امتیاز شما به این مطلب

در کلاب هاوس، بازی هایی بسیاری وجود دارد که شما می توانید، آن ها را انجام دهید. بسیاری از این بازی ها شبیه به بازی های واقعی هستند و بسیاری از آن ها قدیمی هستند و ایده جدیدی به حساب نمی آیند. در ادامه همراه ما باشید تا بازی هایی که در کلاب هاوس وجود دارد را برایتان بازگو کنیم.

۱۰ مورد از بازی های معروف کلاب هاوس

کلاب هاوس شبکه اجتماعی جذابی است که به واسطه رابطه نزدیک و جذابی بین کاربران در یک اتاق می توان بازی های گروهی زیادی را انجام داد. در ادامه، چندین بازی معروف و پر طرفدار کلاب هاوس را بیان خواهیم کرد:

بازی در کلاب هاوس
  • مافیا

مشهورترین بازی در کلاب هاوس که مطمئنا همه شما این اسم را شنیده اید. حتما هم شما این بازی را انجام داده اید. در اپلیکیشن کلاب هاوس نیز چنین بازی وجود دارد که شما می توانید با افرادی که در یک روم هستند، بازی کنید.

در اوایل ساخته شدن کلاب هاوس، فضای برای چت نبود و برای این که این بازی انجام شود، افراد باید در اینستاگرام به دایرکت یکدیگر مراجعه می کردند. قوانینی این بازی در کلاب هاوس به مانند بازی خود مافیا است و همانند او اجرا می شود.

بازی مافیا در کلاب هاوس
  • الگوریتم

یکی از بازی های کلاب هاوس که بر پایه هوش است و افراد باید در آن از هوش خود نهایت استفاده را بکنند. در این بازی یکی از افراد روم با اسم هایی که در گروه وجود دارد یا … باید یک الگوریتم بسازد. دیگر افراد روم باید سعی کنند الگوریتم را حدس بزنند.

بازی الگوریتم در لیست بازی در کلاب هاوس
  • وکیل مدافع

از بازی های جذاب دیگر کلاب هاوس، وکیل مدافع است. این بازی نیز نیاز به هوش و حواس جمعی دارد‌. در این بازی یک نفر بازیگردان شده و بازی را شروع می کند. او اسم هر فردی را صدا بزند باید نفر سمت راستی او به جای آن فرد جواب بدهد.

یعنی اگر نفر اول را صدا بزند نفر دوم در روم باید به جای نفر اول صحبت کند. به این دلیل به این بازی، وکیل مدافع می گویند که هر فردی یک وکیل دارد یعنی نفر سمت راستش و وکیل او باید به جای او پاسخ سوال را بدهد.

اگر مشکلی در حین بازی یا بحث ها در اتاق ها برای شما ایجاد شد، دانستن نکات ریپورت و بلاک در کلاب هاوس می تواند کمک زیادی به شما بکند.

  • دایرکت

یک بازی در کلاب هاوس که بر پایه شناخت افراد است. شما در رومی که هستید باید افراد را بشناسید تا بتوانید در این بازی موفق شوید.

در این بازی نیز یک بازیگردان نیاز است. یک نفر باید به دایرکت بازیگردان برود و در مورد یک نفر که در روم هست، حرفی بزند.

حال بازیگردان به روم رفته و در آن جا، فردی که درموردش حرفی زده شده را صدا می زند و به او می گوید چنین حرفی برای تو گفته اند.

حال او باید حدس بزند که چه کسی این حرف را برایش گفته است. به عنوان مثال شما به دایرکت بازیگردان حسن می روید و در مورد المیرا حرفی میزنید.

اکنون باید حسن به روم برود و حرف شما را برای المیرا بازگو کند. المیرا باید بتواند حدس بزند که شما این حرف را زده اید.

بازی دایرکت در کلاب هاوس
  • بازی اعداد

این بازی در کلاب هاوس نیز به مانند وکیل مدافع نیاز به حواس جمعی دارد. در این بازی هر کس یک عددی را دارد.

فرض کنید شما در این بازی عدد 7 هستید و فرد دیگری عدد 1 است. اگر بازیگردان بگوید از یک به هفت شما باید پاسخگو باشید.

اگر حواستان جمع نباشد در نتیجه شماره ای که متعلق به شماست را از شما گرفته و به جای آن شما را به اسم یک میوه صدا می زنند. اگر دوباره اشتباه کنید و حواستان جمع نباشد از بازی حذف می شوید.

  • فضانوردان

افراد زیادی هستند که در کلاب هاوس این بازی را با بازی الگوریتم اشتباه گرفته و تفاوتی بین این دو نمی بینند. برای این که این اشتباه رفع شود باید به شما بگویم این بازی بیشتر شبیه به بازی مافیا است و هیچ شباهتی به الگوریتم ندارد.

فرض کنید دنیا قرار است نابود شود و شما و افراد روم باید با سفینه خود از زمین به سمت فضا فرار کنید. حال سفینه شما خراب شده و فقط ظرفیت این را دارد که دو نفر با خودش به فضا ببرد، در واقع در این بازی دو نفر برنده هستند. همه باید یک شغل را انتخاب کنند.

در این بازی نیاز به یک بازیگردان است که همه به دایرکت او بروند و شغل خود را اعلام کنند. حال بازیگردان به صورت رندوم به هرکسی یک شغل را می دهد. ممکن است که شغلتان به شما برسد، شاید هم شعلی که انتخاب کرده اید به شما نرسد.

حال هر فرد باید از شغلی که دارد دفاع کند و مزایای آن را برای رفتن به فضا بازگو کند. دیگر افراد گروه باید با توجه به سخنان فرد دفاع کننده از شغل خود، او را از بازی خارج کنند یا به آن اجازه ماندن بدهند. این روند تا جایی ادامه دارد که فقط دو نفر باقی بمانند و با سفینه به فضا بروند.

بازی فضانورد در کلاب هاوس
  • بیست سوالی

از آن دست بازی های قدیمی و جذاب که همه در واقعیت انجام داده اید. در این بازی یک نفر را از گروه یا روم خارج می کنند. حال دیگر اعضای داخل روم یک کلمه را انتخاب می کنند. سپس دوباره فردی را که از روم بیرون شده به روم باز می گردانند. نفری که دوباره وارد شده است،با توجه به راهنمایی های دیگر افراد باید کلمه ای را که در  غیاب او گفته شده است را حدس بزند.

  • اسم فامیل

این بازی نیز به مانند بیست سوالس جز بازی های قدیمی و جذاب است که همه یکبار آن را انجام داده اند. این بازی در کلاب هاوس یا واقعیت، تفاوت هایی دارد. در این بازی همه با هم به مسابقه نمی پردازند و فقط دو نفر توسط بازیگردان انتخاب می شوند. حال بازیگردان مثلا از آن ها می خواهد  کشور با ژ نام ببرند. هر کسی زود تر جواب داد آن برنده است و در روم باقی می ماند و نفر دیگر از روم خارج می شود و حذف شده است.

بازی اسم فامیل در کلاب هاوس
  • واتس آپ حقیقت

از آن دست بازی هایی که واقعا جرعت می خواهد که آن را انجام دهید. این بازی به این صورت است که یک نفر انتخاب می شود و از او سوالی پرسیده می شود. اگر توانست به سوال پاسخ درست بدهد، در نتیجه بازی ادامه پیدا می کند و سراغ نفر بعدی می روند.

اگر نتواسنت پاسخی بدهد باید به عنوان جریمه به واتساپ برود و کلمه ای را که در‌ گروه  توسط دیگر اعضای روم انتخاب می شود را سرچ کند. بدینصورت افراد در روم خواهند دید که شما چه چت هایی با این کلمه داشته اید و ممکن است این کلمه، هر نوع کلمه ای باشد.

آیا می دانستید خرید فالوور برای کلاب هاوس می تواند شما را به یکی از افراد مشهور در این پلتفرم تبدیل کند؟

  • اکسپت اور ریجکت

این بازی در کلاب هاوس، شاید طرفدار چندانی نداشته باشد زیرا در آن هیچ استراتژی خاصی نهفته نیست. در این بازی یک آقا، یک خانم را انتخاب کرده و اگر این خانوم به انتخاب آقا جواب رد بدهد، در نتیجه آن مرد از بازی حذف می شود. در این بازی راز موفقیت، پروفایل جذاب و صدای جذاب است.

نتیجه گیری

بازی های مختلفی در کلاب هاوس وجود دارد که شما می توانید، از آن ها لذت ببرید. این بازی ها معمولا فکری و حدس زدنی می باشند. بعضی از بازی ها هوش و حواس جمعی می خواهد به مانند وکیل مدافع و بازی اعداد و بعضی ها مانند الگوریتم نیاز به هوش بالایی دارد.

کدام بازی در کلاب هاوس مشهور تر است؟

بازی مافیا در کلاب هاوس جز پرطرفدارترین ها است.

کدام بازی در کلاب هاوس به روانشناسی و شناخت افراد مربوط است؟

بازی دایرکت در کلاب هاوس نیاز به شناخت افراد دارد.