امتیاز شما به این مطلب

ممکن است صفحه ای را به تازگی برای کسب و کار یا استفاده شخصی در اینستاگرام ایجاد کرده و متوجه شده اید که روی عکس پروفایل شما علامت آبی رنگ با مضمون New در اینستاگرام نوشته شده است. شاید از خود بپرسید که این علامت به چه دلیل ایجاد شده است.

به طور ‌کلی هر حساب کاربری که به تازگی در اینستاگرام ایجاد می شود، علامت New یا جدید روی عکس پروفایل کاربری نمایش داده خواهد شد تا به کاربران دیگر اعلام کند که این حساب کاربری جدید است. حساب کاربری جدید در اینستاگرام فاقد پست و فالووینگ یا فالوور با تعداد بالا است.

در این حالت اگر شما به فردی درخواست برای دنبال کردن بدهید، ممکن است از دید وی کاربر تقلبی محسوب شوید. اما با وجود علامت New در پروفایل این ابهام از بین خواهد رفت. البته بهتر است بدانید که علامت New باعث ایجاد مزایا برای کاربر نخواهد شد و مانند تیک آبی یکی از علامت های رسمی در اینستاگرام نیست.

 درواقع صرفا برای نشان دادن تازه وارد بودن کاربر و از بین رفتن ابهام تقلبی بودن صفحه است. با این حال ممکن است به این موضوع علاقه داشته باشید که هر چه سریع تر علامت new در اینستاگرام را از بین ببرید. با ما همراه باشید تا در ادامه برای این مورد راهکارهایی را ارائه دهیم‌.

چطور علامت new در اینستاگرام را از بین ببریم؟

حال بعد از اینکه دانستیم چرا علامت new در اینستاگرام وجود دارد و به چه دلیل ایجاد می شود، قصد داریم راهکارهایی را معرفی کنیم که با استفاده از آن ها بتوان زودتر علامت new را از روی عکس پروفایل حذف کرد. به صورت کلی بعد از گذشت ۳۰ روز این علامت از روی عکس حذف می شود. اما روش هایی وجود دارند که این فرآیند را تسریع می کنند.

پست های اینستاگرام خود را افزایش دهید

اولین راهکار برای حذف علامت new در اینستاگرام افزایش تعداد پست ها است. اگر شما یک صفحه کسب و کار دارید، بهتر است قبل از ساختن صفحه، محتوا و پست های پیج خود را آماده کنید. سپس روزانه دو الی سه پست در اینستاگرام آپلود کنید. اگر در مدت زمان کوتاه تعداد پست های شما از ۵ عدد بیشتر شود، علامت new زودتر از بین خواهد رفت. هم چنین بهتر است استوری ها و هایلایت های خود را نیز بیشتر کنید.

تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید

برای حذف علامت new در اینستاگرام علاوه بر پست کردن با تعداد بالا می توانید تعداد فالوورهای خود را در مدت زمان کوتاه افزایش دهید. البته برای افزایش فالوور باید بسیار محتاطانه عمل کرد. ممکن است به شما پیشنهاد شود که از فالوور فیک استفاده کنید.

اگر صفحه شما مربوط به برند یا کسب و کار است و قرار است خدمات یا محصولی را در پیج بفروشید، وجود تعداد زیادی فالوور تقلبی آسیب جدی به صفحه وارد خواهد کرد. پس اگر قصد خرید فالوور را دارید، باید از یک منبع معتبر و تعداد زیاد فالوور واقعی استفاده کنید. هم چنین اگر خود قصد دارید تعداد فالوورها را بالا ببرید نباید روزانه بیشتر از ۱۵۰ حساب کاربری را دنبال کنید.

 اگر از این تعداد بیشتر شود، اینستاگرام برای شما محدودیت ایجاد کرده و ممکن است برای چندین روز بلاک شده یا حساب خود را به صورت کلی از دست بدهید‌. پس برای حذف علامت new در اینستاگرام با استفاده از فالوور با احتیاط و اصولی عمل کنید.

پست های خود را به اکسپلور ببرید

یکی از بهترین راه ها که موجب افزایش فعالیت در اینستاگرام و حذف سریع تر علامت new در اینستاگرام می شود، رفتن به اکسپلور است. اکسپلور محیطی در اینستاگرام است که پست های بسیاری در آن نمایش داده می شوند. همه کاربران بر اساس علایق خود در این محیط محتواهایی را مشاهده می کنند که در صورت نیاز می توانند حساب کاربری آن ها را فالو کنند.

در این صورت می توان تعداد زیادی فالوور واقعی به صورت رایگان به دست آورد. برای راه یافتن به اکسپلور اولین روش استفاده از هشتگ ها است. بهتر است برای هر پست خود تعداد مشخصی هشتگ مرتبط با محتوای خود قرار دهید. در این صورت احتمال وارد شدن پست شما در اکسپلور بیشتر خواهد شد. البته صفحه شما باید برای این کار از نوع بیزینس باشد.

 هم چنین باید تعامل خود را با مخاطبان افزایش دهید. برای این کار باید روزانه محتوایی که مورد پسند مخاطبان است را پست کنید. هم چنین بهتر است محتوای ویدیویی نیز بسازید. این نوع از محتوا مخصوصا اگر کاربردی و جذاب باشند، بیشتر از بقیه به اکسپلور می روند.

سوالات متداول

  1. سریع ترین روش برای حذف علامت new در اینستاگرام چیست؟

فعالیت زیاد در اینستاگرام و در روزهای ابتدایی ساخت حساب کاربری جدید می تواند علامت new را زودتر از بین ببرد که رفتن به اکسپلور می تواند ایده خوبی باشد.

  • آیا علامت new در اینستاگرام به صورت خودکار هم حذف خواهد شد؟

علامت new در اینستاگرام بعد از 30 روز به صورت خودکار حذف می شود.