3.1/5 - (7 امتیاز)

View یا ویو اینستاگرام، افرادی که پست شما را مشاهده کرده اند یا استوری تان را دیده اند به شما می گوید تا ببینید چه تعداد از فالوورهایتان تولید محتوای شما را دیده اند. اگر شما نیز یکی از کاربران اینستاگرام هستید و می خواهید در مورد ویو اینستاگرام و روش های افزایش آن بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

ویو(view) اینستاگرام چیست؟ 

در ابتدای این مقاله می خواهیم شما را با معنی و مفهوم کلمه ویو و اینکه شامل چه قسمت هایی از اینستاگرام می شود، آشنا کنیم. کلمه ویو(view) یک کلمه انگلیسی  و به معنای، چشم انداز است .

هنگامی که شما در اینستاگرام خود محتوایی را تولید می کنید و با دیگران به اشتراک می گذارید، نیاز دارید تا بازخورد پست یا استوری که از طرف مخاطبان خود دریافت می کنید را بدانید تا بفهمید مخاطب شما چه نوع محتوایی را بیشتر دوست دارد. یکی از این روش های دریافت فید بک، نگاه کردن تعداد کامنت ها و ریپلای ها است اما مهمتر از آن، نگاه انداختن به ویو پست ها و استوری ها است.

افزایش ویو تاثیر مستقیمی در ورود به اکسپلور و افزایش فروش و بازدید شما خواهد داشت اما مهمترین راهکار برای جلب اعتماد مخاطبان در پیج های تازه تاسیس یا بیزینسی خرید بازدید استوری اینستاگرام است.

خرید 500 بازدید استوری
خرید 1000 بازدید استوری
خرید 2000 بازدید استوری
  • ویو پست در اینستاگرام

ویو پست یکی از مواردی است که میزان مشارکت و فعالیت مخاطبانتان را در پیج به شما توضیح می دهد. در نظر داشته باشید که تعداد ویو فیلم هایی که در پیج خود می گذارید همیشه از تعداد لایک ها بسیار بیشتر است چرا که ممکن است افراد زیادی پست شما را مشاهده کنند اما آن را لایک نکنند.

ویو پست و استوری اینستاگرام

حتما شما هم متوجه شدید هر چه میزان ویو یک پست بیشتر باشد افراد بیشتر ترغیب به مشاهده پست تا انتها خواهند بود؛ اما برای پیج های تازه تاسیس تنها راه برای افزایش بازدید و جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان شما خرید بازدید اینستاگرام است.

خرید 1000 بازدید ویدیو
خرید 2000 بازدید ویدیو
خرید 3000 بازدید ویدیو
  • ویو استوری در اینستاگرام

هنگامی که استوری مد نظرتان را در اینستاگرام خود آپلود می کنید، فالوورهای شما تا ۲۴ ساعت می توانند استوری شما را مشاهده کنند و بعد از ۲۴ ساعت، استوری شما پاک می شود مگر اینکه آن استوری را هایلایت کنید.

شما می توانید ببینید که چند نفر از فالوورهایتان استوری شما را مشاهده کرده اند. طبیعتا هر چه عدد ویو استوری شما بالاتر باشد، نشان دهنده علاقه مندی بیشتر افراد به پیج شما و در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام برای پیج خواهد شد.

چگونه ویو اینستاگرام را مشاهده کنیم ؟

ویو اینستاگرام شامل چندین بخش اینستاگرام می شود. استوری و پست دو بخش از اینستاگرام است که میزان بازدید از آن بسیار مهم است. ما در این بخش به بحث ویو پست و استوری در اینستاگرام می پردازیم.

مشاهده ویو استوری در اینستاگرام

استوری یا داستان یکی از بخش های مهم اینستاگرام است. محتوایی که شما از طریق استوری منتشر می کنید همیشگی نیست و فقط تا 24 ساعت در دسترس مخاطبین پیج شما قرار دارد. شما می توانید با گذاشتن استوری های جذاب و دنباله دار مخاطب را به دیدن ا استوری هایتان ترغیب کنید. میزان بازدید از استوری به صورت یک عدد در پایین صفحه استوری شما قابل مشاهده است. هم اینکه با بالا کشیدن صفحه می توانید پروفایل افرادی را که استوری شما را دیده اند را ببینید.

ویو استوری اینستاگرام
تنظیمات استوری مربوط به ویو استوری 

اینستاگرام برای حفظ حریم شخصی شما اقدامات زیادی انجام داده است. یکی از این اقدامات تنظیمات مربوط به استوری است. شما با استفاده از تنظیمات استوری می توانید افرادی را که می توانند استوری شما را ببینید را کنترل کنید. یکی از روش های کنترل کردن، روش hide کردن یا مخفی کردن افراد است در واقع شما با انجام این کار استوری خود را از دید افرادی که نمی خواهید استوری شما را ببینند مخفی می کنید برای انجام این کار باید قبل از گذاشتن استوری موارد زیر را رعایت کنید:

  1. وارد صفحه استوری اینستاگرام خود شوید.
  2. روی آیکون تنظیمات یا setting ضربه بزنید.
  3. وارد قسمت استوری یا داستان شوید
  4. در قسمت view یا بازدید استوری گزینه hide story from یا پنهان کردن استوری ، را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
    مخفی کردن ویو استوری
  5. وقتی که وارد این صفحه می شوید لیست کسانی که می توانند استوری شما را ببینند را مشاهده می کنید.
  6. با ضربه زدن روی نام هر کدام از افراد آنها را انتخاب کنید
  7. سپس روی گزینه done یا انجام شد، کلیک کنید تا استوری شما از دید افراد این لیست پنهان شود.
مخفی کردن ویو استوری اینستاگرام

توجه داشته باشید برای خروج این افراد تنها کافیست وارد لیست افراد پنهان شده شوید و تیک مقابل اسم آنها را بردارید تا این افراد بتوانند استوری شما را مشاهده کنند. 

مشاهده ویو پست های ویدیویی اینستاگرام

پست های ویدیویی اینستاگرام به دو صورت منتشر می شوند. به این صورت که:

1- اگر که پستی که شما منتشر می کنید به شکل ویدیویی با زمان کمتر از 1 دقیقه باشد. پست شما به صورت ویدیو های اینستاگرامی منتشر و تعداد لایک ها و بازید از آن به شکل پیش فرض در زیر پست شما ذکر می شود. تعداد ویو یک پست به این معناست که چه تعداد کاربر پست شما را دیده اند. مثلا وقتی که یک پست شما  500 view می خورد به این معناست که 500 نفر پست شما را مشاهده کرده اند.

2- این نوع پست برای ویدیوهایی است که زمان آن بیشتر از 1 دقیقه است و در قالب igtv منتشر می شوند. برای مشاهده ویو این نوع پست هم تنها کافیست به آمار عددی که در زیر پست نوشته شده مراجعه کنیم تا تعداد افرادی را که پست ما را مشاهده کردند ببینیم.

ویو پست اینستاگرام

چگونه ویو اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

همان طور که شما گفتیم اینستاگرام برای حفظ حریم شخصی شما اقدامات زیادی انجام داده است. یکی دیگر از این اقدامات مخفی کردن تعداد ویو و لایک های هر پست است. ما در اینجا به شما روش های مخفی کردن مقدار بازدید و لایک های پست هایتان،چه پست های جدید و چه پست های قدیمی را به شما آموزش می دهیم.

روش پنهان کردن لایک و ویو پست های جدید اینستاگرام

برای شروع، ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود ارتقاء دهید. سپس:

  1. یک پست جدید ایجاد کنید. برای ایجاد پست جدید روی آیکون+ در پایین صفحه کلیک کنید.
  2. بعد از انتخاب تصویر مورد نظر و اعمال فیلترها و ادیت های مورد نظر، در مرحله پایانی انتشار پست روی گزینه advanced setting کلیک کنید.
    مراحل مخفی کردن پست در اینستاگرام
  3.  اولین گزینه به نام، Hide Like and View Counts on This Post ، را فعال کنید.
پنهان کردن لایک و ویو پست های جدید اینستاگرام

حالا دیگر تعداد ویو و لایک این پست شما نمایش داده نمی شود.

همچنین بخوانید: ۱۳ روش ساده برای افزایش بازدید استوری

روش پنهان کردن تعداد لایک ها و ویو پست های قدیمی

اکنون برای اینکه بتوانید تعداد ویو و لایک های پست های قدیمی خود را پنهان نمایید باید مراحل زیر را طی کنید:

  • روی قسمت سه نقطه پست مورد نظرتان کلیک کنید
  • گزینه Hide Like Count برای تصویر و View Count برای ویدیو را فعال کنید. تا دیگر تعداد لایک و کامنت ها مشاهده نشود . 

این کار را می توانید برای دیگر پست هایتان هم انجام دهید. 

مخفی کردن ویو پست

روش ها رایگان افزایش ویو اینستاگرام

اگر پیج شما پابلیک باشد، به احتمال زیاد علاقه مند هستید تا فالوورهای بیشتری را جذب کنید. چه پیج شما کاری باشد چه روزمرگی های خودتان را به اشتراک بگذارید، عوامل زیادی می تواند در جذب فالوور به شما کمک کند که یکی از آن ها جذب فالوور از طریق افزایش ویو اینستاگرام است.

راه های افزایش ویو اینستاگرام از طریق استوری

  • تگ کردن موقعیت مکانی در استوری ها

یکی از راهکارهای افزایش ویو در اینستاگرام تک کردن موقعیت مکانی در استوری هایتان است. چه لوکیشن شما در خانه باشد چه خارج از خانه، همیشه این روش را برای افزایش ویو در اینستاگرام امتحان کنید. این کار باعث می شود بازدید های افرادی که در اطراف شما هستند بیشتر شود در نتیجه افراد بیشتری شما را فالوو می کنند.

  • از هشتگ ها استفاده کنید

استفاده از هشتگ های مرتبط با استوری مد نظرتان می تواند به افزایش بازدید ویو اینستاگرام شما کمک کند. بسیاری از پیج های اینستاگرام از طریق همین هشتگ ها به دیگران معرفی می شوند و مردم آن ها را فالوو می کنند.

روش ها رایگان افزایش ویو اینستاگرام
  • از محتوای مرتبط با موضوع پیج خود در استوری استفاده کنید

مخاطبان شما همیشه به دلیل موضوع پیج تان، شما را فالوو می کنند به همین دلیل سعی کنید استوری هایتان همیشه از موضوع مرتبط با پیج استفاده کنید تا مخاطبان خود را از دست ندهید و افرادی که به محتوای پیج شما علاقه مند هستند پیج شما را فالوو کنند.

  • از استوری های از نظر سنجی استفاده کنید

یکی از ترفندهایی که به شدت به افزایش ویو اینستاگرام شما کمک می کند، استفاده از نظرسنجی های مختلف است. مردم همیشه دوست دارند نظراتشان را در خصوص موضوعات مختلف اعلام کنند. حتی افرادی که شما را فالوو نمی کنند نیز در نظر سنجی شما شرکت می کنند و تعامل پیج شما با این کار افزایش پیدا می کند.

همچنین برای اینکه افراد بیشتری را ترغیب مخاطبانتان به شرکت در نظر سنجی کنید یا اینکه اعتبار پیج خود را بیشتر نشان دهید می توانید از خرید رای نظر سنجی نیز استفاده کنید.

افزایش ویو اینستاگرام
  • از ریلرزها در استوری های خود استفاده کنید

ریلزرها که ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای در اینستاگرام هستند، به راحتی در استوری ها آپلود می شوند و به سرچ اینستاگرام راه پیدا می کنند. استفاده از ریلزها می توانند بازدید استوری شما را افزایش دهند.

راه های افزایش ویو اینستاگرام از طریق پست

  • پست گذاری مرتب در اینستاگرام

پست گذاشتن دیر به دیر در اینستاگرام باعث فروریختن فالوورهای شما و کاهش بازدید پیج شما می شود. برای پست گذاشتن در اینستاگرام خود یک برنامه ریزی درست داشته باشید و پست گذاری را به صورت مرتب انجام دهید. این کار باعث می شود تا ویو پست های اینستاگرامی شما نیز بیشتر می شود.

  • برنامه ریزی برای انتشار پست ها در اینستاگرام

اگر برنامه ریزی درستی در خصوص انتشار پست ها داشته باشید، تعامل شما با مخاطبانتان نیز بیشتر می شود به همین دلیل از برنامه هایی که در این خصوص (تقویم تولید محتوای اینستاگرام) وجود دارند استفاده کنید تا انتشار پست هایتان به طور مرتب صورت گیرد.

تقویم تولید محتوا و افزایش ویو رایگان
  • عمل کردن خلاقانه برای انتشار پست ها در اینستاگرام

برای تولید محتوا در اینستاگرام هر چقدر سعی کنید، سبک خودتان را داشته باشید، ویو پست های اینستاگرام شما نیز بیشتر می شود. سعی کنید سبک خودتان را داشته باشید تا بتوانید افراد بیشتری را جذب کنید.

سخن پایانی

در این مقاله راجب موضوع ویو اینستاگرام صحبت کردیم و راه های افزایش بازدید اینستاگرام را معرفی کردیم. همچنین سعی کردیم تمامی نکات و موضوعات مربوط به این مطلب را به طور کامل پوشش دهیم. اگر شما هم ترفندی برای افزایش ویو اینستاگرام می شناسید، خوشحال می شویم تا آن را با ما به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. 

سوالات متداول

ویو اینستاگرام چیست؟

میزان بازدید و تعداد افرادی که محتوای منتشر شده توسط شما را مشاهده می کنند.

راه های افزایش بازدید در اینستاگرام؟

استفاده از پروفایل جذاب، نوشتن بیو مناسب، استفاده از هشتگ های مرتبط با موضوع پیج

ویو استوری و پست را چگونه مشاهده کنیم؟

برای مشاهده ویو استوری فقط باید به عدد نوشته شده در پایین صفحه دقت کرد. برای مشاهده ویو پست ها هم به آمار ذکر شده در زیر پست را باید مشاهده کرد.