امتیاز شما به این مطلب

اینستاگرام روز به روز سعی دارد، قابلیت های متنوع تری را به کاربران خود ارائه دهد و به دنبال افزایش تنوع آیتم ها و بخش های اپلیکیشن خود است. یکی از آپشن هایی که قرار است در آپدیت های بعدی به بخش جذاب استوری ها اضافه شود، Exclusive Stories است.

قابلیت Exclusive Stories قرار است چگونه باشد

ظاهراً اینستاگرام قصد دارد، قابلیتی را اضافه کند که با استفاده از آن کاربران بتوانند، محتوای اختصاصی برای مشترکین خود به اشتراک بگذارند. در واقع Exclusive Stories نوعی استوری می باشد که فقط برای کسانی نشان داده خواهد شد، که مشترک آن پیج باشند. یعنی برای اینکه این نوع خاص از محتوا را بتوانید مشاهده کنید؛ باید اشتراک آن پیج را خریداری نمایید.

پرمخاطب ترین قسمت اینستاگرام، استوری ها هستند که آموزش کامل استوری اینستاگرام شما را به یک کاربر حرفه ای با تعامل بالا تبدیل می کند.

در غیر این صورت آن محتوا خاص برای شما نمایش داده نمی گردد. این استوری، قابلیتی شبیه به سوپر فالوورز توییتر می باشد. در توییتر نیز افراد می توانند در ازای تولید محتوایی خاص از دنبال کنندگان خود هزینه دریافت کنند.

قابلیت Exclusive Stories

شواهد نشان می دهد که اینستاگرام نیز به دنبال راه اندازی چنین قابلیتی است. البته برای اینکه بتوانید از این قابلیت در توییتر بهره ببرید باید شرایطی را داشته باشید؛ مانند داشتن فالوور بیشتر از ده هزار نفر، حال باید ببینیم که اینستاگرام هم قرار است، برای استفاده از این قابلیت شرطی تعیین کند یا خیر، اما نحوه نمایش این قابلیت چگونه خواهد بود.

نحوه نمایش Exclusive Stories

اطلاعاتی که راجب این آپشن منتشر شده هنوز کامل نیست اما شواهد نشان می دهد که اینستاگرام می خواهد نمایش این قابلیت را مانند استوری کلوز فرندز انجام دهد. همان طور که می دانید رنگ استوری کلوز فرندز سبز است. Exclusive Stories ظاهراً قرار است به رنگ بنفش باشد.

قابلیت exclusive stories

قرار است اگر کسی که اشتراک را خریداری نکرده است، بر روی این استوری کلیک کند، با یک پیام خطا مواجه گردد که متن دقیق آن مشخص نیست. اما احتمالاً پیام متنی شبیه به «این محتوا فقط برای فن کلاب این پیج است» است. برای دانستن اطلاعات دقیق تر باید تا نشر اخبار بیشتر درباره این قابلیت صبر کنیم.

قابلیت Exclusive Stories برای کاربران چه سودی دارد؟

این قابلیت جدید در قسمت استوری ها، در واقع تحول بزرگی در اینستاگرام به وجود خواهد آورد. تاکنون امکان درآمد زایی به صورت مستقیم از اینستاگرام وجود نداشته و این بزرگ ترین ضعف این شبکه نسبت به یوتیوب و دیگر رقیبان آن بود. با قابلیت Exclusive Stories امکان درآمد زایی مستقیم از این شبکه به وجود خواهد آمد.

قابلیت جدید exclusive stories استوری

این گونه فعالان این شبکه اجتماعی برای تولید کردن محتوای ارزشمند بسیار انگیزه خواهند گرفت و همچنین بسیاری از افراد که تاکنون فعالیت در اینستاگرام را آغاز نکرده اند، با افزوده شدن این قابلیت، برای شروع به فعالیت در این حوزه انگیزه خواهند گرفت.

برای درآمدزایی از اینستاگرام در گام اول، تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید. مطمئن ترین و سریعترین روش در این پلتفرم، خرید فالوور است.

نتیجه گیری

اینستاگرام سعی کرده تا با قابلیت Exclusive Stories ضعف خود در قسمت عدم راه درآمد زایی به صورت مستقیم را پوشش دهد. جزییات این طرح هنوز مشخص نشده، اما آن چه به نظر می رسد، این است که تحول بزرگی در راه است. این قابلیت قرار است در آپدیت های بعدی به قسمت استوری اینستاگرام افزوده شود. نظر شما در مورد این قابلیت بی نظیر چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه های خود را با ما و سایر همراهان فالوکمپ در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

هدف اینستاگرام از طراحی قابلیت Exclusive Stories چیست؟

قصد اینستاگرام پوشش ضعف در درآمد زایی مستقیم در این اپلیکیشن بود.

رنگ استوری های Exclusive چه رنگی است؟

طبق شواهد قرار است که این محتوا با رنگ بنفش برای نمایش قرار گیرد.