امتیاز شما به این مطلب

علیرغم اینکه برنامه اینستاگرام قابلیت‌های بسیار زیادی دارد ولی متأسفانه مدتی است بحث جاسوسی اینستاگرام مطرح شده و همین موضوع باعث نگرانی کاربران می‌شود. سوالی برای عموم کاربران مطرح می‌گردد این است که آیا واقعاً برنامه اینستاگرام امنیت بسیار بالایی دارد یا اینکه هکرها می‌توانند از طریق برنامه ‌های جاسوس اینستاگرام به اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشند؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد صحت این موضوع صحبت کنیم. در ضمن شما می توانید از خدمات خرید فالوور فیک، خرید فالوور خارجی، خرید بازدید لایو، و خرید کامنت اینستاگرام ما استفاده کنید.

جاسوس اینستاگرام به چه معناست؟

 ما در استفاده از هر کدام از شبکه‌های اجتماعی باید امنیت کامل را برای خود در نظر بگیریم. یعنی باید مبنی را بر این بگذاریم که احتمال جاسوسی کردن از این شبکه وجود داشته و بنابراین خودمان شخصا باید نسبت به افزایش امنیت نام کاربری خود اقداماتی را انجام دهیم.

متأسفانه جاسوسی اینستاگرام بر روی اطلاعات کاربران به طرق مختلف انجام می‌گیرد. گاهی اوقات قابلیت‌هایی که برای اینستاگرام تعریف می‌شود، بستر را برای جاسوسی کردن فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: 5 روش تضمینی برای آنفالو نشدن در اینستاگرام

جاسوس اینستاگرام

برای مثال چند موضوع را با یکدیگر مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • ردیابی لحظه‌ای کاربران

اولین قابلیت اینستاگرام که در آپدیت‌های جدید به آن اضافه شده است، بحث بررسی زمان فعال بودن کاربران است. زمانی که شما وارد اینستاگرام می‌شوید، در کنار نام شما زمان فعال بودن شما به نمایش در می‌آید.

یعنی از طریق اینستاگرام شما می‌توانید آنلاین بودن یا نبودن فالوور‌های خود را به راحتی تشخیص دهید.

بنابراین کسانی که در پیج شما هستند از طریق همین ردیابی لحظه‌ای، می‌توانند تشخیص دهند که شما در طول روز چه زمان‌هایی بیشتر به اینستاگرام خود وارد می‌شوید.

به خصوص اگر شما عکس‌های شخصی و عکس‌هایی از محیط کار خود را وارد اینستاگرام کنید، از طریق زمان قرار دادن عکس‌ها در صفحه و زمان فعال بودن خود شما، متوجه می‌شوند که در طول روز دقیقاً چه ساعتی در خانه هستید و یا چه ساعتی را در محیط کار خود سپری می‌کنید.

  • موقعیت مکانی در اینستاگرام

یکی دیگر از راهکار‌های جاسوسی اینستاگرام، استفاده از موقعیت مکانی است. حتماً تا به حال با پیج‌هایی برخورد داشته‌اید که در زمان قرار دادن پست، موقعیت مکانی خود را نیز در آن ثبت می‌کنند. البته شما می‌توانید قابلیت مکانی را از دید کاربران پنهان کنید یعنی اگر نمی‌خواهید کاربران شما بدانند که شما در چه موقعیتی در حال پست گذاشتن در اینستاگرام هستید، کافی است موقعیت مکانی اینستاگرام را غیرفعال کنید.

معرفی برنامه جاسوس اینستاگرام

 باید این واقعیت را بپذیریم که دنیای اینترنت در کنار مزیت‌های فراوانی که دارد، متأسفانه از مشکلات امنیتی نیز برخوردار بوده و همین مسأله باعث نگرانی کاربران دنیای مجازی می‌شود. برنامه های جاسوسی اینستاگرام باعث می‌شوند که برخی از افراد سودجو بتوانند به راحتی به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. در ادامه به برخی از این برنامه‌ها اشاه می‌کنیم:

–  برنامه دسترسی به مخاطبان

متأسفانه باید بگوییم در بین برنامه‌ های جاسوسی اینستاگرام نرم‌افزار‌های وجود دارد که به کمک آن‌ها به راحتی می‌توانید به لیست مخاطبین و فالوور‌های پیج‌های شخصی و عمومی دسترسی داشته باشید. معمولاً پیج‌های کاری که تمایل دارند از طریق افزایش فالوور‌های خود میزان بازدید از پیج را افزایش دهند، به سراغ چنین برنامه‌هایی ‌می‌روند چون آن‌ها می‌خواهند تعداد آی دی بیشتری در اختیار داشته باشند تا پیج اینستاگرام خود را به آن‌ها معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: چم و خم بلاگر شدن در اینستاگرام

–    برنامه TheOneSpy Instagram

این برنامه از جمله نرم‌افزار‌های است که این امکان را برای فراهم می‌کند تا پست‌ها و حتی لایک‌ها و کامنت‌ها را به راحتی ردیابی کنید. به طور کلی مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه جاسوس اینستاگرام عبارتند از:

  • شما با کمک این برنامه می‌توانید کلیه عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام را جاسوسی کنید.
  • از طرف دیگر قابلیت مشاهده تمامی لایک‌ها و کامنت‌ها برای شما فراهم خواهد بود.
  • همچنین شما به کمک این برنامه می‌توانید تمامی پست‌هایی که در فید اینستاگرام وجود دارد
       را به راحتی مورد بررسی قرار دهید.

آیا امکان هک کردن با برنامه جاسوسی اینستاگرام وجود دارد؟

 اتفاقی که گاهی برای پیج‌های کاری و پربازدید رخ می‌دهد، هک شدن پیج مربوطه است. شاید این سؤال برای شما به وجود آمده است که آیا به کمک برنامه های جاسوسی اینستاگرام می‌توان پیج را هک نمود یا خیر؟

اینستاگرام در چند سال اخیر اقداماتی برای افزایش امنیت خود در پیش گرفته است با این حال به دلیل توسعه برنامه ‌های جاسوسی اینستاگرام، باز هم امنیت این شبکه اجتماعی به طور ۱۰۰ درصد تأمین نشده و متأسفانه برخی از افراد می‌توانند پیج‌هایی که مدنظر دارند را هک کنند.

هک کردن با برنامه جاسوسی اینستاگرام

مهمترین مزیت ‌های برنامه‌ های جاسوسی اینستاگرام

زمانی که اسم جاسوسی اینستاگرام به میان می‌آید، این موضوع باعث نگرانی کاربران خواهد شد چون قطعا به این مسئله فکر می‌کنند که امنیت صفحه از دست می‌رود. اما اجازه دهید از دیدگاه دیگر نیز جاسوسی اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. استفاده از برنامه ‌های جاسوس اینستاگرام می‌تواند مزیت‌هایی را برای شما به همراه داشته باشد که در ادامه پیرامون آن‌ها صحبت می‌کنیم:

برای مثال فرض کنیم که فرزند شما بر روی گوشی تلفن خود اینستاگرام را نصب کرده است. از یک سو نگران این موضوع هستید که حضور او در اینستاگرام آموزش‌های منفی را برای او به همراه داشته باشد و از سوی دیگر می‌دانید که اگر با یک نوجوان در دوره بلوغ به تندی برخورد کنید، از شما فاصله خواهد گرفت. پس می‌توانید با برنامه جاسوسی اینستاگرام وارد پیج او شده و بدون اینکه متوجه شود، او را زیر نظر داشته باشید.

  • مدیران شرکت‌ها می‌توانند با این برنامه‌ها وارد صفحات کارمندان خود شوند. برخی از کارمندان در ساعات کاری وارد پیج اینستاگرام خود شده و اصلاً تعهد کارمندی را رعایت نمی‌کنند. مدیران شرکت‌ها می‌توانند از طرق این برنامه‌ها، کارمندان را تحت نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: درباره‌ی معجزه کامنت مارکتینگ اینستاگرام بیشتر بدانید

مهمترین مزیت ‌های برنامه‌ های جاسوسی اینستاگرام
  • همان گونه که می‌دانید در دنیای امروز حضور در اینترنت و استفاده از روش‌های دیجیتال مارکتینگ، باعث می‌شود که شما با سرعت بسیار بالاتری بتوانید بازاریابی محصولات خود را انجام دهید.
    در این میان باید فعالیت رقبا را زیر نظر داشته باشید تا بتوانید از عملکرد‌های آن‌ها آگاه بوده و تکنیک‌ها و ترفند‌های آن‌ها برای افزایش فروش خود نیز استفاده کنید.
    بنابراین می‌توانید با کمک برنامه ‌های جاسوسی اینستاگرام به پیج آن‌ها وارد شده و از فعالیت‌های آن‌ها آگاهی پیدا کنید. در این صورت می‌توانید رقابت سالم و سازنده‌ای را در پیش ببرید بدون اینکه مزاحمتی برای کار آن‌ها ایجاد کنید.
  • از دیگر مزیت‌های برنامه ‌های جاسوسی اینستاگرام این است که شما می‌توانید افراد دروغگو و متقلب را پیدا کنید. متأسفانه برخی از کاربران از طریق راه‌اندازی پیج‌های فیک یا تقلبی وارد پیج کاربران دیگر شده و برای آن‌ها مزاحمت ایجاد می‌کنند.
    اگر شما نیز در دام چنین افرادی گرفتار شده‌اید از طریق برنامه ‌های جاسوسی اینستاگرام به راحتی می‌توانید وارد صفحه افراد فیک شده، از اوضاع آن‌ها باخبر شوید و در نتیجه افراد متقلب و دروغگو را رسوا نمایید.

بیشتر بخوانید: هک رشد اینستاگرام از افسانه تا واقعیت

معرفی برنامه جاسوس اینستاگرام

سخن پایانی

شاید شما که این مطلب را مطالعه کردید تا به حال در مورد جاسوسی اینستاگرام اطلاعات زیادی نداشتید و اکنون با آشنایی با برنامه های جاسوسی اینستاگرام دچار نگرانی شده‌اید.

به هر حال باید این واقعیت را بپذیریم که در دنیای مجازی احتمال دسترسی هکر‌ها به اطلاعات کاربران وجود دارد.

حتما تا به حال اخبار مربوط به هک شدن پیج افراد سلبریتی را شنیده‌اید. این وظیفه خود ما است که تا حدودی امنیت پیج خود را تأمین نماییم. از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید سپاسگزاریم. منتظر نظرات شما هستیم.