امتیاز شما به این مطلب

پیشرفت سریع کلاب هاوس سبب شد که افراد زیادی به فکر کسب در آمد از این اپلیکیشن باشند. اما برای کسب در آمد در این پلتفرم باید فالوور داشته باشید و یکی از راه های افزایش فالوور در کلاب هاوس، خرید آن است. علت آن این است که هر چقدر در آن فعالیت داشته باشید و بخواهید با فالوور های خود تعامل برقرار کنید باز هم به دلیل داشتن فالوور های پایین کسی شما را فالو نمی کند. قبل خرید فالوور  بهتر است مزایا و معایب خرید فالوور کلاب هاوس را بدانید.

فالوور کلاب هاوس بخریم یا نخریم؟

بسیاری این سوال را از خود کرده اند، زیرا کلاب هاوس فضایی است که فالوور و فالویینگ دارد و به مانند همه پلتفرم های دیگر است اما اینجا جذب فالوور کار بسیار دشواری  است، به همین دلیل این سوال به ذهن تمامی کسانی که در کلاب هاوس فعالیت دارند، خطور کرده است.

به طور حتم یکی از راهکار هایی که با آن می توانید باعث افزایش تعداد فالوورهایتان شوید، خرید فالوور در کلاب هاوس می باشد. یکی دیگر از راهکار هایی که می توانید باعث افزایش فالوور کلاب هاوس شوید، تبلیغ در پیج های پر بازدید است.

خرید فالوور کلاب هاوس مسئله بسیار مهمی است اما به غیر از فالوور نیاز به بازدیدکننده هم دارید، اگر فالوور های یک اکانت بالا باشد اما تعداد بازدید کننده های  روم آن بالا نباشد، در نتیجه این اکانت بازده خوبی در پی نخواهد داشت، بنابراین باید به فکر خرید بازدیدکننده نیز باشید.در ادامه به بررسی مزایا و معایب خرید فالوور کلاب هاوس می پردازیم.

خرید فالوور کلاب هاوس
مزایای خرید فالوور کلاب هاوس

خرید فالوور کلاب هاوس چه مزایایی دارد؟

در تمامی شبکه های اجتماعی اکانت هایی که تازه شروع به کار کردن به سراغ خرید فالوور در این شبکه ها می روند.

خرید فالوور کار بسیار ساده و راحتی است و در مقابل جذب فالوور که یک اقدام بسیار سخت و طاقت فرسا است، گزینه مناسب تر و بهتری می باشد. در ادامه به بررسی مزایای خرید فالوور کلاب هاوس که امری بسیار شگفت انگیر است، می پردازیم.

  • فالوور زیاد = انگیزه بیشتر برای فالو

زمانی که فالوور های شما زیاد باشد، افراد مختلف کنجکاو می شوند تا پیج شما را ببینند و شما را فالو کنند.

در کلاب هاوس شما نمی توانید متن یا تصویر را به اشتراک بگذارید، بنابراین با تولید محتوا تصویری و متنی نمی توان فالوور جذب کرد، بهتر است به سراغ خرید فالوور بروید و هر چه زودتر از سایرین پیشی بگیرید و تعداد فالوور های خود را بالا ببرید.

افراد در نگاه اول فقط بیو و پروفایل و تعداد فالوور شما را می بینند، بنابراین بالا بودن فالوور شما سبب می شود افراد برای دنبال کردن شما ترغیب شوند، این افراد تبدیل به فالوور های ارگانیک شما خواهند شد و حضور مثمر ثمری در تالار گفتگوی شما و … خواهند داشت.

مزیت خرید فالوور کلاب هاوس
  • تبدیل شدن به یک کاربر پر طرفدار

در بین مزایا و معایب خرید فالوور کلاب هاوس این بخش اهمیت بیش تری دارد و اکثر افراد با این تفکر پا در کلاب هاوس می گذارند.

در حال حاضر کلاب هاوس بیش از حد اشباع نشده است و به مانند دیگر پلتفرم ها همچون اینستاگرام و تیک تاک و … نمی باشد، بنابراین فرصت پیشرفت در آن و تبدیل شدن به یک کاربر پر طرفدار محیا می باشد، در نتیجه همین حالا بهترین زمان برای خرید فالوور در کلاب هاوس می باشد.

با داشتن فالوور بالا حرف های شما به گوش افراد بسیاری در جهان خواهد رسید و آینده درخشانی در انتظارتان هست.

ورود به کلاب هاوس همچنان با دعوت امکان پذیر است در نتیجه اشباع نشده است و با خرید فالوور در این اپلیکشن و افزایش فالوورهای خود می توانید برای دیگران تبلیغ کنید و کسب در آمد کنید.

خرید فالوور کلاب هاوس فالوکمپ
  • برندینگ با خرید فالوور کلاب هاوس

با افزایش فالوور خود د رکلاب هاوس می توانید وجه و اعتبار برند خود را افزایش دهید. همان گونه که در مطالب قبلی بیان کردیم این اعداد هستند که در شبکه های اجتماعی در مورد اعتبار و محبوبیت شما حرف میزنند. با توجه به مورد یاد شده شما چقدر به این اعداد اعتبار ساز بها می دهید؟!

نکته: شما می توانید لینک سایت خود را نیز در بیو کلاب هاوس بگذارید و بازدید سایت شما نیز بالاتر خواهد رفت، در واقع هر آنچه در بیو خود بگذارید، بازدید آن بالا می رود و این را می توان جز مزایا و معایب خرید فالوور کلاب هاوس دانست.

کلاب هاوس
  • روم های شما بیشتر مورد توجه قرار می گیرد

مادامی که یک اتاق گفتگو در حال اجرا باشد، تعداد افرادی که در آن روم حاضر هستند باعث می شوند که افراد دیگر نیز به اتاق گفتگو شما بیایند.

به طور کلی زمانی که فالوور کلاب هاوس خریداری می کنید، اتاق گفتگوی شما شلوغ تر خواهد شد و افراد دیگر هم با دیدن حضار بیشتر به سمت اتاق گفتگوی شما جذب می شوند و در گفتگو های شما شرکت خواهند کرد و در این صورت فالوورهای ارگانیک و درجه یک را به دست می آورید.

با خرید فالوور کلاب هاوس، اتاق گفتگوی شما فعال محسوب می شود و بدین صورت بیشتر در معرض دید افراد مختلف قرار می گیرد.

  • ایجاد اعتماد سازی در کلاب هاوس

از موارد مهم در مزایا و معایب خرید فالوور کلاب هاوس که افراد اقشار مختلف جامعه به آن اهمیت زیادی می دهند.

بسیاری از افراد برای گسترش تجارت و برند و کسب و کار خود وارد کلاب هاوس می شوند. یکی از مهمترین مواردی که در کلاب هاوس برای افراد حائز اهمیت است، پروفایل کاری شما می باشد در نتیجه تعداد فالوور های شما اهمیت فراوانی دارند.

افزایش فالوور کلاب هاوس

خرید فالوور کلاب هاوس سبب ایجاد اعتماد می شود، به طور کلی افراد به سمتی کشیده می شوند و اعتماد می کنند که تراکم افراد در آن جا بیشتر باشد، بنابراین خرید فالوور و افزایش فالوور امری مهم می باشد.

شما باید مطمئن شوید که نسبت به رقبای دیگر خود که زمینه کاری شما یکسان می باشد، نه تنها کم و کاستی دارید بلکه از آن ها چند پله بالاتر باشید.

بیشتر بدانید: راهنمای کامل کلاب هاوس مارکتینگ

معایب خرید فالوور کلاب هاوس

 خرید فالوور های کلاب هاوس ممکن است فقط نمای خوبی به پیج شما بدهند و ممکن است فالوور هایی که خریداری می کنید، در اتاق های گفتگو شما شرکت نکنند و به طور خلاصه فالوور های فیکی به حساب بیایند.

در حال حاضر اکانت های مختلف از روم هایی که افراد زیادی در آن شرکت نمی کنند خوششان نمی آید البته افراد پروفایل کاری با فالوور کم را نیز فالو نمی کنند.

اکنون می دانیم که در هر پلتفرمی فعالیت کنیم، همانند اینستاگرام، تیک تاک، تلگرام، کلاب هاوس و … نیاز به فالوور بالایی برای موفق شدن داریم و به این درک رسیده ایم که مزایا و معایب خرید فالوور کلاب هاوس چیست و با توجه به این مزایا و معایب گفته شده، می توان گفت مزایای خرید فالوور کلاب هاوس بیشتر از معایب آن است.

معایب خرید فالوور کلاب هاوس

خرید فالوور واقعی یا فیک کلاب هاوس؟

  • فالوور واقعی کلاب هاوس

فالوور واقعی به فالووری که گفته می شود که مشخصات یک فالوور ارگانیک را با خود به همراه دارد و دارای بیوگرافی و عکس پروفایل و … می باشند.

پس از ورود به صفحه فالوور واقعی به راحتی می توان تشخیص داد که پیج مورد نظر از یک فالوور واقعی می باشد. فالوور واقعی در بین مزایا و معایب خرید فالوور کلاب هاوس  از همه نظر جز مزایای آن به حساب می آید. 

  • فالوور فیک کلاب هاوس

این فالوور ها فقط برای بالا بردن تعداد فالوورهای شما می باشند و در واقع مرده هستند، پس از خریداری این فالوور ها متوجه می شوید که آن ها عکس پروفایل و بیو ندارند و نام کاربری آن ها نیز چندان مناسب نیست و  بدون معنا می باشد.

این فالوور ها را پس از مدتی که خریداری کرده اید ریزش فراوانی خواهند داشت و در واقع از بین می روند.

این فالوور ها ارزان تر نسبت به دیگر فالوورها می باشند اما تنها پوئن مثبت آن بالا بردن عدد فالوور شما می باشد و یک نمایه خوب برای شما ایجاد می کند تا شاید افرادی به دلیل بالا بردن فالوور هایتان شما را دنبال کنند.

فالوور واقعی کلاب هاوس

چگونه در کلاب هاوس فالوور ارگانیک جذب کنیم؟

تا به حال در رابطه با مزایا و معایب خرید فالوور کلاب هاوس صحبت کردیم و گفتیم که فالوور فیک و فالوور واقعی چیست و این را هم گفتیم که فالوور واقعی شباهت بسیار زیادی به فالوور ارگانیک دارد. فالوور ارگانیک فالووری است که آن را نخریده و توسط خود شما و صحبت های شما جذب پیج شما می شود و بهترین نوع فالوور اس حال سوال این است که چگونه فالوور ارگانیک جذب کنیم؟ در ادامه چند نکته برای افزایش فالوور کلاب هاوس را ذکر می کنیم.

  • اولین نفری باشید که وارد کلاب هاوس می شود

این که در هر کاری جز اولین افرادی باشیم که در آن کار پا می گذارد مطمئنا شناخته تر و مشهور تر خواهیم بود. هنوز هم کلاب هاوس جای پیشرفت دارد زیرا ورود به این پلتفرم با دعوت توسط کاربران امکان پذیر است.

اگر قصد وارد شدن به کلاب هاوس را دارید هر چه زودتر این کار را انجام دهید زیرا ممکن است به زودی این پلتفرم به مانند دیگر اپلیکیشن ها همچون اینستاگرام و … اشباع شود و در نتیجه رقابت در این اپ نیز سخت تر از زمان حاضر شود.

افزایش ممبر کلاب هاوس
  • بیوگرافی جذاب

زمانی که وارد کلاب هاوس شدید، سعی کنید یک بیوگرفای جذاب را برای خود انتخاب کنید زیرا چند خط بیوگرافی شما ویترین پیج شما محسوب می شود و هر فردی در اولین مواجه با پیج شما این کلمات را می بینید.

در نظر داشته باشید که در کلاب هاوس در هنگام جستجوی افراد بیوگرافی شما نمایان است، پس اولین برداشت افراد از شما وابسته به بیوگرافی است.

  • استفاده درست از دعوت نامه ها

زمانی که به تازگی وارد کلاب هاوس شده اید ممکن است که دعوت نامه ای به شما داده نشود اما به مرور زمان و با فعالیت در کلاب هاوس به شما دعوت نامه هایی اهدا می شود که یم توانید از دیگران دعوت کنید که به کلاب هاوس بیایند و شما را نیز فالو کنند. از مهم ترین راه های جذب فالوور استفاده درست و بجا از این دعوت نامه ها می باشد.

  • مشارکت در اتاق های گفتگو

شما باید در اتاق های گفتگویی که در آنها اطلاعات فراوانی دارید، شرکت کنید و در آن جا پاسخ بیشتر سوالات را بدهید و همچنین پرسش های چالش برانگیزی را مطرح کنید تا به مرور زمان شناخته شوید و افراد شما را به عنوان یک فرد صاحب سبک در آن زمینه بشناسند و شما را فالو کنند.

نتیجه گیری

اپلیکیشن کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی نو ظهور می باشد که محتوای آن بر پایه صوت و صدا می باشد. باتوجه به مزایا و معایب خرید فالوور کلاب هاوس که در بالاتر گفته شده است، در نتیجه خرید فالوور کلاب هاوس کار بهتری محسوب می شود زیرا معایب خرید آن کم تر از مزایای آن می باشد.

در حال حاضر زمان خوبی برای خرید فالوور کلاب هاوس و گسترش کسب و کار خود است زیرا کلاب هاوس هنوز اشباع نشده است و زمینه پیشرفت آن محیا است.

ورود به کلاب هاوس هم چنان توسط دعوت از طرف دیگر کاربران می باشد، در نتیجه هنوز که کلاب هاوس به مانند اینستاگرام و تیک تاک و … اشباع نشده است باید کار خود را شروع کرد.

سوالات متداول

فالوور ارگانیک چیست؟

فالوور ارگانیک به فالووری گفته می شود که خریداری نشده است و یک فرد فعال در اتاق های گفتگو کلاب هاوس می باشد و سبب بالا رفتن بازدید اتاق های گفتگو شما می شود.

فالوور فیک چیست؟

فالوور فیک فالووری است که تنها در بالا رفتن عدد فالوور شما تاثیر خود را می گذارید و دارای عکس پروفایل و بیو نیست، در نتیجه می توان گفت یک فالوور مرده به حساب می آید که به پروفایل کاری شما نمایه خوبی می دهد.