1/5 - (1 امتیاز)

تفاوت فالوور و فالووینگ در چیست؟‌ و آیا راهکاری برای تبدیل تعداد فالووینگ ها به فالوورها وجود دارد یا خیر؟! اگر شما هم از کاربران جدید اینستاگرام باشید قطعا اصطلاحات فالوور و فالووینگ را زیاد شنیده اید اما ممکن است در مورد تفاوت فالوو و فالووینگ چیزی ندانید.

در این مطلب قصد داریم تعریفی جامع و دقیق در مورد این دو اطلاح رایج در این شبکه اجتماعی بپردازیم؛ همچنین راهکارهای بی نظیری را برای تبدیل فالووینگ به فالوور را به شما معرفی خواهیم کرد.

فالوور و فالووینگ به چه معنا است؟

صفحه اصلی اکانت اینستاگرام دارای سه نمایه برای نشان دادن آمار است که شامل فالوور، فالویینگ و تعداد پست های منتشر شده در اکانت شما است.

فالوور به چه معناست؟

فالوور تعداد کاربرانی هستند که شما را دنبال می کنند.

فالووینگ به چه معناست؟

فالویینگ تعداد کاربرانی هستند که شما آن ها را دنبال می کنید.
در صورتی که پیج شما خصوصی نباشد کاربران می توانند به صفحاتی که شما دنبال می کنید یا شما را دنبال می کنند دسترسی داشته باشند و بدون ورود به صفحه شما پست های شما را در فید نیز مشاهده کنند.

در صورتی که پیج  پابلیک ( عمومی یا کاری )‌ داشته باشید استوری، پست و تقریبا تمامی اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید قابل مشاهده برای تمامی افراد است و امکان فرستادن آنها برای دیگران نیز وجود دارد.

اگر با سایر اصطلاحات مهم اینستاگرام آشنایی ندارید، خواندن مقاله تمام اصطلاحات اینستاگرام را اینجا یاد بگیرید را به شما توصیه می کنیم.

تفاوت فالوور و فالووینگ
تفاوت فالوور و فالووینگ

تفاوت فالوور و فالووینگ در اینستاگرام چیست؟

  • فالور

فالوور ها یا کسانی که شما را دنبال می کنند مخاطبان اصلی محتوای شما هستند که بخش عمده لایک ها، کامنت ها، ویو ها، ریپلای ها و در کل نظرات به آن ها تعلق دارد. 

فالوور های شما کسانی هستند که وقتی محتوایی به اشتراک می گذارید اعلان دریافت می کنند و از این طریق از فعالیت شما با خبر می شوند.

هر صفحه می تواند فالور های زیادی داشته باشد و این میزان به جذابیت پیج شما بستگی دارد.

یکی از راهکارهای جذاب نشان دادن یک پیج برای مخاطبان خرید فالوور اینستاگرام است.

  • فالویینگ

همان طور که در متن فوق توضیح دادم فالویینگ ها کسانی هستند که شما برای بروز رسانی ها و انواع محتوایی که به اشتراک می گذارند آنها را دنبال می کنید.

در واقع شما فالور آن ها به حساب می آید. پست ها و استوری آن ها در فید شما نمایش داده می شوند و شما وظیفه لایک، کامنت و به اشتراک گذاشتن محتوای آن ها را به عهده دارید.

به عنوان مثال ممکن است دوستان، خانواده، هنرمندان، پیج های ورزشی یا آشپزی ، بلاگرها یا اینفلوئنسر ها را دنبال کنید.

تبدیل فالووینگ به فالوور

آیا راهکاری برای تبدیل فالووینگ به فالوور وجود دارد؟!

به نظر می آید داشتن فالوور، بیشتر از فالووینگ ها دلیل برتری یک اکانت است.

بسیاری به دنبال راهکاری برای تبدیل فالووینگ های خود به فالوورهای پیج شان هستند اما متاسفانه هیچ راهکاری برای این منظور وجود ندارد.

تمام افراد فعال در اینستاگرام به دلخواه خود یک اکانت را فالوو یا انفالو می کنند. اما چه راهکارهایی می تواند به شما کمک کند تا این اعداد را تبدیل کنید و لزوم آن در چیست؟!

کسب و کار ها و اینفلوئنسر ها سعی می کنند تا نسبت فالوورهای بیشتر از فالوینگ را حفظ کنند چرا که می توانند نشان دهند حسابی جالب برای دنبال کردن دارند.

بیشتر بودن فالوینگ به نمادی از اکانت اسپم که افراد را فالو می کند ولی فالو نمی شود تبدیل شده است.

اکانت اسپم اینستاگرام

احتمالا متوجه شده اید که امکان فالو شدن برای اکانت هایی با فالور بالا خیلی بیشتر از اکانت ها با فالوور کم هستند.

این باور برای ما ایجاد شده که این میزان تفاوت فالوور و فالووینگ مبنی بر قابل اعتماد بودن اکانت است و اینکه چیزی برای ارائه دارد و اگر نه نمی توانست مقدار زیادی دنبال کننده داشته باشد. این طور نیست؟
اگر متوجه شدید که افرادی که دنبال می کنید بسیار زیاد تر از افرادی است که شما را دنبال می کنند می توانید با روش هایی این مقدار را به تعادل برسانید و فالوور بگیرید.
مردم اغلب استفاده از خریدن فالوور فیک را برای حل این مسئله پیشنهاد می دهند؛ زیرا در نگاه اول محبوبیت شما را نشان می دهد.

با این حال، توصیه ما این است که در کنار انتشار پست های جذاب و با کیفیت از استمرار در فعالیت و تعامل با مخاطبانتان غافل نشوید.

بسیاری از افرادی که فالوو می کنید برای کنجکاوی نگاهی به اکانت شما می اندازند اینجاست که شما با تعداد بالای فالوور و پست های جذاب در ان ها انگیزه ایجاد می کنید که تصمیم نهایی را بگیرند و شما را فالوو کنند یا انها را نا امید کنید و از فالوو کردن شما منصرف شوند.

تبدیل فالووینگ به فالوور

حذف فالووینگ اینستاگرام

با توضیحاتی که دادیم متوجه هستید که تفاوت فالوور و فالووینگ چیست و بالا تر بودن فالویینگ ها به معنای اعتبار پایین اکانت شما است . 

این موضوع برای صاحبان پیج های تجاری از اهمیت بیشتری برخوردار است و اگر شما پیج شخصی دارید و برای اشتراک گذاری و به روز بودن با دوستان، خانواده و همکاران یا سرگرمی خود این پیج را اجرا می کنید این ارقام هیچگونه اهمیتی ندارند.

اهمیت اصلی زمانی است که هدفی برای اشتراک گذاری دارید و با بالا رفتن تعداد فالوور به گونه ای قصد در نشان دادن برند خود به افراد بیشتر دارید یا حتی بلاگر ها برای بالا رفتن نرخ تبلیغات به فالوور بالا نیاز دارند.

حذف فالووینگ

چنانچه تصمیم به حذف کردن فالویینگ های خود گرفتید، در صورت پایین بودن تعداد آنها میتوانید از روش دستی اقدام کنید و از لیستی که در بالای صفحه اصلی اکانت شما در قسمت following درج شده استفاده کنید.

ولی اگر تعداد فالوینگ های شما زیاد است بهتر است به جای حذف کردن دستی از ربات اینستاگرامی مخصوص این کار استفاده کنید که می تواند فالویینگ های شما را در کمترین زمان حذف کند.

در مورد حذف کردن فالویینگ محدودیت های اینستاگرام برای جلوگیری از مسدود شدن حتما در نظر داشته باشید.

قوانین اینستاگرام و حداکثر تعداد فالووینگ اینستاگرام

اینستاگرام برای رقابت منصفانه بین کاربرانش تصمیم گرفت با قوانین سختگیرانه تر از فعالیت ربات ها جلوگیری کند. در هیچ جا گفته نشده که محدودیت های روزانه برای لایک و فالو آنفالو چگونه است.

اما اگر روزانه از یک تعدادی به بالا این فعالیت ها در اکانت شما مشاهده شود توسط خود اینستاگرام محدود یا به اصطلاح اکشن بلاک می شوید.

بزرگ ترین دلیل این قوانین جلوگیری هوشمندانه از فعالیت اکانت های اسپم و مدیریت شده توسط ربات ها است و اگر این قوانین وضع نمی شدند.

قابلیت روزانه هزاران فالو کردن و فالو شدن،‌ لایک مصنوعی، پست های غیر واقعی و به سرعت بالا رفتن برای این اکانت ها وجود داشت.

فالووینگ و قوانین اینستاگرام

این قوانین به چه صورت است؟

بیانیه رسمی برای دانستن جزئیات این قوانین منتشر نشده است؛ ولی صحت وجود آنها اثبات شده و برای هر اکانتی متفاوت است.

ولی به طور کلی اینستاگرام روی اکانت های تازه ساخته شده ، اکانت هایی که قبلا از قوانین سرپیچی کردند و اکانت هایی که تعداد فالوور بیشتری دارند حساس تر است و زیر ذره بین فعالیتشان را نظاره می کند.

  • به طور تقریبی حداکثر محدودیت لایک کردن بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ پست است.
  • درباره کامنت گذاری این عدد چیزی حدود ۲۰۰ کامنت در روز است. 
  • جمعا فالو و آنفالو ۱۰۰ تا ۱۵۰ بار در روز تقریب زده شده است و در این مورد برای اینستا تفاوت فالوور و فالووینگ تعریف نشده.
  • همچنین نرخ انتشار پست ۲۵ و استوری ۱۰۰ می باشد و تعداد هشتگ ها،۳۰ هشتگ برای هر پست تعریف شده است. 
  • محدودیت دایرکت دادن هم به ۱۰۰ تا ۵۰ اکانت کاهش پیدا کرده است.
  • برای تگ کردن شما می توانید حداکثر ۲۰ اکانت را در پست خود تگ کنید و ۴ ساعت لایو داشته باشید.

سخن پایانی
در پایان به شما پیشنهاد می کنیم برای افزایش فالوور اینستاگرام خود از راهکارهایی مثل ربات ها و نرم افزارها استفاده نکنید چرا که امنیت پیج اینستاگرامی شما را به خطر می اندازند.

اما اکنون نوبت شماست!!! لطفا راهکارهایی را که برای تبدیل فالوور به فالووینگ امتحان کرده اید را با ما و سایر همراهان فالوکمپ به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

معنی فالوور در اینستاگرام چیست ؟ 

فالوور ها کسانی هستند که شما را دنبال می کنند و به پست های شما دسترسی دارند.

معنی فالووینگ چیست؟ 

فالویینگ ها کسانی هستند که شما برای به روزرسانی ها دنبال می کنید و محتوای این پیج ها در فید شما نمایش داده می شود.