5/5 - (1 امتیاز)

به تازگی اینستاگرام با معرفی قابلیت Add Your یا Show Me Your Profile Grid توجه بسیاری از کاربرانش را به خود جلب کرده است. این قابلیت جذاب که به کاربرانش امکان جذب فالوور بیشتر و تبلیغات گسترده تر را می دهد برای تمام کابران این شبکه اجتماعی از جذابیت خاصی برخوردار است. اکنون با معرفی و نحوه استفاده از این قابلیت بی نظیر همراه ما باشید.

قابلیت پروفایل گرید یا Show Me Your Profile Grid

Show Me Your Profile Grid اینستاگرام در حقیقت زنجیره ای از کابران است که فالوور یا علایق یکسانی دارند که با استفاده از این قابلیت می توانند به یکدیگر معرفی شوند.

این قابلیت شبیه شات کردن در اینستاگرام است که به وسیله آن شما یک اسکرین شات از پیج یک اکانت دیگر می گیرید و در استوری اینستاگرام خود منتشر می کنید؛ اما در اینجا علاوه بر شما افراد بی شمار دیگری که در این زنجیره هستند، قابل مشاهده و مشارکت است.

برای فعال کردن قابلیت add your که به قابلیت Show Me Your Profile Grid اینستاگرام نیز شناخته می شود.

Show Me Your Profile Grid

قبل از شروع بد نیست بدانید که شما می توانید از این قابلیت به ضورت اختصاصی استفاده کنید؛ یعنی خودتان آن را ایجاد و زنجیره را شروع کنید یا اینکه از صفحه سایر کاربران آن را بردارید و ادامه دهنده زنجیره باشید.

بیشتر بدانید: رفع مشکل عدم نمایش موزیک در استوری

همچنین می توانید به راحتی از استوری افراد دیگری که از این قابلیت استفاده کردند گزینه add your را بزنید و از این قابلیت به طور مستقیم استفاده نمایید.

اما دلایلی دیگر محبوبیت قابلیت add your عبارتند از:

  1. افزایش تعامل کاربران: با توجه به اینکه این استیکر از دسته استیکرهای تعاملی است می تواند نرخ تعامل پیج شما را بالا ببرد و در نتیجه ورود به اکسپلور را برای شما راحت تر نماید.
  2. بیشتر دیده شدن: قطعا اگر پیج شما عمومی باشد، با انتشار این نوع استوری کابران بیشتری با شما تعامل برقرار می کنند و همین موضوع سبب وایرال شدن استوری شما می شود.
  3. افزایش فالوور: قطعا شانس افزایش فالوور شما از این طریق بسیار زیاد است چرا که پست توسط افراد زیادی مشاهده می شود و همین موضوع سبب معرفی هر چه بیشتر اکانت شما به کاربران بشتری در سطح اینستاگرام می شود؛ همچنین اگر ایده خاصی برای ایجاد این نوع استوری داشته باشید با افزایش تعامل می توانید شانس ورود به اکسپلور و در نتیجه معرفی هر چه بیشتر اکانت خود را به افراد بیشتری داشته باشید.
  4. ایجاد استوری جذاب و خلاقانه: به طور کلی انتشار محتوا با یک سبک یکنواختی زیادی را به اکانت شما تحمیل خواهد کرد این در حالی است که شما به راحتی می توانید با استفاده از قابلیت های متنوع اینستاگرام و بخصوص استوری ها که همیشه بیشترین بازخورد را از سوی مخاطبان دریافت می کنند محتواهای جذاب و خاص خود را منتشر نمایید.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره هایلایت اینستاگرام

مزایای add yours

show me your profile grid چگونه فعال کنیم؟

برای اضافه کردن عکس یا ویدئو خود در استوری اینستا با استفاده از قابلیت show me your profile grid در پروفایل دیگران، ابتدا یک اسکرین شات از صفحه پروفایل اینستا خود بگیرید، سپس روی استوری به اشتراک گذاشته ضربه بزنید و با لمس آیکون دوربین در کنار نوشته add your وارد صفحه استوری خود شدید.

اکنون از داخل گالری اسکرین شاتی که در مرحله اول گرفته اید را انتخاب کنید و استوری خود را به اشتراک بگذارید.

Instagram add yours

نکته: اگر روی تصاویر کوچک استیکر ضربه بزنید، می توانید مشاهده کنید چه افرادی این استوری را به صفحه خود اضافه کرده اند.

add yours

نکته قابل اهمیت در اینجا این است که استیکرهای تعاملی به تنهایی برای شما افزایش فالوور را به ارمغان نخواهد آورد.

داشتن پست های جذاب در کنار شرکت در این نوع استوری ها به شما کمک زیادی در جذب فالوور خواهد کرد چرا که اگر پست های جذابی داشته باشید افراد ممکن است پس از انتشار استوری هایی این چنین اگر بر روی نام شما ضربه بزنند و وارد اکانت شما شوند با دیدن استوری و پست های جذاب شما قطعا ترغیب به فالوو کردن شما خواهد شد.

به خصوص اگر به صورت هدفمند در این گونه استوری ها شرکت کنید یا این چنین استوری هایی را برگزار نمایید و قبل از آن اقدام به خرید فالوور اینستاگرام نمایید تا وقتی وارد اکانت شما می شوند محبوبیت و تعداد فالوورهایتان سبب جذب اعتماد آن ها و فالو کردن شما شود.

ایجاد قابلیت add yours اینستاگرام

اکنون که نحوه مشارکت در استوری های تعاملی add your را یاد گرفتید بد نیست در مورد نحوه ایجاد آن برای اکانت خود نیز بدانید.

برای ایجاد قابلیت add yours اینستاگرام، عکس مورد نظرتان را آماده کنید، در بخش استوری قرار دهید  سپس از قسمت استیکر ها روی آیکون add yours کلیک کنید و متن مورد نظرتان را اضافه کنید.

ایجاد قابلیت add yours اینستاگرام

اکنون زمان انتشار استوری فرار رسیده است به همین سادگی یک زنجیره جدید از add yours را ایجاد کردید. 🙂

add yours ایجاد

چرا add yours فعال نیست ؟

در مطلب مشکلات استوری اینستاگرام و راهکار های رفع آن ها به طور کلی به رفع مشکلات استوری پرداختیم.

اما در رابطه با این مورد خاص علاوه بر راهکارهایی که در مطلب قبلی بیان کردیم دو راهکار زیر را توصیه می کنیم؛ بنابر این اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران مشکل این را دارید که چرا add yours فعال نیست؟ ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

چگونگی رفع مشکل استیکر «Add Yours» در اینستاگرام

استیکر Add Yours اینستاگرام همچون برخی دیگر از قابلیت های اینستاگرام به تدریج برای کاربران اینستاگرام فعال می شود و از کاربری تا کاربری دیگر و از یک منطقه جغرافیایی تا منطقه جغرافیایی دیگر متفاوت است.

اما ممکن است به دلیل اینکه اکانت شما آپدیت نیست به این قابلیت ها دسترسی نداشته باشید. بنابر این ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کنید تا از فعال شدن یا نشدن این قابلیت برای اکانت خود مطمئن شوید.

Instagram update

همچنین راهکار دیگری که در این زمینه می توانیم به شما توصیه کنیم این است که اگر از دو حساب کاربری استفاده می کنید امتحان کنید ببینید روی اکانت دیگر شما این قابلیت فعال است یا نه؟!

راهکار دیگر حذف و نصب مجدد اینستاگرام است. هر چند برخی معتقد هستند اکانت های شخصی با چنین مشکلی مواجه هستند پس شما می توانید به راحتی با تبدیل اکانت اینستاگرام به حساب حرفه ای اینستاگرام این مشکل را مرتفع نمایید.

سخن پایانی

قابلیت های بی نظیری مثل ریلز اینستاگرام، پست اسلایدی و … همه ابزارهایی برای کمک به افزایش بازدید اینستاگرام شما هستند پس تنها به یک ابزار برای تولید محتوا بسنده نکنید و با استفاده از ابزارهای مختلف شانس خود را برای بیشتر دیده شدن در این شبکه اجتماعی امتحان کنید.

امیدواریم با استفاده از این آموزش بتوانید از این قابلیت بی نظیر در استوری های خود استفاده نمایید و با استفاده از آن بیش از پیش در اینستاگرام بدرخشید.

اکنون اگر سوالی یا مشکلی در مورد نحوه استفاده از add yours دارید با ما و دیگر همراهان فالوکمپ به اشتراک بگذارید تا در رفع آن به شما یاری رسانیم.

سوالات متداول

چگونه مشکل فعال نبودن add yours را در اینستاگرام حل کنیم؟

آپدیت اینستاگرام – استفاده از حساب کاربری دیگر

مزیت های استفاده از قابلیت Add Yours چیست؟

افزایش تعامل – دیده شدن – جذب فالوور – خلاقیت