5/5 - (4 امتیاز)

تردز اینستاگرام یا threads Instagram اپلیکیشنی جدید است که در رقابت با توییتر و با قابلیت هایی مشابه آن ایجاد شده است. این اپلیکیشن نو ظهور توانسته در مدت زمانی کم جایگاهی خوب در میان طرفداران اینستاگرام پیدا کند پس می توان گفت همان طور که اینستاگرام بازاری گرم برای معرفی خود و یا محصولات شما بود اکنون تردز نیز این پتانسیل را دارد. برای استفاده از این پتانسیل ها قبل از اشباع شدن بازار آن باید به فکر روش های افزایش فالوور Threads‌باشید.

اینستاگرام و اپلیکیشن جانبی آن تردز محلی برای تامل بیشتر افراد با یکدیگر در فضای مجازی است. این اپلیکیشن همانند اینستاگرام قابلیت هایی مثل فالو، لایک، پست و ریشیر دارد و قطعا هر چه افزایش فالوور Threads‌شما بیشتر باشد میزان بازدید، محبوبیت و فروش شما در این اپ بیشتر خواهد بود.

اما چون این اپ به تازگی منتشر شده شاید هنوز بسیاری با نحوه افزایش فالوور threads آشنایی کاملی نداشته باشند. اگر شما هم قصد افزایش محبوبیت و اعتبار خود را در این شبکه اجتماعی محبوب دارید با ما همراه باشید تا نکاتی بی نظیر در مورد افزایش فالوور تردز با شما در میان بگذاریم.

افزایش فالوور Threads

۹ راهکار افزایش فالوور تردز اینستاگرام

افزایش فالوور Threads راهکارها و روش های زیادی دارد که در اینجا ما تنها به بخشی از مهمترین روش های آن اشاره می کنیم.

1. خرید فالوور تردز راهکاری سریع و موثر

یکی از سریع‌ترین روش های افزایش فالوور Threads، خرید فالوور است. خرید فالوور تردز پیج شما را محبوب و معتبر نزد مخاطبانتان جلوه خواهد داد. قطعا بعد از ایجاد جذابیت و اعتبار برای پیج تان افزایش فالوور واقعی تردز با استفاده از سایر روش ها کمی ساده تر خواهد بود.

نکته: خرید فالوور تردز را به عنوان راهکار تکمیلی و در کنار تولید محتوا و تعامل مستمر مد نظر داشته باشید نه به عنوان تنها راه برای موفقیت در تردز.

2.تولید محتوا راز ماندگاری همیشگی شما

تعامل داشتن با مخاطبان به روش های مختلفی ممکن است اما یکی از موثرترین روش ها تولید محتوا است. قطعا تولید محتوای به روز و جذاب می تواند شما را در قلب مخاطبانتان ماندگار کند.

فالو کردن پیج تردز شما منوط به این است که بتوانید با مخاطبانتان ارتباط موثری برقرار کنید که برای این موضوع باید به موارد زیر در تولید محتوای خود دقت داشته باشید:

  1. مطالب روز جامعه را برای تولید محتوا انتخاب کنید
  2. محتواهای روز را متناسب با مخاطبانتان انتخاب کنید
  3. درخواست کنید از مخاطبانتان ریشیر یا کامنت و لایک داشته باشند
  4. استفاده از عکس و شکلک می تواند وجه زیباتری به پیج تردز شما بدهد
  5. تعامل با اکانت های مشابه شانس بیشتر دیده شدن اکانت شما را بیشتر می کند

3. محتوای جذاب و ترند بازنشر می شود!

قطعا اگر محتوایی ببینید که یا به لحاظ عملی، ظنز و یا هر موضوع دیگری که مورد پستند شما است جذاب باشد بدون اینکه سازنده از شما بخواهد آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارید.

بنابراین یک محتوا برای اینکه بازنشر و ریشیر شود باید قابلیت ریشیر شدن را داشته باشد.محتوایی که به روز نیست یا از جذابیت زیادی براب مخاطب برخوردار نیست او را علاقمند برای باز ارسال به دوستانش نمی کند.

پس قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید، از محتواهای رقبا ایده بگیرید و آن را با خلاقیت ترکیب کنید. این راز موفقیت در هر شبکه اجتماعی است.

4.همکاری با پیج هایی که زمینه فعالیت مشابه دارند

همکاری با پیج ها با زمینه فعالیت مشابه می تواند یک بازی برد برد باشد. این همکاری می تواند به صورت ریشیرهای تعاملی باشد یا تبلیغ های هدفمند … هر یک از این روش ها را انتخاب می کنید مهم تر از ان این است که پیج ها در یک حوزه فعالیت داشته باشند و دو تبلیغات شما باید جذاب و در زمان مناسب منتشر شود.

همچنین از روش های رایگان نیز می توان استفاده کرد. یکی از این روش ها گذاشتن کامنت های جذاب و یا پاسخ کامنت های پیج های رقیب را دادن است. البته توجه داشته باشید که این روش باید زیاد استفاده نشود تا از نظر اخلاقی و … دچار مشکل نشوید.

روش های افزایش فالوور Threads

5. برگزاری چالش‌ های جذاب در تردز

برگزاری مسابقه همیشه راهکار مناسبی برای دیده شدن و جذب فالوور بیشتر در هر شبکه اجتماعی است و قطعا تردز نیز از این قاعده مستثنا نیست.

گذاشتن کامنت هایی مثل منشن کردن، کامنت بیشتر گذاشتن و … می تواند ایده خوبی باشد تا افراد را ترغیب به تعامل و معرفی بیشتر پیج شما به دیگران کند.

6. محتوای خود را در اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارید

قطعا تردز یک اپ نو ظهور است که برای جذب فالوور باید بیشتر زمان برای ان بگذارید اما همیشه راهکارهای کمکی می تواند به روند افزایش فالوور شما سرعت ببخشد. یکی از این روش ها اشتراک گذاری محتوای شما د راینستاگرام است. قطعا برای مخاطبان شما هم جالب است که بدانند در تردز چه محتوایی می گذارید و شاید برای بسیاری تعامل برقرار کردن و وقت گذاشتن برای تردز راحت تر از اینستاگرام باشد. بنابراین مخاطبان خود را می توانید ترغیب کنید که برخی موارد را در تردز با آن ها به اشتراک می گذارید یا اموزش می دهید.

7.لینک اکانت تردز خود را در اینستاگرام نیز بگذارید

گذاشتن لینک اکانت تردز خود در بایو اینستاگرام یا در استوری می تواند یک راه سریع برای دستیابی مخاطبانتان به شما در تردز باشد. در ادامه محتوا به شما نحوه به اشتراک گذاری لینک اکانت تردز را نیز اموزش خواهیم داد. پس نگران نباشید و تا انتها ما را همراهی کنید!

8. کامنت ها راز بیشتر شناخته شدن شماست

یکی از روش های تاثیر گذار برای جذب فالوور، گذاشتن کامنت در پیج های دیگر است. این روش نه تنها در تردز بلکه در سایر شبکه های اجتماعی نیز به عنوان یکی از روش هایی که مخاطب هدف را تحت تاثیر قرار می دهد و هدفمند است شناخته شده است. گذاشتن کامنت های جذاب افراد را ترغیب می کند تا به پیج شما سری بزنند و با کامنت مارکتینگ می توانید در صورت داشتن پیجی جذاب فالوورهای پیج تردز خود را افزایش دهید.

9.تبلیغات حرف آخر را می زند!

تبلیغات همیشه به عنوان راهکاری سریع و هدفمند برای افزایش فالوور در تمام شبکه های اجتماعی شناخته شده است. اگر این تبلیغات در پیج های همکار و در حوزه های کاری مشابه باشد تاثیر گذاری بیشتری هم خواهد داشت.

نکته ای که در این مورد مهم است این است که سعی کنید تبلیغات شما به صورت رسمی و علنی نباشد! یعنی در پیج هدف به گونه ای تبلیغ کنید که گویی پست مشترک گذاشته اید چرا که این نوع تبلیغات قطعا بازدهی بیشتر از تبلیغات مستقیم دارد.

نحوه اشتراک گذاری لینک تردز در سایر شبکه های اجتماعی

همان طور که قبلا گفتیم با گذاشتن لینک تردز خود در سایر شبکه های اجتماعی می توانید به روند افزایش فالوورهای هدفمند خود کمک شایانی نمایید.

برای اشتراک گذاری لینک اکانت تردز خود در سایر شبکه های اجتماعی مراحل زیر را طی کنید:

  1. به صفحه پروفایل خود در تردز مراجعه نمایید
  2. اکنون روی گزینه Share Profile ضربه بزنید
  3. اکنون شبکه اجتماعی مورد نظرتان را انتخاب نمایید

نکته جالب و مهم دیگر این است که شما می توانید مخاطبانتان را با به اشتراک گذاشتن پستی از خود در تردز به این شبکه اجتماعی دعوت کنید. برای اشتراک پست تردز خود در سایر شبکه های اجتماعی مراحل زیر را طی نمایید:

  1. زیر پست مورد نظرتان روی آیکون share‌ ضربه بزنید
  2. اکنون بر روی گزینه Share via ضربه بزنید
  3. اکنون شبکه اجتماعی مورد نظرتان را انتخاب کنید
افزایش فالوور پیامرسان تردز

بهترین و سریع ترین راه افزایش فالوور تردز

سریع‌ترین روش برای افزایش فالوور در تردز، خرید فالوور تردز است که در کنار آن می‌توانید با تولید محتوای جذاب، فالوورهای واقعی خود را نیز افزایش دهید.

خرید فالوور تردز چه سودی برای پیج داره؟

زیاد بودن تعداد فالوور موجب افزایش اعتبار پیج شما می‌شود و باعث می‌شود فالوورهای واقعی خیلی آسانتر جذب پیجتان شوند.

نتیجه‌گیری

اکنون که با راه های افزایش فالوور Threads‌ آشنا شدید بد نیست تا راهکارهای خود را نیز با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید سوالات و مشکلات خود را در مورد این اپلیکیشن با ما مطرح کنید تا در اینجا پاسخگوی شما باشیم.

سوالات متداول

سریع ترین راه افزایش فالوور تردز کدام است؟

خرید فالوور تردز در صورتی که منطبق با الگوریتم های اینستاگرام باشد نه تنها برای پیج شما ضرری ندارد بلکه روند رشد اکانت شما را افزایش می دهد

بهترین راه افزایش فالوور Threads چیست؟

بهترین راه افزایش فالوور تردز تولید محتوا و تعامل مستمر در کنار خرید فالوور تردز است چرا که این دو مورد مکمل یکدیگر است.