امتیاز شما به این مطلب

کامنت یکی از اصلی ترین بخش هایی است که با آن زنده و اکتیو بودن یک پیج را در اینستاگرام تشخیص می دهند. همچنین یکی از مهم ترین عواملی که باعث می گردد، اینستاگرام شما را به دیگران معرفی و پیشنهاد کند، داشتن کامنت بالا است. در این مقاله بهترین سایت های خرید کامنت را بررسی کرده و راه هایی برای جذب کامنت را بیان خواهیم کرد.

اهمیت کامنت در اینستاگرام

در اینستاگرام، سه پارامتر مهم در اندازه گیری کیفیت پیج ها وجود دارد. تعداد فالوور، لایک و کامنت برای داشتن پیجی با کیفیت نیاز به توازن میان این سه پارامتر دارید.

بهترین سایت خرید کامنت

اگر این توازن برقرار نباشد، پیج شما از کیفیت کافی بر خوردار نیست و الگوریتم اینستاگرام نیز آنچنان که باید به شما برای رشد پیجتان کمک نمی کند. یعنی به اندازه کافی شما را به اکسپلور نمی فرستد و یه دیگران پیشنهاد نمی کند.

در بین این سه رکن اصلی، کامنت از همه با اهمیت تر است. اگر تعداد فالوور و لایک شما بالا و متوازن باشد، اما تعداد کامنت شما همخوانی با میزان لایک و فالوور شما نداشته باشد؛ نشان می دهد که فالوور های پیج شما اکتیو نیستن و بازخورد خوبی به شما نمی دهند. این موضوع در دو زمینه به نفع برند شما نیست:

نکته اول از نظر الگوریتم های اینستاگرام که این گونه پیج ها را نمی پسندد و آن ها را زیاد در معرض دید سایر کاربران قرار نمی دهد و این امر باعث می گردد که رشد پیج شما متوقف شود و یا با سرعت بسیار کمی صورت بگیرد.

بیشتر بدانید: ۱۶ مورد از راهکارهای کامنت گرفتن در اینستاگرام

دومین نکته منفی درباره پایین بودن آمار کامنت پیج این است که پیج هایی که می خواهند به پیج شما تبلیغ بدهند، بسیار روی این موضوع حساس می باشند. آمار کامنت شما نشان دهنده این است که چند درصد از مخاطبان شما با شما در اعمال و ری اکشن می باشند. اگر آمار آن ها خوب نباشد به این معنی است که تبلیغ در پیج شما بازده کافی را ندارد و از این کار منصرف خواهند شد.

سایت خرید فالوور اینستا

راه های جذب کامنت

کامنت گرفتن در اینستاگرام کار بسیار سختی است. آمار ها نشان می دهد، که در اکثر مواقع کمتر از بیست درصد افراد هستند که برای پست کامنت می گذارند. معمولا افراد تنها پست ها را نگاه کرده و لایک می کنند و وادار کردن کاربران برای کامنت گذاشتن کار بسیار دشواری است.

از این رو جذب کامنت به صورت حقیقی کار بسیار مشکلی است و این روش به تنهایی شما را به تعداد کامنت های که نیاز دارید؛ نمی رساند. از این رو باید در کنار تولید محتوای جذاب که بینندگان را وادار به واکنش و کامنت گذاشتن کند؛ راه های دیگری نیز برای گرفتن کامنت در پیش بگیرید تا به عدد کامنت مد نظر و مناسب برسید.

بالا بودن غیر اصولی تعداد لایک و کامنت، به راحتی دست شما را رو می کند! در کنار خرید کامنت، خرید فالوور می تواند توازن خوبی در پیج ایجاد کند.

راه های متفاوتی برای افزایش کامنت وجود دارد؛ که بسیاری از آن ها ناکارآمد است. یکی از راه های افزایش کامنت نرم افزار های کامنت گیر می باشند. این نرم افزار ها در ازای کامنتی که شما برای دیگران می گذارید؛ به شما سکه می دهد و می‌ توانید این سکه ها را به کامنت برای پست های خودتان تبدیل کنید. اما این روش دو اشکال بسیار بزرگ دارد، که آن را ناکارآمد کرده است.

بهترین سایت خرید کامنت اینستاگرام
خرید کامنت اینستاگرام

اولین نکته این است که در این روش به پیج شما یک ربات برای گرفتن کامنت ها اتصال پیدا می کنند که این ربات را برنامه نویسان آن نرم افزار طراحی کرده اند. اتصال ربات به پیج برخلاف قوانین جدید اینستاگرام است. همچنین اینستاگرام با تقویت سیستم الگوریتم خود، به راحتی اتصال ربات را به پیج تشخیص داده و آن پیج ها را جریمه می کند.

دومین نکته منفی این سایت که کامنت های جذب شده از طریق برنامه های کامنت گیر به راحتی قابل تشخیص هستند؛ بیشتر از هشتاد درصد کامنت هایی که از این روش به دست می آید؛ توسط اکانت هایی است که عکس پروفایل ندارد و همچنین نام کاربری معنی داری نیز ندارد.

این کامنت ها نه تنها کمکی به پیج شما نمی کند، بلکه مشخص می کند که از روش های جانبی برای گرفتن کامنت استفاده کرده اید. بهترین راهی که می توانید از طریق آن کامنت خوب و با کیفیت برای پیج خود جذب کنید؛ خرید کامنت از سایت های معتبر است. پیدا کردن سایت معتبر و قابل اعتماد کار ساده ای نیست به همین دلیل در ادامه سایت هایی که در این زمینه با سابقه و معتبر هستند را به شما معرفی می کنیم.

بهترین سایت ها برای خرید کامنت

سایت های بسیاری در حال حاضر مشغول فعالیت در حوزه فروش فالوور، لایک، ویو و کامنت هستند، اما کیفیت خدمات ارائه شده این سایت ها باهم یکسان نیستند. ما به شما سه سایت مورد اعتماد را معرفی خواهیم کرد.

  • فالوجت

فالوجت یکی از سایت های معتبر و قابل اعتماد در این زمینه است. این سایت سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن کامل می کند. یکی از بهترین انتخاب ها برای سفارش کامنت سایت فالوجت است، که کامنت با کیفت و حقیقی به شما ارائه می دهد.بهترین سایت خرید کامنت های اینستا

  • فالوکمپ

فالوکمپ از سایت های با سابقه فروش فالوور و لایک و کامنت است. از این سایت می توانید تمام پارامتر های مورد نیاز پیج خود را با اطمینان از کیفیت آن ها خریداری کنید. آمار بالای سفارشات این سایت نشان از کیفیت بالای خدمات این سایت است.سایت خرید کامنت

  • فست اینستا

از دیگر سایت های قابل اطمینان برای خرید کامنت و یا سایر موارد مرتبط با اینستاگرام فست اینستا است. این سایت کامنت حقیقی و با کیفیت برای پیج شما جذب می کند و این روش مانند دیگر سایت هایی که تا به اینجا معرفی شده است، بدون اتصال هیچ رباتی به پیج شما و به صورت کاملا حقیقی است. سایت فست اینستا نیز مانند دو سایت دیگری که معرفی کردیم دارای تمامی مجوز های لازم برای فروش به صورت الکترونیک و اینترنتی است. این سایت دارای نماد اعتماد است.بهترین سایت فروش  کامنت های اینستا

نتیجه گیری

کامنت یکی از مهم ترین پارامتر ها برای ارزیابی کیفیت پیج افراد است. بالا بودن تعداد کامنت نشان دهنده درصد بالای تعامل فالوور ها با پیج است. بهترین و با کیفیت ترین روش برای افزایش کامنت خرید کامنت از سایت های معتبر است. سایت های فالوجت، فالوکمپ و فست اینستا از سایت های قابل اطمینان در این حوزه هستند.اگر شما نیز تجربه ای در زمینه خرید کامنت اینستاگرام دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

جذب کامنت از برنامه های رایگان چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟

این برنامه ها کامنت با پیج های بدون نام و پروفایل جذب می کنند که حقیقی نبودن آن ها مشخص است و همچنین با اتصال ربات به پیج این کار را انجام می دهند که خلاف قوانین اینستاگرام است و ممکن است منجر به محدود شدن پیج شما گردد.

افزایش کامنت چه فوایدی برای پیج دارد؟

داشتن کامنت بالا نشان دهنده بازده بالای پیج است و بر روی هزینه تبلیغات توسط پیج شما تاثیر مثبت دارد. همچنین بالا بودن کامنت پست را به اکسپلور می فرستد و پیج را بالا می برد.