1/5 - (1 امتیاز)

همه نرم افزار های با کیفیت و پرطرفدار تمام سعی خود را در این راستا انجام می دهند که محیط کاربری روان تر و کار با اپلیکیشن را برای کاربر آسان تر کنند. یکی از اقداماتی که اینستاگرام در این راستا انجام داده است؛ قابلیت پیش نمایش استوری اینستاگرام است.

پیش نمایش استوری دیگران

قابلیت پیش نمایش استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های جذاب و کاربردی بود که حدودا یک سال پیش به اینستاگرام اضافه شد. تا پیش از این محتوای درون استوری مشخص نبود و تا زمانی که شما استوری را بازدید نکرده یا به اصطلاح سین نزده بودید؛ نمی دانستید که محتوای استوری چیست و چه چیزی در انتظار شما است.

ممکن بود محتوای استوری به گونه ای باشد که شما علاقه ای به سین زدن آن نداشته باشید؛ اما امکان با خبر شدن از محتوای استوری پیش از سین زدن آن وجود نداشت.

قابلیت پیش نمایش استوری اینستاگرام این امکان را به وجود آورد تا با دیدن یک عکس پیش نمایش از موضوع استوری آگاه شوید و حداقل پیش زمینه لازم از محتوایی که قرار است مشاهده کنید داشته باشید.

با وجود این قابلیت می توانید به راحتی انتخاب کنید که کدام استوری ها برای شما نمایش داده شود و کدام استوری را سین نکنید. این قابلیت در طی آپدیت های بعدی دستخوش تغییراتی شده است و نیاز به یک سری اقدامات برای فعال شدن دارد.

پیش نمایش استوری اینستاگرام

دلیل سین نخوردن استوری اینستاگرام

دو دلیل اصلی برای سین نشدن استوری های اینستاگرام وجود دارد. یکی باگ اینستاگرام است که ویوی استوری را به اشتباه یک نشان می دهد. برای رفع این باگ باید ابتدا اینستاگرام را آپدیت کنید. اگر آخرین نسخه را دارید؛ یک بار اینستاگرام خود را بسته و دوباره باز کنید؛در برخی موارد با انجام این کار ها مشکل رفع می شود اما اگر رفع نشد اشکال باگ اینستاگرام است که باید منتظر باشید تا در آپدیت های بعد برطرف شود.

همچنین بخوانید: ۲ راهکار دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

مشکل پایین بودن بازدید استوری به الگوریتم های جدید اینستاگرام مربوط می شود. تا پیش از این اینستاگرام استوری ها را بر اساس تایم مرتب می کرد؛ یعنی هرچه استوری جدید تر می بود؛ در رتبه های اول و نزدیک به اول قرار داشت. اما الان این گونه نیست و بر اساس کیفیت چیده می شود و باکیفیت ترین استوری ها در جایگاه های اول برای نمایش قرار می گیرند. معیار کیفیت استوری ها بازخوردی و فید بکی است که استوری شما می گیرد.

اگر افراد استوری شما را کامل نگاه کنند، رد نکنند، شیر کنند، ریپلای کنند و یا اسکرین شات بگیرند؛ الگوریتم های اینستاگرام متوجه می شوند که محتوای شما برای افراد جذاب است و استوری شما را به عنوان اولین ها نشان داده می شود. برای اینکه بتوانید بازید خوبی کسب کنید باید سعی در تولید محتوایی با جذابیت بالا داشته باشید؛ تا مخاطب را وادار به توجه و ری اکشن نشان دادن کنید. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد، مانند نظر سنجی گذاشتن، باکس های سوال و جواب و روش های تعاملی دیگر که به خلاقیت شما در استفاده از آن ها بستگی دارد.

بیشتر بدانید: ۲ راهکار دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

مشاهده استوری بدون سین خوردن

دیدن پیش نمایش استوری قابلیتی است که خود اینستاگرام باید فعال کند اما شما به راحتی می توانید استوری های دیگران را بدون سین خوردن مشاهده کنید و این مورد یکی از قابلیت های کاربردی است که تا زمان فعال شدن قابلیت مشاهده پیش نمایش استوری اینستاگرام می تواند به بسیاری برای ناشناخته مشاهده کردن استوری ها کمک نماید.

۱- ترفند های دستی

یک سری از ترفند های دیدن پیش نمایش استفاده از باگ های اینستاگرام می باشد. می گویند که اگر با سرعتی خاص پیش نمایش ها را رد کنید و یا انگشت خود را بر روی آن ها نگه دارید؛ می‌توانید آن را بدون سین شدن مشاهده کنید؛ اما این روش ها نسبی می باشد و قطعیتی در آن ها وجود ندارد به همین دلیل استفاده از این روش ها را به شما توصیه نمی کنیم.

۲- ترفند حالت هواپیما

یکی از روش هایی که می توان استوری افراد را بدون اینکه سین بخورد؛ مشاهده کنید؛ ترفند حالت هواپیما است.

در این ترفند باید مراحلی را که در ادامه بازگو می شود؛ به ترتیب دنبال نمایید. در اولین اقدام باید اینستاگرام خود را باز کنید و چند لحظه صبر کنید تا پست ها و استوری های صفحه اصلی رفرش شود. پس از اینکه اطلاعات به روز شد؛ باید نت خود را خاموش کنید و گوشی خود را بر روی حالت هواپیما قرار دهید.

مشاهده استوری بدون سین

پس از آن می توانید پیش نمایش استوری اینستاگرام فرد مورد نظر را مشاهده کنید بدون اینکه آن فرد از این اتفاق با خبر شود. البته باید توجه کنید که بعد از اینکه این کار شما تمام شد؛ قبل از بیرون آوردن گوشی از حالت هواپیما و روشن کردن مجدد اینترنت خود؛ باید اینستاگرام را کاملا ببندید.

۳- ترفند بلاک کردن

این ترفند هم از دیگر روش های مشاهده استوری اینستاگرام به صورت مخفیانه می باشد. البته این کار برای پیجی که استوری آن را به صورت مخفیانه نگاه می کنید؛ اثر منفی دارد؛ به همین دلیل باید سعی کنید به عنوان آخرین گزینه به این کار نگاه کنید.

ترفند بلاک کردن به این صورت است، که شما از قوانین اینستاگرام برای مخفی دیدن استوری افراد می توانید استفاده کنید.

برای این کار شما باید استوری فرد را مشاهده کنید و بلافاصله بعد از مشاهده استوری ها باید آن پیج را بلاک کنید. وقتی شخصی را در اینستاگرام بلاک می کنید هیچ اطلاعاتی راجب پیج شما را فرد نمی تواند مشاهده نماید.

بلاک و مشاهده استوری

به این ترتیب فرد متوجه نمی‌ شود که شما استوری او را مشاهده کرده اید. حالا باید بیست و چهار ساعت صبر کنید تا استوری این فرد پاک شود. بعد از اینکه استوری از بین رفت می توانید فرد را از حالت بلاک خارج کنید.

۴- اپلیکیشن BlindStory

از ساده ترین راه ها برای بازدید مخفیانه استوری استفاده از اپلیکیشن های مربوط به این کار است. یکی از معروف ترین نرم افزار های این حوزه BlindStory است.

با استفاده از این نرم افزار می توانید استوری های همه ی افراد را بدون اینکه آن ها از این موضوع با خبر شوند؛ چک کنید. عملکرد این نرم افزار مانند حالت روح در تلگرام می باشد.

۵- نرم افزار Twitly

این نرم افزار از قابل اعتماد ترین نرم افزار ها در حوزه ی بازدید مخفیانه استوری می باشد. دانلود این نرم افزار بیشتر از دو میلیون می باشد.

همین موضوع نشان دهنده کیفیت بالای این نرم افزار است. این نرم افزار به شما حالت شبه را ارائه می دهد. با این اپلیکیشن می توانید بدون هیچ دردسری و به راحتی پیش نمایش استوری اینستاگرام هر فردی را مخفیانه ببینید.

پیش نمایش استوری اینستاگرام

۶- وب سایت WeInstag

همیشه برای همه مسائل یک وب سایت کاربردی نیز وجود دارد. WeInstag سایتی برای مشاهده مخفیانه استوری است.

خوبی این روش این است که دیگر نیاز به نصب هیچ اپلیکیشنی نیست. به راحتی می توانید با سرچ کردن نام این سایت وارد شوید. روش مشاهده استوری نیز کافی است در بخش جستجو نام کاربری شخصی را که می خواهید پیش نمایش استوری اینستاگرام او را مشاهده کنید؛ وارد کنید. سپس استوری های آن را مشاهده کنید.

افزایش ویو استوری با ربات دیدن استوری اینستاگرام یا خرید؟!

یکی از مسائلی که کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند، دیدن استوری اینستاگرام بدون سین شدن آن استوری و متوجه شدن فرد مالک پیج است. در مواقعی کاربر به دلایل مختلفی می خواهد استوری افرادی را مشاهده کند بدون اینکه آن ها از این مسئله با خبر شوند برای انجام این کار ربات های طراحی شده که بدون نیاز به سین کردن استوری محتوا استوری را به شما نشان می دهد.

بیشتر بدانید: مشکلات استوری اینستاگرام و راهکار های رفع آن ها

این ربات ها در قالب های مختلفی وجود دارند. یکی از این ربات ها در تلگرام می باشد و به این صورت عمل می کند که باید آیدی شخص مورد نظر را به ربات بدهید و ربات استوری های آن فرد را دانلود کرده و در تلگرام برای شما ارسال می کند. یک راه دیگر نصب نرم افزار اینستاگرام استوری ویور است. بعد از نصب نرم افزار اطلاعات پیج خود را وارد کرده و وارد حساب می شوید. سپس آیدی فرد مورد نظر را وارد کرده و از گزینه ی سیو استفاده می کنید؛ این گونه استوری های آن فرد به عنوان ویدیو برای شما ذخیره می شود. نرم افزار های مشابه برای این کار وجود دارد.

بازدید استوری

اما بهترین راهکار خرید بازدید استوری است؛ حتما می پرسید چرا با وجود ابزارهای رایگان به سراغ خرید بازدید استوری برویم؟

علت آن این است که ربات ها خلاف قوانین اینستاگرام فعالیت می کنند و همین امر زمینه ساز شادوبن شدن اکانت شما می شود.

بله افزایش بازدید ناگهانی از یک استوری نشانه فعالیت ربات در پیج شما است که خود خلاف فعالیت و رقابت سالم در اینستاگرام است.

اما با خرید بازدید استوری و افزایش بازدید شما از طریق اکانت های واقعی اینستاگرام متوجه نقض قوانینش توسط شما نمی شود.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره هایلایت اینستاگرام (همراه با ۲۰ ایده برای هایلایت اینستاگرام)

نتیجه گیری

پیش نمایش استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های بود؛ که به کاربران این امکان را می داد تا نسبت به محتوایی که قرار بود سین بزنند آگاه شوند. اما اگر این امکان به هر دلیلی فعال نبود و یا وجود نداشت، روش های دیگری برای بازدید استوری بدون سین کردن وجود دارد. استفاده از ربات بازدید استوری بهترین روش برای انجام این کار است.

سوالات متداول

پیش نمایش استوری چه کاربردی دارد؟

می توان بدون سین زدن استوری فرد، به صورت نسبی از محتوای آن باخبر شد.

اگر پیش نمایش استوری اینستاگرام فعال نبود چه روشی برای دیدن استوری بدون سین کردن وجود دارد؟

می توانید از ربات های بازدید استوری استفاده کنید.