امتیاز شما به این مطلب

ابتدا اجازه دهید که به اهمیت گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام بپردازیم. گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام برای بسیاری از افراد و صفحات کسب و کار در این پلتفرم اجتماعی، یکی از مهم ترین اقدامات است. بیو اینستاگرام محلی است که توسط آن کاربران می توانند با اطلاعاتی از شخصیت صاحب صفحه یا نوع کسب و کار آشنا شوند.

این کار فرصتی است که توسط آن می توانید دنبال کنندگان خود را به وب سایت یا وبلاگ هدایت کنید که می تواند ترافیک و تعامل با برند یا محتوای شما را افزایش دهد.

هم چنین این لینک ها می توانند برای تبلیغ محصولات یا خدمات خاص کمک کننده باشند. این امر برای مشاغل باعث فروش بیشتر و تبدیل مشتری بالفعل به بالقوه خواهد شد‌. اگر شما یک صفحه فروش محصولات در اینستاگرام داشته باشید، با استفاده از یک لینک می توانید کاربران را به راحتی به سایت خود هدایت کرده تا محصولات را به راحتی خریداری کنند.

البته شما می توانید لینک شبکه های اجتماعی دیگر را در بیو خود قرار دهید که در این صورت نیز می توان اطلاعات بیشتری را از خود یا کسب و کار به اشتراک گذاشت. به صورت کلی گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام یکی از جنبه های مهم بازاریابی برای این پلتفرم اجتماعی است که در ادامه به آموزش قرار دادن چند لینک خواهیم پرداخت‌.

آموزش گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام

اینستاگرام فقط اجازه می دهد که یک لینک قابل کلیک در بیو صفحات وجود داشته باشد. این موضوع برای افراد یا مشاغلی که قصد دارند چندین محصول یا خدمات را تبلیغ کنند، باعث ایجاد محدودیت می شود. با این حال راه های مختلفی برای گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

سایت Linktree لینک در بیو اینستاگرام

استفاده از Linktree

خدماتی مانند Linktree به عنوان یک سرویس واسط می تواند به شما کمک کند تا چندین لینک را در صفحه خود قرار دهید. در زیر به آموزش کار با این وب سایت می پردازیم:

  1. ابتدا از سایت Linktree بازدید کرده و یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. ساخت حساب کاربری در این سایت هم می تواند پولی و هم رایگان باشد که می توانید گزینه رایگان را انتخاب کنید.
  2. سپس یک پروفایل برای شما ساخته می شود که می توانید آن را برای خود با افزودن لینک های مختلف سفارشی سازی کنید.
  3. حال شما یک لینک از سایت Linktree دارید که می توان آن را به قسمت بیو اینستاگرام خود اضافه کنید‌.
  4. پروفایل Linktree خود را به صورت منظم به روز کنید تا محتوای جدید در آن قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل جذاب نوشتن بیو اینستاگرام

Link.Bio لینک در بیو اینستاگرام

استفاده از Link.Bio

وب سایت Link.Bio هم مانند Linktree یک سرویس واسط است که از طریق آن می توان امکان گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام را داشت. کار با لینک بیو نیز مانند لینک تری است و باید ابتدا در وب سایت ثبت نام کرده و سپس پروفایل خود را ایجاد کنید. بعد از آن می توانید تعدادی لینک را در این پروفایل قرار داده و سپس لینک وب سایت لینک بیو خود را در قسمت وب سایت بیو اینستاگرام قرار دهید. با این حال ممکن است بعضی از ویژگی های این وب سایت نیز پولی باشد.

Campsite لینک در بیو اینستاگرام

استفاده از Campsite

از دیگر سرویس های معروف که با استفاده از آن می توان به راحتی گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام را داشت Campsite است. این سرویس دقیقا مانند دو سایت قبلی عمل می کند و برای کار با آن نیاز به ایجاد یک پروفایل را داریم. با این حال کمپ سایت کاملا رایگان است و شما می توانید از تمامی قسمت ها و قابلیت های سایت بدون پرداخت هزینه استفاده کنید.

هم چنین می توانید از تحلیل کمپ سایت نیز کمک بگیرید. این بخش از وب سایت تعداد کلیک های روی هر لینک شما را جمع آوری می کند. سپس شما می توانید از این اطلاعات برای بهینه سازی صفحه خود استفاده کنید و مطمئن شوید که لینک های شما برای مخاطبان صفحه مرتبط و مفید هستند. هم چنین لینک هایی که رضایت کمی برای کاربران ایجاد کرده اند را نیز حذف یا جایگزین کنید.

Shorby  لینک در بیو اینستاگرام

استفاده از Shorby

یکی دیگر از وب سایت های ارائه دهنده خدمات برای چند لینک در بیو اینستاگرام، Shorby است. این وب سایت هم خدماتی به صورت کاملا رایگان ارائه داده و طرز کاری شبیه به باقی سرویس ها دارد. shorby نیز امکان تحلیل آمار لینک ها و هم چنین شخصی سازی برای هر لینک را به همراه دارد. هم چنین می توان گزینه های call to action یا فراخوان برای اقدام هم به لینک ها اضافه کرد که برای فروش بسیار مفید است.

سوالات متداول

  1. آیا بدون سرویس های واسط می توان چند لینک را در بیو اینستاگرام قرار داد؟

اینستاگرام تنها قابلیت قرار دادن یک لینک را به صورت مستقیم در بیو دارد.

  • کدام صفحات بیشتر به قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام نیاز دارند؟

صفحات کسب و کار و فروش محصولات و خدمات بیشتر به گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام نیاز دارند.