5/5 - (1 امتیاز)

یکی از مسائل مهم در شبکه های اجتماعی، بازدید و ویو است. بالا بودن میزان ویو در اینستاگرام نشان دهنده این است که پیج شما یک پیج اکتیو و فعال هست. در ادامه همراه ما باشید تا با چند نرم افزار و ربات ویو بگیر اینستاگرام، آشنا شوید.

نرم افزار های ویو بگیر اینستاگرام

قبلا در مورد ویو اینستاگرام و راه های افزایش ویوی اینستاگرام صحبت کردیم؛ اما به طور کلی باید گفت ویو اینستاگرام یکی از مواردی است که نرخ تعامل هر پیجی را به مقدار قابل توجهی جا به جا می کند. 4 مورد از بهترین نرم افزار های ویو بگیر اینستاگرام عبارتند از:

ویو بگیر اینستاگرام
  • ویو رایگان اینستاگرام

این نرم افزار دارای سرعت بالایی است و در آن شما برای خود و دیگران می توانید ثبت سفارش انجام دهید. در این نرم افزار شما می توانید به صورت نامحدود ویو برای پست هایتان دریافت کنید. در این اپلیکیشن اگر نظری و انتقادی داشته باشید، به آن رسیدگی می شود. پشتیبانی آنلاین در این نرم افزار وجود و این پشتیبانی مربوط به هفت روز هفته می باشد و روز تعطیلی ندارند. در این نرم افزار برای این که ویو را برای خود و دیگران ثبت کنید، باید تبلیغ های درون برنامه ای را مشاهده کنید.

بازدید اینستاگرام تلفیقی از داشتن مخاطب بالا و تولید محتوای با کیفیت است.شما با استفاده از خرید فالوور می توانید عدد سرنوشت ساز درج شده در بیو را تغییر داده و کاربران واقعی را به دنبال کردن پبج خود ترغیب کنید. این کار کافیست تا بازدید پیج شما دچار صعود شگفت آوری شود.

فالوورگیر اینستاگرام فالوکمپ می تواند دستیار آنلاین شما در امور خرید خدمات اینستاگرامی باشد که در هر شرایطی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

ویو رایگان اینستاگرام

افزایش ویو پست های خود را بدون استفاده از ربات و احتمال شادوبن شدن با خرید بازدید پست اینستاگرام تضمین کنید.

  • فالو مدیا

فالو مدیا، یک نرم افزار بسیار قدرتمند است و می تواند برای پیج شما یا چنل شما، فالوور و ویو و لایک و سین و ممبر و … را ثبت کند. این اپلیکیشن برای سایت نیز خدمات می دهد. فالو مدیا سرویس سریع و بسیار مطمئنی دارد و روش کار آن بسیار ساده است. برای استفاده از این نرم افزار، نیازی نیست که پسوورد خود را به این اپلیکیشن بدهید. یکی از موارد بسیاز مهم که تر استفاده از این اپلیکیشن ها باید به آن دقت کرد، مسئله دادن پسوورد است، سعی کنید از نرم افزاری استفاده کنید که از شما پسووردی نخواهد. در این نرم افزار نیز امکان ثبت سفارش برای دیگران وجود دارد.فالومدیا ویو بگیر اینستا

  • اینستا سنتر

یکی دیگر از نرم افزار های ویو بگیر اینستاگرام، اینستا سنتر است. شما با استفاده از این برنامه می توانید برای پست ها و igtv خود تا سقف ده میلیون بازدید را بگیرید. در این اپلیکیشن خدمات دیگری همچون فالو و لایک داده می شود. روال کار در این اپلیکیشن به این صورت است که افراد دیگر را فالو و لایک می کنید و سکه می گیرید. با استفاده از سکه ها می توانید سفارشات خود را انجام دهید. البته روش دیگری برای دریافت سکه وجود دارد و نیازی نیست حتما افراد دیگر را لایک کنید یا فالو کنید. روش دیگر در این نرم افزار، دیدن تبلیغات می باشد.برنامه اینستاسنتر ویو بگیر

خرید فالوور واقعی اینستاگرام در کنار استفاده از این برنامه ها، جزییات پیج شما را در نظر مخاطب طبیعی تر می کند.

  • ویو کده

نرم افزار ویو بگیری که به صورت حرفه ای بر روی ویو و بازدیدها کار می کند. این نرم افزار می تواند، ویو اکانت های اینستاگرام و توئیتر و … شما را پر بیننده کند. این نرم افزار سبب افزایش بازدیدکنندگان لایو اینستاگرام شما و igtv شما خواهد شد. این نرم افزار خدمات دیگری همچون لایک و ویو را در بر دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. این برنامه نیز به پسورد شما برای ارائه خدمات نیازی ندارد. پشتیبانی این اپلیکیشن 24 ساعته می باشد و همه وقت پاسخگوی شما هستند.

ویو کده ویو بگیر اینستا
نرم افزار ویو بگیر اینستاگرام

سخن پایانی

نرم افزارهای بسیاری هستند که شما می توانید با آن ها برای پست های خود در اینستاگرام ویو بگیرید. بیشتر این نرم افزارها علاوه بر ویو، خدمات دیگری همچون افزایش فالوور و … را انجام می دهند. البته شما باید حواس خود را جمع کنید و به این نرم افزارها پسوورد خود را ندهید.سعی کردیم در این مقاله بهترین نرم افزارهای ویو بگیر اینستاگرام را برای شما معرفی کنیم.منتظر نظرات و پیشنهادات شماهستیم.

سوالات متداول

نرم افزار های ویو بگیر، برای انجام خدمات نیاز به پسورد ما دارند؟

خیر، این نرم افزارها برای انجام خدمات نیاز به هیچ پسوردی ندارند و شما نباید به آنها پسورد خود را بدهید.

آیا نرم افزارهای ویو بگیر خدمات دیگری همچون افزایش فالوور و .. را انجام می دهند؟

بله این نرم افزارها، به غیر از افزایش بازدید، خدمات دیگری را نیز انجام می دهند