5/5 - (1 امتیاز)

 اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار است که، هر کسی می تواند با ثبت نام در آن صاحب یک پیج شود. پیج ها دارای بیوگرافی و عکس پروفایل و پست ها و هایلایت ها و … هستند. عکس پروفایل از مواردی است که افراد زیادی آن را چک می کنند و شاید شما جز افرادی هستید که می خواهید بفهمید چه کسی پروفایل شما را چک می کند. در این مقاله، راه های شناسایی اکانت هایی که پروفایل ما را در این پلتفرم چک می کنند، بیان خواهیم کرد.

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کنند؟

این موضوع برای بسیاری از افراد، اهمیت ویژه ای دارد زیرا با این کار اطلاعات فراوانی بدست می آورند. این افراد می خواهند بدانند که چرا یک فرد بعد از دیدن پست، آن را لایک نکرده است یا چرا کامنت نگذاشته است.

صاحبان پیج های کسب و کار با بررسی این موارد می توانند، سلایق فالوور های خود را بشناسند و مبتنی بر سلایق آن ها پست های خود را تولید کنند و فالوور هایشان را تبدیل به مشتریان خود کنند.

حال این سوال پیش می آید که چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کنند. در ادامه همراه ما باشید تا راهکارهایی را به شما آموزش دهیم.

پروفایل اینستاگرام
  • تجاری سازی اکانت اینستاگرام

یکی از قابلیت های ویژه اینستاگرام، تجاری سازی اکانت ها می باشد که با آن می توانید قابلیت های جامع تری را در اینستاگرام خود مشاهده کنید.

با تجاری سازی اکانت اینستاگرام خود تا حدی دستمان باز تر می شود و می توانیم بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک می کنند، اگر یک پیج برای کسب و کار راه انداخته اید، حتما آن را تجاری کنید.

اگر اکانت خود را تجاری سازی کنید، قابلیت های بیشتری برای این که فالوور های خود را زیر نظر بگیرید خواهید داشت. حال چگونه اکانت خود را تجاری سازی کنیم؟ در ادامه مراحلی که گفته می شود را انجام دهید تا اکانت شما تجاری سازی شود.

  1. سعی کنید اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید.
  2. سپس به پروفایل کاری خود در اینستاگرام بروید، برای این کار باید در نوار پایین صفحه روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.
  3. حال در صفحه پروفایل کاری خود، روی گزینه سه خط بالای صفحه ضربه بزنید.
  4. سپس در صفحه باز شده گزینه Setting یا تنظیمات را انتخاب کنید.پروفایل اینستاگرام
  5. صفحه ای برای شما باز می شود باید روی گزینه Account کلیک کنید.
  6. در حال حاضر در صفحه باز شده باید به آخر صفحه برود و روی متن آبی رنگ Switch to perofessional Account ضربه بزنید.
    1. در این مرحله برای شما توضیحاتی داده می شود که در واقع مزایای اکانت بیزینسی می باشد.
    2. در مرحله بعدی باید دسته بندی خود را انتخاب کنید، و سپس بر روی گزینه Done، پایین صفحه کلیک کنید.
    3. حال از شما می پرسد که می خواهید اکانت شما به حالت بیزینسی در بیاید شما باید بر روی گزینه switch to perofessional account کلیک کنید.راه چک کردن پروفایل اینستا

حال شما یک اکانت تجاری سازی شده را در اختیار دارید که اطلاعات زیادی را اعم از بازدیدکنندگان پیج و … را در اختیار شما می گذارد.

این اطلاعات را می توانید به صورت دسته بندی هفته ای نیز مشاهده کنید، شما برای دیدن این اطلاعات باید روی قسمت سه خط بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی گزینه insights بزنید.

اگر می خواهید مثل حرفه ای ها در اینستاگرام فعالیت کنید، مقاله جدیدترین برنامه های اینستاگرام برای شماست.

  • برنامه های بازدید یاب

اپلیکیشن هایی در رابطه با اینستاگرام وجود دارند که امکانات زیادی را در رابطه با پیجتان در اختیار شما می گذارند. شما می توانید با اطلاعاتی که این برنامه ها به شما می دهند پیج خود را به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه  تحلیل کنید.

اما شما باید حواستان باشد که برنامه های مضر نصب کنید، زیرا برنامه هایی وجود دارند که ممکن است به اکانت اینستاگرام شما و گوشی شما آسیب برسانند. در ادامه همراه ما باشید تا چند اپلیکیشن بازدید یاب را به شما معرفی کنیم که برای گوشی و پیج شما مضر نباشند.

  1. اپلیکیشن Who viewed my profile for Instagram

این برنامه به شما می گوید که چه کسانی شما از پروفایل شما بازدید کرده اند، چه کسانی شما را به تازگی لایک کرده اند و همچنین پنج نفر آخری که از اینستاگرام شما بازدید کرده اند را نمایان می کند.

این اپلیکیشن دانلود فروانی داشته و برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این برنامه از محیط کاربری ساده ای برخوردار است و هم چنین شما را از آخرین مشارکت های انجام شده در پیجتان با خبر می سازد.

چک کردن پروفایل اینستا
  1. اپلیکیشن Follower insight for Instagram

این اپلیکیشن، یک برنامه جامع و کامل برای بررسی اکانت اینستاگرام شما می باشد. این برنامه به شما بهترین فالوورهایتان را نمایش می دهد، افرادی که همیشه پست های شما را لایک کرده اند را نشان می دهد و قابلیت های بسیاری دارد که برای مشاهده آن، بهتر است یک بار آن را نصب کنید.

برنامه چک کردن پروفایل اینستاگرام
  1. اپلیکیشن Follower Analyzer For Instagram

این اپلیکیشن در آنالیز اکانت شما و توسعه و پیشرفت اکانت شما، کمک شایانی به شما خواهد کرد. این اپلیکیشن به شما افرادی که در اینستاگرام با آن ها دوستان مشترکی دارید را نشان می دهد.

در واقع این قابلیت در اینستاگرام نیز موجود است و همان دوستان دوستانتان می باشد که در لیست پیشنهادی اینستاگرام موجود هستند. اما این اپلیکیشن از اینستاگرام پا را فراتر گذاشته است و اطلاعات دقیق تری در رابطه با این موضوع به شما می دهد.

برنامه آنالیز پروفایل چکر اینستا
  1. اپلیکیشن Follow meter for Instagram

این برنامه در اینستاگرام، میزان محبوبیتتان را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا در اینستاگرام به فرد محبوب تری تبدیل شوید. این برنامه افرادی که شما را بلاک کرده اند را نشان می دهد و همچنین به مانند برنامه Follower insight for instagram افرادی را که برترین فالوور های شما نام دارند، نشان می دهد.

نکته:ممکن است این برنامه برای درصد بالایی از تلفن های همراه در ایران به دلیل تحریم ها در دسترس نباشد.

برنامه چک پروفایل اینستا
  1. اپلیکیشن visitor pro

این برنامه برای کاربران آیفون می باشد و کسانی که سیستم عامل ios دارند می توانند با این برنامه افرادی که پروفایل اینستاگرام آن ها را چک می کنند، ببینند.  زمانی که این برنامه را نصب کنید،  در عرض چند دقیقه اطلاعات بسیار دقیقی در مورد کابرانتان به شما می دهد. امکانات این نرم افزار تقریبا به مانند نرم افزارهای دیگر می باشد.

برنامه کاربردی چک کردن پروفایل اینستاگرام در آیفون
  1. اپلیکیشن insights for Instagram ghosts follower stories

این اپلیکیشن یک اپلیکیشن جامع و کامل است که به سوال چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کنند، جواب می دهد.

این برنامه جز برنامه های مورد اعتماد از نظر کاربران اینستاگرام می باشد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. با این برنامه می توانید فالوور ها را آنالیز کنید و همچنین بازدیدکنندگان استوری را مشاهده کنید. این برنامه مناسب سیستم عامل اندروید می باشد و محیط کاربری ساده ای دارد.

برنامه کاربردی چک کردن پروفایل اینستا
  1. اپلیکیشن Follower Analyzer profiles

کاربران ios می توانند با استفاده از این برنامه به سوال چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کنند؟ پاسخ بدهند. کسانی که آیفون دارند می توانند با استفاده از این نرم افزار گزارش دقیقی در مورد پست های خود، استوری های خود و … بدست آورند.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار این است که بلافاصله پس از بازدید پست هایتان برای شما نوتیفیکیشنی ارسال خواهد شد.

با استفاده از این برنامه می توانید مهم ترین و تاثیر گذارترین فالوو  های خود را بشناسید. از مزیت های دیگر این اپلیکیشن این است که محیط کاربری ساده و مخاطب پسندی را دارد.

چک کردن پروفایل اینستا در آیفون

آیا به دنبال کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام هستید؟

اعتبار خود را با خرید فالوور بالا ببرید تا شاهد سرازیر شدن مخاطبان به پیج خود باشید.

  • سایت های چک کننده اینستاگرام

تا به حال فهمیدیم که برنامه های بازدیدیاب به سوال چه کسانی می توانند پروفایل اینستاگرام ما را چک کنند؟ پاسخ می دهند.

اما اگر کسی نمی خواست که برنامه ای در گوشی خود نصب کند، حال تکلیف چیست. اگر نخواهیم از برنامه های بازدید یاب استفاده کنیم ولی بدانیم چه کسانی پروفایل ما را چک می کنند؟ باید به سراغ سایت های چک کننده اینستاگرام برویم.

گاهی تبلیغات در برنامه های بازدید یاب اینستاگرام به قدری زیاد و حوصله سر بر می باشد که بهتر است به سراغ سایت های چک کننده اینستاگرام برویم. افراد زیادی هستند که از  تجربه کار با اپلیکیشن ها راضی بودند، اما افرادی نیز هستند که از برنامه های بازدید یاب رضایت کافی را نداشته اند. اگر امنیت پیج شما برایتان مهم است قبل از ورود به هر سایت و برنامه ای بهتر است درمورد آن تحقیق کنید.

سخن پایانی

اینستاگرام نرم افزاری است که سالانه در حال پیشرفت و توسعه می باشد و افراد به دنبال راه حل هایی برای استفاده بهتر از این اپلیکیشن هستند. یکی از سوالاتی که افراد مختلف به دنبال راه حل مناسب برای آن هستند، این است که چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کنند؟

راه کار های زیادی برای پاسخ به این سوال وجود دارند؛ به عنوان مثال، می توان به برنامه های بازدید یاب و سایت های چکر اینستاگرام و تجاری سازی اکانت اشاره کرد.منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

آیا برنامه های بازدید یاب مضر هستند؟

ممکن است مضر باشند، ممکن است مضر نباشند همه این ها به این بستگی دارد که شما تجسس های لازم برای این برنامه ها را انجام داده باشید.

آیا سایت های چکر اینستاگرام کلاه بردار هستند؟

بسیاری از این سایت ها قبل از ارائه خدمات از شما پول می گیرند و ممکن است این سایت پس از گرفتن پول به شما خدماتی ارائه ندهد.