امتیاز شما به این مطلب

بسیاری از کسب و کار های اینستاگرامی برای دیده شدن بیشتر پیج خود، فالوور خریداری می کنند. اگر شما هم در صدد خرید فالوور هستید و می خواهید در مورد بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مقاله را از دست ندهید. چرا که به بررسی ویژگی هاتی بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می پردازیم.

چرا باید فالوور بخریم؟

چه بلاگر باشید، یا اینفلوئنسر یا صاحب کسب و کار، تعداد فالوورهای پیج شما بسیار مهم است. در واقع برای بسیاری از افراد، تعداد فالوور و تعامل فالوورها با پیج شما (لایک، کامنت و …) اعتبار پیج شما را نشان می دهد. هرچقدر تعداد فالوورها بیشتر باشد، یعنی افراد بیشتری به پیج شما توجه نشان داده اند.

پس چه در حالتی که شما پیج کاری خود را به تازگی راه اندازی کرده باشید یا مدت ها از فعالیت پیج شما گذشته باشد، اضافه شدن فالوور به پیج شما، در هر صورت باعث افزایش اعتبار شما خواهد بود. از آن غافل نشوید!

چرا باید فالوور بخریم؟

آیا خرید فالوور واقعی است؟

فالوور واقعی، از نظر اینستاگرام فالوور یا اکانتی است که معیار های زیر را دارا باشد:

  • عکس پروفایل واضح و مشخص داشته باشند
  • تعداد فالوور ها و فالووینگ های آن ها صفر نباشد
  • اطلاعات پروفایل تکمیل باشد
  • نام کاربری معنا دار باشد
  • تعداد پست ها صفر نباشد

برخی از سایت ها، فالوور هایی که می فروشند مطابق با الگوریتم های اینستاگرام است و واقعی به نظر می آید. اما برخی دیگر از سایت ها و نرم افزار ها هستند که فالوور های بی کیفیت به پیج شما تزریق می کنند که با الگوریتم های اینستاگرام مطابقت ندارند و می توانند باعث بروز مشکل برای پیج شما شوند.

بنابراین همیشه قبل از خرید فالوور، به سایتی که از آن فالوور خریداری می کنید دقت کنید و از هر جایی فالوور خریداری نکنید.

اگر سایت خرید فالوور اینستاگرام مورد نظرتان خوب باشد و فاکتورهای زیر را داشته باشد؛ شما حتی می توانید اقدام به خرید فالوور فیک منطبق با قوانین اینستاگرام کنید بدون اینکه نگران شادوبن شدن باشید.

در اینجا ایده آل گرا بودن بد نیست پس بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب کنید که منجر به بسته شدن پیج شما نشود و از خدمات ارزشمندان بهره مند شوید.

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

استفاده از ربات ها برای خرید فالوور، با ریزش زیادی همراه است. طرز کار ربات ها به این صورت است که شما به ازاء فالو کردن اکانت های پیشنهادی ربات و یا لایک کردن پست های پیشنهادی، امتیاز دریافت می کنید.

زمانی که امتیازات شما در ربات به اندازه قابل قبول رسید، می توانید سفارش فالوور و لایک بدهید. کسانی که شما را فالو و لایک می کنند، اکانت هایی هستند که برای افزایش امتیاز خود در ربات این کار را انجام می دهند. در نتیجه تعداد بسیار زیادی از آن ها پس از مدتی شما را آنفالو می کنند.

بنابراین با ریزش زیاد فالوور مواجه خواهید شد. در نتیجه خرید فالوور را از سایت هایی انجام دهید که فالوور های واقعی و مطابق با الگوریتم های اینستاگرام را بدون ریزش یا با ریزش خیلی کم به شما بدهند.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سایت ها و شرکت های مختلفی خدمات فروش فالوور اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر مانند کلاب هاوس را برای شما انجام می دهند. برای انتخاب بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام به سابقه، رضایت مشتریان و اعتبار سایت حتما دقت کنید.

معمولا سایت ها بسته های تعدادی با قیمت های متفاوت برای خرید فالوور ارائه می دهند. مثلا بسته 1000 فالووری یا 20000 فالووری. برخی از این بسته ها ممکن است تخفیف ویژه داشته باشند.

قیمت فالوور فاکتور مهمی در خرید است. اگر قیمت فالوور زیاد باشد، خرید آن منطقی نیست. حتما استراتژی پیج خود را در نظر بگیرید و خوب فکر کنید که آیا این هزینه برای شما در زمان فعلی منطقی است یا نه.

نکته دیگر اینکه بعضی از پیج ها برای جبران ریزش احتمالی فالوورها، به شما تعداد بیشتری فالوور هدیه می دهند. این مزیت مهمی است چون خیال شما را از بابت فالوورهای دریافتی تا حد زیادی راحت می کند.

نکته دیگر داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است که نشان دهنده اعتماد سایت به کیفیت خدماتی است که ارائه می دهد در این میان می توان به سایت های فالوکمپ و فالوجت برای ارائه خدمات با کیفیت اشاره داشت که تمام فاکتورهای ذکر شده را دارا هستند.

خرید فالوور اینستاگرام ارزان

خرید فالوور اینستاگرام ارزان

خرید فالوور تنها ابزار رشد پیج اینستاگرامی شما نیست. ممکن است بخواهید در زمینه های دیگر مانند خرید لایک، خرید کامنت، تبلیغ در پیج های پرطرفدار، ساخت تیزر و … هزینه کنید. تنوع در روش های جذب فالوور اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای انجام یک شیوه مشخص برای جذب فالوور، باید هزینه انجام شده معقول و متناسب باشد.

پس اگر بودجه محدودی برای تبلیغات و رشد صفحه کسب و کار اینستاگرامی خود کنار گذاشته اید، خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت، برای شما حائز اهمیت است.

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

لازم است حتما بخش معینی از سرمایه اولیه یا درآمد حاصل از فروش را به عنوان بودجه ای که می خواهید برای رشد کسب و کار خود خود صرف کنید کنار بگذارید. این مقدار می تواند ثابت یا به صورت درصدی از فروش تعریف شود.

نکته مهم این است که تبلیغات و جذب فالوور باید به صورت مداوم انجام شود. اگر ماه اول برای خرید 1000 فالوور هزینه کردید باید سعی کنید این عدد را در ماه بعدی بیشتر کنید و هزینه آن را از محل درآمد حاصل از فروش خود تامین کنید.

این مسیر همینطور ادامه دارد و هیچگاه متوقف نمی شود. به عبارتی بهتر است به صورت پیوسته و با هزینه کم، در بازه های زمانی معین، فالوور اینستاگرام ارزان قیمت خریداری کنید تا پیج شما به صورت پیوسته رشد کند.

فالوکمپ

خرید فالوور از فالووکمپ چه مزایایی دارد؟

  • فالوور واقعی: فالوورهایی که فالووکمپ به پیج شما اضافه می کند کاملا واقعی هستند و با پیج شما تعامل خواهند داشت.
  • تنوع فالوور: می توانید بسته به نوع محصول خود از بسته های افزایش فالوور ایرانی یا بین المللی استفاده کنید.
  • هدیه جبرانی: بسته های فالووکمپ برای جبران ریزش احتمالی فالوورهای اضافه شده، تعدادی فالوور بیشتر از آنچه در پکیج موجود است (بین 8 تا 30 درصد تعداد موجود در پکیج)، به پیج شما اضافه می کند.
  • تنوع در بسته ها: می توانید در بسته های مختلف و متنوع از 100 تا 30000 فالوور، را انتخاب کنید و از فالووکمپ خدمات بگیرید.
  • سرعت بالا: با توجه به حجم فالوور خریداری شده، فالووکمپ در اسرع وقت فالوورها را به پیج شما اضافه می کند. این بازه برای 30000 فالوور حداکثر برابر با 10 روز است که دلیل طولانی بودن آن، رعایت پروتکل های امنیتی اینستاگرام و همچنین واقعی بودن فالوورهاست. البته معمولا این کار سریع تر انجام می شود.
خرید فالوور اینستاگرام فالوو کمپ
  • قیمت مناسب: به نسبت کیفیت فالوورهای واقعی و پشتیبانی فالووکمپ، قیمت بسته ها مناسب و ارزان است. بعد از اینکه مشتریان عزیز، قیمت و کیفیت فالوورها را با سایت های دیگر مقایسه کردند، با خیال آسوده برای خرید به سایت ما مراجعه می کنند و این نقطه قوت و افتخار فالووکمپ است.
  • پشتیبانی فعال: هرگونه مشکل یا عدم رضایت از سوی شما، به سرعت از جانب کارشناسان ما پیگیری و پاسخ داده خواهد شد.
  • اعتبار کافی: داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین سابقه طولانی فالووکمپ در ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان، برگی زرین از اعتماد و لطف شما عزیزان به مجموعه ما است.

برای مشاهده بسته های فالوور ارزان قیمت، به صفحه خرید فالوور واقعی اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

استفاده از ربات بهتر است یا خرید فالوور؟

هرروشی مزایا و معایب خود را دارد. اما هزینه و سرعت اضافه شدن فالوور واقعی، بسیار بهینه تر از استفاده از ربات است. همچنین از نظر امنیتی، عموما خرید فالوور با ریسک کمتری همراه است.

آیا فالوورهای واقعی خریداری شده، تعامل پیج را نیز بالا می برند؟

بله. به شرط آن که محتوای شما خوب باشد، می تواند فالوورهای پیج را به فالوورهای فعال تبدیل کند که تعامل پیج شما را بالا ببرند.

آیا خرید فالوور به تنهایی باعث رشد پیج می شود؟

خیر. لازم است همراه با خرید فالوور، کیفیت محتوا و پیج خود را نیز بالا ببرید. در غیر این صورت هزینه شما، بی فایده خواهد بود.