امتیاز شما به این مطلب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید فیلم هایی که در یوتیوب مشاهده می کنید در دستگاه خود دانلود و ذخیره کنید. اما دانلود از یوتیوب به صورت مستقیم امکان پذیر نیست و لازم است که شما از سایت ها یا برنامه هایی برای دانلود استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم چند سایت و برنامه برای دانلود از یوتیوب به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین سایت دانلود از یوتیوب

متاسفانه یوتیوب با وجود قابلیت های بی شماری که در اختیار کاربران خود قرار داده است امکان دانلود ویدیو ها را به دلایل خاصی مثل یونیک بودن و قانون کپی را برای کاربران مقدور نساخته است. اما گاهی شما مجبور هستید به دلایل مختلف این ویدیوها را دانلود کنید تا در هر زمان و مکانی به ان ها دسترسی داشته باشید. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین سایت های دانلود از یوتیوب می پردازیم.

دانلود از یوتیوب با سایت Bitket.net

این سایت یکی از سایت های قدرتمند برای دانلود از یوتیوب و تمام شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تیک تاک، توییتر، تلگرام، لایکی، پینترست، فیسبوک و… است و قابلیت پشتیبانی از دو زبان فارسی و انگلیسی را دارا است.

دانلود از یوتیوب

برای دانلود از هرکدام از شبکه های اجتماعی مربوطه کافیست:

  1. وارد سایت شوید
  2. در قسمت پایین سایت روی شبکه اجتماعی که می خواهید از آن فیلم دانلود کنید کلیک کنید
  3. سپس وارد صفحه ای می شوید که باید آدرس فیلم مورد نظر خود را در قسمت بالای سایت وارد کنید
  4. در انتها گزینه دانلود را انتخاب کرده و فیلم مورد نظر شما شروع به دانلود شدن می کند.

دانلود ویدئو و موزیک با سایت ClipConverter

یکی از ویژگی های مثبت این سایت دانلود از یوتیوب پشتیبانی آن از زبان فارسی است. استفاده از آن کاملا رایگان می باشد و نیازی به پرداخت پول و یا نصب آن ندارید. این سایت قابلیت تبدیل ویدئو به فایل های صوتی   مثل MP3، MP4 یا AAC  را دارد.

  1. شما می توانید لینک فیلم مورد نظر خود را کپی کرده
  2. وارد سایت شوید
  3. سپس لینک را در قسمت Video URL to download کپی کنید
  4. روی گزینه Continue کلیک کنید
  5. فرمت دلخواه خود را انتخاب کنید
  6. در انتها با انتخاب گزینه Start سایت شروع به دانلود کردن فیلم می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین کانال های یوتیوب برای آموزش زبان

ClipConverter

دانلود از سایت Yout.com

این سایت یکی از سایت هایی است که می توانید با استفاده از آن به صورت نامحدود و به صورت کاملا رایگان فیلم دانلود کنید. می توانید با استفاده از این سایت فرمت های صوتی MP3 و ویدئویی MP4 را به یکدیگر تبدیل کنید.

برای استفاده از آن نیازی به نصب هیچگونه برنامه ای ندارید. برای دانلود فیلم با استفاده از این سایت کافیست در آدرس فیلم مورد نظر حروف ube را از کلمه Youtube حذف کنید یعنی youtube را به yout  تبدیل کنید. سپس با زدن کلید Enter می توانید ویدئو یا فایل صوتی دلخواه خود را دانلود کنید.

اگر شما هم در یوتیوب کانال فعالی دارید، می‌توانید با خرید سابسکرایب یوتیوب فاصله‌تان را با موفقیت کمتر کنید.

سایت Savefrom.net روشی ساده برای دانلود از یوتیوب

این سایت یکی از سایت های محبوب برای دانلود ویدئو از یوتیوب به شمار می رود. زیرا علاوه بر دسترسی راحت به آن می توان ویدئوها را با انواع فرمت ها و کیفیت ها دانلود کرد.

Savefrom.net

برای دانلو ویدئو با استفاده از این سایت کافیست:

  1. آدرس ویدئو مد نظر خود را کپی کرده
  2. بعد وارد شدن به سایت آن را در قسمت  Just insert a link پیست کنید
  3. سپس با انتخاب گزینه قرمز رنگ download video in browser می توانید آن را دانلود کنید.
  4. قبل از دانلود فیلم شما باید کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه دانلود را بزنید.

همچنین هنگام دانلود پیشنهادی جهت دانلود اپلیکیشن و نصب آن به شما داده می شود که نیازی به دانلود آن ندارید و می توانید به صورت مستقیم فیلم مدنظر خود را از سایت دانلود کنید.

سایت BitDownloader

با استفاده از این سایت می توانید به صورت سریع بدون پرداخت هزینه فیلم و یا فایل صوتی مورد نظر خود را  از یوتیوب، تیک تاک ، توییتر و ویمئو دانلود کنید. از ویژگی های این سایت می توان به دانلود صدا و فیلم با فرمت ها و کیفیت های مختلف اشاره کرد.

سایت BitDownloader

برای دانلود ویدئو و یا صدا از این سایت باید آدرس ویدئوی مدنظر خود را در قسمت بالای سایت وارد کنید.

سپس با کلیک بر روی گزینه Download پیش نمایش ویدئو و مدت و کیفیتی که می خواهید دانلود کنید، برای شما نمایش داده می شود. با انتخاب کیفیت مورد نظر فیلم شروع به دانلود شدن می کند.

سایت Y2mate

این سایت به شما این امکان را می دهد تا ویدئوها و صداهای مورد نظر خود را در فرمت ها و کیفیت های مختلف دانلود کنید.

استفاده از این سایت رایگان است و برای دانلود ویدئوهای یوتیوب باید:

  1. لینک ویدئو را در قسمت مربوطه وارد کرده و گزینه start را بزنید
  2. بعد از آن می توانید فرمت ویدئویی که می خواهید دانلود کنید را انتخاب کرده
  3. روی گزینه Download‌ کلیک کنید.
سایت Y2mate

یکی دیگر از راه های دانلود با استفاده از این سایت این است که شما حروف pp را بعد از کلمه Youtube  در لینک وارد کنید که باعث سریع تر دانلود شدن فیلم و عدم نیاز به کپی و پیست کردن لینک در سایت می شود.

واچ تایم، مهم‌ ترین معیار یوتیوب برای محاسبه درآمد است. خرید واچ تایم یوتیوب می تواند سکوی پرتاب شما به صورت کسب درآمد از یوتیوب شود.

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب

YouTube Go

این برنامه یک اپلیکیشن برای دانلود از یوتیوب برای کابران اندروید است که می توانید آن را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

با استفاده از این برنامه می توانید قبل از دانلود کردن ویدئو یک پیش نمایش کم حجم از آن را مشاهده کنید تا بتوانید برای دانلود کردن یا نکردن آن تصمیم بگیرید و سپس با فرمت ها و کیفیت های مخلف می توانید ویدئو مورد نظر خود را دانلود کنید.

با استفاده از این برنامه می توانید با سرعت بسیار بالا بدون هنگی و یا قطعی ویدئوهارا دانلود کرده و به راحتی ویدئوهای دانلود شده را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

YouTube Go

Videoder

سایت Videoder یکی از محبوب ترین سایت ها برای دانلود فایل از یوتیوب به شمار می رود که به تازگی اقدام به ساخت اپلیکیشن کرده و شما می توانید با دانلود و نصب این برنامه ویدئوهای یوتیوب را بر روی تلفن همراه خود دانلود کنید.

با استفاده از این برنامه می توانید ویدئوها و موزیک ها را به صورت مستقیم دانلود کنید. این برنامه دارای اینترفیس و محیط کاربری زیبا به شما امکان دانلود ویدئوها با فرمت و کیفیت مورد نظر از 44p تا 1080p و موزیک ها به صورت full HD را به شما می دهد.همچنین شما می توانید فایل ها را به صورت پشت سر هم به صورت قرار دادن آنها در صف دانلود کنید.

TubMate

این برنامه یکی از آسان ترین و بهترین برنامه های اندروید برای دانلود از یوتیوب است که با استفاده از آن می توانید ویدئوها را جستجو کرده و به دانلود و ذخیره فیلم مدنظر خود اقدام کنید.

می توانید ویدئوهای مدنظر خود را سرچ کرده و سپس آن را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را در کیفیت ها و فرمت های دلخواه دانلود کنید و آن را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

TubMate

همچنین امکان دانلود همزمان ویدئوها بدون بروز هیچگونه مشکلی برای شما وجود دارد. لازم به ذکر است که برای استفاده از این برنامه نیاز به روشن کردن فیلتر شکن دارید.

InsTube

این برنامه یکی از برنامه های محبوب برای کاربران اندروید جهت دانلود از یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک، تیک تاک، توییتر و بیش از 100 سایت پخش کننده فیلم به شمار می رود.

بعد از دانلود برنامه می توانید فیلم یا سایت های مدنظر خود را در قسمت مرورگر آن سرچ کنید و هنگام پخش فیلم در صورت تمایل با کلیک بر روی گزینه دانلود و انتخاب فرمت فیلم آن را دانلود کنید.

از قابلیت های دیگر این برنامه امکان دانلود فیلم مورد نظر خود را با کیفیت HD و یا 4K و تغییر فرمت ویدئو با استفاده از ابزار های موجود است. همچنین می توانید رسانه و فیلم بارگیری شده روی دستگاه را قفل گذاری کنید.

VidMate

یکی دیگر از برنامه های محبوب برای دانلود فیلم از یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی برنامه VidMate است.

این برنامه از وبسایت های متنوع اشتراک گذاری ویدئو پشتیبانی می کند. همچنین داشتن قابلیت دسترسی به 200 کانال تلوزیونی در سراسر جهان و مشاهده برنامه ها به راحتی و به صورت کاملا زنده از ویژگی های مثبت این برنامه به شمار می رود.

قبل از دانلود فیلم می توانید با انتخاب کیفیت مناسب و فرمت دلخواه فیلم هایی با کیفیت بالا دانلود کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه استفاده از حداکثر پهنای باند است و شما می توانید ویدئوها و موزیک های دلخواه خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید.

VidMate

YMusic

این نرم افزار یکی از نرم افزاره ای فوق العاده اندروید است که شما می توانید با استفاده از آن ویدئوها و آهنگ های مورد نظر خود را با کیفیت های مختلف دانلود کنید. همچنین این برنامه دارای قابلیت دانلود ویدئوها از یوتیوب به صورت فایل صوتی است.

این نرم افزار به صورت یک موزیک پلیر عمل می کند و شما قادر هستید موزیک های موجود در یوتیوب را به صورت آنلاین گوش دهید و یا اینکه آنها را دانلود کنید.

اگرچه این نرم افزار مخصوص پخش موسیقی است اما شما می توانید از طریق بخش جستجو به تمامی فایل های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

سخن آخر

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید سایت ها و برنامه های مختلفی برای دانلود ویدئو در یوتیوب وجود دارد. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید سپاسگذاریم. اگر شما سایت ها و برنامه های دیگری را می شناسید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

  • آیا امکان دانلود رایگان از سایت ها وجود دارد؟
    بله تعداد زیادی سایت جهت دانلود رایگان فیلم از یوتیوب وجود دارد از جمله سایت Bitket.net، Yout.com، Savefrom.net و…
  • آیا با استفاده از اپلیکیشن ها می توان فرمت ویدئوها را تغییر داد؟
    بله اپلیکیشن های بسیاری وجود دارد که علاوه بر امکان دانلود از یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی قابلیت تغییر فرمت ویدئو به فرمت دلخواه شما را دارد.