3.8/5 - (9 امتیاز)

افزایش فالوور های پیج اینستاگرام از طریق فالوورگیر اینستاگرام یا گرفتن فالوور فیک بسیار پرطرفدار است. اما مشکلی که دارد این است که بسیاری از اپلیکیشن ها و ربات های فالوور بگیر از شما پسورد می خواهند که این کار می تواند امنیت پیج تان را به خطر بیندازد. اما نگران نباشید چرا که ما در این مقاله قصد داریم راه حل بسیار موثری را برای خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد به شما ارائه دهیم.

همانطور که گفتیم، اپلیکیشن های فالوور بگیر زیادی وجود دارند که اگر شما بخواهید از طریق آن ها اقدام به افزایش فالوور کنید، مجبور هستید رمز عبور یا پسورد خود را در این اپلیکیشن ها یا ربات ها وارد کنید.

خرید فالوور اینستاگرام بدون پسورد، راهی امن و سریع برای افزایش فالوور اینستاگرام شما…

100 فالوور
1000 فالوور

هشدار

این کار نه تنها می تواند امنیت اکانت شما را به خطر بیندازد، بلکه به طور کلی استفاده از ربات ها خلاف قوانین اینستاگرام است و ممکن است هوش مصنوعی اینستاگرام متوجه استفاده شما از ربات شود و مشکلاتی از قبیل شادوبن یا بسته شدن پیج را برایتان بوجود آورد.

استفاده از ربات اینستاگرام

پس استفاده از ربات ها شاید در کوتاه مدت خوب به نظر بیاید، چرا که ظرف مدت کوتاهی تعداد زیادی فالوور به پیج شما سرازیر می کند. اما در طولانی مدت، متوجه ضربه ای که به پیج تان زده خواهید شد.

بیشتر بخوانید: چگونه فالوور فیک بزنیم؟

افزایش فالوور فیک بدون پسورد به سه روش ممکن است:

  1. از طریق اپلیکیشن هایی مثل فالوورگیر اینستاگرام اینستافالوور
  2. دیگری استفاده از ربات هایی نظیر ربات اینستاگرام اتوگرام است. که هر چند ادعا دارند پسورد را نمی دهید اما ربات به پسورد شما از طریق کش کروم و تاریخچه مرورگر کروم شما دسترسی پیدا خواهد کرد
  3. بهترین و امن ترین راه خرید فالوور فیک بدون پسورد است که شما تنها آیدی اینستاگرام خود یا فرد مورد نظرات را می دهید و فالوورها بر روی آن اکانت اعمال خواهند شد.

توجه: مسیر پایانی به این دلیل که فالوورها کاملا منطبق بر الگوریتم های اینستاگرام اضافه می شوند یعنی تدریجی و با عکس پروفایل و همچنین پست در اینستاگرام هستند به هیچ وجه هیچ اکانتی را تهدید نمی کند.

فالوورگیر اینستاگرام و افزایش فالوور فیک اینستا بدون برنامه

اکنون که مشکلات و خطرات استفاده از ربات را مطرح کردیم، راه حل چیست؟ چگونه می توانیم فالوور های خود را به سرعت بالا ببریم در حالی که امنیت پیج ما و کیفیت فالوور ها تضمین شود؟

خبر خوب این است که شما می توانید بدون استفاده از اپ ها و ربات ها نیز فالوور های پیج خود را بالا ببرید یا به عبارتی فالوور فیک خریداری کنید.

سایت های زیادی وجود دارند که شما می توانید عملیات خرید فالوور را به آسانی از طریق آن ها انجام دهید. یکی از سایت های بسیار خوب در این زمینه فالوکمپ است که سابقه کار چند ساله در این زمینه را دارد.

شما با خرید فالوور از این سایت ها، نه تنها نیاز به وارد کردن پسورد ندارید، بلکه مجبور نیستید برنامه یا اپلیکیشنی را بر روی موبایل یا کامپیوتر خود نصب کنید.

خرید فالوور فالوکمپ

فالوور های تزریق شده به پیج شما کاملا مطابق با قوانین اینستاگرام هستند و این مسئله باعث می شود که اینستاگرام فعالیت شما را محدود نکند. همچنین فالوور ها به آرامی و ظرف مدت چند روز به پیج شما تزریق می شوند تا اینستاگرام شما را ربات تشخیص ندهد.

مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد

تا اینجا تعدادی از مزایای خرید فالوور از سایت های معتبر به جای استفاده از ربات را برای شما شرح دادیم.

در ادامه نیز به تعدادی نکات اضافه تر درباره مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد اشاره می کنیم:

  • امنیت بیشتر خرید فالوور فیک از سایت ها نصبت به استفاده از ربات و اپلیکیشن
  • غیر قانونی بودن فعالیت ربات ها و اپلیکیشن های فالوور بگیر از طرف اینستاگرام
  • فالوور های خریداری شده از سایت های معتبر مانند فالوجت، کیفیت بالایی دارند و مطابق با الگوریتم های اینستا گرام هستند در حالی که فالوور هایی که اکثر ربات ها به شما می دهند، ممکن است مطابق با قوانین اینستاگرام نباشند (به این معنا که نام کاربری، عکس پروفایل، تعداد فالوور ها و فالووینگ ها و… شان شبیه به یک کاربر واقعی نیست)
    خرید فالوور بدون پسورد
  • نکته مهم دیگر درباره فالوور های خریداری شده از سایت ها این است که ریزش بسیار کمی دارند. در واقع، طرز کار بسیاری از ربات ها به این صورت است که وقتی شما وارد آن می شوید، باید پست هایی که ربات به شما پیشنهاد می کند را لایک کنید و اکانت های پیشنهادی ربات را فالو کنید.
    با این کار امتیاز شما در ربات بالا می رود و زمانی که به حد مورد نظر رسید، می توانید لایک یا فالوور سفارش دهید.
    اما کسانی که شما را فالو می کنند، در واقع کاربرانی هستند که در ربات فعالیت دارند و برای افزایش امتیاز خودشان، شما را فالو کرده اند. در نتیجه احتمالا علاقه ای به پیج شما و محتوایتان ندارند. این مسئله باعث می شود که شما پس از مدتی با ریزش زیاد فالوور هایتان روبرو شوید. در حالی که سایت هایی مانند فالوکمپ، ریزش فالوور بسیار کمی دارند چرا که اکانت هایی که به پیج شما تزریق می شوند، اکانت های واقعی ساخته شده توسط سایت هستند و پس از مدتی نیز، شما را آنفالو نخواهند کرد.
  • از دیگر مزایای استفاده از سایت این است که دارای پشتیبانی است و در صورت بروز مشکل، به شما رسیدگی خواهد شد تا مشکل رفع شود. در حالی که اپلیکیشن ها و ربات ها معمولا پشتیبانی ندارند.

بیشتر بخوانید: چگونه فالوور فیک بزنیم

پشتیبان فالوکمپ

سخن آخر

در این مقاله درباره نحوه خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد صحبت کردیم. همچنین مزایای خرید فالوور بدون پسورد یا خرید از سایت ها را نسبت به ربات و اپلیکیشن، توضیح دادیم.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و به شما برای تصمیم گیری در خرید فالوور فیک کمک کند. اگر دوستانی دارید که فکر می کنید این مطلب به درد شان می خورد، برای آن ها نیز مطالب را به اشتراک بگذارید.

اگر سوالی در خصوص خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد دارید، در زیر همین مطلب و در قسمت کامنت ها ارسال کنید تا پاسخگوی شما باشیم.

سوالات متداول

آیا خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد ممکن است؟

بله. اگر شما برای امنیت بیشتر اکانت خود مایل نیستید که از اپلیکیشن های فالوور بگیر برای افزایش فالوور تان استفاده کنید. می توانید به خرید فالوور فیک از سایت های معتبر اقدام کنید که نیاز به ارائه پسورد ندارند.

خرید فالوور فیک بدون پسورد از چه سایت هایی بهتر است؟

سایت هایی مانند فالوکمپ، فالوجت، ملیونر و… از جمله سایت های معتبر در این زمینه هستند.

آیا ممکن است با خرید فالوور، اینستاگرام پیجم را ببندد؟

سایت های معتبری که خدمات فروش فالوور را انجام می دهند. معمولا فالوور های باکیفیت ارائه می دهند و این فالوور ها را آرام آرام و ظرف مدت چند روز به پیج شما تزریق می کنند. این امر باعث می شود فعالیت پیج شما طبیعی باشد و مشکلی پیش نیاید.