2/5 - (4 امتیاز)

دغدغه بیشتر پیچ ها افزایش فالوور و شناخته شدن در شبکه های اجتماعی است. به همین خاطر از روش های گوناگونی برای جذب فالوور بیشتر استفاده می کنند. یکی از این روش ها خرید فالوور فیک است که بدون برنامه انجام می شود.

روش های افزایش فالوور فیک بدون برنامه

بسیاری از افراد برای جذب مخاطبان بیشتر، اقدام به خرید فالوور های فیک می کنند. البته فالوور های فیک که دارای ویژگی های اکانت واقعی نیستند، از اعتبار پیج می‌کاهند. به همین خاطر بهتر است هنگام افزایش فالوور، از روش هایی استفاده کنید که منطبق بر الگوریتم های اینستاگرام باشند. از جمله روش هایی که برای دریافت فالوور فیک بدون برنامه، می توان با آن ها اشاره کرد، عبارتند از:

فالو کردن اکانت هایی که تیک آبی دارند

شما می توانید از طریق فالو و آنفالو کردن پیج هایی که تیک آبی دارند، فالوور های بیشتری جذب کنید. به این صورت پیج شما در بخش پیشنهادات، برای پیج مربوطه و طرفداران آن ها قابل نمایش است. البته این روش علاوه بر مزایایی که دارد و باعث افزایش فالوور های شما می شود، ممکن است منجر به ریزش ۷۰ درصدی فالوورها شود. چرا که برخی افراد پس از مراجعه به پیج مجدداً آنفالو می کنند.

جذب فالوور فیک با نرم افزار

جذب فالوور فیک با نرم افزار

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور، استفاده از فالوورهای فیکی هستند که با نرم‌افزار ایجاد می شوند. برخی از نرم افزار های معروف مانند نرم افزار کافه اینستا، هستند که به کاربران کمک می کنند تا فالوور های جعلی برای خود جذب کنند. امروزه بسیاری از افراد از این روش استفاده می‌کنند، اما این روش دارای معایبی است که مربوط به کند بودن سرور می شود. البته امکان شناسایی این نرم افزار توسط الگوریتم های اینستاگرام و شادوبن شدن پیج نیز وجود دارد.

افزایش فالوور با استفاده از سایت I T00ls

سایت مورد نظر یک سایت ترک زبان است اما می توانید با استفاده از افزونه گوگل ترنسلیت به راحتی متن سایت را ترجمه کنید. برای استفاده از خدمات این سایت و افزایش فالوور، باید ابتدا محتوای خود را در پیج بارگذاری نمایید و آیدی پیج خود را در بخش اول سایت یعنی فالوور ها و تعداد لایک درج نمایید.

آدرس وبسایت : https://igtools.net.tr

با استفاده از این روش، پیامی برای شما ارسال می شود که نشان می دهد روش شما موفقیت‌آمیز بوده یا خیر، البته این روش دارای معایب بسیاری است که از جمله آن ها می‌توان به شادوبن شدن پیج توسط اینستاگرام اشاره کرد. همچنین ممکن است اگر این مورد چند بار اتفاق بیفتد، جریمه های سنگین‌تری برای شما در نظر گرفته شود.

بهترین روش برای جذب فالوور چیست؟

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، امروزه بستر مناسبی برای فعالیت هستند. به همین خاطر اغلب فروشگاه های اینترنتی به منظور کسب سود بیشتر به دنبال جذب فالوور های بیشتر هستند. نمی توان نقش افزایش فالوور را در فروش بیشتر و کسب سود بالاتر، نادیده گرفت؛ بنابراین بهتر است با روش های دریافت فالوور در اینستاگرام آشنا باشید.

بسیاری از افراد به جای استفاده از فالوورهای واقعی، ترجیح می‌دهند فالوور های فیک بخرند تا به این صورت به اعتبار پیج خود بیفزایند و مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

چگونه فالوررهای فیک را حذف کنیم؟

به طورکلی فالوورهای یک پیج به دودسته واقعی و فیک تقسیم می شوند. آن هایی که واقعی هستند، جزو دنبال کنندگان پیج بوده و دارای نام کاربری، عکس پروفایل و … نیز هستند؛ اما فالوور های فیک یا جعلی، تعاملی در پیج ندارند و توسط برنامه ها یا ربات ها به پیج اضافه می شوند.

توجه: خرید فالوور فیک از طریق برنامه ممکن است منجر به شادوبن شدن اکانت شود. چراکه این برنامه ها معمولاً ربات هستند و منطبق بر الگوریتم های اینستاگرام نیستند. به همین خاطر بهتر است از طریق سایت های معتبر که دارای ای نماد هستند، اقدام به خرید فالوور فیک بدون برنامه نمایید.

خرید فالوور فیک بدون برنامه از سایت فالوکمپ

با استفاده از روش خرید فالوور فیک در سایت فالو کمپ نیازی به نصب برنامه ندارید و به راحتی می توانید تعداد فالوور های خودتان را افزایش دهید. درست است که فالوور های فیک در پیج شما تعاملی ندارند، اما این روش نسبت به سایر روش ها، مزایای بیشتری دارد. چرا که فالوورهای شما همگی دارای ویژگی های اکانت واقعی هستند و می‌توانند باعث افزایش اعتبار پیج شما نزد مخاطبان شوند.

فالوور فیک بدون برنامه
فالوور فیک بدون برنامه

این فالوورها به تدریج به پیج شما اضافه می شوند و دیگر نیازی نیست نگران نصب کردن برنامه و خطرات افزایش فالوور از طریق ربات ها باشید. فعالیت این فالوور ها کاملاً منطبق بر الگوریتم های اینستاگرام است و امکان شادوبن و دیسیبل شدن اکانت را از بین می برند.

همچنین نکته حائز اهمیت دیگر این است که برای افزایش فالوور یا هر خدمات دیگری شما نیاز به ارائه پسورد ندارید بنابر این اکانت شما از هر لحاظ ایمن خواهد بود.

کلام پایانی

روش های مختلفی هستند که می توانیم از آن ها استفاده کنیم و به تعداد فالوور های پیج اینستاگرام بیافزاییم. علاوه بر این روش ها، مانند تولید محتوای با کیفیت، تعامل با مخاطبان، تبلیغات هدفمند و …، می توان به خرید فالوور فیک هم به عنوان یکی از روش ها اشاره کرد.

البته خرید فالوور فیک با برنامه و از طریق ربات کار درستی نیست! چرا که توسط الگوریتم های اینستاگرام شناخته می شود و اکانت شما به حالت تعلیق در می آید؛ بنابراین بهتر است از روش های بهتری مانند خرید فالوور فیک بدون برنامه از سایت فالوکمپ استفاده کنید. به این صورت هم تعداد فالوور های شما افزایش پیدا می کند و هم نزد کاربران اعتبار بیشتری کسب می کنید.