4/5 - (2 امتیاز)

فالوور فیک اکانت هایی هستند که معمولا به وسیله ربات ها ایجاد می شوند و به عبارتی توسط انسان ایجاد نشده اند. این اکانت ها می توانند در عین جذاب کردن پیج برای مخاطبانتان مضراتی هم به همراه داشته باشند. اما اگر شما هم قصد خرید فالوور فیک دارید و این سوال برای شما پیش آمده که آیا فالوور فیک باعث بسته شدن پیج میشود با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را برای شما بازگو نماییم.

یکی از راه هایی که افراد بخصوص در بدو فعالیت در اینستاگرام برای افزایش فالوور خود و تاثیر گذاری رو مخاطبانشان امتحان می کنند خرید فالوور فیک است.

هر چند تاثیر فالوور فیک قطعا تا کنون به گونه ای بوده که بسیاری را با وجود داشتن ریسک های زیاد به سمت خود کشانده است. اما اگر شما هنوز در مورد تاثیر فالوور فیک و خرید آن مردد هستید با ما همراه باشید تا با توجه به مزایا و معایب خرید فالوور فیک اقدام درست را انجام دهید.

تاثیر فالوور فیک بر روی پیج اینستاگرام چگونه است؟

فالوور‌ فیک یا فالوورهای غیر واقعی (fake follower) اکانتی های هستند که توسط ربات‌ ساخته شده است و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ محدودیت این اکانت ها را به پیج خود اضافه کنید. پیش تر در مطلب چگونه فالوور فیک بزنیم در این مورد به صورت مفصل صحبت کرده ایم.

فالوورهای فیک معمولا هیچ تعاملی با اکانت شما ندارند؛ بنابراین افرادی که این گونه فالوورها را تهیه می کنند معمولا به دنبال افزایش فالوور و فروش خود به صورت مستقیم نیستند بلکه هدف آن ها تاثیر گذاری بر روی موارد فوق به صورت غیر مستقیم است.

اثرات مثبت خرید فالوور فیک

اما این که چرا با وجود نداشتن تاثیر مستقیم در داشتن فالوور ایرانی و واقعی باز هم بسیاری به دنبال خرید فالوور فیک می روند را می توان در موارد زیر پیدا کرد:

  • داشتن ویترینی جذاب برای جلب توجه مخاطبان
  • تاثیر گذاری بیشتر برای فروش
  • افزایش بازدهی تبلیغات اینستاگرامی
  • سرعت بخشیدن به افزایش فالوور و فروش به صورت غیر مستقیم و بخصوص در بدو فعالیت

تمام موارد فوق تنها بخشی از دلایلی هستند که افراد را به سوی خرید فالوور فیک سوق می دهد. اما تاثیر فالوور فیک تنها محدود به موارد مفید و مثبت نیست اگر خرید شما خوب و با کیفیت نباشد می تواند برای شما خطظراتی مثل بسته شدن یا محدود شدن اکانت را نیز به همراه داشته باشد.

اثرات مثبت خرید فالوور فیک

برای افزایش تاثیر مثبت فالوور فیک چه کنم؟

هم زمان با افزایش فالوور فیک از انجام سایر راه ها و راهکارها برای ارتقاء پیج خود غافل نشوید. به عنوان مثال حتما در کنار آن:

  • اقدام به تولید محتوای جذاب و روتین نمایید
  • از تعامل با مخاطبانتان غافل نشوید
  • در سایر اکانت های مرتبط فعالیت داشته باشید (لایک و کامنت)

تمام این موارد سیگنال های مثبت و سازنده ای برای اکانت شما هستند. توجه داشته باشید افزایش فالوور فیک باید به عنوان یک راهکار جانبی و در کنار سایر راهکارها و مسیرها وجود داشته باشد. پس افزایش فالوور فیک به معنای تنها راه نیست بلکه یک راهکار جانبی در کنار سایر مسیرها است.

اثرات منفی خرید فالوور فیک

توجه داشته باشید هر چند تاثیر فالوور فیک می تواند برای پیج شما مثبت باشد اما نباید از نکات منفی آن نیز غافل بود که به شرح زیر است:

  • فالوورهای فیک تعاملی ندارند
    از انجایی که این اکانت ها هیچ تعاملی با پیج شما ندارند هزینه شما برای افزایش تعامل پیج نیز بالا می رود.
  • ریسک زیاد اگر منطبق با الگوریتم های اینستاگرام نباشند
    همانطور که می دانید اگر فالوورها عکس پروفایل نداشته باشند، افزایش ناگهانی داشته باشند و یا نام کاربری مفهومی نداشته باشند و … اینستاگرام متوجه دور زدن الگوریتم هایش می شود. بنابر این موقع خرید این گونه فالوورها حتما باید بیش تر از قیمت به کیفیت آن ها بیشتر توجه داشته باشید.

اگر فالوور فیک بی کیفیت خریدم چکار کنم؟

برای اینکه از تاثیر منفی فالوور فیک بی کیفیت بکاهید و اثرات منفی آن را از بین ببرید باید اقدام به حذف تدریجی فالوورهای فیک کنید. توجه داشته باشید حذف ناگهانی فالوورهای بی کیفیت اثرات منفی زیادی بر روی اکانت شما خواهد داشت و منجر به بسته شدن یا شادوبن شدن اکانت شما می شود.

نرم افزارهای زیادی برای پیدا کردن اکانت های فیک وجود دارد اما همانگونه که اضافه شدن ناگهانی فالوور به پیج شما ریسک جریمه اینستاگرام را برای شما زیاد می کند حذف و ریزش ناگهانی فالوورها نیز برای اکانت شما ریسک به همراه دارد.

اگر اکانت شما به خاطر اکانت های فیک شادوبن شده است باید مدتی صبر کنید و اگر اکانت شما عمومی است آن را به خصوصی تبدیل کنید و پس از رفع محدودیت ها اقدام به حذف تدریج فالوورهای فیک کنید.

در مدتی که اکانت شما محدود است نباید در زمینه افزایش یا کاهش فالوور اقدامی انجام شود که اینستاگرام به اکانت شما بیش از پیش مشکوک شود.

مرحله بعدی این است که با تولید محتوای جذاب و مستمر و همچنین افزایش تعامل روند فعالیت خود در اینستاگرام را هر چه طبیعی تر جلوه دهید.

حذف فالوور فیک

چگونه تاثیر فالوور فیک را بر پیج خود مثبت کنیم؟

تاثیر فالوور فیک روی هر اکانتی بستگی به کیفیت اکانتی دارد که شما خریداری می کنید یا به هر نحوه ای به پیج خود اضافه می کنید.

اگر اکانت فیک اضافه شده به پیج شما دارای ویژگی های زیر باشد قطعا هیچ خطری برای اکانت شما ندارد و با خیالی آسوده می توانید تمرکز خود را بر روی راهکارهای مثبت دیگر ارتقاء اکانت خود در اینستاگرام بگذارید. این ویژگی ها عبارتند از:

  • افزایش تدریجی فالوور
  • داشتن نام کاربری مناسب
  • داشتن عکس پروفایل
  • نداشتن ریزش ناگهانی

به طور کلی با استفاده از ربات، تمام ویژگی های زیر را زیر پا می گذارید و هر لحظه احتمال شادوبن شدن یا بسته شدن اکانت خود را بالا می برید. این در حالی است که با استفاده از خدمات سایت های معتبر مثل فالوکمپ می توانید به راحتی اقدام به افزایش فالوور پیج خود نمایید و از تاثیر مثبت فالوور فیک نهایت استفاده را ببرید.

این گونه سایت ها با ارائه خدمات متنوع در زمینه خدمات اینستاگرامی دست شما را در انواع روش های بهبود رتبه اینستاگرامی باز می گذارند. همچنین داشتن سابقه و نماد اعتماد الکترونیک به شما کمک می کند تا بتوانید به خدمات این گونه سایت ها بیش از پیش اعتماد کنید.

راهکاری جذاب برای شما!

خرید فالوور ایرانی می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر استفاده از مزایای افزایش فالوور بتوانید اعتبار خود را نزد مخاطبانتان نیز بیشتر کنید. کیفیت این گونه فالوورها به گونه ای است که میزان بسیاری از فالوورها نام کاربری ایرانی دارند و همچنین تمام ویژگی هایی که اکانت های فیک این مجموعه را دارد نیز دارد هستند. مثل افزایش تدریجی و …

تجربه شما از تاثیر فالوور فیک؟!

پس از مطالعه این مطلب از شما میخواهیم تا تجربیات خود را در مورد خرید فالوور فیک و تاثیر آن بر روی اکانت شما با ما و سایر همراهان فالوکمپ به اشتراک بگذارید. اینکه آیا از تاثیر فالوور فیک بر روی پیج شما مثبت بوده یا منفی؟‌ و شما چه پیشنهادی برای افزایش سریع فالوور دارید؟