5/5 - (2 امتیاز)

بسیاری از پیج های بیزینسی در اینستاگرام هستند که از طریق فروش محصولات مختلف در این شبکه اجتماعی درآمد کسب می کنند. اگر شما هم قصد ایجاد یک فروشگاه آنلاین در اینستاگرام را دارید، تا پایان مقاله همراه ما باشید چرا که می خواهیم پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

لیست بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام

محصولاتی که در ادامه درباره آن ها صحبت خواهیم کرد، پرفروش در اینستاگرام هستند اما شرط دستیابی به فروش بیشتر محصولات، رعایت برخی نکات و ترفند های فروش است. می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله «13 ترفند افزایش فروش در اینستاگرام» را مطالعه کنید.

برخی از بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام در زیر آورده شده است:

  • پوشاک

پوشاک، یکی از محصولاتی است که همیشه مورد نیاز مردم است. حتی بسیاری از سلبریتی های معروف نیز در اینستاگرام برند لباس خود را تاسیس کرده اند. به عنوان مثال، جاستین بیبر، برند لباس Drew House را تاسیس کرده است و در اینستاگرام برای برند خود تبلیغ می کند.

برای اینکه در حرفه فروش لباس در اینستاگرام موفق شوید، نیاز نیست که حتما سلبریتی باشید. آنلاین شاپ های کوچک لباس نیز درآمد بسیار خوبی از راه فروش لباس و پوشاک به دست می آورند.

بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام

برای جذب مشتری بیشتر و کسب اعتبار بیشتر در اینستاگرام از خرید فالوور واقعی اینستاگرام غافل نشوید!

  • جواهرات و بدلیجات

جواهرات نیز، یکی از بهترین انواع محصولات برای فروش در اینستاگرام به شمار می رود چرا که می تواند توجه خانم ها را به خود جلب کند. جواهرات دست ساز، جواهرات ساخته شده از فلز و سنگ های قیمتی، و حتی جواهرات ارزان اما زیبا برخی از این انواع جواهرات برای فروش در اینستاگرام هستند.

بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام
  • اکسسوری هایی مانند عینک آفتابی و ساعت

بسیاری از مردم عاشق جمع ‌آوری کلکسیون عینک ها و ساعت ها هستند. به همین دلیل همواره در میان صفحات مختلف اینستاگرامی به دنبال پیج هایی با چنین محتواهایی هستند تا عینک آفتابی یا ساعت تهیه کنند.

 ایده عینک آفتابی و ساعت به خصوص برای کاربرانی که به مد و لباس علاقه مند هستند، بسیار جالب توجه است چرا که وجود این دو محصول را برای ست کردن با لباس هایشان ضروری می دانند.

  • محصولات آرایشی و بهداشتی

سلامتی و سبک زندگی سالم، یکی از حوزه های بسیار محبوب در تجارت به شمار می رود. محصولات آرایشی و بهداشتی در دهه های اخیر در اثر تبلیغات رسانه ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. بنابراین کاربران اینستاگرام، هر پیجی که به آن ها امکان زندگی سالم تر و بهتری را می دهد را دنبال کرده و از محصولات‌ آن ها استفاده می کنند.

فروش محصول در اینستاگرام
  • محصولات تناسب اندام

بسیاری از علاقه مندان به ورزش و حفظ تناسب اندام، در اینستاگرام به دنبال وسایل و لوازم ورزشی هستند. اگر چه رقابت در این حوزه بسیار زیاد است اما این حوزه هنوز اشباع نشده است و شما همچنان می توانید با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود در اینستاگرام، محصولات تناسب اندام بفروشید.

  • آنلاین شاپ هدیه

مردم به دلایل مختلفی مانند کمبود وقت ترجیح می دهند از اینترنت برای عزیزانشان هدیه تهیه کنند و به طور مستقیم هدیه مورد نظر خود را برای آن فرد ارسال کنند. ایده آنلاین شاپ هدیه یکی از بهترین ایده های ممکن برای فروش در اینستاگرام است چرا که حوزه بسیار گسترده ای به شمار می رود.

فروش محصول در اینستا
  • فروش قاب و تابلو

قاب و تابلوها در دسته هنری، به شدت مورد توجه علاقه مندان به تزئین دکوراسیون منزل است. بسیاری از این قاب و تابلوها دست ساز هستند و فروش بالایی دارند. اگر علاقه مند به این حوزه هستید و خودتان مهارتی در درست کردن قاب و تابلو ندارید، می توانید با فردی که در این کار مهارت دارد شریک شوید و مسئولیت فروش و مدیریت پیج اینستاگرام را بر عهده بگیرید.

فروش کفش در اینستا
  • کفش

کفش ها، یکی از مهترین عناصر زیبایی در پوشاک به شمار می رود و همیشه به عنوان یکی از بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام شناخته می شود. همچنین جنس کفش هایی که می پوشید بسیار مهم اند برای اینکه ارتباط مسقیم با سلامتی بدن دارند.

به همین دلیل پیج های فروش کفش می توانند یکی از پرطرفدار ترین پیج ها باشند به شرطی که کیفیت و قیمت قابل قبولی را ارائه دهند.

  • محصولات سرگرمی

محصولات مربوط به سرگرمی، می تواند موضوعات مختلفی را پوشش دهد. هر یک از این سرگرمی ها طرفداران زیادی دارد که حاضرند برای آن پول بپردازند.

به عنوان مثال بازی های ویدئویی از انواع سرگرمی هایی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند که تعداد زیادی از آن ها به صورت حرفه ای به فعالیت های ویدئو گیمینگ مشغول اند.

ایده فروش محصول اینستاگرامی
  • وسایل تزئینی

بسیاری از کاربران اینستاگرام، علاقه زیادی به تزئیات خانه، فضای داخلی منزل، ادارات، باغ ها و … دارند. مجسمه ها یکی از انواع بسیار محبوب این وسایل تزئینی به شمار می رود که مردم بر اساس سلیقه شخصی، بودجه مالی یا فضای خالی مورد نظرشان آن ها را از اینستاگرام تهیه می کنند.

  • فروش غذا

فروش غذای آنلاین یکی دیگر از مواردی است که می تواند شما را به درآمد عالی برساند. در نظر داشته باشید که مشتریان شما بیشتر باید در نزدیکی تان باشند تا بتوانند از شما غذا سفارش دهند بنابراین قدرت تبلیغات اینستاگرامی شهر خود را دست کم نگیرید و شروع کنید به بازاریابی در خصوص فروش غذا در اینستاگرام.

در حال حاضر چون اکثر افراد اغلب ساعات شبانه روز خود را درگیر هستند و فرصت کمی برای غذا پخت یا درست کردن خوراکی های مختلف دارند، از خریدن خوراکی های آماده بسیار استقبال می کنند.

ایده فروش محصول در اینستاگرام
  • فروش لوازم الکترونیکی

لوازم الکترونیکی، مخصوصا آن هایی که جنبه تزئینی و زیبایی دارند، فروش بسیار بالایی دارند. فروش انواع ریسه های ال ای دی و رنگی یا دیگر وسایل از این قبیل، می تواند طرفداران زیادی داشته باشد. به همین دلیل فروش لوازم الکترونیکی نیز در دسته بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام در لیست ما قرار می گیرد.

  • لوازم جانبی تلفن همراه

گوشی تلفن همراه به عنوان یکی از وسایلی که تقریبا بیشتر ساعات روز همراه مردم است همواره بسیار مورد توجه پیج های کسب و کار اینستاگرامی قرار گرفته است. بسیاری از مردم به لوازم جانبی تلفن نیاز دارند. کیف‌های جدید، هدفون، شارژرهای کابلی، پاپ سوکت و موارد دیگر می‌توانند برای یک کسب‌ و کار خوب در اینستاگرام یک ایده عالی باشند.

  • لباس کودک و اسباب بازی

مادرها همیشه دوست دارند بهترین لباس ها و اسباب بازی ها را برای کودکانشان تهیه کنند به همین دلیل بسیاری از آن ها پیج های مختلف فروش لباس کودک و اسباب بازی را دنبال می کنند تا محصولاتی که از نظرشان برای کودکشان جذاب است را تهیه کنند. بنابراین این ایده نیز یکی از بهترین انواع محصولات برای فروش در اینستاگرام به شمار می رود.

اینستاگرام و فروش محصول
  • محصولات چاپ سه بعدی

چاپگرهای سه بعدی امکان تولید آسان محصولات شگفت انگیز مختلف را ایجاد می کنند. شرکت های تولید کننده چنین اقلامی باید با استفاده از اینستاگرام آنها را تبلیغ کنند و سفارش بگیرند.

  • لوازم جانبی مسافرتی

یکی از بهترین انواع پیج های اینستاگرامی فروش لوازم جانبی مسافرت است چرا که بسیاری از مردم به مسافرت علاقه مند هستند و مسافرت به خصوص سفر های کمپی و طبیعت گردی که این روز ها طرفداران زیادی هم پیدا کرده است، پیش از هر چیز، به ابزار و وسایل مخصوص نیاز دارد.

فروش کوله پشتی، کفش، کرم های ضد آفتاب، چادر مسافرتی، چراغ قوه و … برخی از این وسایل و تجهیزات به شمار می رود.

  • صابون طبیعی دست ساز

همانطور که گفتیم، این روز ها افراد اهمیت زیادی به سلامت پوست و بهداشت شان می دهند. صابون های گیاهی و دست ساز یکی از انواع محصولات بهداشتی و پوستی هستند که به جهت ارزان تر بودن نسبت به صابون های شیمیایی، می توانند طرفداران زیادی داشته باشند.

بهترین محصول اینستا برای فروش
  • غذا و محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی

بی شک علاقه مندان به نگهداری از حیوانات خانگی، به غذا و دیگر محصولات برای حیوان خانگی خود نیاز دارند. به همین دلیل همواره در پت شاپ ها به دنبال تهیه بهترین نوع وسایل و غذا برای حیوان خانگی خود هستند. ایده فروش محصولات و غذا برای حیوانات خانگی می تواند در لیست بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام قرار گیرد.

  • لباس قواره بزرگ

پیش از این گفته شد که فروش لباس در اینستاگرام، یکی از بهترین ایده های ممکن برای فروش در اینستاگرام است. در نظر داشته باشید که لباس های قواره بزرگ در مقایسه با سایر لباس ها کمی سخت تر پیدا می شود و افراد با وزن بالا معمولا به دنبال صفحات اینستاگرامی که لباس قواره بزرگ دارند می گردند. تمرکز روی فروش لباس های قواره بزرگ نیز می تواند به شدت برای شما سودآور باشد.

  • لوازم آشپزی

از دیگر بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام، فروش لوازم‌ آشپزی است. لوازم آشپزی طیف بسیار گسترده ای دارد و مردم متناسب با علاقه مندی و سلیقه خود در صدد تهیه آن ها بر می آیند.

ایده فروش در اینستا
  • محصولات مد روز برای نوجوانان

نوجوانان عاشق اینستاگرام هستند و زمان زیادی را صرف آن می کنند. اگر می‌دانید چه محصولات، اسباب‌بازی‌ها، خدمات یا لوازم جانبی در حال حاضر در بین نوجوانان محبوب هستند، شانس بسیار خوبی برای موفقیت در کسب و کار خود در اینستاگرام دارید. فروش انواع لباس های تینیجری، دست بندها،‌ کلاه و اکسسوری های خاص، برخی از این محصولات به شمار می رود.

  • محصولات طبیعی ارگانیک

در قرن بیست و یکم، بسیاری از مردم عاشق یک سبک زندگی سالم و طبیعی اند. غذاهای سالم و طبیعی، نوشیدنی ها و همچنین لوازم آرایشی، لوازم جانبی و سایر موارد به طور فزاینده ای مورد استقبال قرار می گیرند. فروش محصولات طبیعی ارگانیک می تواند به شما در افزایش فروش محصولات کمک کند.

فروش لوازم خوانگی در اینستا
  • طراحی دکور (در دسته ارائه خدمات)

بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال طراحی و دکوراسیون داخلی هستند. قرار دادن نمونه کارهای خود در پیج اینستاگرام و پست کردن‌ آن ها با چیدمان زیبا، می تواند مخاطبان زیادی را برای شما جذب کند. در نظر داشته باشید که خلاقیت در این نوع شغل بسیار اهمیت دارد.

سخن پایانی

اینستاگرام، به عنوان یک پلتفرم اجتماعی، امروزه تبدیل به یک بستر بسیار مناسب برای کسب و کارها شده است. در این مطلب 30 ایده به عنوان بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام به شما ارائه دادیم.

می توانید سوالات خود در زمینه فروش در اینستاگرام را از ما بپرسید. همچنین اگر تجربه این کار را دارید، آن را با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بهترین نوع محصول برای فروش در اینستاگرام کدام است؟

نمی توان محصولی را تحت عنوان بهترین نوع محصول برای فروش در اینستاگرام انتخاب کرد چرا که همه چیز بستگی به تلاش خودتان، سرمایه لازم برای انجام کار و بازاریابی دارد.

آیا محصولات دیگری برای فروش در اینستاگرام وجود دارد؟

بله. ما در مقاله بالا سعی کردیم به برخی از این محصولات اشاره کنیم اما شما می توانید از ایده های دیگری برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال ویدیو های آموزش فوتوشاپ تهیه کرده و به مردم بفروشید.

چرا از اینستاگرام برای فروش محصولات خود استفاده کنم؟

اینستاگرام پلتفرمی است که کاربران زیادی دارد و هر روز به تعداد کاربران آن افزوده می شود به همین دلیل یک بستر مناسب برای فروش محصولات به شمار می رود.