1/5 - (1 امتیاز)

دریافت فالوور با سایت یکی از راه های افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام است که صفحات تازه تاسیس به آن نیاز دارند. بالا بودن تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام باعث ایجاد اعتماد و اعتبار بین افراد دیگر شده و بازخورد صفحه را بالا می برد. به همین خاطر قصد داریم در این مقاله سایت های معتبر که دارای نماد اعتماد بوده، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را ارائه می دهند معرفی کنیم و بیشتر با آن ها آشنا شویم.

دریافت فالوور با سایت را از کدام سایت ها انجام دهیم؟

در میان سایت هایی که خدمات برای صفحات اینستاگرام ارائه می دهند، وب سایت هایی وجود دارند که به افزایش فالوور صفحات کمک کرده و خدمات معتبر را می فروشند. امروزه بسیاری از کسب و کارها و افرادی که خدماتی را برای فروش در اختیار دارند، با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام فروش را آغاز کرده و از این راه به درآمد و سود می رسند. به همین دلیل است که افزایش فالوور برای آن ها حیاتی است. در زیر روش مطمئن دریافت فالوور با سایت و سایت های معتبر را بیان می کنیم تا فالوور صفحه خود را ایمن خریداری کنید.

وب سایت فالوکمپ

برای دریافت فالوور با سایت یکی از بهترین وب سایت ها در این زمینه فالوکمپ است. شما در این سایت می توانید خرید فالوور اینستاگرام به همراه لایک و ویو را انجام داده و خدمات خود را به همراه پشتیبانی قوی آنلاین دریافت کنید. این سایت در هر ساعتی از شبانه روز آماده پذیرش سفارش شما است و بعد از آن نیز به راحتی می توانید از خدمات رایگان استفاده کنید.

دریافت فالوور با سایت
دریافت فالوور با سایت

برای خرید نیاز است تا در سایت عضو شده، سرویس مورد نظر را انتخاب کنید و سپس خرید خود را از درگاه مطمئن به صورت اینترنتی انجام دهید. تمامی خدمات این سایت بر پایه قوانین اینستاگرام انجام شده و خرید فالوور آسیبی به صفحه شما وارد نمی کند.

فالوور های ارائه شده در این سایت ویژگی های زیر را دارند:

  • ویژگی های اکانت های واقعی را دارند
  • به تدریج به اکانت شما اضافه می شوند
  • نیازی به پسورد برای افزایش فالوور ندارید
  • کاملا منطبق با الگوریتم های اینستاگرام هستند

همچنین این سایت با داشتن اینماد و پشتیبانی فعال و آنلاین خیال شما را از بابت کیفیت خدمات کاملا اسوده کرده است.

فالوجت

وب سایت فالوجت

یکی دیگر از سایت های خرید فالوور برای اینستاگرام، فالوجت است که شما می توانید از این سایت هم به صورت معتبر خرید فالوور، لایک و ویوو را انجام داده و سرویس خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

این سایت هم پشتیبانی قوی قبل، هنگام و بعد از خرید در اختیار دارد که به راحتی می توانید از آن ها برای راهنمایی در خرید خود استفاده کنید‌. هم چنین بعد از خرید نیز به راحتی می توانید سوالات احتمالی خود درباره بسته خریداری شده را از پشتیبانی سایت بپرسید.

وب سایت فالوورویو

دریافت فالوور با سایت از طریق فالوور ویو نیز امکان پذیر است. در این سایت می توانید بعد از ثبت نام کنید. سپس می توانید از میان بسته های مختلف فالوور، خرید خود را به صورت کاملا مطمئن انجام دهید.

دریافت فالوور با سایت

قیمت های این سایت منصفانه بوده و حتی می توانید برای هدیه نیز فالوور خریداری کرده و برای شخص مورد نظر خود بفرستید‌. این سایت به بازدید و افزایش اعتبار صفحه اینستاگرام شما کمک می کند و شما می توانید از پشتیبانی آن استفاده کرده و بعد از خرید سوالات خود را از آن ها بپرسید. این سایت نیز بر اساس قوانین اینستاگرام به شما خدمات ارائه می دهد.

همچنین اگر نیاز به دریافت خدمات دیگر اینستاگرامی یا سایر شبکه های اجتماعی داشتید این سایت می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

وب سایت سوشال بابا

در سایت سوشال بابا نیز می توانید فالوور اینستاگرام خریداری کنید. این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که خرید شما را تضمین می کند.

 هم چنین می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین و تلفنی با سایت در ارتباط باشید و مشکلات احتمالی خود را مطرح کنید. تمامی پکیج های موجود در صفحه اول این سایت به همراه توضیحات قرار گرفته است. بعد از خرید، بلافاصله به اکانت شما اضافه می شوند. فالوورهای فروشی این سایت بر اساس قوانین اینستاگرام عمل کرده و به صفحه شما آسیبی وارد نخواهد شد.