4/5 - (2 امتیاز)

شبکه های اجتماعی این فرصت را برای افراد به ارمغان آورده اند که بدون نیاز به آموزش یا ابزار خاصی کسب درآمد کنند. تلگرام یکی از این شبکه های اجتماعی است که بستر مناسبی برای کسب درآمد دارد. ما در این مقاله 5 روش تضمینی برای کسب درآمد از تلگرام را به شما آموزش می دهیم. با ما در فالوکمپ همراه باشید.

با این که تلگرام یک شبکه اجتماعی فیلتر شده است، اما استفاده از آن هنوز رونق دارد و حتی روز به روز بر کاربران آن افزوده می شود. روش های زیادی برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارند که در ادامه به 5 تا از آن ها اشاره می کنیم.

۱- ادمین کانال تلگرام شوید

ادمین شدن، یکی از شغل های پردرآمد این روز ها است. شما می توانید به صورت دور کار و از منزل خود، برای یک یا چند کانال تلگرامی به عنوان ادمین فعالیت کنید و درآمد نسبتا خوبی داشته باشید.

وظایف ادمین کانال تلگرام، برحسب نیاز مالک کانال، می تواند متفاوت باشد. اما از جمله وظایف ادمین کانال تلگرام، شامل موارد زیر است:

  • انتشار پست ها در کانال در زمان مناسب
  • پاسخگویی به مخاطبان و مشتری های کانال تلگرام
  • ارسال بسته های مشتریان (در صورتی که کانال تلگرام شما یک آنلاین شاپ است)
  • بررسی و تحلیل کانال و ارائه راهکار هایی برای افزایش بازدید و ممبر
  • و…
ادمین کانال تلگرام

۲- تولید محتوا برای کانال‌های تلگرامی

گاهی اوقات شما ادمین یا صاحب یک کانال تلگرامی نیستید. اما به سبب مهارتی که در تولید محتوای متنی یا تصویری دارید، برای کانال های تلگرامی محتوا تولید می کنید و از این طریق درآمد کسب می کنید.

شما ممکن است یک نویسنده، ویراستار، گرافیست، موشن گرافیست و… باشید که در زمان های اضافه خود، برای کانال های تلگرامی نیز تولید محتوا می کنید.

تولید محتوا این روز ها طرفداران زیادی دارد و شما به راحتی می توانید کانال های تلگرامی را پیدا کنید که نیازمند کار شما هستند.

۳- طراحی بات تلگرامی

اگر دستی در کد نویسی و برنامه نویسی موبایل دارید، به راحتی می توانید یک بات تلگرام طراحی کنید. شما می توانید این بات تلگرامی را برای خود تان طراحی کنید و از کاربران برای استفاده از آن بات، مبلغی دریافت کنید.

طراحی ربات تلگرام
طراحی ربات تلگرام

همچنین می توانید به صورت سفارشی برای افراد دیگر و کانال های تلگرامی بات طراحی کرده و هزینه آن را دریافت کنید.

بات های تلگرامی این روز های یکی از محبوب ترین ابزار ها در شبکه اجتماعی تلگرام هستند که طراحی و ساخت آن ها می تواند درآمد خوبی را برای شما به دنبال داشته باشد.

۴- جذب فالوور برای کانال‌های تلگرام

جذب فالوور برای کانال های تلگرامی از طریق روش هایی مانند تبلیغات، ساخت ربات های افزایش فالوور، ایجاد اکانت های سازمان یافته، خرید ممبر تلگرام و تزریق آن ها به کانال های تلگرامی و… ممکن است.

اگر توانایی انجام هر کدام از این کار ها را دارید، به راحتی می توانید درآمد بسیار خوبی را از این طریق برای خود کسب کنید. بنابراین تعلل نکنید و همین الان این کار را شروع کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۶ راهکار تضمینی برای افزایش ممبر کانال تلگرام

کسب درآمد از تلگرام با ساخت کانال
کسب درآمد از تلگرام با ساخت کانال

۵- کسب درآمد از تلگرام با ساخت کانال

ساخت کانال تلگرامی و تولید محتوا در آن یکی از روش های درآمدزایی است. کانال شما می تواند از طریق روش های زیر درآمد داشته باشد:

  • تبلیغات
    اگر شما یک کانال تلگرامی پر فالوور داشته باشید، می توانید با انجام تبلیغات برای کسب و کار های دیگر، از آن ها پول دریافت کنید.
    معمولا کانال های تلگرامی جوک و طنز، کانال های ورزشی و فوتبال، کانال های اشتراک موسیقی و کانال های انتشار خبر، ممبر های زیادی می گیرند. همچنین می‌توانید با خرید بازدید تلگرام نیز تعداد ویوهای پست‌های ارسالی‌تان را افزایش دهید.
  • فروش محصول
    اگر محصولی را تولید می کنید و یا فروشنده آن هستید، می توانید با ایجاد یک کانال در تلگرام، فروش و درآمد خود را افزایش دهید.
  • آموزش
    اگر شما مهارت خاصی دارید که می توانید آن را آموزش دهید، مانند موسیقی، زبان و… با ایجاد یک کانال تلگرامی به راحتی این کار را انجام دهید.
    کافیست ویدیو های آموزشی خود را داخل کانال تلگرام خود قرار دهید و کانال تان را خصوصی کنید و در ازای دریافت مبلغی، افراد را به کانال تان اضافه کنید.
کسب درامد از تلگرام

بیشتر بخوانید: 12 تکنیک جذب مشتری در اینستاگرام

سخن آخر

در این مقاله به 5 روش تضمینی برای کسب درآمد از تلگرام اشاره کردیم. امیدواریم که این روش های برای شما مفید بوده باشند. اگر شما هم تاکنون از این روش ها درآمد داشته اید، می توانید تجربه خود را با کاربران دیگر فالوجت به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر تا به حال این روش های درآمدزایی را امتحان نکرده اید، به شما توصیه می کنیم که هم اکنون شروع کنید. چرا که حتی اگر سودی هم برای شما نداشته باشد، مطمئن باشید زیانی ندارد و ضرر مالی به شما نخواهد زد. همین مسئله است که باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال مشاغل تلگرامی و اینستاگرامی بروند.

سوالات متداول

  • چه روش هایی برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد؟
    ادمین کانال تلگرام، تولید محتوا برای کانال تلگرام، ساختن بات تلگرام، ایجاد کانال تلگرام، جذب فالوور برای کانال های تلگرام
  • چگونه با ساخت کانال تلگرامی، می توانیم از تلگرام کسب درآمد کنیم؟
    با استفاده از روش هایی مانند تبلیغات سایر کسب و کار ها، فروش محصول، آموزش و… می توانید از کانال تلگرامی خود درآمد داشته باشید.