3.5/5 - (10 امتیاز)

تا چندوقت پیش، فروش محصولات آرایشی و بهداشتی آنچنان رونق و رقابتی نداشت. اما اکنون با گسترش فروشگاه های اینترنتی به صورت سایت و در شبکه های اجتماعی فروش لوازم آرایشی و معرفی آن به مشتریان با رقابت زیادی همراه است. اگر شما هم قصد راه اندازی یک فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام را دارید حتما این مطلب را مطالعه کنید تا با روش های جذب فالوور و فروش بیشتر در این شبکه اجتماعی پر رقابت آشنا شوید.

برای موفقیت و فروش بالا در اینستاگرام، شما باید فالوورهای بالا و تعامل زیادی در پیج خود داشته باشید. پیج های فروشگاهی زیادی در اینستاگرام فعالیت می کنند که به دلیل ندانستن اصول موفقیت یک پیج فروشگاهی تنها به اتلاف زمان و منابع مالی خود می پردازند.

مزایای داشتن پیج فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام

اگر هنوز دودل هستید که پیج فروش لوازم آرایشی خود را راه اندازی کنید و یا قدم های اول را برداشته اید اما هنوز برای فروش محصولات به صورت اینترنتی شک دارید، مواردی که برایتان بیان می کنیم مو به مو مطالعه کنید.

فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام

ابتدا بیایید فروشگاه فیزیکی و پیج فروش لوازم آرایشی را باهم مقایسه کنیم تا به یک نتیجه مطلوب برسیم:

۱- نیاز به سرمایه اولیه کم

در فروشگاه فیزیکی شما باید بخش بزرگی از سرمایه خود را برای اجاره مغازه و دکوراسیون آن بپردازید.هزینه های جانبی مانند پرداخت قبض ها، مجوز، هزینه نگهداری محصولات و تبلیغات در سطح شهر برای دیده شدن را هم در نظر داشته باشید.

این در حالی است که در پیج های فروش لوازم آرایشی تمام هزینه های شما به کمترین حد ممکن برای ادمین اینستاگرام و تولید محتوای پیج تان صرف می شود.

مزایای پیج فروشگاهی در اینستاگرام

۲- محدودیت های مکانی و زمانی ندارد

در فروشگاه فیزیکی زمان زیادی را برای رفت و آمد و حضور در فروشگاه صرف می کنید. اگر شخصا در فروشگاه نباشید، هیچ فروشی ندارید.به علاوه از لحاظ زمانی نیز نمی توانید بیشتر از 12 ساعت به فروش مشغول باشید.

در فروشگاه اینستاگرامی حتی در نبود شما هم ثبت سفارش انجام می شود و در هر لحظه شما از این فروشگاه درآمد دارید. همچنین با قرار دادن لینک درگاه پرداخت در بایو پیج تان می توانید تنها دغدغه ارسال محصول را داشته باشید.

همچنین می توانید در استوری لینک بگذارید و آن را با عنوان مراحل خرید هایلایت نمایید. ( در این رابطه مطالعه مطلب آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را به شما توصیه می کنیم.)

پیج فروش لوازم بهداشتی

همچنین بخوانید: بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام (30 محصول پرفروش)

۳- افزایش میزان فروش و تعداد مشتریان

در فروشگاه فیزیکی تعداد مشتریان محدودی دارید.در بهترین حالت، مشتریان شما به جز افرادی که مشتریان ثابت هستند، کسانی هستند که به طور اتفاقی وارد پاساژ می شوند.

در پیج اینستاگرامی مشتریان شما از سراسر ایران ثبت سفارش می کنند.اگر پیج فروشگاه شما دیده شود، هرکسی از هر نقطه ایران می تواند مشتری شما باشد.از این رو فروش به مراتب بالاتری نسبت به فروشگاه فیزیکی را تجربه می کنید.

داشتن فالوور بالا برای پیج های فروشگاهی یک مزیت است. داشتن فالوور زیاد می تواند باعث جلب نظر کاربران شود به فروش بیشتر شما کمک کند. به همین منظور استفاده از بسته های فالوور فوری و واقعی کمک می کند. پیشنهاد می کنیم که از بسته های فالوور فوری ما استفاده کنید تا نتیجه را به چشم ببینید:

خرید 200 فالوور ایرانی
خرید 500 فالوور ایرانی
خرید 1000 فالوور ایرانی

راه های افزایش فالوور پیج فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

برای موفقیت در این بستر و دیده شدن پیج، شما باید در اولین قدم تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید. در ادامه چندین نکته را بیان می کنیم که با رعایت آن ها می توانید بهتر دیده شوید و فروش بالاتری داشته باشید. 

برای داشتن یک پیج فروشگاهی خوب در ابتدا باید اکانت خود را به تجاری تبدیل کنید تا دسترسی های شما به امکانات و قابلیت های بیشتر اینستاگرام ممکن شود.

این دسترسی ها شامل ابزارهای متفاوتی مثل insight است که به شما در مشخص کردن روند پیج کمک زیادی می کند. گام دوم، تلاش برای افزایش فالوور اینستاگرام با تولید محتوای خوب است.

۱- جامعه هدف را انتخاب کنید

مشخص کنید قرار است چه قشر و گروه سنی در این پلتفرم شما را دنبال می کنند. برای ارزیابی این موضوع ابزار اینسایت اینستاگرام کمک زیادی به شما می تواند بکند.

مهم ترین نکته برای ارائه محصول و خدمات، شناخت مشتریان است. بزرگترین اشتباه در شروع مسیر که بسیاری از مبتدیان انجام می دهند این است که تلاش می کنند طیف وسیعی از محصولات یا خدمات را ارائه دهند و تمامی مردم را راضی نگه دارند.

جامعه هدف پیج فروش لوازم آرایشی بهداشتی
جامعه هدف فروش لوازم آرایشی

این مسیر درستی نیست؛ زیرا زمانی که شما جامعه هدف را مشخص نکنید تولید محتوای ضعیفی خواهید داشت و کاربران بعد از چندین بار جستجو برای پیدا کردن محصولات مورد نظرشان تصمیم می گیرند شما را آنفالو کنند.این قضیه برای بیشتر کاربران صادق است و به زودی می بینید که کاربران زیادی پیج شما را ترک می کنند.

مورد دوم در زمان تعیین جامعه هدف فروش لوازم آرایشی این است که لوازم آرایشی با قیمت های متفاوتی عرضه می شود.

از قبل باید رنج محصولاتی که در پیج شما عرضه می شود را مشخص کنید.در این صورت مشتریان متوجه می شوند محصولاتی که در این پیج قرارمی گیرند در چه سطحی هستند و مطابق با نیازشان محصولات را خریداری می کنند و شما را دنبال می کنند.

همچنین در تولید محتوا نیز باید به جنس و سن و تحصیلات و … جامعه هدف خود توجه نمایید.

۲- ویترین پیج شما باعث فروش بیشتر شما می شود 

زمانی که کاربران پیج کاری شما را نگاه می کنند، یکی از پارامترهای مهمی که چک می کنند تعداد فالوور یک پیج است.در نظر اکثر کاربران پیج های مورد اعتماد فالوورهای بالایی دارند.اگر تعداد فالوورهای شما پایین باشد بیشتر کاربران را از دست خواهید داد.

ویترین جذاب پیج فروشگاهی

شما با خرید فالوورهای واقعی می توانید موتور پیج را روشن کنید. اگر چه این کاربران فعالیت به خصوصی در پیج نخواهند داشت؛ اما اعتبار می بخشند و باعث جذب فالوور می شوند.خرید فالور واقعی در واقع یک استارت برای شروع مسیر پیشرفت در این فضای پر رقابت است.

همانطور که در فروشگاه فیزیکی دکوراسیون و ویترین برای جذب مشتری تاثیر زیادی دارد، در فروش آنلاین نیز صفحه اصلی پیج ویترین شما محسوب می شود.

می توانید از پیج های خوبی که در این زمینه فعالیت می کنند ایده بگیرید. داشتن یک ریتم جذاب و پیوسته می تواند افزایش فالوور را به دنبال داشته باشد.

قرار دادن نکات آموزشی و محصولات به صورت یک پست در میان نیز ایده جذابی است که پیج های زیادی آن را پیاده کرده اند. 

  • عکاس محصولات: از عکس های زیبا و جذاب استفاده کنند. تلاش کنید با یاد گرفتن نکته های ساده عکاسی با موبایل و یا حتی کمک گرفتن از عکاس تبلیغاتی، از محصولات عکس های زیبایی تهیه کنید.
    قرار دادن عکس بی کیفیت و ژورنالی در پیج، جو دوستانه ای برای تعامل، مشاوره محصول و فروش را از بین می برد.

نکته: برای جلوگیری از سوءاستفاده سایر پیج ها از عکس های شما و یونیک ماندن شیوه عکاسی پیجتان، روی عکس ها لوگوی برند خود را قرار دهید.

ویترین پیج فروشگاهی

اگر عکاسی محصولات را خودتان انجام می دهید، حتما نور روز را انتخاب کنید زیرا برای جلوگیری از ایجاد سایه و بالا بردن کیفیت عکس ها، نور روز انتخاب بهتری است.

اگر فضای شما نور مناسبی ندارد، از چراغ مطالعه استفاده کنید.کار کردن با اپلیکیشن های ادیت و طراحی را یاد بگیرید و عکس هایتان را حرفه ای ویرایش کنید.

استفاده از فیلم برای معرفی محصولات یا لایو برای معرفی خدماتی که ارائه می دهید کمک شایانی به افزایش بازدید و تعامل شما می کند.

  • عکس پروفایل: بسته به لاین کاریتان می توانید از یک عکس خوب و با کیفیت برای پروفایل پیج استفاده کنید. می توانید عکس لوگوی برندتان را قرار دهید.کیفیت و طراحی بالای عکس نکته ای بسیار مهم است.
    اگر می خواهید عکسی به جز لوگوی برند خود قرار دهید، این عکس باید به گونه ای باشد که مخاطب با دیدن آن متوجه نوع محصولات یا خدماتی که توسط شما ارائه شده است، بشود.
بیو برای پیج فروش لوازم آرایشی
  • نکات مهم بیو برای پیج فروش لوازم آرایشی: بیو پیج شما نشان دهنده حرفه ای بودن شماست. در این قسمت توضیح خلاصه ای از برند خودتان را قرار دهید. برای مثال: سارا شاپ(اسم پیج).
    در قسمت بیو می توانید آدرس وب سایت فروشگاه خود و شماره تماس برای پشتیبانی را قرار دهید.
    استفاده از ایموجی و استیکرها بیو پیج شما را از حالت رسمی خارج می کند و حس صمیمانه ای بین شما و مشتریان ایجاد می شود.

اگر فروش حضوری هم دارید، می توانید با قرار دادن آدرس فروشگاه اعتماد مشتریان را بیشتر کنید.

  • هایلایت: هایلایت پیج یکی از مهم ترین قسمت هاست. اولین برخورد کاربران بعد از بیو در صفحه پیج شما با قسمت هایلایت است.
    می توانید در هایلایت، نحوه سفارش محصولات، نکات آرایشی و بهداشتی، نکات تکمیلی محصولات و رضایت مشتریان را قرار دهید.
    توضیح بیشتر محصولات را به صورت فیلم در استوری قرار دهید و هایلایت کنید.برای کاور هر دسته، یک عکس مناسب انتخاب کنید. 
هایلایت اینستاگرام

قرار دادن رضایت مشتری در قسمت هایلایت پشتوانه اعتماد به شماست.پیجی که هایلایت رضایت مشتری نداشته باشد محکوم به شکست در این بیزینس است.حتی اگر فروش کمی دارید،با استفاده از ترفندهایی که در ادامه می گوییم مانند قرعه از بین لایک ها، از این کاربران بخواهید تا نظرشان را درباره محصول بگویند.

۳- ویترین جذاب و قابل اعتماد برای مخاطبانتان ایجاد کنید

یکی از ترفندهای افزایش فالوور و فروش در ابتدای مسیر راه اندازی پیج فروش لوازم آرایشی و بهداشتی خرید فالوور و همچنین خرید لایک اینستاگرام است.

قطعا این سوال برای شما پیش می آید که چرا خرید؟

داشتن فالوور و لایک بالا اعتماد مخاطبان شما را جلب می کند و آن ها را ترغیب به فالو کردن و خرید از پیج شما می کند این در حالی است که پیج هایی که فالوور و لایک کمی دارند از نظر مخاطبان اعتبار کمتری دارند.

حتما در فروشگاه های فیزیکی با چنین موضوعی مواجه شدید که وقتی فروشگاهی پر از مشتری باشد شما هم تمایل بیشتری به بازدید از آن فروشگاه و در نهایت اگر فروشگاه جنس خوب داشته باشد ترغیب به خرید خواهید شد.

فروش لوازم آرایشی

این مورد در مورد پیج های فروشگاهی نیز صدق می کند به این معنا که اول باید فالوور زیادی داشته باشید تا مخاطب تمایل به بازدید از پیج شما پیدا کند اما در کنار آن از تولید محتوای جذاب و مستمر نباید غافل شوید چرا که این دو مکمل یکدیگر هستند.

مورد دیگر این است که شاید بخواهید اقدام به جذب فالوور از طریق فالوو آنفالو یا به وسیله ربات های اینستاگرامی نمایید. این در حالی است که پیج خود را در همان ابتدای کار با ریسک بزرگ شادوبن شدن مواجه خواهید کرد. (در این رابطه مطلب آشنایی با قوانین تبلیغات در اینستاگرام و انواع آن را مطالعه نمایید)

ربات ها بر اساس الگوریتم های اینستاگرام اقدام به جذب فالوور نمی کنند بسیاری از فالوور های آن ها فیک هستند یا تعداد فالوو و آنفالو آنقدر زیاد است که محدودیت های اینستاگرام را زیر پا می گذرد بنابر این نتیجه ای جز اکشن بلاک و در نهایت بسته شدن پیج شما در پی نخواهد داشت.

همین موضوع در مورد فالوو و آنفالو نیز صدق می کند.

اخطار: در روش فالو آنفالو باید بسیار محتاطانه عمل کنید. اگر تعداد آنفالو کردن شما در روز بیشتر از 50 نفر باشد، الگوریتم اینستاگرام شما را اکشن بلاک خواهد کرد.

تبادل در اینستاگرام

۴- تبادل و تبلیغات در اینستاگرام

  • تبادل: در لغت تبادل به معنی رد و بدل کردن و ارتباط داشتن است.تبادل در اینستاگرام نیز رد و بدل کردن فالوورها بین پیج های همسو است.در واقع همکاری متقابل پیج ها برای جذب فالوور و افزایش فروش در اینستاگرام را تبادل می گویند.

هریک از طرفین با قرار دادن پست یا استوری از پیج دیگر حمایت می کند و فالوورهای خود را با آن پیج آشنا می کند.

همچنین بخوانید: ۱۵ ترفند بازاریابی اینستاگرام

مزیت های تبادل:

  1. دایره ارتباطات شما گسترده تر می شود.
  2. یک روش رایگان است که به نفع هر دو طرف عمل می کند.در واقع یک معامله دو سر برد و کاملا رایگان!
  3. هدف اصلی تبادل، افزایش فالوور است. شما حتی با جذب نصف کاربرانی که از پیج شما بازدید کرده اند هم سود کرده اید.هم  فالوور جذب کرده اید و هم بازدید پیج تان بالاتر رفته است.
  4. با اهمیت دادن به علایق کاربرانی که شما را دنبال می کنند، در بین آنها محبوبیت کسب می کنید.

بهترین زمان برای انجام تبادل

  1. زمان پیک پیج: بالاترین بازدید در زمان های پیک اتفاق می افتد.
  2. محتوای پیج کامل شده باشد:متن بیو و عکس پروفایل که در درجه اول توجه کاربران را جلب می کنند.
تیلغات محصولات آرایشی
  • تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت انجام می شود:

  1. تعرفه ای
  2. بازدیدی

تبلیغات تعرفه ای را می توان به دو دسته تقسیم کرد: 

  • در تبلیغات انتشار محتوا، عکس یا ویدئوی آماده شما در اینستاگرام توسط اینفلوئنسرها در استوری یا پست منتشر می شود.
  • در تبلیغات اینفلوئنسری، خود اینفلوئنسر محتوایی را برای شما تولید و در قالب استوری یا پست به دیگران معرفی می کند.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام بسیار متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله: تعداد فالوور-اعتبار پیج- دسته بندی پیج- نوع محتوای شما و…

اینفلوئنسر آرایشی اینستاگرام

برای تبلیغات با اینفلوئنسرها در ابتدا شما باید چندین محصول به انتخاب خود شخص ارسال کنید.آنها نیز پس از دریافت هزینه تبلیغات و محصولات، با استفاده کردن از آنها در ویدئوهای خود اسم پیج شما را در صفحه خود منتشر می کنند.

نکته: این روش تبلیغات برای محصولاتی است که نسبتا قیمت بالاتری دارند و کیفیت آنها به مراتب از جنس های موجود در بازار بیشتر است.

اگر محصولاتتان در رده های پایین تری قرار دارند بهتر است از پیج هایی که در همین طیف قرار دارند شروع کنید.

۵- در این بازار رقابتی، مزیت پیج خود را بالا ببرید

برای این که مشتریان را به خود وفادار کنید، می توانید یک ویژگی رقابتی به پیج خود اضافه کنید.بسته بندی خاص، اشانتیون های کوچک،تبریک تولد و … می توانند یک حس دلبستگی در بین فالوورها ایجاد کنند.

رعه کشی بین لایک و کامنت

۶- برای بالا بردن تعامل از قرعه کشی بین لایک و کامنت ها استفاده کنید

هرچه نرخ تعامل یک پست بیشتر باشد، شانس آن برای ورود به اکسپلور بالاتر می رود. اکسپلورر دریچه ورود فالوورهای جدید به پیج شماست. می توانید برای ترغیب کردن کاربران به لایک و کامنت، برای هر پست قرعه کشی منشن و لایک قرار دهید.

برای مثال از هر کاربر بخواهید با تگ کردن 5 نفر از دوستان خود در کامنت ها، در قرعه کشی این هفته شرکت کند.می توانید شرط هم قرار دهید؛ مثلا اگر دو شخص پیج را فالو داشته باشند جایزه به آنها تعلق می گیرد.

یکی دیگر از روش های افزایش تعداد کامنت ها، خرید کامنت اینستاگرام به صورت سفارشی است. با این روش می‌توانید فالوورهای خود را ترغیب به تعامل بیشتر کنید.

۷- سرعت پاسخگویی بالا یکی از کلیدهای موفقیت شما در فروش آنلاین است

در دسترس بودن شما بسیار مهم است. پاسخ دهی سریع باعث می شود مشتریان به خیال راحت به شما اعتماد کنند و در صورت رضایت بالا، پیج شما را به دیگران هم معرفی کنند. با این کار به طور غیرمستقیم می توانید فالوور جذب کنید.

استوری لوازم ارایشی

۸- از امکانات اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید

  • استوری

اکثر کاربران در ابتدای ورود به اینستاگرام استوری های خود را چک می کنند.سعی کنید از محصولات فیلم تهیه کنید و از نظر پوشانندگی، کیفیت و ضد آب بودن و دیگر موارد آنها را در فیلم بررسی کنید.

زمانی که از محصولات فیلم تهیه می کنید، فالوورها با تمام ویژگی های آن آشنا می شوند و کیفیت آن را از نزدیک چک می کنند. همچنین با انتشار پست و تولید محتوا در این قسمت فالوورها پیج شما را فعال می بینند و راحت تر اعتماد می کنند.

پرسیدن سوال و قرار دادن استیکرهای پرسش و پاسخ در استوری نرخ تعامل را در پیج شما بیشتر می کند و علاوه بر آن یخ بین شما و مشتری را آب می کند. مشتریان راحت تر نظرات و پیشنهادات خود را بیان می کنند که این احساس اهمیت داشتن باعث می شود خرید هایشان را از شما انجام دهند.

داشتن استوری های پربازدید یک راهکار جالب برای افزایش فروش پیج آرایشی و بهداشتی است اما برای داشتن استوری پربازدید در ابتدای مسیر شاید بتوان گفتن سریع ترین راه خرید بازدید استوری است.

خرید 500 بازدید استوری
خرید 1000 بازدید استوری
خرید 2000 بازدید استوری
  • ابزار insight

با استفاده از این ابزار می توانید تایم پیک پیج خود را شناسایی کنید. تایم پیک زمانی است که بالاترین تعداد فالوور های شما در پیج فعالیت می کنند.

اینسات اینستاگرام

از دیگر قابلیت های این ابزار می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. چه افرادی با چه سن و علاقه ای فالوور شما هستند؟
  2. کاربرهای شما چه چیزی را بیشتر دوست دارند؟
  3. موقعیت مکانی درصد بالایی از فالوورهای شما را نشان می دهد.
  4. نرخ مشاهده ی استوری ها و پست ها با استفاده از هشتگ هایی که قرار دادید را به شما نمایش می دهد.

بررسی مداوم این ابزار و تحلیل پست ها و استوری ها به شما کمک می کند تا کم کم پیجی عالی با نرخ اینگیجمنت بالا داشته باشید.اینگیجمنت بالا را می توان شاه کلید حضور در اکسپلورر دانست.

لایو آرایشی
  • گرفتن لایو و تعامل زنده

در لایو محصولات را بر روی پوست خود تست کنید و به صورت زنده به شنیدن نظرات و پیشنهادات مشتریان بپردازید.این ارتباط زنده باعث می شود حرفه ای تر به نظر برسید.حتی در لایو های اینستاگرامی می توان گفتمان را بین دو یا چند نفر ایجاد کرد که این کار حس صمیمیت را افزایش می دهد.امکان ذخیره سازی لایو ها نیز وجود دارد که می تواند برای بسیاری افراد سودمند باشد.

برای برگزاری لایوهای باشکوه برای افزایش فالوور و فروش در ابتدای مسیر حتما از بسته های خرید بازدید لایو استفاده کنید.

خرید 100 بازدید لایو اینستاگرام
خرید 200 بازدید لایو اینستاگرام
خرید 300 بازدید لایو
ریلز لوازم آرایشی
  • ریلز در اینستاگرام

جدیدترین قابلیت اضافه شده به اینستاگرام، ریلز است.یک قابلیت جدید برای قرار دادن ویدئوهای 15 ثانیه ای در قالبی جدید در یک فید اختصاصی می باشد؛ دقیقا مثل تیک تاک.

در این ابزار مجموعه ای از امکانات جدید و خلاقانه برای تولید محتوایی سرگرم کننده قرار داده شده است.در این ابزار شما ویدئویی را در 15 ثانیه ضبط  و با افکت، جلوه های ویژه، متن، صدا و برچسب ویرایش می کنید و سپس به اشتراک می گذارید.

با استفاده از این ابزار می توانید ویدئوهای جذابی را از مراحل استفاده از این محصولات تولید کنید.برای مثال اگر محصولات مراقبت از پوست مثل ماسک ها در بین محصولات خود دارید، می توانید با استفاده از ریلز یک ویدئوی 25 ثانیه ای جذاب همراه با صدا و افکت بسازید.

نحوه فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام

سخن پایانی

اینستاگرام یک موقعیت عالی برای تحقق رویاهای شماست. اگر تا به امروز موفق به ایجاد فروشگاه فیزیکی لوازم آرایشی پرفروش در سطح شهر نشده اید، اینستاگرام این فرصت را به شما می دهد که علاوه بر ایجاد یک فروشگاه آنلاین، فروش بالاتر و دایره مشتریان گسترده تری را تجربه کنید.

اولین قدم برای استارت زدن داشتن یک پیج بیزینسی است که فالوورهای آن تا حدودی زیاد باشد. داشتن فالوور بالا برای شما اعتبار می آورد. علاوه بر آن به دلیل اهمیت بالای تعامل برای هر محتوا، شاه کلید ورود شما به اکسپلورر فالوورهای شما هستند.

برای روشن کردن موتور پیج می توانید از خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش استفاده کنید. در ادامه باید نکاتی را برای جذب کاربران رعایت کنید از جمله: استفاده درست از ابزارهای اینستاگرام، تبادل و تبلیغات، داشتن یک بیو و پروفایل خوب و تولید محتوای اصولی و جذاب.

تمام موارد بیان شده در این مطلب بخشی از تکنیک های سئو اینستاگرام برای پیج فروشگاهی بود اکنون اگر شما هم تجربه ای در زمینه مدیریت پیج آرایشی دارید، با ما و سایر همراهان فالوکمپ به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

چگونه بازدید پیج فروشگاهی خود را افزایش دهم؟

تبادل و تبلیغات- تولید محتوای جذاب و عکاسی اصولی-استفاده از امکانات اینستاگرام-داشتن یک بیو و پروفایل حرفه ای

چرا پیج فروشگاهی من فروش کمی دارد؟

اعتمادسازی بسیار مهم است. داشتن تعامل با مشتریان، قرعه کشی از بین لایک ها و کامنت ها، رعایت نکات مربوط به بیوی یک پیج فروشگاهی و تبادل و تبلیغات می تواند زمینه ساز اعتماد کاربران به برند شما باشد.