایز کرده و می‌توان از 5 فونت آن برای ساخت استوری جذابتر استفاده کرد.

برنامه unfold ابزار افزایش فالوور اینستا
  • اپلیکیشن PhotoGrid

یکی از کامل ترین مجموعه های روتوش عکس به همراه فونت های متنوع و قالب های شکیل، اپ photogrid می باشد.امکان حذف بک گراند، ساخت میم های مختلف و پشتیبانی از فرمت gif از قابلیت های جنجالی این برنامه می باشد. نسخه های اندروید و ios این اپ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برنامه photogrid ابزار اینستا

ابزارهای اینستاگرام برای هشتگ و ترند

اکثر ترند های روز دنیا ابتدا در اینستاگرام اتفاق می افتند.

به همین منظور، همیشه هشتگ های ترند به روز در این اپ وجود دارند که به افزایش فالوور پیج ها کمک می کنند.

هشتگ های جدید و ترند در حیطه کاری خود را می توانید با کمک این برنامه ها پیدا کنید:

  • inflact
    این برنامه که بر پایه هوش مصنوعی طراحی و عرضه شده است، یک برنامه تولید کننده هشتگ می باشد.با کمک آن می توان اصطلاحات و عبارات ترند در دنیا را پیدا و در محتواها استفاده کرد.

این ابزار امکان پیدا کردن هشتگ های مهم و پر بازدید از روی عکس ها را برای کاربران فراهم کرده است.

این اپ جذاب و کاربردی رایگان است که دسترسی به امکانات پیشرفته تر آن نیاز به پرداخت های مرحله ای دارد.

برنامه inflact افزایش فالوور اینستاگرام
  • مولد هشتگ SISTRIX
    با کمک این مولد می توان روزانه 25 پیشنهاد برای هشتگ های محتواها دریافت کرد.

نقطه قوت این برنامه را می توان ارائه لیستی از بهترین هشتگ های مرتبط با موضوع دانست.

شما می توانید برای 25روز از این اپ به طور رایگان استفاده نمایید.

ابزار sistrix اینستاگرام
  • fame
    اگر در پیدا کردن کلید واژه های مهم هر موضوع برای تولید محتوای جذاب مشکل دارید، این برنامه عصای دست شماست.این اپ با تحلیل رفتارهای مخاطبان، کلمات کلیدی را برای شما لیست کرده و حتی تعامل شما با فالوورها و رقبایتان را نیز بررسی می کند.برای استفاده از این برنامه باید مبلغی را به شرکت تولید کننده پرداخت نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا کاربردی ترین ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام را برای شما با جزییات توضیح دهیم. اگرشما هم تجربه استفاده از این برنامه ها را دارید یا برنامه های کاربردی دیگری را تست کرده اید، تجربه خود را با ما و همراهان به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

چرا ابزار insight برای پیج من فعال نیست؟

ابزار Insight اینستاگرام برای اکانت‌های شخصی فعال نمی باشد. برای استفاده از این ابزار، باید اکانت را به حالت بیزینسی یا کریتور تبدیل کنید..

افزایش فالوور به صورت رایگان چگونه است؟

افزایش فالوور رایگان معمولا برای فریب کاربران است و افزایش فالوور اصولی با تولید محتوای جذاب و مستمر اتفاق می افتد.