3.4/5 - (7 امتیاز)

پیش از صحبت درباره کسب درآمد از روبیکا، بهتر است به طور مختصر با این اپلیکیشن آشنا شوید. اپلیکیشن روبیکا حدود ۴ سال است که در دسته اپلیکیشن های پر کاربرد ایرانی قرار گرفته است. اصلی ترین دلیل محبوبیت اپلیکیشن روبیکا، خدمات متنوعی است که به کاربران ارائه می دهد. کسب درآمد از روبیکا یکی دیگر از جنبه های مهم این برنامه می باشد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. ما در این مطلب تصمیم داریم اطلاعاتی کلی در مورد نحوه کسب درآمد از طریق روبیکا به شما عزیزان ارائه دهیم. همراه ما باشید!

کسب درآمد از روبیکا

درآمدزایی از طریق سیستم های داخلی به علت عدم وجود محدودیت در دسترسی، از روش های امن به شمار می رود. استفاده از اپلیکیشن‌ روبیکا کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه برای کسب درآمد از روبیکا وجود ندارد.

کسب درآمد از روبیکا
کسب درآمد از روبیکا

مهم ترین و متداول ترین سوالاتی که درباره کسب درآمد از طریق روبیکا پرسیده می شود مربوط به نحوه فعال سازی کسب درآمد از طریق اپلیکیشن روبیکا و نحوه درآمدزایی از روبیکا است. در ادامه به اصلی ترین راه های کسب درآمد از اپلیکیشن روبیکا اشاره خواهیم کرد

درآمدزایی از بازی

یکی از جذاب ترین روش های کسب درآمد از طریق روبیکا، مربوط به درآمدزایی از بازی می باشد. برای این کار باید به قسمت بازی های جایزه دار وارد شوید و در بخش “بازی کن، جایزه ببر” شرکت نموده و جز نفرات برتر بازی شوید.

درآمدزایی از راه عضویت در کانال‌ های آموزشی

در بخش پیام رسان روبیکا، کانال های بسیار زیادی وجود دارد. از طریق عضویت در کانال هایی که مربوط به آموزش و یادگیری هستند می توانید از راه آموزش برخی تکنیک های کاربردی به نوعی درآمدزایی حرفه ای دست پیدا کرد.

تولید محتوا در روبیکا

درآمدزایی از راه تولید محتوا

کسب درآمد از طریق تولید محتوا، یکی از بهترین راه های درآمدزایی است. منظور از محتوا متن، تصویر، ویدئو و یا هر چیز جذاب دیگری است که قابلیت جلب نظر مخاطب را داشته باشد. اگر درباره موضوع خاصی اطلاعات کافی دارید و می خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، پلتفرم روبیکا گزینه بسیار مناسبی می باشد.

درآمدزایی از راه ساخت پیج

روبیکا دارای فضایی به نام روبینو بوده که این فضا عملکردی مشابه اینستاگرام دارد. شیوه درآمدزایی از روبینو شباهت زیادی به درآمدزایی از اینستاگرام دارد‌. در این روش کسب درآمد، هرچه تعداد فالورها و به دنبال آن تعداد بازدید پست های شما بیشتر باشد می توانید درآمد بیشتری کسب نمایید.

ساخت کانال در روبیکا

درآمدزایی از راه ایجاد کانال

فضای پیام رسان روبیکا، یکی دیگر از فضاهای اپلیکیشن روبیکا است که از نظر ساختاری، شباهت زیادی به تلگرام دارد. بنابراین اگر با راه های کسب درآمد از طریق ایجاد کانال در تلگرام آشنایی دارید، در این فضا نیز به راحتی می توانید اقدام به کسب درآمد کنید. در واقع، هرچه پست هایی که در کانال قرار می دهید بازدید بیشتری داشته و یا بیشتر دانلود شوند، درآمد شما بیشتر خواهد بود. پس از گسترش کانال خود می توانید از طریق تبلیغ محصولات دیگران نیز درآمد خود را افزایش دهید.

درآمدزایی از راه همکاری در فروش

از دیگر راهکارهای کسب درآمد از روبیکا، همکاری در فروش می باشد‌. به این صورت که شما می توانید از طریق تبلیغ محصولات دیگران در کانال یا صفحه روبینو خود، اقدام به فروش محصول و دریافت کمیسیون نمایید. این روش طرفداران بسیار زیادی دارد؛ زیرا نیازی به حضور فیزیکی و حضوری شما وجود نداشته و می توانید از راه اینترنت اقدام به فروش محصولات کنید.

کسب درآمد از روبیکا

نکات طلایی افزایش درآمد از روبیکا

در این بخش قصد داریم مهم ترین نکات درباره کسب درآمد از روبیکا را معرفی نماییم. با به کارگیری چنین نکاتی می توان میزان درآمدزایی از طریق اپلیکیشن روبیکا را به طور چشمگیری افزایش داد:

  • تعداد اعضای کانال را افزایش دهید: هرچه تعداد اعضای کانال شما بیشتر باشد، پست هایتان بازدید بیشتری خواهد داشت و به این ترتیب درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. به منظور بالا بردن تعداد اعضای کانال می بایست علاوه بر درج محتواهای جذاب و منظم، با استفاده از تقویم محتوایی کانال خود را تبلیغ کنید و از دوستان و آشنایان خود بخواهید کانال شما را برای دیگران ارسال نمایند.
  • محتوای بیشتری تولید نمایید: اگر به صورت منظم در کانال خود محتوا تولید کنید، در ازای تعداد بازدیدهای بیشتر، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. بنابراین باید فعال باشید و همواره تمام تلاش خود را برای تولید محتواهای باکیفیت و جذب مخاطبین بیشتر به عمل آورید.
  • یک روند منظم برای انتشار محتوا داشته باشید: انتشار اصولی و منظم محتوا، یکی از راهکارهای طلایی در جهت کسب درآمد است. بنابراین اگر قصد کسب درآمد از روبیکا به روش تولید محتوا را دارید، باید طبق یک برنامه اصولی پیش بروید.
  • خرید فالوور روبیکا: قطعا هر چه میزان فالوور شما در شبکه های اجتماعی کم باشد افراد کمتر ترغیب به فالو کردن اکانت شما می شوند بنابراین با خرید فالوور ویترین پیج خود را جذاب می کنید تا افراد علاوه بر اعتماد برای خرید ترغیب شوند برای دنبال کردن شما در این شبکه اجتماعی
  • به هر قیمتی محتوا تولید نکنید: به هیچ عنوان محتوای بی کیفیت را منتشر نکنید. محتوای بی کیفیت به محتوایی گفته می شود که ارزشی به مخاطب شما منتقل نمی کند. چنانچه در ابتدای راه هستید و توانایی تولید محتوا به صورت حرفه ای را ندارید می توانید از تکنیک جمع آوری محتوا استفاده نمایید.
  • محتواهای خود را تبلیغ کنید: پس از اینکه محتواهای خود را منتشر نمودید، سعی کنید آن را به دست مخاطبان بیشتری برسانید. برای این کار می توانید از افرادی که در سایر پلتفرم ها فعال می باشند درخواست کنید که شما را در اپلیکیشن روبیکا دنبال کنند.

جمع بندی

اپلیکیشن روبیکا قابلیت های فراوانی برای کاربران دارد. یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین قابلیت ها مربوط به بخش درآمدزایی است. در این مقاله به مهم ترین روش های درآمدزایی از این اپلیکیشن اشاره نمودیم و آنها را به خوبی توضیح داریم. همچنین نکاتی را برشمردیم که می تواند به شما در جهت افزایش درآمد کمک نماید.

سوالات متداول

  • ایا می توان از طریق روبیکا به درآمد رسید؟
    بله شما می توانید با کمی تلاش و فعالیت در این برنامه، از روش های مختلفی در آن به کسب درآمد برسید.
  • از چه روش هایی می توان از طریق روبیکا به درآمد رسید؟
    روش های مختلفی برای کسب درآمد از طریق روبیکا وجود دارد که از آن جمله می توان به تولید محتوا، همکاری در فروش، ایجاد پیج، بازی و… اشاره کرد.
  • آیا امکان کسب درآمد از طریق بازی های روبیکا وجود دارد؟
    بله شما می توانید در بازی های این برنامه شرکت کرده و از این طریق به درآمد برسید.