امتیاز شما به این مطلب

لینک بیو اینستاگرام چیست؟ هر پیج بیزینسی که در اینستاگرام مشغول به فعالیت است با داشتن لینک سایت و یا لینک سفارشات در قسمت بیو می تواند ارتباط بیشتر و بهتری با مخاطبان خود داشته باشند. درواقع قرار دادن لینک وب سایت در بیو راهی برای جذب اعتبار و مشتری بیشتر است در ادامه قصد داریم نحوه گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام و آموزش گذاشتن چند لینک را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

لینک بیو در اینستاگرام چیست؟

بیو اینستاگرام بخشی است که افراد در آن به معرفی مختصری راجب برند و کسب و کار خود می پردازند. در این قسمت پیج ها می توانند نام برند، آدرس فروشگاه، شماره تماس، لینک سایت و…. را قرار دهند. در قسمت بیو اینستاگرام بخشی برای گذاشتن لینک اختصاص داده شده و پیج ها می توانند با گذاشتن لینک سایت از این طریق افراد دیگر را به خرید از طریق سایت خود تشویق کنند. علاوه بر لینک سایت افراد می توانند لینک های دیگری از جمله لینک تلگرام، لینک پسام ناشناس و… را نیز بگذارند.

در ادامه این مقاله روش های گذاشتن لینک بیو اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

لینک بیو در اینستاگرام چیست؟

چرا استفاده از لینک در بیو اینستاگرام مهم است؟

اگر شما هم درحال راه اندازی و یا صاحب یک پیج بیزینسی هستید باید بدانید که گذاشتن لینک بیو اینستاگرام به افزایش فالوور و فروش و درآمد شما کمک خواهد کرد. با این کار افراد اعتماد بیشتری برای خرید محصولات شما می کنند.

 دلیل آن این است که به خاطر کلاه برداری و سو استفاده بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی استفاده از سایت این اطمینان را به کاربران می دهد که شما قصد کلاه برداری ندارید و در صورت بروز مشکل، افراد از طریق سایت راحت تر می توانند پیگیر قضیه شوند. علاوه بر این با این کار در زمان خود نیز صرفه جویی می کنید و به جای زمان گذاشتن برای پاسخ به دایرکت ها، افراد به راحتی از طریق سایت ثبت سفارش می کنند.

بیشتر بخوانید: برای افزایش فالوور، یک بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام بنویس!

ابزار کوتاه کننده لینک

ممکن است شما قصد گذاشتن چند لینک در بیو خود داشته باشید در صورتی که در قسمت بیو فقط می توانید یک لینک قرار دهید. خوشبختانه با وجود ابزارهای کوتاه کننده لینک بیو اینستاگرام شما می توانید هرتعداد لینک که می خواهید در بیو قرار دهید. در ادامه چند تا از بهترین کوتاه کننده لینک را به شما معرفی می کنیم.

وان دا

وان دا

سایت وان دا یکی از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک می باشد. با استفاده از این سایت علاوه بر اینکه می توانید لینک های خود را کوتاه کنید می توانید کسب درآمد هم داشته باشید. به این صورت که با هر عضویت در سایت به شما 1000 تومان تعلق می گیرد و با دعوت دوستانتان به سایت می توانید از آن کسب درآمد داشته باشید.

می توانید لینک های خود را یا به صورت مستقیم بدون درآمد زایی و یا به صورت غیر مستقیم همراه با درآمد زایی با استفاده از این سایت کوتاه کنید. بعد از اینکه لینک های خود را کوتاه کردید برای مشاهده آمار دقیق از تعداد لینک ها کافیست /info را به انتهای لینک کوتاه شده اضافه کنید.

یک لینک

یک‌لینک

با استفاده از این سایت می توانید در کم تر از 5 دقیقه برای آنلاین شاپ خود یک درگاه پرداخت آماده بسازید و به تعداد مشتری ها و درآمد خود بیفزایید. با قرار دادن لینک سایت، شماره تماس، ایمیل، پیام رسان ها، شبکه های اجتماعی، لوکیشن و … را در یک لینک مخصوص افراد می توانند با تنها یک کلیک با شما ارتباط برقرار کنند.

از دیگر امکانات این سایت می توان به شمارنده معکوس، اسلایدر،‌عکس و سوالات متداول اشاره کرد. همچنین می توانید برای زیباتر کردن صفحه خود از قالب های آن استفاده کنید. همچنین با داشتن گزارش لحظه به لحظه می توانید از تعداد کلیک ها بر روی هر لینک خود مطلع شده و بهترین استراتژی را برای جذب مشتری بیشتر به کار ببرید.

ریزی

ریزی

این سایت یکی دیگر از سایت های رایگان برای کوتاه کردن لینک است که می توانید از آن کسب درآمد هم داشته باشید. برای کسب درآمد ابتدا باید به وصرت رایگان ثبت نام کرده و سپس با گذاشتن لینک در بیو به ازای هر بازدید مبلغی به شما اضافه می شود که هنگامی که به 8000 تومان رسید می توانید آن را برداشت کنید.

می توانید با استفاده از این سایت از بازدید لینک های خود آمار داشته باشید، لینک ها را با آدرس دلخواه خود کوتاه کنید، برای کسب درآمد بیشتر زیر مجموعه گیری کنید و درصورت نیاز لینک ها را ویرایش و یا حذف کنید.

همچنین این سایت مجهز به ابزارهای پیشرفته کوتاه کننده لینک مانند کد اسکریپت، کوتاه کننده جمعی، وب سرویس API و… است.

زایا

زایا

سایت زایا یکی از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک است که امکانات زیاد و منحصر به فردی دارد. با استفاده از این سایت می تواند برای لینک های کوتاه شده به منظور امنیت بیشتررمز عبور قرار دهید. لینک های کوتاه شده را می توانید به صورت مجدد فعال سازی و یا غیر فعال کنید. همچنین می توانید از جزئیات و بازدید لینک مطلع شوید. ساخت لینک با UTM، دسته بندی لینک ها برای ایجاد نظم و راحتی بیشتر، انتقال پلتفرم های خاص به لینک مخصوص خود، کوتاه کردن لینک به صورت دسته جمعی و… از دیگر امکانات این سایت به شمار می رود.

این سایت به صورت دائم درحال به روز رسانی است و نسخه ربات تلگرام کوتاه کننده لینک را نیز دارا می باشد.

زیلینک

زیلینک

این سایت یکی دیگر از سایت های ایرانی کوتاه کننده لینک  می باشد که با استفاده از آن می توانید چند لینک مدنظر خود را در یک لینک به صورت اختصاصی قرار دهید و افراد با کلیک بر روی آن به سایر لینک های شما دسترسی داشته باشند.

با امکانات متنوع این سایت می توانید محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید، عکس و فیلم آپلود کنید، به سوالات مشتریان پاسخ دهید و فالوورهایتان را به لینک مورد نظر خود هدایت کنید. درواقع افراد می توانند تنها با یک کلیک به طور مستقیم وارد نرم افزار پیام رسان های مختلفی که در لینک قرار داده اید شوند.

کوتاه کننده لینک Shorby

Shorby

این سایت یکی از سایت های خارجی برای کوتاه کردن لینک است که با استفاده از آن می توانید هرتعداد لینکی که می خواهید را شخصی سازی کنید و با لینک دادن به افراد آن ها را به صفحه مورد نظر خود هدایت کنید.از دیگر قابلیت های این سایت شامل:

  • قابلیت قرار دادن آدرس پیام رسان های مختلف از جمله واتس اپ، تلگرام،اسکایپ و…
  • امکان قرار دادن زیرنویس یا متن برای لینک، دکمه و یا کارت، شمارش معکوس و…
  • امکان اد کردن لینک های سایر شبکه های اجتماعی از جمله یوتیوب، فیسبوک، تیک تاک، توییتر، تامبلر، اسنپ چت و…
ShortStack

ShortStack

با استفاده از این سایت می توانید علاوه بر کوتاه کردن لینک های مورد نظر خود تا حداکثر 10 کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید. با داشتن بیش از 60 قالب در طراحی لینک و زیباتر کردن آن به شما کمک می کند.این سایت از چند پلتفرم و شبکه اجتماعی پشتیبانی کرده و برای گیمیفیکیشن بهینه سازی شده است.

از این سایت هم می توانید به صورت رایگان استفاده کنید و هم برای حالت پرمیوم از 99 دلار به بالا مبلغی را بپردازید.

کوتاه کننده Linktree

Linktree

این سایت یکی از سایت های قدیمی در زمینه کوتاه کردن لینک است که با نرم افزار های دیگری مثل آمازون و گوگل شیت هماهنگ بوده و راه های جذب مشتری را برای شما راحت تر می کند.

با استفاده از این سایت می توانید لینک هایی که اولویت بیشتری دارند را انتخاب کرده و افراد را به آنها هدایت کنید. همچنین می توانید برای هر لینک خود عکس یا نماد جداگانه اضافه کنید. امکان گزارش آمار دقیق درباره بازدید لینک ها، تعداد کلیک بر روی آن و لوکیشن، قابلیت اشتراک آفلاین با استفاده از کد QR، امکان هدایت افراد به ایمیل و یا پیامک و… از دیگر قابلیت های این سایت به شمار می رود.
گذاشتن لینک یوتیوب در بیو اینستاگرام

اگر شما دارای یک کانال یوتیوب هستید می توانید با به کار گیری راه های زیر لینک کانال یوتیوب خود را در قسمت بیو اینستاگرام قرار دهید.

  • ابتدا برنامه اینستاگرام را بازکرده و وارد پروفایل پیجتان شوید.
  • روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.
  • در بخش وب سایت صفحه باز شده لینک کانال یوتیوب خود را قرار دهید.
  • در آخر گزینه Done را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: 13 ترفند افزایش فروش در اینستاگرام

گذاشتن لینک توییتر در بیو اینستاگرام

گذاشتن لینک توییتر در بیو اینستاگرام

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در دنیا است. شما با گذاشتن لینک اکانت توییتر خود در اینستاگرام می توانید آن را به فالوورهایتان معرفی کنید. متاسفانه توییتر در ایران فیلتر است و برای ورود به آن نیاز است فیلتر شکن روشن کنید بنابراین بهتر است در بالای لینک در بیو به روشن کردن فیلتر شکن اشاره کنید.

برای گذاشتن لینک توییتر در اینستاگرام مانند روش بالا عمل کنید یعنی بعد از باز کردن برنامه اینستاگرام گزینه Edit Profile را بزنید و لینک توییتر خود را در قسمت وب سایت پیست کرده و سپس گزینه Done را انتخاب کنید.

گذاشتن لینک توییتر در بیو اینستاگرام، شانس افزایش فالوور در توییتر را افزایش می‌دهد. پس اگر حساب فعال در این شبکه اجتماعی دارید با کمک ابزارهایی که معرفی کردیم اقدام به گذاشتن لینک بیو اینستاگرام کنید.

چگونه لینک تلگرام را در اینستاگرام بگذاریم

چگونه لینک تلگرام را در اینستاگرام بگذاریم

قوانین جدید اینستاگرام به گونه ای است که افراد نمی توانند لینک آیدی تلگرام خود را در آن بگذارند. اما خوشبختانه راهی برای دورزدن آن وجود دارد. برای قرار دادن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام قبل از یوزرنیم خود  باید به جای Telegram.me از tlgrm.me استفاده کنید. به عنوان مثال اگر آیدی شما Instagramlink باشد باید به جای نوشتن Instagramlink Telegram.me/ بنویسید Instagramlink tlgrm.me/ . سپس لینک را در بیو مطابق روش هایی که در بالا گفتیم در قسمت وب سایت قرار دهید.

سخن آخر

با استفاده از ابزارهای کوتاه کننده لینک می توانید مشتری های بیشتری جذب کرده و موفقیت بیشتری در فروش و درآمد به دست بیاورید. اگر شما ابزارهای دیگری برای گذاشتن لینک بیو اینستاگرام می شناسید می توانید در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.