امتیاز شما به این مطلب

در کلاب هاوس، جدیدا ویژگی آمده است که با استفاده از آن می توانید، موسیقی را با کیفیت بالا و استریو، پخش کنید. حال اگر شما، می خواهید بدانید که پخش موزیک در کلاب هاوس، به چه صورت انجام می شود؟ مشکلات پخش آهنگ در کلاب هاوس چیست؟ در ادامه همراه سایت خدمات اینستاگرام فالوکمپ باشید تا با چند پخش موزیک در کلاب هاوس آشنا شویم.

مشکلات پخش موزیک در کلاب هاوس

گاهی اوقات ممکن است با مشکلات پخش موزیک در کلاب هاوس، روبرو شوید. حال مسئله این است که در مقابل این مشکلات، چه اقداماتی باید انجام داد؟ در ادامه همراه ما باشید تا راهکار های رفع مشکل موزیک با کیفیت در کلاب هاوس را برایتان بازگو کنیم.

  • از Room، خارج شوید و دوباره وارد آن شوید

یکی از راهکارهایی که بیشتر اوقات و در بیشتر مشکلات، کاربرد دارد، خروج و ورود دوباره به اتاق گفتگو کلاب هاوس است. برای این که از روم خارج شوید، بر روی گزینه Leave quietly ضربه بزنید. پس از این کار، کمی صبر کنید و دوباره وارد کلاب هاوس شوید.

بیشتر بخوانید: مزایا ومعایب خرید فالوور کلاب هاوس

مشکلات پخش موزیک در کلاب هاوس
  • اینترنت خود را چک کنید

یکی دیگر از راهکارهای رفع مشکلات پخش موزیک در کلاب هاوس، بررسی اینترنت است. گاهی اوقات، ممکن است اینترنت شما قطع شده باشد و شما از این موضوع خبری نداشته باشید.

به طور کلی اگر در کلاب هاوس، مشکلی برایتان پیش آمد، در اولین اقدام اینترنت خود را چک کنید.

  • برنامه های پس زمینه را ببندید

زمانی که اینترنت خود را چک کردید و از روم خارج شدید و دوباره وارد آن شدید. اما باز هم پخش موزیک در کلاب هاوس، دارای مشکلاتی بود، برنامه های پس زمینه خود را ببندید.

برای این که برنامه های پس زمینه خود را ببندید، راهکارهای زیر را انجام دهید. البته که بستن برنامه های پس زمینه، ممکن است در گوشی های مختلف، متفاوت باشد. 

  1. وارد تنظیمات برنامه خود شوید.
  2. حال به سراغ storage بروید.
  3. در صفحه باز شده گزینه memory را انتخاب کنید.
  4. در قدم آخر بر روی Clear background running apps، کلیک کنید.
پخش موزیک در کلاب هاوس

در حال حاضر شما توانسته اید، برنامه های باز پس زمینه خود را ببندید. البته این روش برای اندروید بود و برای گوشی های آیفون باید راهکار دیگری را انجام دهید.

نکته: برای گوشی های آیفون، کافی است صفحه اصلی را به سمت بالا بکشید. حال شما برنامه هایی که در پس زمینه باز هستند را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع کار با کلاب هاوس

آموزش پخش موزیک در کلاب هاوس

کلاب هاوس، در آپدیت های جدید خود دارای حالتی به نام Music Mode است. در این حالت شما می توانید فایل صوتی را در کلاب هاوس، با کیفیت بیشتری بشنوید.

قابلیت پخش موسیقی در کلاب هاوس، خبر بسیار خوبی برای افراد اهل آهنگ است. این افراد دیگر می توانند صداهای مورد نظر خود را با وضوح بالا بشنوند.

قابلیت Music Mode در کلاب هاوس، در بخش Audio quality است.

  1. شما باید روی گزینه سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید
  2. سپس بر روی Audio quality، ضربه بزنید.
  3. حال با باز شدن پنجره شناور جدید، مشاهده می کنید که گزینه ای به نام Music، اضافه شده است.
  4. بر روی آن ضربه بزنید و از شنیدن صداهای زیبا، لذت ببرید.
پخش موزیک در کلاب هاوس

طبق گفته ها کلاب هاوس، کاربران در این پلتفرم می توانند صدای خود را با کیفیت بالاتری و به صورت استریو، پخش کنند.

فالوکمپ ارائه کننده‌ کامل‌ ترین بسته‌ های خرید فالوور کلاب هاوس

نتیجه گیری

کلاب هاوس، به صورت ممتد تلاش می کند تا ویژگی های جدیدی را به کاربران خود ارائه دهد. اگر شما جز افرادی هستید که علاقه بسیاری به موسیقی دارد، گزینه Music Mode در کلاب هاوس به شدت بکار شما خواهد آمد.

سوالات متداول

  1. قابلیت پخش صدا با کیفیت بالاتر در کلاب هاوس، چه نام دارد؟
    این قابلیت Music Mode، نام دارد.
  2. چگونه در کلاب هاوس موزیک پخش کنیم؟
    شما برای این کار، باید روی گزینه سه نقطه بالای صفحه بزنید و سپس گزینه Audio quality را انتخاب کنید. در آخر روی گزینه Music Mode، ضربه بزنید.