1/5 - (1 امتیاز)

یکی از جذابیت های شبکه های اجتماعی، امکان اتصال اکانت ها به یکدیگر است. گسترش یک برند در فضای  مجازی، نیازمند فعالیت مستمر در تمامی برنامه هاست.جدیدترین اپلیکیشن معرفی شده در این حوزه یعنی کلاب هاوس نیز این امکان را فراهم کرده تا بتوانید اکانت خود را به اکانت اینستاگرام متصل کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه اتصال این دو اکانت به یکدیگر را به شما همراهان عزیز در فالوکمپ آموزش دهیم. در ضمن می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس به رشد اکانت خود کمک کنید.

اهمیت اتصال کلاب هاوس به اینستاگرام

کلاب هاوس یک برنامه مبتنی بر صوت است که امکان ارتباط مستقیم و برگزاری روم های متفاوت جهت پرسش و پاسخ یا معرفی لاین جدید محصولات به مشتریان را فراهم کرده است. از طرفی، با کمک این برنامه می توان خلع ارتباط کلامی و زنده با تعداد بالایی از مشتریان در برنامه اینستاگرام را جبران کرد.

این پلتفرم در حال رشد، تا به این امروز بیش از شش میلیون کاربر و کسب و کار را به خود جذب کرده است.ابزارها و امکانات معرفی شده در این برنامه را می توان مکمل اینستاگرام برای  داشتن یک برند حرفه ای در فضای  مجازی دانست.

اگرچه در ابتدای فعالیت کلاب هاوس، نیاز به دعوتنامه بسیاری از کاربران را از این اپلیکیشن دور کرد؛ اما با تغییرات اساسی در استراتژی ، امکان حضور تمامی کاربران در این پلتفرم فراهم شده که خبر خوبی برای برندهای مختلف است تا بتوانند با برگزاری گفتگوهایی در این برنامه، اعتماد حداکثری مشتریان خود را کسب کنند.

از طرفی، بعد از پاندمی کرونا، اهمیت ابزارهای ارتباط جمعی در بین مردم بیشتر شد و همین موضوع سبب شده تا استفاده از کلاب هاوس به عنوان تریبون کسب و کارهای اینستاگرامی گسترش بیشتری پیدا کند و از آن برای برگزاری نشست های خبری آنلاین بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: 10 بازی در کلاب هاوس (جذاب و پرطرفدار )

چگونه در کلاب هاوس اینستاگرام را فعال کنیم؟

امکان اتصال اکانت های مختلف به یکدیگر، بازاریابی و معرفی برندها را به یک مرحله جدید وارد کرده است. اپلیکیشن نوپای کلاب هاوس نیز با درنظر گرفتن تغییرات جامعه و نیاز بیشتر برندها به استفاده از تمامی برنامه ها برای  گسترش برند و معرفی محصولات خود، امکان اتصال اکانت های مختلف به این اکانت را نیز فراهم کرده است.

برای اتصال اکانت اینستاگرام به حساب کاربری کلاب هاوس تنها به نام کاربری، رمز عبور و شماره تلفن یا ایمیل ثبت شده برای  اکانت اینستاگرام خود نیاز دارید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت تصویری نحوه اتصال این دو اکانت را به شما عزیزان نشان دهیم.

آموزش تصویری گذاشتن اینستاگرام در کلاب هاوس

برای اتصال اکانتها مراحل زیر را به طور کامل انجام دهید:

  1. وارد کلاب هاوس خود شوید
  1. بر روی گزینه پروفایل در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید
  1. صفحه پروفایل برای  شما باز می شود که با اسکرول کردن صفحه می توانید گزینه add instagram را مشاهده نمایید
    اضافه کردن اینستاگرام
  1. بر روی  گزینه ضربه بزنید تا صفحه ای جدید با آیکون اینستاگرام برای  شما باز شود
    وارد کردن نام کاربری و پسوورد
  1. نام کاربری و رمز عبور پیج خود را وارد کنید
  1. پس از ثبت اطلاعات خواسته شده، صفحه ای باز می شود که در آن باید گزینه Allow را بزنید تا کلاب هاوس شما به اکانت اینستاگرام متصل شود
    موافقت
  1. در آخر نیز آیدی اینستاگرام شما در قسمت بیوی اکانت کلاب هاوس نمایش داده می شود که نشان از اتصال موفق این دو اکانت به یکدیگر است.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بلاک و ریپورت در کلاب هاوس

سخن پایانی

در این مطلب، نحوه اتصال کلاب هاوی به اینستا را به طور کامل به همراه نکات مهم آن و دلیل اهمیت بالای اتصال اکانت ها به یکدیگر را برای شما عزیزان بیان کردیم.منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

 دلیل اتصال اکانت ها به یکدیگر چیست؟

کسب و کارها برای گسترش برند خود و آشنایی تعداد بیشتری از کاربران با تجارت آنها، اقدام به اتصال اکانت ها به یکدیگر می کنند.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به کلاب هاوس متصل کنیم؟

برای اتصال اکانت اینستا باید از طریق گزینه Add instagram در بخش بیوی کلاب هاوس اقدام کنید.