3/5 - (2 امتیاز)

یوتیوب محبوب ترین پلتفرم اشتراک ویدیو در جهان امروزه طرفداران زیادی دارد. کسب شهرت و در کنار آن کسب درآمد از این پلتفرم سبب شده تا بسیاری رو به یوتیوبری در این اپ بیاورند. در این مطلب به معرفی درآمد یوتیوبرهای معروف ایرانی می پردازیم؛ شما هم با بررسی نوع فعالیت این افراد و سبک کاریشان می توانید ایده خوبی برای شروع و ادامه فعالیت خود در این پلتفرم داشته باشید.

درآمد یوتیوبرهای معروف ایرانی را بشناسید

هومن ( HoomanTV)
هومن ( HoomanTV)

هومن ( HoomanTV): یوتیوبری با طعم شوخ طبعی

هومن، بیشترین سابسکرایبر را در یوتیوب دارد. این یوتیوبر فعال در سال 2014 فعالیت خود را در این پلتفرم شروع کرد. ویدیوهای او با مضامین طنز و شوخ طبعی است. او بیشتر به خاطر دوربین مخفی های خاص خود شناخته شد. آیدی کانال هومن در یوتیوب @hoooman است.

با توجه به میزان محبوبیت و تعداد زیاد سابسکرایبرهای این یوتیوبر می توان گفت او جزو پردرآمدترین یوتیوبرها است؛ اما محاسبه درآمد قطعی او را به دلیل اینکه اخیر در یوتیوب فعالیت نمی کند، ممکن نیست.

فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت (Farshad Silent): یوتیوبر با ویدیوهای طنز و چالشی

از دیگر یوتیوبرهای فعال و محبوب ایرانی فرشاد سایلنت است. فرشاد با تیکه کلام های طنز و داشتن ویدیوهای طنز و چالشی با سرعت زیاد در میان ایرانیان محبوب شد.

درآمد او از یوتیوب حدود 50 هزار دلار است. فرشاد با داشتن 662 هزار سابسکرایب از پرطرفدارترین یوتیوبرهای ایرانی است. نام اصلی او فرشاد دهقانی است و شما می توانید او را در یوتیوب با آیدی @farshadsilent پیدا کنید.

مدگل (Madgal)
مدگل (Madgal)

مدگل (Madgal): یوتیوبر ترسناک ایرانی

آتوسا متولد 1374 با نام مدگل فعالیت خود را در یوتیوب شروع کرد. این یوتیوبر فعال، فارغ التحصیل رشته مدیریت در دبی است.

آیدی مدگل در یوتیوب @madgalmusic است؛ کانال مدگل در یوتیوب حدود 514 هزار سابسکرایب دارد. علت شهرت مدگل در یوتیوب، آماده کردن ویدیوهای ترسناک است. درآمد مدگل در یوتیوب حدود 25 هزار دلار در ماه است.

سوگنگ (SoGang)

سوگنگ (SoGang): یوتیوبر با ری اکشن های طنز و جالب

علیرضا عزازیل با انتشار ویدیوهای طنزو ری اکشن های جالب توانسته میزان سابسکرایب های خود را در یوتیوب افزایش دهد. همچنین دوستی و انتشار چند ویدیو طنز با فرشاد سایلنت بر میزان شناخته شدن و محبوبیت او افزوده است.

علیرضا متولد سال1378 در بوشهر است و اکنون در امارات زندگی می کند. خواهر او نیز یک بلاگر موفق در اینستاگرام است که با انتشار ویدیوهای طنز، اموزش زبان عربی و … محبوبیت زیادی دارد. او با 516 هزار سابسکرایبر درآمدی حدود 30 هزار دلار درماه از یوتیوب دارد. 

آریا کئوکسر (Aria Keoxer)
آریا کئوکسر (Aria Keoxer)

آریا کئوکسر (Aria Keoxer): یوتیوبر گیمینگ با ری اکشن های خاص

آریا یوتیوبر معروف متولد سال ۱۳۷۵ است. این یوتیوبر فعالیت خود را با انتشار ویدیوهای گیمینگ و ری اکشن های خاص و طنز از بازی ها و دوربین مخفی های مختلف آغاز کرد. خاص بودن حوزه فعالیت او باعث که به سرعت 502 هزار فالوور را بتواند جذب کند. در حال حاضر درآمد میانگین  او در ماه 45 هزار دلار است.

میا پلیز (Mia Plays)
میا پلیز (Mia Plays)

میا پلیز (Mia Plays): اولین زن یوتیوبر ایرانی

کیمیا ملقب به میا، متولد سال ۱۳۷۱ است. او رتبه ۲ در کنکور هنر را کسب کرد و در زمینه طراحی صنعتی مشغول به تحصیل شد. کیمیا فعالیت خود را در یوتیوب را از سال ۱۳۹۶ و با  آپلود کردن ویدیوگیم از شروع کرد. بعد از مدتی فعالیت همسرش کوروش نیز به او پیوست. فعالیت خوب خود و عواملی مثل گذاشتن ویدیوهای جذاب و چالشی باعث شد میزان فالوورهای او به 464 هزار نفر برسد. درامد میا از کانال یوتیوب در ماه حدودا 45 هزار دلار است.

با خرید سابسکرایب یوتیوب به محبوبیت و درامدزایی خود سرعت ببخشید.

والکور (Walkover):
والکور (Walkover):

والکور (Walkover): ویوتیوبر با ویدیوهای هیجان انگیز دارک

والکور نام مستعار سعید گل محمدی یوتیوبر موفق دهه هشتادی است. ویدیوهای چالشی دارک و ترسناک توانسته حدود 327 هزار سابسکرایب جمع کند و درآمدی حدود 20هزار دلار در ماه داشته باشد.

کومان (Kouman)
کومان (Kouman)

کومان (Kouman): یوتیوبرهای فعال طنز پرداز

کوروش نامزدمیا و ایمان مدیریت کانال کومان را دارند. کانال کومان در ابتدا کانال شخصی کوروش بود. مضامین ویدیوهای این کانال جذاب امتحان کردن چیزهای متنوع و ری اکشن های عالی است. این کانال با وجود اینکه فعالیت خود را کمتر از سه سال است که شروع کرده، توانسته حدود 274 هزار سابسکرایبر جمع کند. درآمد این کانال حدود 10 هزار دلار است.

پویان ان آر (Pouyan NR)
پویان ان آر (Pouyan NR)

پویان ان آر (Pouyan NR): یوتیوبری با سبک طنز و دوربین مخفی

پویان نوروزی متولد سال 1376 با نام مستعار پویان ان آر فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرد. پویان رپری که فارغ التحصیل رشته کامپیوتر بود به تدریج فعالیت خود را به یوتیوبری تغییر داد. ویدیوهای او بیشتر با مضامین طنز و دوربین مخفی است او با این دست ویدیوها توانست 297 هزار سابسکرایبر را در کانال خود جذب کند.

موبو نیوز (Mobonews)
موبو نیوز (Mobonews)

موبو نیوز (Mobonews): یوتیوبر علاقمند به تکنولوژی های روز دنیا

مهدی شجاری در سال 1397 فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرد. کانال موبو نیوز با محتواهایی در زمینه تکنولوژی، نرم افزار و سخت افزار موبایل فعالیت خود را آغاز کرد. محتواهای جذاب او در این زمینه باعث شد تا کانال او در یوتیوب 228 هزار سابسکرایبر داشته باشد. با این حساب درآمد حدودی شجاری از این کانال حدود 20 هزار دلار در ماه است.

پوریا پوتک (Putak)
پوریا پوتک (Putak)

پوریا پوتک (Putak): یوتیوبر رپ و موسیقی

پوریا در سال 1370 در تهران متولد شد. او کانال خود را با نام مستعارش پوریا پوتک راه اندازی کرد. این رپر نسل سوم که در اوکراین زندگی می کند محبوبیت خود در یوتیوب را مرهون ویدیوهای طنزش است.

البته او برای طرفداران خود و علاقمندان به رپ، آهنگ ها و کارهای حرفه ای خود را منتشر می کند.

کانال او هم اکنون 530 هزار سابسکرایبر دارد. درآمد پوریا از کانال یوتیوبش ماهانه در حدود 87هزار دلار است.

یوتیوبر محبوب شما؟!

فعالیت و کسب درآمد در یوتیوب نیازمند حضور مستمر، خلاقیت زیاد و متفاوت بودن است. توجه داشته باشید ایده گرفتن از افراد موفق، با کپی کردن صرف سبک دیگران تفاوت زیادی دارد. اکنون که با یوتیوبرهای موفق ایرانی آشنا شدید نظر خود را در مورد بهترین یوتیوبر با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید.