5/5 - (2 امتیاز)

آیا تا به حال به هک رشد پیج های بزرگ و پرطرفدار دقت کرده؟ تا به حال این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که چگونه و چه روندی را طی کرده اند تا به اینجا برسند؟ هرچند برای آموختن اصولی و پایه این مسئله نیازمند دوره هک رشد اینستاگرام هستید اما در این مقاله سعی کرده ایم هک رشد و نکات لازم برای هک رشد را شما آموزش دهیم تا شما نیز ضمن آشنا شدن با روند هک پیج، به پیشرفت پیج خود کمک کنید.

هک رشد به چه معنا است؟

آیا تا به حال به سیر صعودی تعداد فالورها و بازدیدهای پیج های موفق دقت کرده اید؟ تا به حال به این نکته توجه کرده اید که پیج های موفق اینستاگرام هر روزه به فالور و لایک های خود می افزایند؟ می دانید که اصطلاحا به این رشد چه می گویند؟ “هک رشد” اسمی است که بر روی این رشد صعودی گذاشته می شود.

هک رشد به چه معنا است

هک رشد به سری فرایند هایی گفته می شد صاحبان پیج های بزرگ برای افزایش بازده پیجشان از طریق بازیابی، پیاده سازی استراتژی از پیش تعیین شده و داده های آماری طی میکنند تا به موفقیت برسند. لابد خوب هم می دانید که هک رشد اینستاگرام رابطه مستقیمی با افزایش درآمد شما از پیجتان دارد و همین موضوع است که مسئله هک پیج را مهم جلوه می دهد.

هک رشد در واقع یک راه میانبر استراتژیک است که صاحبان پیج های موفق این راه را طی می کنند تا به رشد هدفی که مد نظرشان است دست پیدا کنند. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی با گذراندن دوره هک رشد از پایه و اصولی این مسئله را نزد متخصصین این کر آموخته اند و این امکان هنوز هم در اختیار شما قرار دارد.

اگر شما هم هدفتان این است که از طریق پیج اینستاگرامی خود کسب درآمد کنید و برای این کار نیاز دارید تا بازده پیج خود را بالا ببرید باید به اندازه پیج های بزرگ اینستاگرامی به مسئله هک رشد خود اهمیت دهید. در ادامه این مقاله هر آن چیزی که برای هک رشد خود نیاز دارید را به شما می آموزیم تا این افسانه دیرینه را به واقعیت تبدیل کنید.

بازاریابی با هک رشد اینستاگرام

روش های بازاریابی با هک رشد اینستاگرام

بازاریابی یکی از ابتدایی ترین روش های معرفی هر کسب و کار به افراد مختلف است؛ روشی معمول که از ابتدا رواج داشته و همه صاحبان کسب و کارها حتی بعد از به شهرت رسیدن از آن استفاده کرده اند. اما با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی، نوع بازاریابی کسب و کارها هم شکل  شمایل تازه به خود گرفت. هک رشد راهی است که شما باید طی کنید تا بتوانید کسب و کار خود را به دیگر کاربران شبکه های اجتماعی معرفی کنید. بازاریابی با هک رشد چندین روش دارد که در ادامه قصد داریم این روش ها را به شما معرفی کنیم و بگوییم چگونه از طریق این روش ها می توانید به دیده شدن پیجتان کمک کنید.

شناخت ارزش هشتگ گذاری

هشتگ گذاری یکی از مهم ترین کارهایی است که شما می توانید برای هک رشد پیج خود نشان دهید. طبق تحقیقات هشتگ گذاری میتواند تا 12 درصد به دیده شدن پست شما کمک کند. در هنگام هشتگ گذاری باید به این نکته توجه داشته باشید که هشتگ گذاری باید درست و متناسب با فعالیتتان باشد. بهتر از پیش از آنکه پست را آپلود کنید، جستجو کرده و هشتگ های مناسب را پیدا کنید و به تعداد لازم زیر پست هایتان به کار ببرید.

هشتگ اینستاگرام

وقتی از اصولی بودن هشتگ ها حرف می زنیم یعنی باید هشتگ ها مربوط به نوع فعالیتتان باشند، کلمات به درستی و با املای صحیح به کار برده شوند و تعداد هشتگ ها بیشتر از یک تعداد خاصی نباشند؛ رعایت نکردن هر کدام از این نکات نه تنها به هک رشد پیج شما کمک نمی کند بلکه باعث افت روند پیج شما نیز می شود.

برای هشتگ گذاری دو راه در اختیار شما قرار دارد، اول آنکه می توانید هشتگ ها را به عنوان کپشن و زیر پست مورد نظرتان بنویسید. راه حل دوم هم این است که پس از آپلود کامل پست، در کامنت اول هشتگ گذاری کنید . طبق آمارهای به دست آمده روش دوم یعنی هشتگ گذاری در کامنت ، بازده کمتری نسبت به روش اول دارد. برای مطالعه بیشتر می توانید به مطلب راهنمای هشتگ گذاری در اینستاگرام مراجعه کنید.

نکته دیگر که به هک رشد شما کمک بسیاری خواهد کرد این است که با هشتگ خاص خودتان، برند سازی کنید. اینکه شما به عنوان صاحب یک کسب و کار از یک هشتگ خاص برای دیده پیجتان استفاده کنید نتیجه بسیار مطلوبی برایتان به ارمغان خواهد آورد در واقع در این روش هم به رشد صفحه اینستاگرام خود کمک کرده اید و هم برندسازی انجام داده اید.

ارتباط موثر با اینفلوئنسرها

ارتباط موثر با اینفلوئنسرها

از سال 2010 که اینستاگرام پا به عرصه شبکه های اجتماعی گذاشت، افراد زیادی وارد این شبکه اجتماعی جهانی شدند؛ در این میان افرادی بودند که با آزمون و خطا و شناخت جامعه هدف خود به افزایش رشد پیج خود کمک کردند. این افراد که عموم آن ها را اینفلوئنسرهایی با درآمد بالا تشکیل می دهند بهترین راهنما برای شناخت روش های هک رشد اینستاگرام هستند.

اگر شما هم میخواهید پیجتان دیده شود و با درست ترین استراتژی به هک رشد پیجتان کمک کنید، اینفلوئنسرها بهترین راهنمای شما هستند. سعی کنید با ارتباط برقرر کردن با اینفلوئنسرهای قدیمی و کمک خواستن از آن هه، راه های هک رشد پیج را بشناسید و با ارزیابی همه مسائل، به هدف خود دست پیدا کنید.

هرچند که ارتباط برقرار کردن با این افراد آن هم با وجود رقابت سنگینی که در این عرصه وجود دارد کار سختی است، اما بدانید اگر بتوانید چنین کاری را انجام بدهید، به معنای واقعی کلمه به یک میانبر بزرگ برای رسیدن به هدفتان دست پیدا کرده اید.

ساخت پست

ساخت پست ها و ویدئوهای جذاب

شما با هر هدف و کسب و کاری که وارد اینستاگرام شده باشید، آن چیزی که باعث جلب توجه کاربران دیگر می شود ظاهر پیج شماست. ظاهر پیج جز با استفاده از پست ، عکس و ویدئوهای جذاب امکان پذیر نیست. در اینجا شما باید با توجه به موضوع فعالیت پیجتان و کسب و کاری که دارید، بهترین عکس ها و ویدئوهای ممکن را انتخاب کنید.

شاید در ابتدا برایتان سخت باشد که بهترین گزینه را انتخاب کنید اما طی چند آزمون و خطا خواهید فهمید که مخاطبتان بیشتر چه نوع محتوای تصویری را می پسندد و به اصطلاح کدام نوع از محتوا با اقبال بیشتری مواجه می شود؟ پس از آن خواهید توانست با پست گذاری درست، هک رشد اصولی ا برای پیجتان انجام دهید.

تعامل با کاربران

تعامل با کاربران

تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی اینترنتی جدیدی که وجود دارد در این است که در گذشته شما به عنوان متکلم وحده در تلویزیون شروع به صحبت می کردید و مخاطبتان را تشویق می کردید تا از شما خرید کند! اما امروزه و در بازاریابی اینستاگرامی شما با مخاطب خود در ارتباط هستید؛ همانطور که حرف میزنید بازخورد هم دریافت می کنید.

همین موضوع باعث می شود تا تعامل درست با مخاطب از اهمیت بالایی برخوردار باشد. نکته مثبت این اتفاق در آن است که شما می توانید با برقراری ارتباط موثر از مخاطب خود کمک بگیرید، نظر سنجی کنید و از او بخواهید به شما بگوید چه نوع محتوایی را بیشتر می پسندد. این نوع ارتباط نه تنها به نوع فعالیت تان کمک می کند بلکه احساس صمیمیت مخاطب با شما رابطه مستقیمی با رشد پیجتان دارد.

نتیجه گیری

بازاریابی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی محسوب می شود؛ هک رشد یا همان بازاریابی اینستاگرامی سال ها است که جزو دغدغه  های صاحبان پیج های بزرگ محسوب می شود و امروزه و پس از سال ها تلاش و آزمون و خطا راه حل هایی توسط پیج های موفق ارائه شده که در اینجا به چندی از آن ها پرداخته ایم. امیدواریم که حالا و پس از اتمام این مقاله بدانید که هک رشد نیازمند چه فرایندهایی است. حالا میدانید یک استراتژی درست نیازمند چه روندی است؟

سوالات متداول

بازاریابی از طریق اینستاگرام ممکن است؟

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی حالا به عرصه رقابت کسب و کارهای بزرگ و کوچک تبدیل شده است و موفقیت کسب و کار جز با بازاریابی ممکن نیست، پس قطعا طراحان این شبکه اجتماعی و متخصصان این امکان را در اختیار شما قرار داده اند که در اصطلاح به آن هک رشد گفته می شود.

تعامل با کاربران تا چه اندازه مهم است؟

در بازاریابی اینستاگرامی برعکس تبلیغات و بازاریابی تلویزیونی، شما با مخاطب در ارتباط هستید و همین موضوع باعث می شود تعامل با کاربر مسئله ای مهم باشد.