3.7/5 - (172 امتیاز)

کاربران فعال اینستاگرام، خوب می دانند که این اپلیکیشن همواره در حال تغییر و اضافه کردن ویژگی های جدید و حذف باگ های احتمالی است. بنابر این برای اینکه بتوانید از ویژگی های جدید آن بهره مند شوید یا خطاهای احتمالی این برنامه را که توسط تیم اینستاگرام رفع شده را در اختیار داشته باشید، بهترین راهکار آپدیت اینستاگرام است. برای دانستن تمام مطالب پیرامون موضوع بروزرسانی اینستاگرام با ما همراه باشید.

دلایل اهمیت بروزرسانی اینستاگرام

استفاده از نسخه های قدیمی هر اپلیکیشنی سبب می شود تا شما از قابلیت های جدید آن اپ محروم شوید. از سویی دیگر با بالاتر روفتن ورژن اندروید یا ios تلفن همراه شما یکسری ناسازگاری ها بین برنامه قدیمی و آپدیت جدید سیستم عالم شما به وجود می آید که سبب کُندتر شدن روند اجرای برنامه می شود.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بعد از آپدیت کردن اپلیکیشن بازگردانی آن به ورژن قدیمی ممکن نیست مگر این که اپ را پاک کنید و نسخه قدیمی را بیابید و مجدد آن را نصب کنید.

دلایل اهمیت بروزرسانی اینستاگرام

راه های به روزرسانی اینستاگرام

راه های آپدیت اینستاگرام به دو دسته تقسیم می شود، یکی مراجعه به اپ استوری های معتبر هست و یا از طریق فعال کردن اپدیت اتوماتیک است که می توانید همیشه به اخرین نسخه به روزرسانی شده این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

بروزرسانی اینستاگرام اندروید

در ابتدا باید به شما توصیه کنم برای به روزرسانی اپلیکیشن های خود از مراجعه رسمی استفاده کنید تا از شر بد افزارها در امان بمانید. از جمله مراجع رسمی برای دانلود اپلیکشن های اندرویدی در سطح جهانی گوگل پلی است و در سطح داخلی کافه بازار و مایکت است.

برای اپدیت اینستاگرام از طریق گوگل پلی مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد گوگل پلی شوید
  2. ایکون سه خط بالای صفحه سمت چپ را انتخاب کنید
  3. در منو باز شده گزینه My apps & games را انتخاب کنید(اکنون لیست تمامی برنامه هایی که نیاز به بروزرسانی دارند برایتان نمایش داده می شود.)
  4. در این لیست اینستاگرام را انتخاب کنید
  5. در صفحه باز شده گزینه Update را انتخاب کنید تا به روز رسانی شروع شود
بروزرسانی اینستاگرام اندروید

راهکار پیشنهادی:

اگر می خواهید اپدیت اینستاگرام برای شما همیشه به صورت خودکار انجام پذیرد و هر دفعه تمام مراحل بالا را طی نکنید باید گزینه Enable auto update را فعال کنید.

برای فعال کردن گزینه فوق، در صفحه اپلیکیشن اینستاگرام در گوگل پلی، روی منو سه نقطه ای بالای صفحه ضربه بزنید و این گزینه را فعال کنید.

اما برای اپدیت اینستاگرام از بازار باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. از منو پایین صفحه گزینه بازار من را انتخاب نماید
  2. اکنون گزینه به روزرسانی ها را انتخاب کنید
  3. با انتخاب کردن گزینه بروزرسانی جدیدترین نسخه هر یک از اپ های دلخواه خود را می توانید نصب کنید.

بروزرسانی اینستاگرام آیفون

مرجع معتبر دانلود اپلیکیشن های ios اپ استور است. اگر شما هم از کاربرانی هستید که از اپلیکیشن های ios استفاده می کنید باید مراحل زیر را برای اپدیت اینستاگرام خود طی کنید.

  1. ابتدا اپ استور را باز کنید
  2. در پایین صفحه وارد تب Updates شوید( در این قسمت تمام برنامه هایی که نیاز به آپدیت دارند به شما نمایش داده می شود.)
  3. گزینه Update را انتخاب کنید تا فرآیند بروزرسانی شروع شود.
بروزرسانی اینستاگرام آیفون

نکته مهم:

اگر به کافه بازار یا گوگل پلی مراجعه کردید و به جاز گزینه آپدیت گزینه open را مشاهده کردید، یعنی اپلیکیشن شما اپدیت هست و نیازی به بروزرسانی ندارد.

بروزرسانی خودکار اینستاگرام فارسی

همان طور که در بالاتر اشاره کردیم برای اینکه هر دفعه با ارائه اپدیت های جدید مراحل بالا را ططی نکنید بهتر است گزینه Enable auto update را فعال نمایید. با این روش هر زمان اپدیت جدیدی برای اینستاگرام امد دیگر نیازی به انجام مراحل فوق ندارید.

قطع بروزرسانی خودکار اینستاگرام

برای قطع کردن بروزرسانی خودکار اینستاگرام دو روش برای شما وجود دارد:

  1. غیر فعال کردن گزینه Enable auto update در گوگل پلی
  2. وارد اینستاگرام خود شوید و مراحل زیر را طی کنید:
    1. وارد بخش پروفایل شوید
    2. منو 3 نقطه بالای صفحه را انتخاب کنید
    3. در قسمت Settings گزینه App Updates را انتخاب کنید
    4. وارد بخش App Updates شوید و با غیرفعال کردن گزینه Auto-Update Instagram و تایید گزینه Turn Off ، بروزرسانی خودکار اینستاگرام را غیرفعال کنید.
قطع بروزرسانی خودکار اینستاگرام

کلام آخر

در این مطلب تمام روش ها و راهکارهای به روزرسانی اینستاگرام برای اپلیکیشن های اندروید و ios ای را بیان کردیم. اگر شما هم از کاربران اینستاگرام هستید و برای اپدیت اینستاگرام با مشکل مواجه شدید یا بعد از اپدیت، اینستاگرام شما با مشکل مواجه شده؛ می توانید سوالات خود را در قسمت کامنت با تیم فنی ما در فالوکمپ به اشتراک بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول

  • چرا گزینه بروزرسانی برای اینستاگرام من در اپ استور فعال نیست؟

به سه دلیل : ۱- قبلا اپدیت کردید ۲- گزینه اپدیت خودکار فعال است ۳- هنوز اپدیت جدیدی برای اینستاگرام نیامده و اینستاگرام شما در اخرین نسخه بروزرسانی شده است.

  • آیا با آپدیت گوشی iOS یا اندرویدی برنامه ها نیز اپدیت می شوند؟
    خیر. تنها سیستم عامل گوشی آیفون یا اندروید شما آپدیت می شود