5/5 - (1 امتیاز)

یکی از راهکارهایی که بسیاری از افراد حداقل یکبار از آن برای افزایش فالوور خود در اینستاگرام استفاده کرده اند؛ استفاده از فالوور فیک اینستاگرامی است. اما اگر در پی خرید یا افزایش فالوور فیک هستید ولی ترس از بسته شدن پیج اینستاگرامی تان را دارید، این مطلب برای شماست تا با نحوه افزایش فالوور فیک بدون بسته شدن پیج آشنا شوید. با ما همراه باشید.

چگونه فالوور فیک بزنیم که پیج ما بسته نشود؟ اگر به دنبال این موضوع هستید که افزایش فالوور فیک داشته باشید باید در این مورد بیشتر تحقیق کنید تا از مزایا و معایب داشتن فالوور فیک آگاه شوید و با دیدی باز اقدام به خرید یا افزایش فالوور نمایید.

در حقیقت راه های زیادی برای افزایش فالوور فیک بدون برنامه و با برنامه های مختلف وجود دارد اما گاهی این افزایش فالوور نه تنها منجر به رشد اکانت شما نمی شود بلکه موجب بسته شدن یا محدود شدن اکانت اینستاگرامی تان نیز می شود.

در ادامه این مطلب برای شما بازگو می کنیم که آیا فالوور فیک باعث بسته شدن پیج میشود یا نه؟ و چگونه می توان از معایب افزایش فالوور فیک برای پیج کاست. با ما همراه باشید

افزایش فالوور فیک و ریسک بسته شدن پیج اینستاگرام

اضافه شده فالوور فیک بی کیفیت احتمال بسته شدن اکانت شما را زیاد می کند اما راهکار پیشنهادی چیست؟ آیا باید از مزایای افزایش فالوور به این دلیل چشم پوشی کرد؟ جواب ما منفی است.

بله افزایش فالوور فیک در صورتی که توسط ربات نباشد و کیفیت لازم را داشته باشد نه تنها هیچ ضرری برای پیج شما ندارد بلکه موجب ارتقاء اکانت شما نیز می شود.

نکاتی که برای افزایش فالوور فیک باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  • افزایش تدریجی فالوورها
  • فالوورها ویژگی های اکانت های واقعی را داشته باشند(نام کاربری و عکس پروفایل مفهوم)
  • ریزش کم و تدریجی فالوورها

این موارد و تهیه خدمات اینستاگرامی از سایت های معتبر از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشت.

افزایش فالوور فیک و ریسک بسته شدن پیج اینستاگرام

خرید سایر خدمات اینستاگرامی و کاهش ریسک بسته شدن پیج

یک راهکاری که می توان پیشنهاد کرد برای افزایش اعتبار شما در نزد مخاطبان و کاهش ریسک بسته شدن پیج شما استفاده از سایر خدمات اینستاگرامی در کنار خرید فالوور فیک است.

همچنین باید توجه داشته باشید که افزایش فالوور فیک یک راهکار مکمل در کنار تولید محتوا و تعامل مستمر با مخاطبانتان است نه یک راه کلیدی!

نکته حائز اهمیت این است که اگر قطعا داشتن لایک، بازدید و کامنت کم و فالوور زیاد نشان دهنده فیک بودن میزان فالوورهای شماست.

بنابراین با خرید سایر خدمات اینستاگرامی علاوه بر ترغیب فالوورهای خود به داشتن تعامل با پست و پیج شما تاثیر زیادی در میزان اعتبار شما نزد مخاطبان تان و اینستاگرام دارد.

چرا افزایش فالوور فیک بی کیفیت، اشتباه محض است!

با افزایش و خرید فالوور فیک بی کیفیت نه تنها اکانت خود را در معرض بسته شدن یا محدود شدن قرار می دهید بلکه اعتبار پیج تان را زیر سوال می برید.

فالوورهایی که نام کاربری مفهومی ندارند یا عکس پروفایل ندارند نشان دهنده فیک بودن و خرید فالوور است و همین برای زیر سوال بردن اعتبارتان کافی است.

برای افزایش فالوور پیج خود به سه راهکار کلیدی زیر خوب فکر کنید:

  1. خرید فالوور با کیفیت بدون استفاده از ربات
  2. تولید محتوای مستمر و جذاب
  3. تعامل با مخاطبان
بسته شدن پیج با فالوور فیک

پیج اینستاگرامی من بسته شده؛ چه کار کنم؟!

اگر پیج اینستاگرام شما محدود شده باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. اگر پیج تان عمومی است آن را به اکانت خصوصی تغییر وضعیت دهید
  2. حذف تدریجی فالوورهای فیک
  3. افزایش فعالیت های مثبت و مستمر در اینستاگرام مثل تعامل با مخاطبان، تولید محتوا و …

اگر پیج اینستاگرامی شما بسته شده به پشتیبانی اینستاگرام پیام بدهید و از این که اکانت شما توسط ربات مدیریت نشده و از دسترس خارج شده آن ها را مطلع سازید. این تنها راهکاری هست که دارید!

البته توجه داشته باشید که ممکن است این راهکار برای شما بی نتیجه باشد و اینستاگرام بعد از بررسی های لازم که خود نیازمند سپری شدن مدت زمانی است باز به این نتیجه برسد که شما قوانین آن را نقض کردید و حق استفاده از این اپلیکیشن را ندارید.

تجربه شما از بسته شدن پیج اینستاگرام

آیا اکانت اینستاگرام شما هم تا کنون به خاطر اضافه شدن فالوور فیک مسدود یا محدود شده است؟ نظرات، دیدگاه ها و راهکارهای خود را در این مورد با ما و سایر همراهان فالوکمپ در قسمت کامنت ها هب اشتراک بگذارید.