4.2/5 - (4 امتیاز)

چگونه می توان فالوورهای خود را تا 10k افزایش داد؟ این سوالی است که اکثر کاربران تازه وارد و برندهای نوپا در اینستاگرام مطرح می کنند؛ چرا که پروسه جذب فالوور در ابتدای مسیر، بسیار زمان گیر و طاقت فرسا است.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین تکنیک های جذب مخاطب برای افزایش فالوور را به همراه نکات تکمیلی آنها برای شما بیان کنیم.

چطور فالوور بیشتری در اینستاگرام به دست بیاوریم؟

جذب مخاطب در اینستاگرام یک کار بسیار پر چالش است؛ زیرا در عین آسانی، پیچیدگی و سختی های خاص خود را دارد.

نکته جالب و بسیار امیدوارکننده در رابطه با جذب مخاطب این است که می توان در دو هفته حدود 10k جذب داشت؛ به شرطی که تمامی تکنیک ها و ترفندهای افزایش فالوور را به درستی و با دقت در این مدت زمان اجرا کنید.

تکنیک های افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش تعداد کاربران ایرانی در اینستاگرام سبب شده است تا برندهای زیادی به فکر فعالیت در آن باشند. همین موضوع باعث ایجاد یک رقابت سنگین در این فضا شده است.
شاید تا چندی پیش با یک محتوای معمولی و فعالیت عادی می توانستید برند خود را به یک جایگاه خوب در اینستا برسانید، اما امروزه اینستاگرام به یک مهارت تبدیل شده است که برای موفقیت در آن، باید از صفر تا صد راه را برنامه ریزی کرده باشید و با تمامی ترفندهای جذب مشتری در این پلتفرم آشنایی داشته باشید.

افزایش فالوور اینستاگرام


ترفندهای بسیاری برای جذب مشتری در سایت ها مطرح شده اند که بسیاری از آنها به دلیل آپدیت های الگوریتم دیگر کارایی قبل را ندارند.
با توجه به جدیدترین آپدیت برنامه اینستا و طبق تجربه، برخی از رازهای افزایش فالوور در اینستاگرام فارسی به شرح زیر هستند:


۱- مشاوری به نام تقویم تولید محتوا

اگر قصد فعالیت حرفه ای و جدی در اینستاگرام را دارید، باید برای قدم به قدم آن برنامه داشته باشید. تقویم محتوایی اینستاگرام به شما کمک می کند تا تاریخ انتشار هر محتوا، در هر بخش اینستا را بدانید.

همچنین مراسم های خاص مثل اعیاد، بلک فرآیدی و… را برای تولید محتوای مرتبط مد نظر داشته باشید و در کل روند پیج را روی یک ریتم خاص جلو ببرید.

نکته: می توانید از اپلیکیشن ها یا دفترهای چاپی برای داشتن یک تقویم محتوایی استفاده کنید.

۲- بهینه سازی ویترین پیج

پروفایل شما در اینستاگرام، ویترین کسب و کار شماست. بهتر است اولین برخورد مخاطب با پیج شما، او را تحت تاثیر قرار دهد تا شما را دنبال کند.
عکس پروفایل با کیفیت( ترجیحا لوگوی برند شما)، توضیحات کامل و در عین حال مختصر در بیو مانند شماره تلفن معتبر و در دسترس، لینک وب سایت، ساعت کاری پیج.

نحوه کار پیج، نام موسس برند و… از مواردی هستند که مخاطب را ترغیب به دنبال کردن شما می کند و در صورتی که تولید محتوای با کیفیت و مستمر داشته باشید، به مشتریان شما تبدیل می شوند.

بهینه سازی بیو برای افزایش  فالوور
تاثیر بهینه سازی پیج برای افزایش فالوور

۳– خرید اعتبار بخرید!

مسلما پیج هایی که تازه شروع به فعالیت می کنند، تعداد فالوور بسیار پایینی دارند و همان مخاطبان نیز از اطرافیان و آشنایان هستند.پس نباید انتظار داشته باشید که کاربر واقعی این فضا بلافاصله شما را دنبال کند و به مشتری شما تبدیل شود.
بیشتر پیج ها برای سرعت دادن به مسیر جذب مخاطب و اعتبار بخشی به نام برند خود از خرید فالوور با تعداد دلخواه استفاده می کنند.
این خرید فالوور اگر از جای مطمئن انجام شود، علاوه بر بالا بردن اعتبار برند و تعداد فالوور شما، مخاطب را به بازدید کردن از محتواها و خواندن اطلاعات محصول یا خدمات شما ترغیب می کند.

علت آن این است که تعداد فالوور حس امنیت خاطر را به او القا کرده و نشان دهنده مفید بودن محتواهای شما برای کاربران می باشد.

فالوکمپ به عنوان مشتری مدارترین وب سایت ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی برای رضایت بیشتر شما عزیزان، سرویس جدیدی به نام فالوورگیر اینستاگرام را در وب سایت خود لانچ کرده است.

این سرویس به شما کمک می کند تا بدون نیاز به نصب برنامه ای خاص، خدمات موردنیاز خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری کرده و از لحاظ رعایت الگوریتم اینستاگرام و محدودیت های آن، با خیال راحت بسته های متنوع را سفارش دهید. پلتفرم اختصاصی فالوورگیر اینستاگرام فالوکمپ با اعمال خدمات خریداری شده به طورت تدریجی، احتمال شناسایی شدن پیج متقاضی توسط الگوریتم اینستاگرام را به صفر رسانده است.


بهترین و ایمن ترین راه برای خرید فالوور به تعداد دلخواه، استفاده از بسته های خرید فالوور وب سایت های معتبری مثل فالوکمپ است.

۴- مشخص کردن جامعه هدف

محتوا، پادشاه است. این جمله را بزرگ بر روی کاغذ بنویسید و جلو چشم خود قرار دهید. اگر می خواهید در این مسیر پیشرفت کنید، باید محتواهای باکیفیت و در عین حال جذاب تولید کنید که مخاطب را به وجد بیاورد.
موضوع هر محتوا را طبق سلیقه و علایق فالوورهای هدف خود انتخاب کنید و سعی نکنید تمامی گروه ها را از خود راضی نگهدارید. این کار فقط باعث عقب رانده شدن شما می شود.

افزایش فالوور ۱۰ k


نکته: در ابتدا می توانید پیج رقبایی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند و موفق هستند را آنالیز کنید و طبق موضوع محتواهایی که بالاترین بازدید را داشته اند، محتوای جدید و جذاب با شیوه و سبک پیج خودتان تولید و منتشر کنید.


تذکر مهم: پس از جان گرفتن پیج، می توانید بین موضوعات ترند و پرطرفدار در پیج نظرسنجی کنید تا با یک تیر دو نشان بزنید. با این کار هم آمار تعامل پیج را بالا می برید و هم موضوعاتی که مخاطب بیشتر به آنها علاقمند است را پیدا می کنید.

۵- یک سبک مشخص داشته باشید

پیج هایی که به تم عکس ها و چیدمان آنها توجه ندارند، به راحتی مخاطبان گذری را از دست می دهند. امروزه پیج هایی که به سبک مینیمال فعالیت می کنند، بسیار پرطرفدارتر از پیج های شلوغ هستند.
برای عکاسی یا حتی کاور ویدئو و ریلز از یک سبک جذاب و در عین حال ساده استفاده کنید.

این سبک را برای همیشه حفظ کنید تا کاربر با دیدن عکس های این سبک، نام برند شما در ذهنش تداعی شود.
تکه کلام های خاص خود را داشته باشید.برخی از ادمین ها یا صاحبان برند برای ارتباط صمیمی تر با مخاطب از تکه کلام هایی استفاده می کنند که کاربر را ترغیب به تعامل بیشتر در پیج می کند.

۶- از تاثیر ابزار استوری بر مخاطب غافل نشوید

با کمک استوری ها می توانید با مخاطبان ارتباط بهتری برقرار کنید و حس صمیمیت بین خود و مخاطبتان را بیشتر کنید.
برای استوری های روزانه باید محتواهای چالشی آماده کنید و هر روز دست پر به اینستاگرام وارد شوید. تمامی این ترفندها تنها با پشتکار و فعالیت مستمر برای شما تاثیرگذار خواهد بود.

برای فعالیت حرفه ای در این پلتفرم، دانستن قوانین اینستا خالی از لطف نیست.

۷- هایلایت های جالب و منظم داشته باشید

یکی از بهترین راه ها برای جلب اعتماد مشتریان ، داشتن هایلایت هایی مثل رضایت مشتری، توضیح محصول، کد مرسوله و نحوه سفارش است. برای هایلایت استوری ها بر طبق موضوع، یک کاور خوب بگذارید.

هایلایت اینستا برای افزایش  فالوور

۸- برای پیج خود مزایای رقابتی ایجاد کنید

برای موفق شدن در رقابت شدید اینستاگرام باید ویژگی هایی را برای برند خود ایجاد کنید که مخاطب خرید از شما را به رقبا ترجیح دهد.
برای ایجاد این مزایا، ابتدا یک سوال مهم از خود بپرسید:چرا مخاطبان مرا دنبال می کنند؟
اگر بتوانید به این سوال جواب دهید، نصف مسیر را رفته اید.
برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • قیمت مناسب
  • ارسال رایگان
  • کیقیت بالا
  • پشتیبانی خوب
  • تولید محتوای باکیفیت و کاربردی
  • ارائه محصول خلاقانه و جدید

۹- از مشتریان خود برای تبلیغ استفاده کنید

یکی ازبهترین راه های تبلیغ، استفاده از خود افراد مصرف کننده است. تبلیغات دهان به دهان که امروزه به تبلیغ و معرفی در استوری تبدیل شده است، یکی از بهترین راه های جذب مخاطب جدید است.
برای ترغیب مشتریان خود می توانید بین استوری های که شما را به سایر کاربران معرفی می کنند، قرعه کشی کنید و از محصولات یا خدمات پیج به برنده جایزه بدهید.

برای آشنایی با قوانین و روش‌های تبلیغ در اینستاگرام خواندن مقاله آشنایی با قوانین تبلیغات در اینستاگرام و انواع تبلیغات اینستاگرام را هم توصیه می‌کنیم.

۱۰- وارد به دنیای جدید با هشتگ

هشتگ ها از ابزارهای بسیار مهم اینستاگرام محسوب می شوند که با کمک آنها می توان فالوورهای جدید و علاقمند به حوزه کاری خود را به پیج اضافه کنید.
برای پیدا کردن بهترین و کار راه انداز ترین هشتگ ها، می توانید از برنامه های جانبی استفاده کنید.
یکی دیگر از راه ها، تحلیل محتواهای رقبا است.

می توانید با کمک آنالیز، پربازدیدترین موضوعات و بهترین هشتگ ها را شناسایی کنید. همچنین می‌توانید مقاله‌ راهنمای استفاده از هشتگ های‌ اینستاگرام فالوکمپ را هم بخوانید.

سخن پایانی

رسیدن به 10k فالوور در کمترین زمان با انجام تمام این تکنیک ها به همراه تولید محتوای با کیفیت و مستمر دور از انتظار نیست.

در این مقاله، کاربردی ترین تکنیک های جذب مخاطب از هزار تا 10k فالوور را برای شما بیان کردیم.منتظر نظرات و پیشنهادات شما همراهان هستیم.

سوالات متداول

چگونه فالوورهای خود را به 10k برسانیم؟

استفاده از تک تک ترفندهایی مثل تقویم محتوا، آنالیز پیج، تبلیغات، قرعه کشی و… در کنار تولید محتوای مستمر و باکیفیت

آیا خرید فالوور می تواند به جذب مشتری واقعی کمک کند؟

بهترین راه برای بالا بردن اعتبار یک پیج نوپا خرید فالوور است؛پس از آن غافل نشوید