امتیاز شما به این مطلب

احتمالا با پیج هایی که تیک آبی در کنار آیدی آنها قرار دارند، برخورد کرده اید. تیک آبی نه تنها در اینستاگرام بلکه در شبکه های اجتماعی دیگر نظیر فیس بوک و توییتر هم به چشم می خورد.

آیا شما هم می خواهید یکی از کسانی باشید که تیک آبی دارند؟ این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا به شما بگوییم چگونه با کمترین فالوور تیک آبی بگیرید.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی درواقع نشان یا علامتی است که اعتبار یک پیج یا اکانت را تایید می کند. به عنوان مثال، ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال پیدا کردن پیج هنرپیشه محبوب تان در اینستاگرام بوده اید و با تعداد زیادی اکانت به نام آن شخص مواجه شده اید.

در اینجور مواقع، تیک آبی می تواند مشخص کند که کدام یک از اکانت ها معتبر و رسمی است و متعلق به خود آن هنرپیشه مورد نظر شما است.

تیک آبی اینستاگرام، دقیقا در کنار نام کاربری افراد یا یوزرنیم (Username) آن ها ظاهر می شود که با دیدن آن شما می توانید به معتبر بودن یک شخص یا برند پی ببرید.

تیک آبی اینستاگرام با فالوور کم

چه کسانی واجد گرفتن تیک آبی اینستاگرام هستند؟

اینستاگرام در وب سایت رسمی خود بارها اعلام کرده است که تیک آبی این پلتفرم فقط برای برخی از نهاد های عمومی، برندها، ورزشکاران، فعالان اجتماعی و سلبریتی ها است.

اما نکته قابل توجه این است که اینستاگرام نحوه عملکرد و تایید اکانت ها در زمینه دریافت تیک آبی را روشن و شفاف سازی نکرده است.

در بسیاری از اکانت ها ما شاهد تایید شدن افراد معمولی و حتی خرید این نشان در بازار سیاه بوده ایم. پس بدانید با وجود موانع زیاد و سختی ها، هر اکانتی در این فضا می تواند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کند و این کار، غیر ممکن نیست.

چگونه با فالوور کم می توان تیک آبی اینستاگرام را گرفت؟

گرفتن تیک آبی اینستاگرام درست مثل گرفتن کارت خدمت سربازی است. هرکدام از این دو مورد، نیاز به حداقل هایی دارند که باید درست و کامل انجام شود.در ادامه جزییات را به طور کامل بررسی می کنیم:

  • تا جایی که امکان دارد فالوور جذب کنید

درست است که می توان با کمی تلاش و پشت کار، تیک آبی را از اینستاگرام دریافت کرد؛ اما بهتر است تا حدودی اعتبار پیج شما بالا باشد.
داشتن فالوور بالا علاوه بر اعتبار سازی، به جذب طبیعی مخاطب نیز کمک می کند.اولین نشانه در دید یک کاربر، تعداد فالوورهای یک پیج است.
اگر قصد خرید فالوور را دارید، این نکته را در نظر بگیرید که این کار مثل راه رفتن بر تیغه شمشیر است. اگر این افزایش فالوور از طریق ربات انجام شود، رویای دریافت تیک آبی را باید از یاد ببرید.

tike abi instagram

شما می توانید افزایش فالوور مطابق با قوانین اینستاگرام را با خرید فالوور اینستاگرام فالوکمپ تجربه کنید.

خدمات این ربات ها و برنامه ها، به راحتی توسط الگوریتم شناسایی می شود و مجازات های زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. بهترین روش، خرید فالوور از وب سایت های معتبر است.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید فالوور از وب سایت ها، مطالعه مقاله نکات انتخاب بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام را توصیه می کنیم.

  • از سایر شبکه های اجتماعی غافل نشوید!

اینستاگرام پلتفرم پر مخاطبی است وتعداد بسیار زیادی از کاربران در آن به تولید محتوا و جذب مخاطب می پردازند.

بهترین راه برای مطرح شدن در بین کاربران، استفاده از سایر پلتفرم ها است. مطمئنا کاربران اینستاگرام در شبکه های دیگری مثل توییتر و کلاب هاوس فعالیت می کنند.
شما می توانید با حضور پررنگ در این برنامه ها، نام خود را در ذهن مخاطب ثبت کنید و به راحتی در اینستاگرام، این کاربران را به دنبال کنندگان خود تبدیل کنید.
علاوه بر این، زمانی که شما اعتبار و شهرت کافی را در بین مخاطبان هر پلتفرم دیگری داشته باشید، راحت در اینستاگرام تایید می شوید.

برای مثال یوتیوبر های فعال، به دلیل ویوی بالایی که در برنامه یوتیوب به دست می آورند، در بین کاربران به چهره ای معروف تبدیل شده اند و به راحتی در اینستا، تیک آبی دریافت می کنند.

تیک آبی اینستا با فالوور کم
  • فعالیت مستمر در اینستاگرام، نبض پیج شماست

سعی کنید تا حد ممکن، تا جایی که شما در نظر الگوریتم ربات تشخیص داده نشوید، فعالیت مداوم داشته باشید.

فعال بودن در اینستاگرام به شما کمک می کند تا نرخ تعامل بالاتری را تجربه کنید و به راحتی به بهشت اینستاگرام، اکسپلورر راه پیدا کنید.

هر چه تعداد بیشتری از محتواهای شما به اکسپلورر ورود کنند؛ کاربران بیشتری با برند شما آشنا شده و تعداد بالایی از آنها که به سبک فعالیت و محصولات شما علاقه دارند به پیج سرازیر می شوند.

فعالیت و ارتباط در پلتفرم اینستاگرام همه چیز است! پس اگر قصد گرفتن تیک آبی را دارید، برای این نکته مهم برنامه ریزی کنید.

  • ویترین پیج خود را کامل کنید

ویترین پیج شما ، بیوی پیج است. اطلاعات این قسمت را کامل درج کنید. اطلاعاتی مانند ادرس وب سایت، شماره تماس، نوع فعالیت و خدماتی که ارائه می دهید، ادرس فروشگاه فیزیکی در صورت وجود و … می تواند حس امنیت را به مخاطب القا کند و علاوه بر جذب این مخاطبان نکته سنج، به اینستاگرام این پیغام را می دهید که در کار خود شفاف هستید.

این موضوع، کار شما را در دریافت تیک آبی راحت تر می کند.از دیگر اقدامات در این زمینه، می توان به اتصال اکانت های فیسبوک و توییتر به اینستاگرام اشاره کرد.برای انجام این کار، باید پیج خود را به حساب تجاری تبدیل کنید.
(بد نیست در رابطه با این موضوع، مقاله آموزش ساخت فروشگاه در اینستاگرام را نیز مطالعه نمایید.)

ویترین پیج فروشگاهی اینستاگرام
  • با شخصیت باشید!

مدیریت اینستاگرام پس از دریافت درخواست شما مبنی بر داشتن تیک آبی اینستاگرام، تمامی فعالیت های شما در این پلتفرم را از ابتدا تا آخرین لحظه رصد می کند. از گذاشتن کامنت های توهین آمیز، انتشار محتواهای غیراخلاقی، نژاد پرستانه و دارای کلمات بی ادبانه پرهیز کنید!
درصورتی که شما یکی از فعالیت های مجرمانه ثبت شده در قوانین اینستاگرام را انجام دهید، دیگر در خواب تیک آبی اینستا را دریافت می کنید.

  • طوری رفتار کنید انگار در معرض خطر جعل هویت قرار دارید

هدف اصلی اینستاگرام از قرار دادن تیک ابی، جلوگیری از جعل هویت افراد معروف است. از این هدف می توان استفاده کرد و کلک زد! برای خودتان با اسم و فامیل و محتواهایتان اکانت های جعلی بسازید.
برای انجام این ترفند، باید یک حساب کاربری اصلی باتعداد فالوور تقریبا بالا داشته باشید و سپس، اقدام به ساخت اکانت های فیک کنید.

نکته: اگر این اکانت ها، با یک دستگاه مشخص و ip یکسان ساخته شوند، اینستاگرام به زرنگ بازی شما پی می برد و دیگر تا آخر عمر داغ این تیک آبی بر دل شما می ماند. پس برای استفاده از شیوه جعل هویت، به این نکته توجه داشته باشید.

شرایط تیک آبی اینستاگرام

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، جزییات مهی وجود دارد که هر کاربر قبل از هر اقدامی باید از آن مطلع باشد.
در صورتی که این نکات در پیج درخواست دهنده رعایت نشده باشد، درخواست شما حتی به مرحله بررسی هم نمی رسد و تا یک ماه بعد از رد شدن صلاحیت پیج شما، امکان ارسال دوباره درخواست را نخواهید داشت.

شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام


پس این نکات را جدی بگیرید و تک به تک قبل از ارسال هر درخواستی از وجود آنها مطمئن شوید:

شرط اول:اکانت شما باید اعتبار لازم برای دریافت تیک آبی را داشته باشد. هیچ فرمانده جنگ نرفته ای مدال شجاعت دریافت نمی کند!
اگر اکانتی متعلق به یک شخص که نام فرد خود یک برند در زمینه کاری اش محسوب می شود، یا برند تجاری باشد، اعتبار لازم را برای دریافت این تیک دارد.
با این حساب، اکانت های اخبار زرد یا اکانت هایی که جنبه تفریحی دارند، اعتبار کافی برای دریافت این تیک را ندارند.

شرط دوم:اگر شما چندین اکانت در این پلتفرم داشته باشید، تنها یک اکانت تایید می شود و تیک آبی دریافت می کند.پس منحصر به فرد بودن اکانت شما( تک بودن اکانت) بسیار مهم است.

شرط سوم: کامل بودن اطلاعات حساب کاری که قصد گرفتن تیک آبی را دارد، یکی از مهمترین شروط محسوب می شود.
اطلاعاتی از قبیل نام کاربری درست و خوانا، بیوگرافی کامل، تصویر پروفایل، قرار داشتن اطلاعات دقیق مثل شماره تماس و آدرس وب سایت برند صاحب پیج و… باید حتما درج شده باشد.

شرط چهارم: برای تایید شدن اکانت لازم است، نام کاربری شما بسیار جستجو شده باشد و فعالیت شما در این بستر از افراد عادی بیشتر باشد.
پس از بررسی، اگر تمامی این شرایط را داشتید، می توانید برای درخواست تیک آبی اقدام نمایی.

گرفتن تیک آبی اینستا

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام

در گذشته برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام، شما باید ایمیلی را به زبان انگلیسی برای اینستاگرام ارسال می کردید و خودتان را معرفی و همچنین تصویری از خودتان را ضمیمه می کردید.
در این تصویر شما می بایست، آیدی خود را بر روی یک برگه بزرگ نوشته و مقابل دوربین می گرفتید.

سپس، اینستاگرام صحت اطلاعات شما را می سنجید و در صورتی که تایید می شدید، به شما تیک آبی می داد.
همچنین تعداد فالوور ها برای اینستاگرام اهمیت داشت و اگر تعداد فالوور های شما کم بود، اکانت شما را تایید نمی کرد.

یکی از بهترین روش های افزایش فالوور که می تواند اعتبار پیج شما را تا حد ممکن بالا برده و شانس دریافت تیک آبی را افزایش دهد، خرید فالوور فیک است.

اما در حال حاضر گرفتن تیک آبی بسیار راحت تر شده است و از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام و بدون نیاز به ارسال ایمیل، قابل درخواست است. برای درخواست تیک آبی به اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به قسمت پروفایل (Profile) بروید.
  2. سپس سه خط بالا در سمت راست صفحه را لمس کنید و در ادامه وارد قسمت تنظیمات (Settings) شوید.
  3. در این مرحله به قسمت Account وارد شوید.tike abi instagram
  4. در مرحله بعد گزینه Request verification را انتخاب کنید.
  5. در این مرحله صفحه ای برای شما باز می شود که شما باید اطلاعات خود را در آن وارد کنید تا هویت شما تایید شود. اطلاعاتی که باید در این مرحله وارد کنید شامل موارد زیر است:
    1. Full name: نام کامل خود را مطابق آنچه در شناسنامه است وارد کنید.
    2. Known as: در این قسمت، نامی که به آن شناخته می شوید را درج کنید. به عنوان مثال اگر با یک نام مستعار یا یک لقب و یا اسم برند تان شناخت می شوید، آن را در این قسمت وارد کنید.
    3. Category : در این قسمت شما باید زمینه کاری خود را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید. اینکه در زمینه ورزش، هنر، تجارت و… فعالیت می کنید را در این قسمت مشخص کنید.
  6. سپس در این مرحله باید تصویری از شناسنامه صادر شده توسط دولت و یا تصویری از یک سند رسمی کسب و کارتان را بارگذاری کنید.
    شما همچنین می توانید از گواهینامه رانندگی، پاسپورت و مدارک دیگر خود نیز استفاده کنید. بیزینس ها می توانند از اظهارنامه های مالیاتی، قبض تسهیلات به نام شرکت یا اساسنامه استفاده کنند.
  7. در پایان بر روی دکمه send ضربه بزنید. اکنون درخواست شما برای اینستاگرام ارسال شده است و به زودی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.tike abi instagram

پس از انجام مراحل بالا ، باید منتظر پاسخ اینستاگرام برای درخواست تیک آبی خود باشید. دریافت پاسخ از اینستاگرام مدت زمان مشخصی ندارد اما ممکن است از دو روز تا حتی چند هفته طول بکشد، پس باید صبور باشید.

تذکر: یادتان باشد که اینستاگرام هرگز برای دادن تیک آبی هزینه ای دریافت نمی کند.اگر ایمیل هایی دریافت کردید که از شما هزینه ای برای تایید تیک آبی خواسته بودند و یا از شما خواسته بودند برخی اطلاعات تکمیلی ارسال کنید، هرگز این کار را انجام ندهید چرا که این ایمیل ها کلاهبرداری هستند.

نکته:برای این که بفهمید کدام ایمیل از طرف اینستاگرام است و کدام ایمیل از طرف سودجویان ارسال شده است، می توانید به قسمت تنظیمات اکانت اینستاگرام خود مراجعه کنید و در قسمت جستجو یا search عبارت Email را جستجو کنید.

در این قسمت، ایمیل هایی را که از طرف اینستاگرام به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال شده، همراه با تاریخ آن ها نمایش می دهد. در نتیجه، چنانچه ایمیلی در این لیست قرار نداشت، غیر معتبر است.

سخن پایانی

در این مقاله، درباره نحوه گرفتن تیک آبی با کمترین فالوور صحبت کردیم. بهتر است این را بدانید که علیرغم اینکه در حال حاضر دیگر تعداد فالوور برای اینستاگرام برای دادن تیک آبی زیاد اهمیت ندارد، اما هنوز هم می تواند نشان دهنده اعتبار اکانت شما باشد.

بنابراین اگر تعداد فالوور های شما از حد دلخواه تان کمتر است، شما می توانید به راحتی با خرید فالوور این کمبود را به سرعت جبران کنید.

سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا همکارانم در فالوکمپ در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشند.

سوالات متداول

برای گرفتن تیک آبی باید چند فالوور داشته باشیم؟

در گذشته برای گرفتن تیک آبی از اینستاگرام، تعداد فالوور های شما اهمیت داشتند و به اکانت هایی که فالوور های آن ها کمتر از 10هزار فالوور بود، تیک آبی تعلق نمی گرفت. اما درحال حاضر تعداد فالوور های شما چندان برای اینستاگرام اهمیتی ندارد

آیا خرید فالوور می تواند به گرفتن تیک آبی کمک کند؟

درست است که تعداد فالوور در گرفتن تیک آبی اینستاگرام تاثیر ندارد اما خرید فالوور از وب سایت های معتبر می تواند شما را در نظر اینستاگرام و مخاطبان، معتبر تر و محبوب تر جلوه دهد.