4.5/5 - (2 امتیاز)

ربات دانلود عکس از اینستاگرام به دلیل نبودن قابلیت دانلود تصویر و ویدیو به صورت مستقیم از اینستاگرام به وجود امده است. در حقیقت می توان گفت راحت ترین و بهترین ابزار برای دانلود عکس از اینستاگرام ربات ها هستند. اگر شما با این ربات ها آشنایی ندارید با ما همراه باشید تا به معرفی ۳ تا از بهترین ربات های دانلود عکس از اینستاگرام برای شما بپردازیم.

روش های دانلود عکس از اینستاگرام

همان گونه که قبلا بیان کردیم متاسفانه شما قابلیت دانلود عکس و ویدیو از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام را ندارید. همین عامل سبب شد تا بسیاری به دنبال راهکاری برای حل این مشکل باشند که برخی از این روش ها به شرح زیر هستند:

  •   گرفتن اسکرین شات
  •   استفاده از ربات ها برای دانلود عکس
  •   برنامه ها و نرم افزارهای ذخیره عکس
  •   استفاده از سایت های دانلود عکس اینستاگرام
  • استفاده از افزونه های گوگل کروم
روش های دانلود عکس از اینستاگرام

همان گونه که دیدید راهکارهای بی شماری برای این مشکل وجود دارند که ما در این مطلب به صورت اختصاصی به معرفی روش های دانلود عکس از اینستاگرام با استفاده از ربات می پردازیم.

همچنین بخوانید: معرفی سایت های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

کمک گرفتن از ربات دانلود عکس در اینستاگرام

ربات ها همیشه راهکاری ساده و خارق العاده برای هر مشکلی محسوب می شوند. در مورد موضوع مورد بحث این مطلب هم دو ربات بی نظیر با نام های Regram و ربات تلگرام InstaSave وجود دارند.

با استفاده از این دو ربات و همچنین ربات ippgbot شما می توانید به راحتی عکس های مورد نظر خود را دانلود کنید.

بهترین ربات های دانلود عکس اینستاگرام

اکنون که با انواع روش های دانلود عکس از اینستاگرام اشنا شدید و نسبت به مزیت ربات ها به سایر روش ها واقف شدید به معرفی بهترین و پرکاربردترین ربات های اینستاگرامی در این زمینه می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

ربات regram

اولین رباتی که در این مطلب به معرفی آن می پردازیم ربات تلگرامی Regram است. این ربات فوق‌العاده تمام اطلاعات مورد نیاز شما را می تواند از اینستاگرام دانلود کند.

تنها مشکل و محدودیت این ربات این است که برای استفاده از تمام ویژگی ها و امکانات این ربات باید اشتراک ماهانه تهیه کنید.

ربات regram

هر چند این ربات قابلیت دانلود پست و استوری را به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار داده است.

 صفحه ربات Regram

امکاناتی که این ربات در اختیار شما قرار می دهد به شرح زیر است:

  • دانلود عکس پروفایل، استوری ها، پست ها
  • امکان دانلود محبوب ترین پست و ویدئو
  • دانلود تمام پست ها و استوری ها به صورت یکجا

همچنین بخوانید: دانلود ویدیو از اینستاگرام با چند ترفند ساده

ربات دانلود از اینستاگرام instasave-bot

از دیگر ربات های پرطرفدار در زمینه دانلود عکس از اینستاگرام، ربات InsataSave_bot است. این ربات نیز همچون ربات Regram قابلیت های دانلود عکس پروفایل، پست، استوری، فیلم و عکس را دارد.

 صفحه ربات تلگرام InstaSave_bot 

instasave-bot

ربات ippgbot

یکی دیگر از ربات های تلگرامی محبوب در زمینه دانلود عکس از اینستاگرام ربات ippgbot است. این ربات نیز همچون دو ربات قبلی امکانات و قابلیت های زیادی در اختیار شما قرار می دهد که برای دسترسی به این ربات در تلگرام کافیست نام آن را در تلگرام جستجو نمایید.

همچنین بخوانید: دانلود لایو اینستاگرام ( ۶ ابزار ضبط لایو اینستاگرام)

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم بهترین ربات های دانلود عکس از اینستاگرام را به شما معرفی کنیم؛ با استفاده از ربات های معرفی شده شما به راحتی می توانید عکس های مورد نظر خود را از اینستاگرام با بالاترین کیفیت دانلود کنید. در پایان از شما همراهان عزیز می خواهیم اگر شما هم ربات مفیدی در این زمینه می شناسید آن را در قسمت کامنت به ما و سایر همراهان فالوکمپ معرفی نمایید.

سوالات متداول

  • بهترین ربات ها برای دانلود عکس از اینستاگرام کدامند؟
    ربات ippgbot -‌ربات instasave-bot – ربات regram
  • برای دانلود عکس از اینستاگرام چه روش هایی وجود دارد؟
    گرفتن اسکرین شات – استفاده از ربات ها برای دانلود عکس –  برنامه ها و نرم افزارهای ذخیره عکس- استفاده از سایت های دانلود عکس اینستاگرام – استفاده از افزونه های گوگل کروم